Oud & Nieuw in Eindhoven

30-12-2010 17:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen ga ik met mijn vriend een paar dagen naar eindhoven in een hotelletje. Weet iemand toevallig of je met oud & nieuw kaarten nodig hebt voor de leuke kroegjes in Stratumseind en is er iets van een vuurwerkshow in de stad?
Ja de meeste kroegen hebben kaartjes. Na 4 of 3 uur is meestal alles gewoon open. Op het stratum zijn er ook kroegen zonder kaartjes (even aan de deur vragen) ik weet dat centraal op de markt vroeger altijd zonder kaart was. Maar waar ben je naar op zoek, hoe oud ben je? Er zijn nl ook in de buurt van stratum veel leuke feestjes!!
Eindhoven is leuk! De kans bestaat dat je voor veel kroegen kaarten nodig hebt. Informeer bij de receptie van je hotel. Persoonlijk zou ik wegblijven van Stratumseind. Heb meegemaakt dat daar vuurwerk in de mensenmassa werd gegooid. Doodeng. Rond de Markt zitten ook leuke tenten evenals op het Wilhelminaplein. Veel plezier!
We zijn eind twintig en altijd in voor feestjes
Geen vuurwerkshow in Ehv en hoe het nu op het Stratumsend is met oudjaar zou ik echt niet weten maar echt leuke kroegjes zijn daar niet meer.

Zou eerder op de markt of bij de kleine berg/wilhelminaplein gaan kijken.

In de effenaar is vast ook wel iets te doen.
Owh.. Nee dat moet ik niet hebben want eigenlijk ben ik als de dood voor vuurwerk
Voor 00.00 uur werken de meeste kroegen op stratum met kaarten, na half 1 is vrijwel alles vrij toegankelijk.

Op de markt kun je altijd wel terecht.
Oke, de Markt dus.

Dacht altijd dat Stratumseind 'the place to be' was! Maar ja, het is dan ook al even geleden dat ik er geweest ben..
Ooh eind 20 net als ik. Het stratum is echt voor het jonge grut. De markt en wilhelminaplein en de kleine berg is leuk maar vrees veel kaartjes en alles gaat om 1 uur open. Zelf ga ik naar tac tegenover PSV stadion. Zelf nog nooit geweest dus geen idee wat me te wachten staat...maar wel mijn leeftijd mensen..
Stratumseind heeft zeker nog leuke tenten. Je kunt altijd gaan kijken. In mijn beleving is het alleen met oud en nieuw overvol en zitten er veel hele jonge mensen.
TAC, Effenaar of The Building (Strijp-S)
Stratumseind zou ik als eind twintiger niet doen.

www.tac.nu Hebben nog kaarten.
Ja TAC tot morgen!!!
Stratumseind is leuk als je 16 bent. Als eind twintiger zou ik naar de effenaar gaan of de tac inderdaad. Dat is ook altijd leuk of burgers!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Op stratumseind vind ik (26) leuk: 't Lempke, de Spijker, de Kram.... Dat was het wel zo'n beetje. De markt is inderdaad ook leuk en de Effenaar is meestal super. Maar Wilhelminaplein zou je mij dan weer nooit vinden... Dat vind ik maar niks.

Denk dat je op de websites wel terug kunt vinden of je kaartjes nodig hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven