februari naar canarische eilanden

29-12-2010 15:12 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

in februari willen we met 2 kids naar de canarische eilanden voor een weekje. Ik weet de temperaturen van de eilanden in die maand en het kan eventueel al lekker zwemweer zijn. Maar nu ben ik op zoek naar een hotel of appartement met een verwarmd zwembad. Bij de meeste die ik vind via diverse organisaties staat dit niet aangegeven dus nu wil ik het jullie vragen uit eigen ervaring. Kortom; waar vind ik een leuk verblijf met een verwarmd zwembad?? Thankx!
Voilá.
quote:_maris_ schreef op 29 december 2010 @ 15:39:

Voilá.

voor Maris. Jij bent echt goed.
Jee jij bent zeker goed zeg. Ik had een heel verhaal getypt maar laat maar, ik ga even in je lijstje kijken.
Weet je al naar welk eiland je wilt gaan?

Bijna alle hotels hebben minimaal 1 verwarmd zwembad, vaak wel het kleinste bad.
Verkijk je niet op een verwarmd zwembad. Ik heb op de Canaries nog niet één keer een zwembad gehad waarin het lekker toeven was. Wat de status van de kinderbadjes was, weet ik niet.

Ondiepe poeltjes in de zee, die zijn in het algemeen wel lekker warm.
Kale, dat is niet waar.

Of je moet op vakantie geweest zijn in een ouwenebbes complex.
Ik kom net terug van Tenerife. Heerlijk weer!! Zaten in hotel h10 gran tinerfe. Er zijn drie zwembaden waarvan 1 verwarmd. Wel de kleinste. Maar het hotel is prachtig. Loungebedden met uitzicht op de zee. Echt een aanrader

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven