Hoe was 2010 voor jou?

29-12-2010 18:45 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers,

Ik ben heel benieuwd: Hoe was jullie afgelopen jaar? Zijn er in 2010 dingen gebeurd die je niet voor mogelijk had gehouden toen je op 29 december 2009 achter je pc zat?

Heb je dingen aangepakt? Zijn dromen uitgekomen? Heeft iets/iemand het afgelopen jaar je leven een andere wending gegeven? Positief of negatief? Grote liefde ontmoet terwijl je dacht altijd vrijgezel te blijven? Nieuwe studie opgepakt en je saaie baan aan de wilgen gehangen? Op een mooie reis geweest die je kijk op dingen heeft veranderd?

Voor mij was 2010 als ik zo terugkijk eigenlijk een beetje saai

Wil graag inspiratie opdoen en op 29 december 2011 met verwondering terugkijken op het jaar dat komen gaat
x
Vriend kreeg nieuwe nier. Dat was een mooi hoogtepunt maar geen aanrader voor jou in 2011 hoop ik
Na jaren hopen,in 2010 gelukt! In verwachting van mijn eerste kindje! Ongelooflijk
x
Voor mij stond 2010 vooral in het teken van een zoektocht naar een nieuw huis en (te veel) werken. Inmiddels is het huis gevonden en heb ik vanmiddag de bevestiging gekregen van een vast contract waardoor mijn "bewijsdrang" wat gematigd wordt.

Daarnaast ben ik tante geworden wat helaas niet allemaal zo makkelijk is gelopen als de bedoeling was waardoor er veel vervelende dingen uit mijn jeugd naar boven zijn gekomen.

Al met al was het een turbulent jaar maar zijn de uitzichten op 2011 zeer goed!!!!

Doen jullie nog aan goed voornemens?
quote:nickname82 schreef op 29 december 2010 @ 18:54:

Na jaren hopen,in 2010 gelukt! In verwachting van mijn eerste kindje! OngelooflijkGefeliciteerd!!!!
Nou, ik vind jullie dingen allemaal inspirerend hoor! Gefeliciteerd met nieuwe nier, zwangerschap en de gezondere longen En dank voor reacties!
En Marloes met huis en werk en tante-schap!
Ik heb eindelijk voor mezelf gekozen.Zit er nog middenin,nog een paar maandjes.Zwaar kutjaar gehad,maar t komt goed.
Mijn hoogtepunt van 2010 was de dag dat ik trouwde. Hier droomde ik al jaren van en nu is die droom werkelijkheid geworden. En het was echt een stralende dag vol geluk, waar ik nu nog vol warmte aan terugdenk.

Mijn dieptepunt was dat ik ontslag kreeg, terwijl ik echt een baan had die mij een opleidng gaf tot iets heel moois. Theorie was geen probleem, maar de praktijk was te hoog gegrepen (ws door gezondheidsredenen). Wel kijk ik erop terug met mooie herinneringen aan fijne momenten.

Ondertussen aan het werk in een compleet andere sector en dat bevalt tot nu toe (een maand dus) ook erg goed. Het tempo is prima te volgen en ik voel me best thuis in de groep.

Voor 2011 heb ik wel een boel wensen op mijn lijstje staan, waarvan ik hoop te zeggen over een jaar dat ik ze heb waargemaakt.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
quote:Biekkie schreef op 29 december 2010 @ 19:01:

Ik heb eindelijk voor mezelf gekozen.Zit er nog middenin,nog een paar maandjes.Zwaar kutjaar gehad,maar t komt goed.Dan kan 2011 voor jou eigenlijk alleen maar beter worden.
Ik ben (meer) vrijwilligerswerk gaan doen en weer gaan tennissen. Niet wereldschokkend, maar ben wel blij dat ik het gedaan heb!

Ook een andere baan gekregen, niet verwacht.
In 2010 onderging onderging onze lieve dochter vlak voor haar eerste verjaardag een geslaagde open hartoperatie. Voor ons was dit toch wel de gebeurtenis van het jaar; een mooi maar bewogen jaar dus
2010 was voor mij een zwaar jaar. Na een lange slepende procedure ontslag gekregen, gelukkig wel 'gewonnen' d.w.z. een zak geld meegekregen. Het is me niet in de koude kleren gaan zitten, omdat ik er heel lang gewerkt heb, maar ben nu wel zover dat ik met frisse moed aan het solliciteren ben geslagen om een leuke nieuwe baan te vinden. Ik hoop dus in 2011 een nieuwe baan te vinden!
2010 is voor mij een gewedig jaar geworden....ben mama geworden van Bram. Fantastisch jaar dus...
Wat een boel mooie en bijzondere dingen zijn er in 2010 gebeurd!! Van dit soort berichtjes word ik gewoon vrolijk dus.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Ben heel gelukkig met mijn lief, en dat maakt alles goed.

Voor de rest: met veel pijn en moeite afgestudeerd in de zomer, zit nu een half jaar thuis want ik kan geen baan vinden. Ik heb een afschuwelijke schoonfamilie. Ik heb veel problemen gehad met mijn gebit. Ik heb problemen met mijn gezondheid, dus ik sluit 2010 ook nog eens niet prettig af. Ik vond 2010 geen succes!
Allemaal gefeliciteerd (of sterkte)!

Wordt vrees ik wat chaotisch als ik op elk individueel verhaal ga reageren of er verder op door ga vragen (heb wel neiging want nogal nieuwsgierig). Maar waardeer jullie verhalen allemaal heel erg. Het inspireert me echt, of het nu 'kleine' gebeurtenissen zijn of grote
d
@ TO. Heb je al plannen gemaakt voor 2011?
Ik ben teruggekomen van een burn-out. Ik werk "gewoon" in mijn eigen functie en heb een goede beoordeling van mijn leidinggevende gekregen. Heel bijzonder. Afgelopen zomer zijn mijn baarmoeder en eileiders verwijderd. Een pittige ingreep en emotioneel zwaar, maar het gaat nu goed. Ik ben trots op mijzelf dat ik dankzij EMDR-therapie makkelijker om kan gaan met onze ongewenste kinderloosheid en vervelende dingen die vroeger zijn gebeurd makkelijker kan laten rusten. Ik geniet weer van het leven en ik heb leren opkomen voor mijzelf.
In 2010 ben ik eindelijk zwanger geworden. Ik ben de hele zwangerschap ziek geweest en heb een paar keer in het ziekenhuis gelegen. Nu is onze zoon geboren en gaat het met mij weer goed. Het was een zwaar jaar, maar ook heel indrukwekkend.

Op naar 2011, dan ga ik weer werken en genieten van onze zoon!
Nou hier komt het!

Eind 2009 molazwangerschap gehad, vriend bij me weggegaan (een dag nadat ik aan de mola geopereerd was), m,n opa in Februari overleden, m,n oma kreeg het aan dr hart, m,n beste vriendin kreeg het aan dr hart, ik liep met een depressie, kregen te horen dat bij m,n ma dr fundering binnen een jaar vervangen moest worden.. Kan nog wel even doorgaan;)

Maar ik heb idd een opleiding gedaan en ben bijna klaar. Ik heb een leuke baan gevonden, en heb toch ergens nog gevoelens voor m,n ex die ik helemaal niet wil hebben omdat hij het niet waard is..

2010 was voor mij dus zeker geen top jaar! Hopen dat 2011 veeeeel beter wordt! En nu mag er wel weer een leuke gozer een beschuitje komen eten;) (niet m,n ex! haha die is verbannen;))
In 2010 heb ik vnl. in een ongelukkig relatie gezeten, wat een dieptepunt was. We zijn nu uit elkaar en hoewel ik hem vreselijk mis, denk ik dat het beter is.

Verder ook hoogtepunten! Promotie in mijn werk, lieve vrienden en vriendinnen en gewoon dolgelukkig met mijn zoontje van 8 met wie ik een superband heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven