Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak drogen

30-12-2010 20:35 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer 3 kwartier geleden mijn nagels gelakt. Nu zijn ze wel droog, maar als ze tegen elkaar aan hou, voel ik dat ze toch nog een beetje plakken. Heb ik iets verkeerd gedaan? Iemand huis-tuin-keuken tips voor nagels lakken? Alvast bedankt.
Onder de koude kraan houden en de volgende keer Seche Vite als topcoat gebruiken.
Mijn huis tuin en keukentips:

- gebruik een sneldrogende nagellak. Mijn favoriet is Rimmel, goedkoop, goed en snel droog

- lak je nagels in twee keer, beide keren een niet te dikke laag

- laat je nagels na de eerste laag vijf a tien minuten drogen

- laat je nagels na de tweede laag een kwartiertje drogen

En daarna nog een paar uur een beetje voorzichtig zijn met wat je doet.
Je hebt niks verkeerd gedaan......Nagellak droogt nou eenmaal niet zo snel, zeker als je meerdere laagjes over elkaar heen doet.

Ik kan je heel erg een sneldrogende topcoat aanraden. Ik heb zelf Seche Vite (o.a. te koop bij nailpolishfashion.nl en boozyshop.nl ) en wil nooit meer anders
En topcoat helpt bij mij juist niet. Blijft het alleen maar langer zacht van.
Dan heb je echt de verkeerde topcoat panta Een gewone topcoat helpt inderdaad niet. Je moet een sneldrogende topcoat hebben. Niet eens alle sneldrogende topcoats doen het heel goed. Er zijn er een paar waaronder Seche Vite....

TO, voor meer nagellakdingen check Nagellak kletstopic Deel 2!!
Ja, die topcoat die jij noemt ken ik niet. Maar ik ben al jaren zeer tevreden over mijn eigen methode, dus daar blijf ik voorlopig bij.

Vanavond een feestelijk kleurtje smeren voor morgen, ik denk een mooie klassieke felrode kleur.
Ok super bedankt voor de tips. Ga ook maar eens die topcoat halen. De nagellak is van Chanel, dus aan de kwaliteit ligt het niet denk ik.
quote:babet24 schreef op 30 december 2010 @ 20:47:

Ok super bedankt voor de tips. Ga ook maar eens die topcoat halen. De nagellak is van Chanel, dus aan de kwaliteit ligt het niet denk ik.Duur is niet per se beter in nagellakland. Mijn Rimmel 60 seconds is echt heel goed en kost niet veel.
anoniem_110893 wijzigde dit bericht op 30-12-2010 21:06
Reden: 10 is wel heel weinig
% gewijzigd
quote:babet24 schreef op 30 december 2010 @ 20:47:

Ok super bedankt voor de tips. Ga ook maar eens die topcoat halen. De nagellak is van Chanel, dus aan de kwaliteit ligt het niet denk ik.

Kwaliteit van nagellak heeft inderdaad vrij weinig met droogsnelheid te maken.

Ben wel heel benieuwd naar welke Chanel je nu op hebt
Rimmel 60 seconds vind ik erg prettig. Doe alleen mijn teennagels (anders heb ik van die saaie, bleke pootjes). En kan deze lak 's ochtends aanbrengen, tanden poetsen en dan aankleden plus schoenen aan doen. Heb bovendien met onderstaande donkere kleur maar 1 laagje nodig, dekt prima. Maar ik heb sowieso het geduld niet om meerdere lagen aan te brengen en tussendoor te wachten tot ze droog zijn.

hahaa terwijl ik dit lees zijn mn nagels nog nat van chanel nagellak. Mijn tip is: Opi drip dry. Het kost wat maar werkt heel goed!
quote:Zwuppeliennn schreef op 30 december 2010 @ 20:55:

[...]

Ben wel heel benieuwd naar welke Chanel je nu op hebt 517 Mistral, lekker zuurstokroze.
hier 18 rouge noir!
oh die is heel gaaf!
Je hebt van Herome ook een spray die je over je lak kan sprayen. Werkt ook goed!
Mooie kleurtjes!

Ik wil eigenlijk ook wel een Chanelletje maar kan niet kiezen. Omdat het best prijzig is wil ik wel echt zeker weten dat ik hem echt mooier vind dan goedkoper spul.
Zwup, je kan ook even kijken bij nagellak van koh en opi... ook duur maar niet zo duur als chanel maar ook veel mooie kleuren en goede nagellak!
Ja idd het is best prijzig. Ik heb met die goedkopere lakjes altijd dat het eraf gaat met afwassen. Gek wordt ik ervan. Hoop dat het nu blijf zitten, anders koop ik afwashandschoenen!!
Oh God, ik word veel te exited van nagellak... its my weak spot
haha
Chanel slijt net zo goed in mijn ervaring..
Ik heb een ongelofelijke voorraad Opi Bobbi Bestel het meeste uit Amerika of via Ebay.

Het merk Chanel heeft ook gewoon aantrekkingskracht denk ik
Ik heb spul van Chanel, Koh, Dior en Maybelline waarvan Chanel geloof ik de duurste is. Qua dekking wint Chanel het. Een laagje is genoeg. Koh heeft twee nodig maar blijft langer zitten. En Maybelline dekt niet mooi en bladdert snel af. Drogen heb ik met allemaal problemen dus ik lees mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven