Januari 2011

30-04-2010 19:13 2484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger! :-) In januari 2009 gestopt met de pil en een hele onregelmatige cyclus. Ik ben zo blij! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.

Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.

Groetjes,

Streepjescode

Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.

Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....

Ik hoop dat het lukt!

NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam

01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon

04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter

25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing

verlof m.i.v. 29-11

zwangerschapsyoga

gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12

zwangerschapsgym

start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,

zwangerschapsyoga

gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,

j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12

zwangerschapsgym

start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga

al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)

verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12

zwangerschapscursus

start 4-10
@zoplotseling , ik hoop dat het goed door gaat zetten vandaag dan heb je einde van de dag je kleintje wellicht in je armen suc6

De jongens zijn blij dat het vakantie is ha ha het was vandaag wederom kwart over 10 ook voor hun maaaaaar ik ging om 23:00 naar bed en viel pas om 02:00 in slaap alsof mijn schaakzetten uit elkaar getrokken werd . Een hele vervelende pijn , wist ook niet goed hoe ik moest liggen en wat ik met me benen moest doen, alsof ieder moment de vliezen kunnen breken maar dat zal wel niet nr 3is eigenwijs vermoed ik zo,en zal er dit jaar in iedergeval niet uitkomen. Morgen weer naar de gyn en dan zien we wel weer verder, nu eerst naar Hyves kijken streepjesbaby bewonderen.
Bedankt allemaal!

De pijnlijke oefenweeen gaan nog steeds door. Ze trekken nu ook door naar mijn onderrug en doen echt pijn!

Daarnaast ben ik een half uur geleden mijn slijmprop verloren.. zou het dan nu toch echt gaan gebeuren? Ik lig iig nu op bed en vriendje is het huis aan het opruimen en kwam net vertellen dat hij de auto alvast wat dichter bij gaat parkeren. Spannend allemaal. Ik hoop stiekem dat het the real deal is want het doet al écht pijn nu!
wat spannend zeg zoplotseling! ik hoop echt voor je dat het doorzet want het klinkt al behoorlijk pijnljk! Is de vk al komen kijken? Oh, dat doen ze pas als het een uur lang om de 3/5 minuten is he? Zo spannend allemaal!

Gisterenavond voelde ik me behoorlijk hopeloos, ik kon totaal niet in slaap komen en had enorme hoofdpijn, ondanks de paracetamol die ik had geslikt. Uiteindelijk ben ik er maar weer uitgegaan en heb tot 24 uur tv gekeken. Toen ben ik gelukkig wel in slaap gevallen, maar wel heel onrustig. Gek genoeg val ik dan tegen de ochtend pas in een zeer diepe slaap, en word ik heel laat pas wakker. Deze ochtend ben ik nog in bed gebleven, ik voel me dan eigenlijk al heel wat, maar zodra ik eruit kom, voel ik me weer zo slap als wat. Vanmiddag ga ik wel proberen op te zijn, hopelijk kan ik dan 's avonds wat beter slapen!

en als je dan zo'n schattig pasgeboren babietje op hyves ziet denk je wel stiekem: dat wil ik ook wel! Nog even geduld!
Streepjescode wat een mooi meisje! En een mooie naam ook! Geniet lekker van haar! Helemaal niet erg dat je geen tijd hebt om te lezen hier. Je meisje is veel mooier en belangrijker!

Zoplotseling wat spannend! Jij bent nu echt vast de volgende. Ze is er vast heel snel!!!

Floor wat fijn dat ze gedraaid is. Krijg je nu niet weer meer pijn nu het infuus eruit is?

Ik was ook al optijd wakker vanmorgen. Heb de keukenkastjes af gemaakt dus die zijn nu lekker schoon en opgeruimd! Nu ben ik weer even moe en lig ik even lekker op de bank. Krijg zo vriendinnetje op visite dus wel even gezellig.

Verder is die kleine erg druk. Zo druk heb ik hem nog nooit gevoeld. Lekker van genieten dus maar!
@zp, ik zal je een beetje opbeuren, ik was bij mijn jongste de slijmprop smorgens om 8 uur verloren, smiddags een dutje gedaan en om 4 uur uit bed gestapt en toen braken mijn vliezen, om half 6 kwamen de weeen, en ik kon toen ook pas zeggen dat het weeen waren, en om 20:10 is toen mijn jongste zoon geboren, dus de kans is wel groot dat er vandaag wat gaat gebeuren. De vk zei toen tegen mij dat het verliezen van de slijmprop nog geen begin hoefde te zijn maar vaak is dat het dus wel. dus kop op en bereid je maar voor....

@kerstrommel.. en bedankt alle dames die aan het ruimen zijn gegaan... bij mij is nu ook alles weg. incl de boom. Wilde hem echt laten staan maar de nesteldrang heeft de overhand gehad. Las hier steeds dat iedereen aaan het ruimen was, en ben gister begonnen met de kersthuisjes en vanochtend de rest van de rommel in huis en de boom... nu moet ik nog de ramen wassen, het sneeuw moet er nog af, en dan is alles kant en klaar alsof het geen kerst meer geweest is...
Hoi hoi,

Spannend Zoplotseling! Het klinkt alsof het al begonnen is hoor, misschien ben je inmiddels al aan het persen!

Floortje, ben je nog wel in het ziekenhuis of een dagje thuis?

Vandaag waren we niet thuis en kwamen mijn ouders schilderen en poetsen. Toen we thuiskwamen was de kerstboom weg. De dozen stonden er nog steeds naast, dus mijn moeder dacht dat ik dat voor haar had gedaan, hihi. Nu ook maar meteen de box neergezet, nu wordt het helemaal echt.

Ik ben vandaag dus weggeweest voor interview plus fotoshoot (van Libelle) vandaar dat ik tussendoor niet kon gaan liggen. Was echt superleuk om zo opgemaakt te worden en totaal andere kleren aan te krijgen dan ik zelf uit het rek zou halen. Omdat het pas in de lente in het blad komt, zijn het erg zomerse kleren. Maar ja, de kans is dus 50% dat ik er niet in kom. Dat weet ik pas in februari, nadat iedereen bevallen is.
Hoe zou het eigenlijk met RitualsAddict en Lichtelijk gaan? En als er hier nog meelezers zijn die in het begin nog in de tabel stonden: laat ook even weten als jullie bevallen zijn!

Dit topic is trouwens niet meer ver van de 2500 posts...
Jullie maken wel dat ik erge zin krijg om de kerstboom weg te halen zeg! Misschien morgen ben ik wat fitter! Ik voelde me vanmiddag weer iets beter en ben zelfs uit mijn bed gekomen! Ben weer verder gegaan met het freubelen aan onze geboortekaartjes, nog 40 stuks te gaan ongeveer! Moet toch maar deze week af zijn dacht ik!

@mickey: leuk, de fotoshoot! Ben benieuwd of je erin komt! Wel jammer dat ze al die moeite doen en dat je er misschien niet in komt. Krijg je wel de mooie foto's? Kun je misschien op hyves zetten!
@mickey: ik was even vergeten waarom je niet kon gaan liggen vandaag. Gelukkig was het leuk en was de dag alweer zo voorbij.

ZP: geen bericht is goed bericht denk ik.

@kerstboom: mijn man heeft nog niks ingepakt dus bij ons staat ie nog gewoon. Niet dat er iemand naar kijkt maar goed.

Ik lig nu op een 4 persoonskamer met 1 ander persoon. En ze heeft al behoorlijk heftige weeen terwijl ze vanmiddag pas binnen kwam. Lijkt best oneerlijk maar ja.

Ik ben vandaag niet naar huis gegaan. Ik heb ook nog geen nieuwe pijn en slik alleen nog maar paracetamol. Hopen dat het zo blijft en de pijn nooit meer terug komt. Misschien moest die etter eerst uit de wond voordat het beter werd. Heb wel veel last van harde buiken en de baby is behoorlijk aan het bewegen. Hopelijk draait ze niet terug en mag ik morgen echt even naar freek toe want ik moet zeggen dat ik hem echt behoorlijk mis.
dan moeten we een nieuw topic aanmaken. Weet iemand hoe dit moet????
Hey heb in het begin in de tabel gestaan, maar bleek toch meer een meelezer te zijn..

Wilde toch even reageren n.a.v. de vraag van Mickey, want wij zijn inmiddels trotse ouders van een dochter! Ze is bijna 6 weken te vroeg geboren en nu bijna een week thuis na 2 weken op de couveuseafdeling, ze woog maar 4 pond bij de geboorte.

Prachtige meid en heerlijk dat ze nu thuis is!
Alleen een gek gaat met weeën achter de pc zitten....

Hihi... ikke dus... ik zoek even wat afleiding wat ik ga kapot van de rugpijn. Effe tussen de weeën door kom ik melden dat ik 3 cm heb, en dat de VK aangeeft dat we rond middernacht ons kindje in onze handen zullen hebben.

Wat een bizar gevoel!!

Komt er weer eentje ik ga!!
Oh wat spannend....GO ZP, GO ZP....

Alle weeendansjes hebben toch geholpen. Houd nog even vol meid, straks hebben jullie je wondertje lekker vast. Wat een heerlijk gevoel!!!
Zoplotseling, spannend, nog een decemberbaby! Heel veel succes en zet hem op!!!! Nog even en je hebt je wonder in je armen!

Voor de meiden die in het ziekenhuis liggen en alle anderen die zware laatste loodjes hebben , sterkte!

Ik lees en leef hier trouw mee maar vaak reageren komt er nog niet echt van, ben steeds druk met de kleine man! (en af en toe slapen tussendoor als het kan )

Heb trouwens ook eindelijk wat foto's op de Hyves gezet.
anoniem_104213 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 19:57
Reden: Lees nu dat zoplotseling al weeën heeft
% gewijzigd
Go Zoplotseling!!!!

Siena jij ook gefeliciteerd!!!

Mirre, fijn dat het zo goed gaat. Ga zo eens even de foto's bekijken.

@ nieuwe topic, ik wil er opzich wel eentje openen maar streepjescode heeft de tabel...aangezien zij de vorige ook heeft geopend....als ze wil aan haar de eer voor een nieuw topic! Eventueel wil ik het wel overnemen! Dus zeg maar streepjescode....
Dubbel
*MeelezerT breekt in*

wilde even coole cheerlead plaatjes plakken maar op werk pc lukt dat niet.

dus doen we het zo:

GO GO GO voor Zoplotseling!
@floortje: Ik hoop voor je dat je morgen even naar Freek toe mag en dat de wond niet verder gaat ontsteken. Heb het met je te doen! Hou nog even vol!

Siena: Gefeliciteerd met jullie dochter!

@zoplotseling: Waarschijnlijk heb je nu heel veel pijn, maar wat ben ik jaloers!:) Nog even en jullie baby is er na al dat lange wachten..Succes!!

Ik heb vanmiddag weer een ctg gehad en mag terug naar de vk! Ik voel de baby iets meer en alles lijkt steeds goed. Uiteraard blijf ik alert, maar gelukkig lijkt het nu allemaal goed! Wel heb ik toch besloten in het zh te bevallen, voelt voor nu veiliger.

Zijn er meer dames die zo ontzettend opzien tegen de bevalling? Verder pijnlijk schaambeen, brandend maagzuur, moe en ongeduldig:) Heel gezellig ben ik dus!
@ringel: wat lief dat je de medejanuarigirls hier komt aanmoedigen.

@Siena: wat fijn dat alles nu goed is met de kleine meid, 6 weken te vroeg, best heftig!

@ZP: Yeah, je gaat de goede kant op!! Morgen ga ik lezen dat de beeb er is. Jullie zijn nog thuis begrijp ik?

@moontje: fijn dat je weer terug mag naar VK. Nee, ik deel het opzien tegen de bevalling helemaal niet. Zou welkome verlossing zijn.

Ben nog steeds pijnvrij en wil het liefste morgen naar huis. Heb mijn geliefde 1 persoonskamer verlaten voor een ander en wil onwijs graag met manlief naar freek toe.

Ik ga zo lekker slapen en hopen op een goede dag morgen!

ZP succes!
Kwam even spieken.....

En even een dikke knuffel voor jou Moon.....het is echt snel voorbij meis.

Ga nu snel slapen, morgen om 8 uur weer de installateur hier. lekkage deel 351 inmiddels haha.....leuk joh, een warme slaapkamer willen hebben.
Oehh, zoplotseling! Vanavond gaat het dus gebeuren! Of toch net na twaalven?!

Siena: proficiat!!! Ook al zo vroeg! Om me heen hoor ik ook niets anders dan vroege bevallingen, maakt dat ik ook verwacht dat de onze iets eerder komt...

Ja, ik krijg sowieso een afdruk van één van de foto's, maar volgens mij krijg ik er ook een aantal via de mail toegestuurd. Ben benieuwd wanneer, maar zal ze dan op Hyves plaatsen. Daarover gesproken, ik ga even naar Mirre's zoon kijken!

Even afwachten of streepjescode het nieuwe topic wil openen. Copy-paste van de tabel zal wel niet werken??
Wat een rotdag vandaag zeg: hoop tranen, pijn, problemen met voeden, erg pijnlijke borsten en tepels. Echt een off-day.

Ik heb een beetje door de berichten gescand (het ontbreekt me helaas aan energie om op alles te reageren) en zie dat er spannende ontwikkelingen zijn!

Het lijkt me inderdaad een goed plan als iemand anders de tabel doet, ik vrees er nu geen tijd meer voor te hebben.

Zit nu op telefoon, maar ik zoek morgen de computer op om de tabel in codes op Hyves te zetten. Die kan dan copy/paste in het vervolgtopic. Volgens mij kan er ook een link van dit oude topic in het nieuwe geplaatst worden, zodat we het terug kunnen lezen.
Streepjescode, doe rustig aan. Het is ook niet niks allemaal.

Het nieuwe topic komt er!

Meiden zal ik het nieuwe topic openen? Heb morgen wel tijd dus kan er dan even voor gaan zitten. En aangezien ik de laatste ben in de tabel....heb ik denk ik voorlopig alle tijd om alles bij te houden!
Heel kort meiden: onze zoon is om 7 min. voor 12 geboren!

Dus nog net op 29 december. Ik sluit me later aan op hyves als ik de link. dan nog even kan krijgen..

Ik had trouwens zo n rugweeen dat ik niet meer naar het ziekenhuis wilde. Ik kon echt de auto niet meer in. Dus hij is thuis geboren! En geen hechtingen :-D

Tot later!
WAUW, Joepiie!! En net voor twaalven!!!

ZP van harte gefeliciteerd, ook voor je man!

Hoe was de eerste nacht, lijkt me echt gek, zijn jullie ineens met jullie drieeen in huis. Vandaag komt de kraamverzogster mag ik aannemen.

Echt geweldig, een thuisbevalling!

@streepjescode: doe maar lekker kalm aan, het hoort erbij. Laat de tranen maar lekker gutsen.

@maliboo: graag, topic overnemen. Ik ben nu wel veel online maar mag niks met deze pc dus dat gaat niet werken. Als je tijd hebt vandaag, gewoon doen!

@Mickey: allemaal te vroeg geboren baby's. Voor het gemiddelde moeten er dus nog meerdere baby's te laat worden geboren. hmm, minder leuk.

De eerst volgende baby zou van sofilala zijn op 7-1. Wedden dat er voor die tijd al een (andere) baby geboren is. Wie wil de volgende zijn?

Niet zo geweldig geslapen, eerste keer zonder slaapmedicatie. Ik voel me weer redelijk dus ben ik met slaapmedicatie ook gestopt. Werd iedere twee uur wakker, blegh.

Het is druk op de afdeling, ik wil graag naar huis om het te ontvluchten. En natuurlijk vooral om zoontje te zien.

Ik houd wel een beetje mijn hart vast, als het maar goed gaat met de pijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven