Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
quote:Ligeia schreef op 30 december 2010 @ 11:51:

[...]

Dat is niet veranderd. Ik geef Naomi alleen graag het voordeel van de twijfel waar het gaat om niet mogen ingrijpen van Hoogherhandt. Daarnaast heeft ze vóór Vivageddon wel veel gedaan voor het forum en haar gebruikers en vond ik haar de fijnste (óf slimste, kan ook) Mod die ik heb meegemaakt. Dat ze nu opstapt of gewieberd wordt (en met haar wel meerderen), zegt mij genoeg. Over de doden niets dan goeds? Mwoa, Angel Twee blijft vooralsnog een raadsel, maar misschien komt zij ook nog wel uit de kast...Dat vind ik oprecht een leuke "stelling/vraag". Daar ben ik ook benieuwd naar. Zou mij wel interesseren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 30 december 2010 @ 11:31:

Hij die perfect is werpen de eerste steen. God dank ben ik niet perfect.

Eh nee.

Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alleen een steen zonder zonde wordt tweemaal naar dezelfde ezel geworpen, hoor...
En wanneer een schaap over de dam is....word de put gedempt.
Ouwe koeien moet je in de sloot laten liggen, gaat zo stinken als je d'r mee gaat slepen.
quote:Ligeia schreef op 30 december 2010 @ 12:07:

Alleen een steen zonder zonde wordt tweemaal naar dezelfde ezel geworpen, hoor...Snap ik niks van maar ik was sowieso al nooit goed in cryptogrammen.
En aan dode paarden moet je niet trekken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:shahla wrote on 30 December 2010 @ 12:16:

[...]

Snap ik niks van maar ik was sowieso al nooit goed in cryptogrammen.Het was dan ook een houten puzzel, Shahla...
quote:shahla schreef op 30 december 2010 @ 12:16:

[...]

Snap ik niks van maar ik was sowieso al nooit goed in cryptogrammen.Ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen?
Ik begrijp niet dat jullie de waard behandelen zoals het klokje thuis liegt dat-ie zwart ziet!
quote:Ligeia schreef op 30 december 2010 @ 12:17:

[...]

Het was dan ook een houten puzzel, Shahla... Had te laat door wat de bedoeling was.

Het appeltje viel pas later heel ver van de boom.

Houten puzzels, was ik dan ook vast slecht in.

Ik denk trouwens dat Naomi trots zou zijn op ons, we zijn heel braaf aan het spelen hier!...
Naomi, het ga je goed. Ik hoop dat je een leuke nieuwe uitdaging vindt. Ik had niet graag in jouw schoenen willen staan de afgelopen maanden.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Ligeia schreef op 30 december 2010 @ 12:22:

Ik denk trouwens dat Naomi trots zou zijn op ons, we zijn heel braaf aan het spelen hier!...Nou, je gaat wel een beetje off-topic nu
Grief is just love with nowhere to go
Dag Naomi, alle goeds in het nieuwe jaar, ik hoop dat je een leuke nieuwe baan vindt!

Ik blijf je missen hier.
quote:Ligeia schreef op 30 december 2010 @ 12:22:

Ik denk trouwens dat Naomi trots zou zijn op ons, we zijn heel braaf aan het spelen hier!...Denk ik ook. Ze was echt van de peace en we zitten hier toch best heel lief bezig te zijn.
Even iets meer on topic dan:

Naomi, ik hoop eigenlijk dat je nog eens mee komt forummen hier. Zal wel een utopie zijn, maar toch.
ik kom gewoon nog een keer afscheid nemen....

Ik vind Naomi leuk! Dus daaaagggg Naomi..... Het ga je goed!

Lees maar gewoon de leuke 'dag dag wensjes' hier en niet het gehakketak gedoe.. zo vermoeiend. Althans, vind ik, ik viel gewoon in slaap toen ik die zwevende namen weer voorbij zag schuiven....

Dus....

DTEEZ!
quote:Damaris schreef op 29 december 2010 @ 11:58:

Lieve Naomi,

Wat lief dat je afscheid komt nemen. Je was een hele lieve mod, die wél luisterde naar de forummers itt wat er nu gebeurt. Die de forummers wél serieus nam.

Het is een forum geworden voor vrouwen zonder mening. Want als je een mening hebt, dan heb je zo een ban aan je broek.

Dank voor alles.

Jammer dat alles zo heeft moeten lopen.

Ps het zou me niets verbazen als dit topic ook in een zwart gat verdwijnt.Toch niet helemaal pees en vree als je voor deze posting een ban krijgt van 24 uur. Toch jammer dat alles zo heeft moeten lopen om met Damaris haar woorden af te sluiten.
Knap asociaal dat men zelfs in een afscheidstopic van Naomi aan het spitten gaat om te bannen om niks.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 december 2010 @ 12:38:

[...]

Toch niet helemaal pees en vree als je voor deze posting een ban krijgt van 24 uur. Toch jammer dat alles zo heeft moeten lopen om met Damaris haar woorden af te sluiten.

Nee dat méén je niet! Heeft ze voor díe posting een ban?

Oh, ontopic:

Dag Naomi, jammer dat het zo gegaan is.

Het beste.
quote:Goldielocks schreef op 30 december 2010 @ 12:52:

[...]

Nee dat méén je niet! Heeft ze voor díe posting een ban?

Oh, ontopic:

Dag Naomi, jammer dat het zo gegaan is.

Het beste.Yep, daarvoor heeft ze een ban. Ongelofelijk he?
quote:Chardonnay schreef op 30 december 2010 @ 13:06:

[...]

Yep, daarvoor heeft ze een ban. Ongelofelijk he?

Nou, er is een woordje weggepoetst.

Maar dan nog in mijn ogen zwaar overdreven om een ban uit te delen.

Maar hej, Dama is oude garde, dus staat vast op de lijst

Ik maak van de gelegenheid gebruik om nog even naar Naomi te zwaaien!
Schandalig en schofterig en errrrrg laag bij de gronds.

Eigenlijk een tikkeltje treurig zelfs.

Maar ja we mogen natuurlijk al blij zijn dat dit topic er is en geen commentaar geven over wat in dit topic wel of niet wordt toegestaan, want je moet een dood paard niet in de bek kijken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Het blijft toch heel bijzonder, die bancriteria. Mijn post was minstens zo "banwaardig", want ernstige kritiek op het beleid en die idioot-met-het-hippe-taaltje die zich nu Mod. noemt, maar niks hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven