Januari 2011

30-04-2010 19:13 2484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger! :-) In januari 2009 gestopt met de pil en een hele onregelmatige cyclus. Ik ben zo blij! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.

Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.

Groetjes,

Streepjescode

Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.

Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....

Ik hoop dat het lukt!

NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam

01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon

04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter

25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing

verlof m.i.v. 29-11

zwangerschapsyoga

gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12

zwangerschapsgym

start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,

zwangerschapsyoga

gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,

j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12

zwangerschapsgym

start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga

al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)

verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12

zwangerschapscursus

start 4-10
gefeliciteerd zoplotseling met jullie zoon! Ga maar lekker genieten en uitvogelen hoe het met zo'n baby allemaal werkt!

@streepjescode: het is de bekende 3de/4de dag geloof ik he? Richt je maar lekker op jezelf en je gezinnetje, dat gaat vele malen voor ons meiden op het forum!

@floor: ik wens jou wel een vroege baby hoor, dan mag die van mij gerust nog even blijven zitten! Ik zou het geloof ik tot de uitgerekende datum nog niet zo erg vinden als hij blijft zitten, daarna zal ik het langzaam wel zat beginnen te worden denk ik!

@maliboo: wel fijn als jij de tabel wilt doen in het nieuwe topic, hoewel jij natuurlijk net zo goed eerder kunt bevallen! Niet zo erg toch als de tabel dan even stil ligt?

Vannacht heb ik redelijk geslapen, maar wel weer mijn man uit het bed verjaagd. Ik schijn door mijn verkoudheid enorm te snurken! Wel zielig, want we hebben niet echt een goed logeerbed en hij eindigt dan dus op de bank. Ik voel me nog steeds allesbehalve fit, maar gisteren dacht ik wel dat het in de loop van de middag beter ging. Vandaag ga ik dus wel proberen even naar de supermarkt te gaan, kijken hoe dat gaat. Eindelijk maar eens beschuit met muisjes inslaan, leuk!
@ZP gefeliciteerd met je zoon , echt geweldige ervaring om thuis te bevallen, fijn dat het zo goed is gegaan en dan ook nog vlak voor 00:00. Super geniet van je mannetje....

Ik ga om half 11weer naar de gyn en kiken wat ze deze keer te zeggen hebben. Moest jammer genoeg nu we vroeg uit bed kinderen ook een beetje chaggie want die moest ik nu dus wakker maken...maar jah daar komen ze ook wel weer overheen.

@en als jullie het niet heeel erg vinden dan meld ik me aan als eerst volgende hahahhaha. Zou mooi zijn jongen ,meisje, jongen en dan ik weer een meisje ..... Als dat toch zou kunnen........
Jeeee Zoplotseling gefeliciteerd!! Nu lekker genieten!! Rugweeen minder maar dus wel heerlijk thuis!

Ga straks even aan de gang voor het nieuwe topic!
Hoera....weer een baby erbij!!

Gefeliciteerd zo plotseling. Klinkt als een goede bevalling, op de rugweeen na dan.

En wel lekker dat je nu lekker thuis bent. Hoe is de nacht gegaan?
@floortje: Van jou kan ik het me voorstellen, jij hebt al zoveel pijn(gehad).. Hoop dat je vandaag lekker thuis bent!

@mamamuis: Dank je, dat doet goed! Hoop dat de lekkage vandaag word opgelost.

@streepjescode: Die baaldagen horen er bij! Maar ze blijven zo vervelend, hoop dat het morgen weer heel anders lijkt allemaal!

@zoplotseling: Gefeliciteerd!!! Geen hechtingen=heel fijn! Daar kun je nog behoorlijk last van hebben, maar je hebt het gehad meid! hoop dat alles goed met jullie gaat! Geniet van elkaar!!

@teepje: Arme man! Snurken hoort ook bij zwanger zijn he...Ik zaag er ook rustig op los!:)

@Sinojo: Het is je gegund! Heb je al wat last van voorweeen?

Ik vind het nu te lang duren dames, ik heb geen geduld meer! Nog 4 weken tot de uitgerekende datum..pff! Dat word afleiding zoeken, maar ik zou niet meer weten waar!! Ik ben er helemaal niet meer bij met mijn hoofd. Denk alleen maar aan bevallingen/baby's! Hopelijk komt onze meid ook iets eerder!

Fijne dag en zoplotseling, hoop dat je lekker kunt genieten vandaag!
Hey jan. meiden.

Lees nog zo af en toe eens op mijn oude topic. En nu lees ik al dat er al wat baby's geboren zijn! Geweldig dames! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!!!! Geniet lekker van de kraamtijd!!

En voor de dames die nog afwachten heel veel succes!!

Hier gaat alles goed! Ben inmiddels 22 weken zwanger en tot nu toe gaat het uitstekend! Het idee dat ik inmiddels ook bevallen had kunnen zijn of mss nog afwachtende maakt me af en toe erg verdrietig, maar troost me dan met de gedachte dat ik in april of mei ook weer een baby in mijn armen mag houden!
ben ik weer!!

@ zplotseling: gefeliciteerd!!!!!

Egopost

Ik heb twee dagen ziekenhuis achter de rug.... wederom met nierstuwing. Ik had het totaal niet meer verwacht, omdat ik al weken pijnvrij was. aangekomen in het ziekenhuis vonden er eerst onderzoeken plaats naar hetkindje en kreeg ik pas na 3 uur pijnstilling via infuss. gelukkig hielp dat goed. Vanmorgen mocht ik gelukkig weer naar huis, omdat paracetamol goed blijkt te werken. Als ik nu weer kolieken krijg, wordt het kindje gehaald, ben bijna 38 weken en de gyn vindt het niet ok dat ik zoveel pijn heb....

@Floor : ik hoop echt dat je nu thuis bent en dat de pm goed werkt!!
@Zoplotseling: super proficiat! En een jongetje, dat was voor ons nog een verrassing. Ben benieuwd naar verdere details, maar haast je niet, geniet lekker van elkaar!

@3ekindje: super voor je dat deze zwangerschap zo goed verloopt! En tja, zeker met dit soort dagen kan ik het me voorstellen dat je je af en toe verdrietig voelt om het gemis.

@helena: pfoeh, jij ook weer in de lappenmand, sterkte.

@floortje: hopelijk neemt bij jou de pijn nu echt af!

@streepjescode: hoe voelt het nu? Moeder zijn? Enneh..ik hoor in mijn omgeving ook niks anders dan dat het ergens een keer opbreekt en de kraamtranen gaan komen. Succes...
En we gaan hier verder!!!

Nieuw Topic!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven