2010 grootste trots, schaamte,probleem &leukste activiteit

30-12-2010 12:22 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Krijgen we nu de nostalgische topics?
quote:Zamirah schreef op 30 december 2010 @ 12:36:

Krijgen we nu de nostalgische topics?

nos - tal` gie

(«Frans«Grieks)

de -woord (vrouwelijk)

heimwee, verlangen, vooral naar een (geïdealiseerde) voorbije tijd, een vroeger levenspatroon

Geen heimwee, geen verlangen.. Gewoon een kleine samenvatting..

Dus nee geen nostalgisch topic!
Ach, ik vind het eigenlijk wel leuk. Ik ga er eens goed over nadenken, als het uiteindelijk niet al te herkenbaar is ga ik misschien ook nog wel inhoudelijk posten.
Ik vind het eigenlijk wel een origineel topic.

Ik ga ook even nadenken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vind zoiets altijd wel leuk zo op het einde van het jaar.

Dus ik doe ff mee.

Ik kan wel al meteen zeggen dat 2010 absoluut niet mijn jaar was. Maar ik geloof nog wel in nieuwe ronde, nieuwe kansen dus ik heb goede hoop voor 2011.

Mijn grootste trots;

Met stip op 1. Mijn kinderen.

Het gaat om grootste trots maar ik noem lekker nog wat erbij:

2. Ondanks dat het leven mij heel vaak harde klappen heeft uitgedeeld en ik bepaalde beperkingen heb ik nog altijd weer opkrabbel, doorga en still standing ben. Doorzettingsvermogen en hoop blijf houden.

Mijn grootste schaamte:

Dat ik me enorm in iemand heb vergist en doordat ik dat niet op tijd door had een foute keuze maakte. Dat heb ik echter nu wel hersteld. Maar het zit me zeker nog dwars. Voel er soms nog wel woede over. Naar die persoon toe. Zelfvertrouwen qua mensenkennis heeft daarbij een deukje opgelopen.

Mijn grootste probleem:

De beperkingen waar ik het eerder over had.

Ik heb echter besloten dat 2011 het jaar wordt dat ik me er 100% voor in ga zetten deze tot zover mogelijk te minimaliseren.

De leukste activiteit:

Door mijn noodgedwongen verhuizing (renovatie) kreeg ik een bergje geld mee en daarvan heb ik veel nieuwe spullen kunnen kopen. Zodat ik afstand kon doen van ouwe troep en apparaten die niet helemaal goed meer waren. Daardoor zit ik er huiselijk beter voor dan eerst en dat voelt erg prettig.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Je grootste trots: Ik kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent.

Gefeliciteerd joh, je zal er van de zomer vast fantastisch uit zien in je bikini Ook fijn dat je je zus hebt gezien, misschien hoor je weer van haar in het nieuwe jaar, geef het niet zomaar op.

Je grootste schaamte: Daar hoef je je toch niet voor te schamen. Het is pittig, zie het als een uitdaging en verheug je daarop, dan blijkt het ineens reuze mee te vallen.

Succes!

Je grootste probleem: Ik heb dat gekend. Mijn vader leefde in veronderstellingen over mij , die hem door iemand anders werden ingefluisterd. Ik heb nooit kunnen begrijpen dat hij bereid was om in al die onzin te geloven, maar daar KOOS hij voor. Ik ben er altijd maar vanuit gegaan dat het zijn gemis was, want als hij me de kans had gegeven, dan was ik een fantastische dochter voor hem geweest, jammer dan.

Je leukste activiteit: Zo kom je nog eens ergens. Fantastisch land, Engeland. Misschien wat vaker doen, dan kan je samen het land een beetje leren kennen, is zij er ook uit en is er volop de gelegenheid om lol te maken.

Wees zuinig met paddogebruik, je geheugen gaat er van naar de maan.

Jij vindt 2010 niets bijzonders? Velen maken niet een procent mee , van wat jij allemaal hebt ondernomen. Ik zou dit toch wel een heel ,leuk jaar willen noemen, maar het hebben van ambities is nooit verkeerd natuurlijk.
@Shahla;

Wat goed dat je er zo positief in staat!

Een nieuwe huisraad is altijd fijn! Helemaal als het oude niet zo best meer was..

@Cateau,

Bedankt voor je lieve woorden :-) .. Het is zeker niet dat 2010 niet bijzonder was, maar het was gewoon best wel erg moeilijk..

Hoe was jouw jaar?
quote:SweetSummer schreef op 30 december 2010 @ 12:57:

@Shahla;

Wat goed dat je er zo positief in staat!

Een nieuwe huisraad is altijd fijn! Helemaal als het oude niet zo best meer was..

@Cateau,

Bedankt voor je lieve woorden :-) .. Het is zeker niet dat 2010 niet bijzonder was, maar het was gewoon best wel erg moeilijk..

Hoe was jouw jaar?Mijn jaar was lang niet zo avontuurlijk, daar heb ik ook niet echt meer de behoefte aan. Ik ben altijd onderweg geweest en had altijd wel de nieuwsgierigheid om weer eens iets te gaan zien en/of te ontdekken, maar daar ben ik alweer een tijdje klaar mee.
Sweetsummer, jouw grootste probleem is iets waar jij niks aan kunt doen. Dat maakt het ook zo klote, denk ik. Als het voornamelijk van één kant komt...

Heel erg frustrerend. Heb zelf een hele toffe vader die nog steeds een grote positieve rol in mijn leven speelt. Kan op die man rekenen.

Ik ken het daarentegen wel weer van een andere kant. Mijn kinderen hebben absoluut niet zo'n vader als ik ken en dat doet wel eens pijn.

En ik sluit me aan bij Cateautje. Volgens mij zitten er ook veel goede dingen in jouw jaar. Maar er is niks mis mee om een beter jaar te wensen dan je hebt gehad.

Ja, ik blijf positief en als ik het even niet kan zijn, dan even niet maar ik word het altijd weer. En dat is wel iets om trots op te zijn.

Qua huis ben ik nog volop bezig het beter te maken maar het scheelt al enorm dat veel ervan nieuw is. Dat oogt toch beter. ;)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Mijn grootste trots;

Dat ik heel goed door de decentrale selectie ben gekomen en eindelijk de studie mocht gaan doen waar ik altijd van droomde. En het is helemaal fijn dat die studie me ook nog goed af gaat.

Mijn grootste schaamte:

Dat mijn vader nog steeds niet weet dat ik al bijna vier jaar een vriendin heb.

Mijn grootste probleem:

Dat ik de relatie met mijn vriendin niet meer 100% vertrouw, sinds het een aantal weken uit is geweest.

De leukste activiteit:

Een weekje in de Ardennen met mijn beste vriendinnen
Volgens mij doen wij dezelfde studie fleur..

Het was ook altijd mijn grote droom.. Ik zou echt niet weten wat

ik moet als het té slecht zou gaan.. Gelukkig zijn daar altijd regelingen voor..
Jammer dat je paps het niet weet van je vriendin..

Als jullie stabiel zouden zijn en al lang dus ook al heel lang samen, zou ik het toch overwegen om het eens te zeggen meid..

Als je er echt te veel aan twijfelt dan begrijp ik dat je wacht..

Sterkte!
ik doe nooit aan goede voornemens, maar ik ga het toch echt in 2011 vertellen aan mijn vader.. het zal wel moeten, als we verder willen in deze relatie..

leuk dat je ook geneeskunde (? ;)) studeert!
Mijn grootste trots:

Dat ik een moeilijke periode heb kunnen afsluiten zonder er al teveel mensen mee lastig te hebben gevallen en er alsnog voor andere heb kunnen zijn.

Mijn grootste schaamte:

Dat ik nog steeds bij dezelfde baan zit als dat ik nu zit en het er totaal niet naar mijn zin heb en het best wel onder mijn niveau zit.

Mijn grootste probleem:

Het vinden van een opleiding/baan die bij mij past

De leukste activiteit:

Bungeejumpen en huis kopen.

Iedereen een fijne jaarwisseling. 2011 gaat het helemaal worden!!!
mooi topic!
Trouwens Sweetsummer, leuk om je topic te lezen over paddo's. Echt grappig dat de effecten zo hetzelfde zijn. Ik had ook heel veel met vlinders. Maar het was hartje zomer en in het park zag je er genoeg (of alleen ik zag ze.. Kan ook )
Mijn grootste trots:

Mijn neefje dat in april dit jaar is geboren..!

Mijn grootste schaamte:

Dat ik niet ben op komen dagen bij een sollicitatie gesprek zonder af te bellen.

Mijn grootste probleem:

De ex van mijn vriend!

De leukste activiteit:

De 14-daagse vakantie naar Egypte met mijn lief! Was errug mooi en romantisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven