Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
@Kupcake: Leuk je weer te horen.. nog 2 weekjes en dan verlof, lekker hoor. Sterkte met de laatste loodjes ;)

@Kriwi: Leuk dat je weer ff langskomt.. je leeftijd is aangepast.

@Prinses: Leeftijd is ook aangepast. Ik heb nog helemaal geen oliebol op :(

@Amelief: Bedankt voor het meedenken.. vanacht is het al weer wat beter gegaan. Dus ik hoop dat het weer wegtrekt

Vanavond heb ik afscheidsreceptie van een collega van mij. Dus dan zie ik al mijn collega's weer.. heb er zin in. Het werk mis ik niet, maar wel het buurten haha. Maar ik weet nou al wat ik vanavond te horen ga krijgen: Zooo jij bent dik geworden. Of: Weet je zeker dat er geen 2 inzitten. etc.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen allemaal!

@ligging Ze ligt hier duidelijk al weken met haar hoofd op mijn schaambeen(dat is duidelijk te voelen!!!). Soms denk ik van niet omdat de beweging onderin flink is, maar onderschat niet dat ze met hun vuistjes ook tekeer kunnen gaan

@slapen Is helemaal afhankelijk van mijn dag, doe ik veel en heb ik veel last van mijn schaambeen dan slaap ik beroerd. Favo is hier de linkerzij, dan heb ik minder last van maagzuur.

Oeh daar is de postbode met een pakketje met afzender Koekiekoekie!!!

@prinsesje, Dankjewel ze zien er prachtig uit!!!

Ik ben naar werk, nog 6 dagen werken!!!

fijne dag allemaal!
@senshi, mijn leeftijd mag er ook eentje omhoog
Ha meiden, hier nog een verstekeling! Ook ik lees trouw mee maar nu het verlof nadert (en de hectiek minder wordt) ga ik maar wat meer van me laten horen. Tenslotte is de eerste uk al geboren! (gefeliciteerd Juliet)

Om het eerste grote mysterie maar te onthullen; ik ben 28 Senshi

Met mij gaat het overigens goed, ik heb deze week nog vakantie en dan nog maar 4 dagen. Woohoo! Hoewel ik opzie tegen de stapel werk die ik moet overdragen. *denkt geen stress* Ondertussen is de babykamer in orde, kleertjes bijna allemaal gewassen en klaar voor gebruik.

Twee weken geleden een groeiecho gehad en in week 36 (eind januari) nog een keertje. De kleine is flink aan de maat. Vooral een groot hoofd bleek. Gisteren dus maar m'n schaamte opzij gezet en aan de vk gevraagd 'past elke baby erdoor bij 10 cm ontsluiting'?? Blijkt het niet aan de ontsluiting te liggen maar aan je bekken. Voor andere meiden die met een soortgelijk iets zitten; als het 'niet past', daalt de baby sowieso niet goed in en zie je dat al veel eerder. Kleine opluchting, I got to say...

Fijne dag allen! Ik ga me op de weg begeven richting een vriendinnetje in Utrecht
Vraagje, ben ik erg laat met mijn verlof (exact 4 weken voor de uitgerekende datum) of lijkt het maar zo. Ik werk tot 6 jan, dat is exact 4 weken voor de datum, hoe zit dat met jullie?
Hoi Kooka, ik ga ook tot 4 weken tevoren door. Bij mij is 14 jan de eerste verlofdag. Je kunt kiezen tussen 4 of 6 weken vantevoren, als je voor 6 weken kiest heb je er na de bevalling 2 minder over.

Je kunt trouwens nog wijzigen: als je nu met voortschrijdend inzicht toch 6 weken tevoren wilt stoppen kan dat ook. Even met P&O overleggen.

Mensen met zwaardere beroepen of met klachten kunnen op medische indicatie al eerder door de bedrijfsarts op minder uren (of 0 uren) worden gezet. Dat is met een paar mensen hier op het forum aan de hand.

Overigens heb ikzelf er wel voor gekozen om de laatste 2 weken dat ik in januari werk, geen volle weken te maken maar slechts 3 dagen per week. Heb dus gewoon een paar vakantiedagen ingezet....
Senshi: Echt super lief dat je mij even kwam opzoeken op het andere topic! En helemaal goed dat je deel 3 hebt geopend! Ik had destijds idd aangegeven of iemand het wilde overnemen. Maar er werd nauwelijks op gereageerd. Dus ik dacht, ik open wel een deel 3 als de 2500 berichten zijn bereikt. Maar je bent me voor, helemaal fijn!

Ik heb me een tijd stil gehouden hier omdat ik me op een gegeven moment niet meer prettig voelde op dit topic. De sfeer was voor mijn gevoel niet meer als voorheen en ik voelde mij niet meer gehoord. (overigens niet door iedereen hoor!) Dus reageerde ik minder en raakte ik de binding kwijt.

Ik heb wel al die tijd meegelezen, tuurlijk want ik wilde wel weten hoe het met jullie allemaal ging. Ik vind het wel weer leuk om gezellig mee te kletsen! (als jullie dat ook leuk vinden natuurlijk....)

Dus ik haak vanaf hier maar weer in!

Juliet: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Ik ben benieuwd naar je verhaal. (of heb ik ergens overheen gelezen..) Geniet heerlijk van je kleine meid!

Ik heb nu vakantie. Va 7 jan heb ik verlof (4 wkn van tevoren) maar ik had nog veel dagen staan dus heb ik ervoor gekozen deze voor mijn verlof te plakken. En ik was er ook wel aan toe.

De nachten hier zijn vreselijk! Ik pak 4 a 5 uurtjes per nacht. Lentekind is ook elke nacht wakker, misschien voelt ze wel iets aan? Geen idee, maar prettig is het niet.

Mijn nesteldrang is al wel aardig begonnen. Kamertje is ook nog steeds niet af... We hebben ervoor gekonzen om ook onze slaapkamer helemaal opnieuw te doen. Dus nieuwe kleur op de muren, nieuwe kledingkast, nieuw beddengoed en nieuwe accesoires, helemaal leuk! Maar hierdoor is de babykamer nog niet af... Vanmorgen wel begonnen met kleertjes wassen. Morgen komt mijn vader om de box in elkaar te zetten. Morgen nog wat spulletjes kopen voor mijn ziekenhuiskoffer. De druk is wel aanwezig zeg maar...

Kriebelt het bij jullie ook zo nu jullie weten dat de 1e al is bevallen?
Aah arne lente! Jammer dat je je even niet zo fijn voelde hier! Gelukkig ben je nu weer terug!

Hier kriebelt het ook hoor!!

Hier begin ik de keelontseking te boven te komen, jammer dat altijd heel je hoofd zo naar wordt ervan!

Ik heb nog extra aangedrongen op toch een antibioticakuur, maar omdat ik allergisch ben voor peniciline bleef er niks over wat ik nu nog mocht hebben. Gelukkig na 3 dagen zielig gevoeld te hebben gaat het nu weer iets beter! Slik wel zo'n 4 paracetemol per dag, maar dat kan geen kwaad gelukkig.

oooh Kooka, nu al je koekjes binnen, ben benieuwd of je ervan af kan blijven! Ik heb ze express op eind januari gezet want ben bang dat het anders niet bij 1 proeven blijft LOL

Ik heb megatrek in oliebollen, maar heb er nog maar 2 op.

Kraamzorg: Vanmorgen belde de kraamzorg voor een afspraak op 17 januari, 4 weken van te voren dus wordt nog krap!

Verlof: Ik zou ook tot 19 januari doorwerken, maar idd gezien de klachten al met 28 weken helemaal moeten stoppen.

Leuk om van iedereen weer wat lezen!!

Fijne dag meiden!
Senshi, fijn dat je het nieuwe topic gestart bent! Bedankt!

Ik word ook heel moe van dat inloggen. Heb de redactie gemaild, ze zijn er mee bezig… (Maar er verandert niets).

Voel je inmiddels weer beter?

Mikado, hoe was jullie eerste nacht als samen wonend stel?

Kookaburra, hoe weet je welke browser je gebruikt? (Mmm… is dit een hele domme vraag?)

Ik moest ivm ziekte 6 weken van te voren met verlof. Anders had ik ook voor 4 gegaan omdat week 34 en 35 in de kerstvakantie vallen en dan was ik toch al vrij Heerlijk, werken in het onderwijs!

Anasari, beterschap voor je man! Hopelijk ruimt hij zeer binnenkort zelf zijn zakdoekjes weer op!

Jennifer, hier heb ik ook flinke drang naar lijstjes. Ik wil gewoon niks vergeten.

Kwik, lekker dat je naar de Ardennen gaat! Ik zou idd ook voor de zekerheid iets meenemen van babykleertjes en ook zo’n matje uit je kraampakket voor als je vliezen breken…

Prinsesje, hier nog geen oliebol op. Maar klinkt wel lekker! Al moet ik zeggen dat chocolade hier nog steeds het toverwoord is!

Lentebries, ja ik word ook heel onrustig bij het idee dat ik nu al kan bevallen. Ik wil nog zo veel doen!

Vervelend dat Lentekind iedere nacht wakker wordt! Hopelijk slaapt ze vannacht wel goed.

Goed om je weer te zien!

Feb, fijn dat je weer iets beter voelt!

@slapen: hebben jullie ook zo’n last van je heup na een tijdje op je zij te hebben gelegen? Ik word er ’s nachts van wakker en draai mij (dat gaat ook zo fijn ) dan naar mijn andere zij tot die na een uur ook weer pijn doet en dan weer hetzelfde liedje. Op mijn rug is geen optie, word ik ook misselijk en draaierig van.

@nestdrang: wie weet waar een handig lijstje staat met wat ik allemaal moet regelen? Ik heb het idee dat ik dingen vergeet…

Hier komt a.s. maandag onze ‘echte’ kraamverzorgster kennismaken. We hebben haar aangegeven als voorkeur omdat we goede verhalen over haar gehoord hadden. En zij was weer een kennis van mijn tante en die heeft haar gebeld en zo heeft zij ons als voorkeur doorgegeven en nu komt ze voor 99 % zeker bij ons kramen. Ben echt heel benieuwd!

Vandaag heb ik de eerste KDV dag zonder dat ik werk. Ik heb heerlijk tot 13u in bed gelegen! En ga zo mijn lijstje afwerken (anders vergeet ik het gewoon).
@meekletser, je kan het dien aan het icoontje links bovenin het scherm. Is het oranje met een beetje blauw dan is het firefox. andere voorbeelden zijn: Internet explorer, google chrome, safari, opera...

Het kan namelijk zijn dat jullie de functie 'cookies' niet hebben aanstaan, dat is een soort van geheugenfunctie waarin het bijhoud dat je ingelogd blijft:

Je kan bij opties in ieder geval kijken of er aangevinkt staat of je wachtwoorden wel of niet wilt onthouden. Daarnaast kan je met inloggen ook aanvinken dat je ingelogt wil blijven.

Als je zegt welke browser je gebruikt(en welke taal) dan kan ik de exacte stappen geven waar je kan nakijken of je wachtwoord wordt onthouden.
Ha Lente,

fijn dat je weer terug bent... ik vind het vervelend om te lezen dat je je niet gehoord voelde hier...ik ben blij dat je je uitspreekt en dat je weer meedoet.

Volgens mij stond Mikado ook al klaar om het forum van je over te nemen, alleen was het het idee om dat bij 2500 te doen. Maar de geboorte van de dochter van Juliet heeft het wat versneld.

Zijn jullie ook zo benieuwd naar haar verhaal?

Ik ben nog niet 'nerveus' dat het al kan gebeuren, maar houd er wel rekening mee....gelukkig zijn we er klaar voor (behalve dat de baby nog even afgebakken moet worden).

De rest even een zwaai. Er breken wat rustigere dagen aan dus dan ben ik er wat vaker...
Goedenmiddag

Wat een gezelligheid hier. Je kan merken dat er een aantal al thuiszitten., gezellig hoor! Leuk ook dat iedereen z'n neus weer eens om de hoek komt steken.

Mikado, woon je al samen? Is het allemaal nog gelukt?

Jeetje Kooka, weet jij echt zoveel van computers? Ik dus echt niet he. nou ja een beetje dan. Gelukkig heb ik dan weer een man die echt mega veel weet. Volgens mij ben je een van de weinigen die tot 4 weken doorwerkt. Een aantal anderen hadden wel plannen volgens mij, maar wegens ziekte is dat 6 weken geworden. Als je nl in de ziektewet loopt vanwege je zwangerschap ben je verplicht om 6 weken van te voren te nemen. Ik plak er straks gewoon 2 weken vakantie achteraan. Kom je op hetzelfde uit denk ik dan maar.

Prinses, ik heb ook nog geen oliebol op. Geen behoefte aan op een of andere manier. Ik koop een pakje van 4 appelbeignets voor oudjaarsavond en dan is het wel weer genoeg. Maar lekker eten hoor

Lekker Kwik even er tussen uit nog. Veel plezier alvast.

Hoi Juuls, fijn dat alles lekker loopt bij je! En goed dat je het even hebt nagevraagd bij de vk.

Hoe is het met je man Ansari, is al weer een beetje beter? En al gedouched ;)

Meekletser fijn dat je nu al weet wie je kraamverzorgster wordt. Lijkt me wel leuk om een bekende te hebben. Een nichtje van manlief is ook kraamverzorgster, maar zij doet liever geen familie. Is ook wat voor te zeggen hoor. En ten tweede is zij dan zelf al een heel eind zwanger van haar 3e , dus dat word dan ook wel zwaar voor de. Gelukkig kan ik haar altijd bellen voor de meeste onnozele vragen , hihi. Dat van je heup herken ik wel. Heb ik ook last van, een soort kramp krijg ik dan. Heel vervelend.

Feb gelukkig voel je je wat beter. En paracetamol mag je gewoon hebben hoor tijdens de zwangerschap, ook de normale hoeveelheden. Kan echt geen kwaad.

Amelief, leuk kapsel!!

Wie had nou een foto van Juliet gezien op hyves? Ik kan niks vinden

Lente leuk dat weer terug bent! Jammer dat je je een tijdje ongehoord hebt gevoeld. Hopelijk voel je je snel weer thuis bij ons! Hoe is het verder met je? En met de kleine meid? Zeker goed verwend met de kerst?

Voor de rest even een

De kraamzorg belde mij gister en ze komen woensdag langs. Vind het wel leuk! Ze wilde eerst telefonisch maar toen zag ze dat het de 1e is en toen zei ze ik kom gezellig even bij je langs. nou prima hoor.

Hebben jullie ook zo'n kramp in je buik 's nachts? Ik word er af en toe gewoon wakker van... En dan zeg ik dat tegen man als ie naar z'n werk gaat 's morgens en dat vraagt ie heel lief of ie thuis moet werken. Hij moet natuurlijk anderhalfuur rijden, dus hij wil geen risico, en al helemaal niet toen ie hoorde dat Juliet al bevallen is, hihi.

Hij is er wel mee bezig hoor, zo lief. Hij heeft wat overgewicht en is nu een serieuze poging aan het doen om een goede conditie op te bouwen voor als de kleine draak er is. Hij zit zeker 5x per week op z'n hometrainer. Hij moet in topconditie zijn zegt ie haha.

Moet straks uiteten met schoonfamilie. Maar het zit me nog steeds een beetje hoog van wat er met 2e kerstdag is "gebeurd" dus heb eigenlijk helemaal geen zin. Maar ja voor de goede orde maar de glimlach opzetten dan maar.....
Gosh wat ik nou gewoon vergeet. Ik heb de foto's op hyves wat gesorteerd in verschillende albums. Alleen staan de oudste nu weer vooraan. Ach je kan niet alles hebben he. Kunnen jullie weer even lekker bladeren

En ik ben gewoon mn eerste babywasje aan het draaien en die ga ik zo ophangen. Heb nog nooit zin in de was gehad, maar dit is dan wel weer leuk
@lente Fijn dat je het hier eerlijk uitspreekt over dat je je niet gehoord voelde. Het is soms moeilijk om geschreven tekst op de juiste manier te interpreteren, ik hoop dat we je een beter saamhorig gevoel kunnen geven nu je het hebt uitgesproken! En natuurlijk is iedereen welkom om mee te kletsen, dus jij ook!

Heerlijk is het om je eigen slaapkamer op te knappen, hebben wij in 2008 gedaan. Zo fijn wakker worden in een nieuwe slaapkamer Hopelijk worden je nachten wat beter de komende tijd zodat je goed uitgerust de bevalling tegemoet gaat!

@feb fijn dat het beter gaat, zoals al is gezegd mag paracetamol gewoon. En natuurlijk je laten verwennen door de omgeving en lekker uitzieken, dat is altijd de beste remedie!

De koekjes trakteer ik volgende week al op mijn laatste werkdag, dus lang hoef ik het niet te bewaren

Qua oliebollen heb ik wel trek, maar ben meer van de hartige snacks. Wij maakte ze vroeger altijd ook in de hartige versie met een blikje mais en een bosuitje door het deeg, heerlijk met een ketchup/sambal sausje... daar snak ik echt naar!!!

@meekletser Slapen gaat hier met vlagen ook moeizaam, het helpt om 2 kussentjes te gebruiken hier. bijvoorbeeld als ik op mijn linker zij lig eentje onder mijn linker knie en dan eentje tussen mijn knieën in. Ik draai altijd al de marathon in bed, dus echt lang lig ik niet op een kant. Wel wordt ik afentoe nog wakker als ik om mijn buik lig, hoe ik dat volhou weet ik niet, maar echt bizar om met een dikke buik nog zo te liggen

@douze Tja aangestoken door mijn man ben ik mij ook gaan verdiepen in computers ed. Gelukkig niet qua werk, want dat zou voor mij teveel zijn. Maar in mijn vriendengroep wordt ik wel bestempeld als Nerd of Geek

Ik had foto's online gezien van Juliet, ze staat in mijn vriendenlijst, dus daarom zag ik het voorbij komen. Ik weet niet of jullie haar profiel mogen bekijken, want daar staan de foto's.

Wat vervelend dat het wat strubbelingen geeft met de schoonfamilie. Hopelijk wordt het etentje vanavond leuker dan met kerst!

En wat betreft het thuiszitten, ik zit nu stiekem vanaf werk te forummen, vanaf 7 januari zit ik pas thuis!
Jeetje wat is er veel geschreven vandaag.. ik was heel de middag op visite en nu ff snel eten. En zo naar die borrel.. Wilde nog even reageren maar aangezien het zoveel is doe ik het morgen wel ;)

Oja en dat ik het topic 'run' is een kleine moeite hoor. Ik weet zeker dat een ander het ook had gedaan..

Tot morgen. Liefs..
Jeej wat wordt er veel geschreven zeg! Wat gezellig! Is een tijdje anders geweest!

Ik ben HEEL slecht in namen dus reageer ik even op onderwerp. Normaal ben ik er beter in, maar omdat ik op mijn telefoon reageer kan ik niet terugkijken wie wat heeft gezegd sorry!

@forum runnen. Petje af! Ikzelf zou het niet doen, dus mijn dank is groot! Want ik vindt het wel heel gezellig! lente wat fijn dat je weer terugbent! Jammer dat je je een tijdje niet op je gemak gevoelt heb, hoop dat je je nu wel weer thuis voelt!

@hyves. Ikzelf heb mijn profiel op privé staan waardoor ik niet bij andere op hun Hyves kan kijken.

Ships! Ik kan echt niet meer meerdere dingen tegelijk haha weet niet meer waar ik op wilde reageren! Kan niet nieuws kijken forummen en met vriendje praten tegelijk! Even bijlezen en daarna reageer ik weer verder lol!
@paracetamol volgens mij mag je er maar 4 per dag als je zwanger bent (ooit eens ergens gehoord) maar zou heel goed niet waar kunnen zijn hoor!

@lijstje ik ken alleen de boodschappen lijstjes, maar een handig afstreeplijstje met wat je wanneer moet doen, dat zou ik wel handig vinden! (het liefst nog voor op mijn iPhone!) de aankopen kan ik volgens mij allemaal wel afstrepen op het kraampakket na.

@kriebels ja zelfs een beetje angst haha! Moet er echt nog niet aan denken. Je houdt het natuurlijk niet tegen als het komt, maar ik hou het liever vol tot februari:) ben heel benieuwd naar het verhaal van julliet! Zal ook wel een shok geweest zijn!

@stuit morgen naar de VK. zal eens vragen hoe die ligt

@Ardennen ik zou zeker wat meenemen hihi. Wij gaan nog een weekje naar Centre Parcs. We hebben er bewust voor gekozen om er eentje heeel dicht in de buurt, maar pak voordat we weggaan wel vast m'n ziekenhuiskoffertje in:) kan die zo gepakt worden
@douze wat is er gebeurd op tweede kerstdag? Of heb ik daar overheen gelezen? Hoop dat oud en nieuw dan beter is! Wel handig zo'n kraamhulp dichtbij die je kan bellen
ha lieverds,

wat fijn een nieuw topic!

en senshi super dat je dat bijhoudt

@kraamzorg intake: vandaag was ik op de site van hun om te kijken wanneer ik gebeld zou worden. en prompt werd ik een uurtje of 2 later gebeld door hun. heb wel aangegeven dat ik me eerste kraamverzorgster weer wel hebben als ze kan.

@slapen: bij mij valt dat wel mee. soms ben ik gewoon al op en dan moet de dag nog beginnen.

@oliebollen: nog geen 1 gegeten. pas 31 dec ga ik er 1 eten, denk ik. wie weet haal ik niks hahaha.

@verlof: nog 5 dagen werken verdeeld over de komende 2 weken en dan is het ook klaar met werken. heerlijk. hihi

@aankomen: ik denk dat ik nu wel op de 7kg zit. maar probeer wel zo gezond mogelijk te eten. heb eigenlijk al teveel gesnoept met deze dagen. lijnen zit er niet echt in.

@maagzuur: hebben jullie daar ook wel eens last van? ik soms, na het eten van bepaalde producten. ik gebruik dan gaviscon, dat werkt super.

@babykleertjes wassen: ik heb dat al gedaan. me koffer staat al klaar. mocht ik plots weg moeten dan kan ik meteen weg.

@bevallen: ben benieuwd wie straks de volgende is hihi

@werken: ik wilde ook wel doorwerken tot 4 weken van te voren, maar vanwege me heupen en dat ik al een peuter rond heb lopen werd dat teveel en de vk zei dat ik dat beter niet kon doen.

@mikado: heel veel gelukgewenst met samenwonen(sorry als ik al mosterd ben daarmee). en bevalt het een beetje?

@lente: welkom terug!

nou meiden, ik ga zo ff het eea strijken. morgen en vrijdag weer werken.

ik kom snel weer reageren!

liefs mb
Pff ... wat wordt er een hoop gepost hier zeg!

Maar wel super leuk om allemaal te lezen.

Allereerst gefeliciteerd juliet! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie beiden (en manlief ook natuurlijk).

Hier begint het inderdaad ook wel te kriebelen nu, maar dat komt ook mee doordat mijn schoonzusje 9 dagen voor mij uitgerekend zou zijn maar nu al is ingeleid :| dus ergens deze dagen zal gaan bevallen van haar dochtertje! En daarnaast heb ik vaak last van harde buiken/voorweeen op 1 of andere manier maakt me dat ook wel zenuwachtig. Vandaag was wel weer een dag om u tegen te zeggen... harde buiken van hier tot tokio en (ze zeggen) voorweeen die vanuit mijn rug naar mijn buik trekken. En werkelijk al vanaf 3 uur duren en nu nog niet echt willen afzakken. Dus nu maar afleiding opde pc aan het zoeken ;).

@ verlof .. ik ga 9 januari officieel met verlof maar deze week ook al niet gewerkt. Hopelijk vrijdag nog een dagje draaien en volgende week nog 2 en dan heb ik VERLOF :D :D kreeg er vandaag van het uwv bericht van dat ze aan het berekenen zijn hoeveel ik beur die vier maanden. overigens ... de datum voor mijn bevalligsdag is ook precies 4 weken

@ maagzuur: Inderdaad HULDE aan gaviscon... als het op is word ik gek, slaap ik niet meer en heb ik het idee een koe te zijn met vier magen waarvan de inhoud telkens omhoog komt doordat mevrouw graag in mijn maag/ribben schopt. Heeft ook al voor gekneusde rechter ribben gezorgd

leuk dingetje gisteren. Had gehoord dat een vriend van mijn papa was geworden 10 december (wonen ver ver weg vandaar zo laat) dus ik stuur berichtje naar hem. Noah, was onze 1e naam voor ons meisje is inmiddels al veranderd ... maar goed ik stuur dus GEFELICITEERD met jullie PRACHT dochter. stuurt tie terug, het is een jochie hoor.

ghehe oeps... gewoon niet goed gelezen met mijn zwangere hoofd :P

overigens oliebollen ... kan ik mij ook helemaal dood in eten op het moment, terwijl ik die normaal gesproken echt niet lust :S heel bijzonder

fijne avond!
trouwens ... hoe frustrerend is het als mensen die je week in week uit ziet en mee praat zeggen dat ze niet wisten dat je zwanger was :S terwijl ik gerust al 18 kilo ben aangekomen ,.... en dan nog durven zeggen dat ik zo dun lijk

hallo :S ik ben een VARKEN ben net zo een opgeblazen michelen poppetje :P

haha sorry ... frustraties van een zwangere muts :D
Wat een gezelligheid vandaag!

Senshi Fysio helpt nog niet heel veel, maar morgen ga ik ook pas voor de 3e keer. De fysio helpt overigens alleen om de klachten niet nog erger te maken. Maarja, heel veel erger kan het geloof ik inmiddels niet De rolstoel stond al in huis, maar ik vond het een beetje een hoge drempel om er echt in te zitten. Net alsof ik invalide ben, maar volgens mn fysio moet ik mijzelf nu ook zo beschouwen. Moeilijk te accepteren!! Maar goed, gisteren de eerste drempel overwonnen en me door de Ikea laten 'rijden' door vriendlief. De keuze is: of winkelen in rolstoel, of thuis zitten.

Vandaag de tweede drempel overwonnen. Mijn schoonmoeder en zusjes zijn hier vandaag geweest voor een ' grote schoonmaak'. Alles schoon voordat de baby komt incl. ramen etc. Heel fijn! Toch voel ik me dan zo ontzettend bezwaard als er andere mensen in mijn huis gaan schoonmaken. Maar goed, ik heb nu ook min of meer geen keus meer. Ik ben er te lang mee doorgelopen waardoor de bekkeninstabiliteit nu dusdanig ver gevorderd is dat het me gewoon zelf niet meer lukt. Zelfs aankleden niet, dus dat vind ik vooral geestelijk wel erg zwaar. En ook het continu hebben van pijn is ook niet erg bevordelijk voor mn humeur. Maar goed, de baby doet het goed en daar gaat het om!

Enne, veel plezier vanavond he! Leuk om weer even te kunnen buurten.

Kwik Wat heerlijk dat jullie er nog even tussen uit gaan! Goed idee om wat babyspulletjes mee te nemen. Je weet immers maar nooit. Alvast heel veel plezier gewenst en geniet ervan!

Kriwi Wat fijn dat alles zo voorspoedig gaat! Geniet er maar lekker van.

Lente Wat leuk om weer wat van je te horen! Heerlijk dat je nu vakantie en aansluitend verlof hebt. Daar was je vast aan toe na de niet al te succesvolle zomervakantie.

Vervelend dat je dochter zo onrustig is 's nachts. Daar kun je ook zo weinig aan doen op deze leeftijd. Onze dochter heeft het ook een periode gehad, maar dat is nu sinds een week of 2 weer over. Hopelijk is het bij jullie ook slechts een periode, want een goede nachtrust kun je nu wel gebruiken!

En je bent niet de enigste hier met nesteldrang!! Ik word alleen al onrustig van de gedachte dat het over 5 weken al MAG komen. Dat klinkt al zo dichtbij en er is nog zoveel te doen! Het zal wel goed komen uiteindelijk, maar die gedachte is vaak niet toereikend genoeg voor een zwangere ghehe

Meekletser Klinkt als een heerlijke rustige dag vandaag! En wat super geregeld met de kraamzorg bij jullie! Wij hebben ook een voorkeur gegeven, dezelfde als bij onze dochter. Dat was echt een topper! Maar er werd al gezegd dat de voorkeur uiteraard geen garantie is, dus we wachten af. Maar fijn dat je dan (bijna zeker) weet wie er bij je komt kramen.

Douze Leuk, babywasjes draaien! Zo zie je dat de komst van de baby toch steeds dichterbij komt he! :-)

En wat leuk dat je hyves zo goed bij houdt!

Waarschijnlijk ben je al uiteten met je familie nu, toch nog sterkte gewenst. Ik hoop dat het niet weer uitloopt op een drama en dat het je niet al te veel moeite kost om de lieve vrede te bewaren!

Kooka Die hartige oliebollen klinken goed, ik krijg er trek van!

Verder gaat het hier dus wel. Maandag een dag in het ziekenhuis geweest ivm verminderd leven. 2 uur achter elkaar aan het ctg gelegen wat echt helemaal niet fijn is als je bekkeninstabiliteit hebt, daarna nog een uur. Ctg was uiteindelijk goed gekeurd en de echo ook. Maar jeetje, wat moet je toch altijd lang wachten in het ziekenhuis! Conclusie: de baby is in een stuit gedraaid, precies zo dat het nu tegen mn placenta aanschopt en ik het niet meer voelde.

Voor de rest zijn wij ook de laatste dingetjes aan het verzamelen. Erg leuk om daar zo mee bezig te zijn, het komt echt dichtbij nu!

Prettige avond meiden!
Kooka, ik heb internet explorer. Ik weet dat hij wachtwoorden van andere sites meestal wel onthoudt... Maar ik zal je stappenplan voor de cookies volgen (Men, wat voel ik mij een digibeet). Taal zal wel NL zijn.

Het is hier lekker druk, leuk!

Douze, succes met je etentje!
Amelief, dat zal schrikken geweest zijn! Ik heb wel het idee dat ik de baby minder voel, maar hij beweegt zoveel dat ik me er niet druk om

Maak. Soms zie ik zo een bult door m'n buik schuiven terwijl ik het zelf niet eens voel. Misschien raak ik eraan gewend:) of een dikke huid haha!
@ dames met inlogproblemen en Internet Explorer:

bovenin het menu:

- extra -> internetopties

Je krijgt nu een menu te zien.

Ga naar het tabje 'Privacy'

Halverwege de pagina (onder het schuifje) staat 'Websites', daar klik je op.

voer bij het veld 'Adres van website' het volgende in:

"http://www.viva.nl"

Druk daarna op de knop "Toestaan"

Daarna druk je op OK en nogmaals OK.

Ik denk dat hiermee het opgelost kan zijn, zeker weten doe ik het niet omdat ik zelf Firefox als browser gebruik

Hoop dat het duidelijk is en een oplossing kan bieden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven