Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
@douze: Er was idd iemand die niet in Nederland woonde op het forum..... Weet ook niet meer wie, maar dacht ook dat het Ansari was haha
@ Jennifer: Bodi vindt ik ook wel leuk!

Wat dacht je van Duuk/Duke??

Dat was onze jongensnaam........
@inlogproblemen, jammer dat het niet werkt... ik zou echt achter die pc moeten kruipen om dan op te lossen...

@Familieperikelen, wat kunnen mensen soms niet tactisch en lomp zijn. Jammer dat het altijd zoveel energie kost. Sterkte voor iedereen die ermee zit.

@bedje muf ruiken is niet goed hoor, ik zou het zekere voor het onzekere nemen!

@bekkenklachten Amelief een voor jou, lijkt me erg zwaar om je zo te moeten overgeven aan die afhankelijkheid.

Ik loop zelf al weken met pijnklachten bij mijn schaambeen, ze ligt netjes erop met haar hoofdje. In bed kraakt mijn schaambeen soms als ik me omdraai...

Doordat ik naar werk wordt gebracht door mijn lieve man heb ik al minder klachten. Traplopen en tillen probeer ik heel erg te vermijden.

@lente die computerkennis krijg ik hier in huis vanzelf mee, ben echt een nerd aan het worden onderhand

Goed bezig met het hamsteren. Wij hebben bijna alles in huis voor de baby, maar eten en drinken heb ik nog helemaal niet aan gedacht

Ziekenhuiskoffertje pak ik dit weekend in denk ik (dat roep ik ook al 2 weken )

Je vroeg hoe het met werk gaat, best zwaar moet ik toegeven. We zaten vandaag met een grote deadline en mijn collega's lieten het wat afweten. Heb met een ander iemand gisternacht tot 3 uur gewerkt, vanochtend vanaf 9 tot een uur of 16. Toen was het af. Daarna heb ik demonstratief mijn bureau helemaal opgeruimd en 3 papierbakken vol weggemikt. Hoop dat het wel duidelijk is dat ik het zat wordt... Verder ga ik vragen om compensatie voor die extra uren, bijvoorbeeld in vrije dagen. Mijn baas vroeg of ik na mijn verlof nog vrij ging nemen, ze adviseerde om dat zeker te doen. Nu kan ik dat ook makkelijk want ik neem 16 dagen mee van dit jaar en krijg de standaard 29 erbij, dus dagen genoeg! (werk maar 32 uur, dus ik kan op de dagen van vorig jaar al 4 weken vrij nemen!!!)

@Douze jeemig wat een verhaal op hyves

ook al lekker in huis bezig zie ik. Her en der doe ik wel een wasje, maar echt het nesteldrang werk bewaar ik voor mijn verlof

@jennifer Ik tik eerst mijn bericht in word voordat ik het in het forum plak, zo kan ik lezen/reageren vlak achter elkaar en hoef ik ook niet alles te onthouden wat ik wil zeggen

Duimen dat je baby zich bedenkt en toch uit zichzelf beslist met het hoofd eerst te willen... Geen ervaring met een stuit, de mijne ligt al bijna heel de zwangerschap met het hoofd naar beneden.

@juuls Die enge dromen en twijfels heb ik ook wel een beetje. Stom om nu te bedenken "wil ik dit echt wel". In je hart weet je het zeker, maar mijn hoofd kan afentoe zo onzeker doen. Heel herkenbaar dus!

@missbreezer Doe rustig aan! hier ook regelmatig een steek, maar geen harde buiken te bekennen. Gister eentje, ik ging uit reflex een sprintje trekken toen de tram aankwam, dom dom dom, na twee passen zei mijn lichaam netjes dat die geintjes niet worden gewaardeerd...

@meekletser Ik heb ze vandaag ook besteld, wel zo handig dat ze het zonder verzendkosten doen! Qua zorgverzekeraar zit ik top, mijn man heeft helemaal uitgezocht wat het beste voor ons is

Lekker druk in de familie! Leuk voor die kleine kinderen om van dezelfde leeftijd te zijn, merk dat ik weinig aansluiting heb bij neven en nichten omdat er een groot leeftijdsverschil is.

Vandaag van MP een kinderwagen opgehaald. Een gouden greep! perfecte staat, erg schappelijk prijsje en om de hoek, helemaal blij dus!

Morgen krijgen we een maxi cosi en dan gaat manlief een lijstje maken met wat hij begin volgend jaar allemaal nog wil doen in huis. prioriteit is ledikantje en bed op klossen, daarnaast een lekje in de badkamer fixen.

Als de maxi cosi er is dan hebben we het belangrijkste in huis (ledikant, badje, commode, kinderwagen, maxi cosi en een box).

Zal morgen wat foto's op hyves zetten!

Het is een lang bericht geworden, sorry als ik mensen vergeten ben, want ik heb tussendoor ook nog wat huishoudelijke zooi gedaan

Groetjes en alvast een hele fijne jaarwisseling!!!

Kooka
Goedemorgen ladies !!

even snel, na het weekend heb ik meer tijd voor jullie.

@wiegje: het matrasje hebben we nieuw gekocht dus dat het is het niet. de stof is gewassen en gestreken dus dat is het ook niet. het lijkt echt het rotan van de wieg te zijn. aan de buitenkant zie je niets dus schoonmaken heeft ook weinig zin. bovendien heeft mijn moeder hem al helemaal bekleed dus eveven afnemen met chloor of zo is geen optie. nu staat de verwarming hoog op

de babykamer in de hoop dat dat helpt....

@sauna/bubbelbad: het was heerlijk gisteren in sanadome. vooral het zoutwaterbad was erg lekker. daar kon ik heerlijk ontspannen drijven!!!

Meiden ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!! ik zit vanavond bij mijn ouders (hoewel ik een deel van de avond ga slapen). tikkie saai (normaal vieren we met 4 vrienden lekker feest) maar daar had ik dit jaar geen puf voor.
Meekletser: haha zwangere vrouwen met respect behandelen

En gefeliciteert met alle zwangerschappen in de familie!

Mikado: kun je de bekleding niet loshalen, en het rotan wiegje toch een uur of wat in had leggen met een flinke scheut chloor? Van goed drogen worden schimmels wel inactief, maar gaan volgens mij niet dood.... denk aan de douche als daar zwarte plekken op het plafond komen, die zijn ook echt alleen te bestrijden met chloor en niet met droogte....

Kooka: lekker je wagen binnen! En wat een ruimte het allemaal kost he....

Net weer baby-APK gehaald, alles OK. Nog niet ingedaald maar de baby ligt al wel vrij diep in het bekken.

Zo, nu appels schillen en oliebollenbeslag maken. Mannetje is de klos voor het bakken vandaag, ik blijf lekker binnen met dat pestweer. Vanavond weer volle bak met schoonvader en zwager + familie (2 kinderen).

Allemaal een hele gezellige jaarwisseling gewenst en 2011 wordt ons jaar he!
Alle meiden alvast een gelukkig nieuwjaar!

Dit wordt zeker ons jaar!

Zal wel weer emo worden om 12 uur haha

toch wel raar, nooit meer met zijn 2en...

Fijne dag en avond!
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven! Die notificator werkt duidelijk niet! Heb geen mail niets gehad!

Even bijlezen en egopostje:) morgen meer!

Gisteren naar de VK geweest. 13,5 kilo aangekomen vondt ze heel netjes. Hartje kon ze niet vinden omdat meneer steeds wegdraaide, maar uiteindelijk was daar een heel zacht maar goede hartslag:) meneer ligt nog steeds met zijn hoofdje naar beneden. Moet wel zeggen dat het steeds meer zeer gaat doen dat gevoel aan de buik. Zeker als ze voelt waar het koppie zit.(bij mijn schaambot dus) Hebben jullie dat ook?

Mijn bloeddruk is wel aan de hoge kant dus rustig aan doen en in de gaten houden. De oliebollen mag ik gewoon blijven eten haha!

Vannacht heel beroerd geslapen, Kon geen lekker plekje vinden. Rug doet zeer, heupen doen zeer en dan vanmorgen toen ik eindelijk sliep waren ze de markt onder mijn raam om 4.30 aan het opzetten:( ben dus bekaf, maar er komen vanavond 8 volwassenen en 4 kinderen oud en nieuw vieren! Moet nog veel doen dus een tukje zit er niet in! Zal je zien lig ik om 10 uur vanavond voor pampus haha!

Iedereen een hele fijne jaarwisseling, kom snel terug om overal op te reageren! Xxx
Ja, dat gevoel ken ik, ben zelf ook bang dat ik 12 uur niet ga redden, maar ja, het moet wel. Ook zo ongezellig voor het bezoek als ik naar boven ga (en man moet werken tot 23 uur, dus die is er niet). Vanochtend in de regen op de fiets de boodschappen gedaan, was al erg druk, dus goed dat ik het niet met de auto heb geprobeerd. Voelde mezelf daarna erg zielig, hahaha. Maar goed, man is nog steeds ziek, maar er is echt geen vervanging op zijn werk dus hij moet straks nog 8 uur werken (is ook best zielig als je griep hebt).

Nu nog even huis aan kant en om 15 uur staan de eerste mensen al op de stoep.

@douze, ik heb me aangemeld bij de Hyves site, maar ben nog niet geaccepteerd. Ik herken mezelf ook niet in je omschrijving. Mijn naam begint met een A en ik heb mijn Hyves volgeplempt met foto's van dochter (en geen trouwfoto's meer), wrs is het iemand anders die zich ook heeft aangemeld.

@mikado, ik zou het wiegje toch ook proberen te "ontkleden en schoonmaken. Hoop dat het lukt.

Nou, meiden, fijne avond en hopelijk morgen een beetje uitslapen.
hey meiden. Voor mij een gekke laatste dag van 2010. Mijn vader heeft waarschijnlijk vannacht een herseninfarct gehad. Gelukkig niet een hele zware, hij komt nu steeds meer bij. Nu in het ziekenhuis voor onderzoeken ed. Nou ja, iig voor iedereen alvast een prachtig 2011.
Jeetje Lente, jij hebt het wel voor je kiezen zeg...

Veel sterkte voor je vader, jouzelf en de rest van de familie. Ik hoop dat het allemaal meevalt....
Lente...wat een rotbericht! Heel veel sterkte!

Ik heb er bewust voor gekozen om met z´n 2tjes thuis te blijven. De laatste oud&nieuw met z'n 2tjes...is wel bijzonder.

Al baalde ik wel toen ik een familiefeestje moest afbellen.

Dat is altijd wel confronterend, vind ik. Door pijn gaat het gewoon niet en zit ik mezelf in de weg bij een ander.

Heel verstandig dat er meer mensen zijn die dit jaar rustig aan doen...maar als het gaat, waarom niet!?

Ook ik zal inderdaad wel even emotioneel worden om 12 uur. De tranen zitten toch vaak al hoog.

Ik heb vandaag ook maar even 2 vellen babyzegels gekocht.

Ze kunnen maar in huis zijn. Nu nog de enveloppen ophalen bij de drukkerij zodat we dit alvast kunnen schrijven.

Maar het liefst zou ik van die mooie adresstickers hebben. Weet iemand hoe je dat doet?

Feb2011: Duuk vind ik op zich heel stoer maar het is t niet niet.

Bodi vonden we zelf wel leuk. Maar de reacties hebben me aan het twijfelen gebracht. Fedde roept ook een heel andere reactie op dan dat wij bedoelen. Wij willen kort, bijzonder en stoer.

Mikado: wat vervelend zeg dat je wiegje zo stinkt. Dat lijkt me heel lastig, vooral omdat je de oorzaak niet weet.

Als de hoge temperatuur niet werkt zou ik inderdaad proberen de stof los te maken. Stinkt de stof? Of alleen het rotan?

prinsesje: die pijn op mijn schaambot ken ik niet zoals jij m omschrijft. Wel pijn bij mijn ribben. Als ik zit dan zit het hoofdje soms echt klem/in de weg waardoor ik dan echt een tijdje zit te draaien voordat de baby wat opschuift waardoor ik weer normaal kan zitten haha. Het trappen op mijn schaambot ken ik wel...dat geeft bij mij een soort van stroomshock gevoel.

Hier wordt al wat afgeknald. Heel fijn als je soms zo schrikt dat de baby zowat in je keel zit...
Goedemiddag,

Leuk Meekletser, dat je zo'n goeie deal hebt kunnen sluiten voor je kinderwagen! Ennuh, die nesteldrang is hier ook nog niet heel erg aanwezig hoor. Had gewoon zelf geen was meer en heb er toen een voor die kleine ingegooid

Balen Mikado dat je wiegje zo vreemd ruikt. Ik heb helaas geen tips voor je.

Fijn Prinses dat je weer APK bent. En balen van je nacht. Misschien straks nog even een klein tukkie?

Hee wat vreemd Ansari, ik heb geen aanmelding binnen van je. Wil je het anders nog eens proberen? En wat sneu voor je man, dat ie moet werken terwijl ie ziek is. Is ie wel op tijd thuis voor 12en?

Ach lieve Lente wat vreselijk naar! Ik weet een klein beetje wat je voelt, mijn vader had begin dit jaar een hersenbloeding. Ik hoop dat hij er redelijk ongeschonden uitkomt.

Wie van jullie is dan degene die zich gister heeft aangemeld voor de hyves ( behalve Fem, want die weet ik) Naam begint met een J en er is een trouwfoto als profielfoto? Als ik nl niet weet binnenkort wie het is gooi ik diegene er weer af. Dus onthult u mysterieuze gast

Sjonge zeg ze zijn hier al aan het knallen.... Allemaal van die jonge binkies van een jaar of 11. Tegenover ons ligt een braakliggend stuk grond en het is best druk daar. Is wel wat anders dan vorig jaar waar ik toen woonde. Daar had je dat niet.
Hee Jen , ik had je gemist. Typ te langzaam denk ik. Wij zijn ook lekker met zn 2tjes vanavond. Lekker relaxed. en bij jou dus ook aan het knallen. Wij blijven lekker bij de poesjes, eens zien hoe ze reageren in het nieuwe huis met al het vuurwerk
@Lente: Wat klote zeg!! Hopelijk knapt je vader gauw weer op!! Sterkte.

@Iedereen: Ik wens jullie een hele fijne avond met z'n 2en of met vrienden en familie! Wij gaan lekker bij een bevriend stel gourmetten en dan na middernacht een keer naar huis. Zal geen latertje worden dit jaar
Lente, sterkte!! Hopelijk valt de 'schade' mee

Iedereen een heel gelukkig 2011 gewenst!!
Ik wens jullie ook een hele fijne & liefdevolle avond met de mensen waarvan je houdt. En op naar een bijzonder 2011!

Geniet er van! De kleine is er al een beetje bij...
Lieve meiden, geniet van vanavond ook al zal het wat zwaarder zijn de oogjes open te houden ;) Voor wie thuis is; na twaalven merkt niemand het als je je bed in tuimelt...

Sterkte Lente, wat moet je geschrokken zijn.

Hier gaan we ook rustig aan doen, rijden rond negenen even naar broer en schoonzus om oudjaar uit te zitten. Inderdaad de laatste met ons tweeën, daar had ik nog niet echt bij stilgestaan.

Verder doe ik het vooral rustig aan. Vandaag 2 uur gewinkeld en toen speelde m'n bil aardig op (sinds een weekje pijn daar). Dacht eerst aan een spiertje, maar las op de interwebs iets over een beknelde zenuw. hmmm. Iemand verstand van zwangerschapsschiasis (ofzo)?

Ach er zijn ook grotere zorgen dus eerst... op naar 2011!
Gelukkig nieuwjaar lieve meisjes. Dat we maar een mooi jaar mogen krijgen, met mooie lieve leuke schattige kindjes.

Xx

Douze
Ik wens iedereen de beste wensen voor 2011. Dat het maar een goed jaar mag worden

Gaan jullie allemaal alle familie langs om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen of blijven jullie lekker thuis?

Mijn eerste dag van het jaar begint beroerd. Ben ziek.. gisteren tijdens het eten kreeg ik opeens een aanval van verkoudheid. Nu zit alles dicht en mijn hele lichaam doet pijn en ik moest net overgeven.. Bah *zo eerste klaagmodus uit voor dit jaar*
Senshi, beterschap! Is geen leuk begin van het nieuwe jaar!

Lente, wat een naar nieuws! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Hoe gaat het nu? Heeft ie veel schade opgelopen?

Amelief succes met de bekken! Is niet niets zo overgeven aan andere!

Alle andere een "zwaai"! (zit weer op de iPhone sorry!!)

Uiteraard iedereen een heel mooi en gezond 2011 toegewenst! 2010 was voor ons een heel mooi en fijn jaar, vindt het bijna jammer dat het over Is! Nu maar hopen dat 2011 NOG mooier wordt (moet haast wel met de komst van de kleine!)

Gisteren waren hier een vriend en mijn zus en ze hebben even met zijn tweeën de hele slaapkamer omgezet zodat er een babykamertje is! M'n nichtje bleef slapen dus meteen maar het bedje in elkaar gezet en ze heeft er heerlijk in geslapen. Vandaag en morgen de rest doen en dan is het af! Zoooo blij mee! Vandaag ook nog even langs de oma's in de andere kant van het land. En dan maandag een midweekje Centre percs. Hoop dat ik daar beter slaap want vannacht was weer kl*te! Hou het maar op gewenning voor zometeen haha

Meisjes prettig weekend, doe rustig aan en laat je verwennen!
Hallo lieve allemaal,

Iedereen een heel goed, gezond en gelukkig 2011 toegewenst! Dat iedereen maar een mooi, gezond kindje mag krijgen.

Lentebries, wat naar voor je, zeker geen goed begin van het nieuwe jaar. Ik hoop dat je vader heel snel weer op zal knappen!!

Senshi, beterschap! Lekker uitzieken, als het lukt.

Hier vanochtend tot 8 uur kunnen slapen, en dat is best lekker, als je bedenkt dat dochter normaal rond 6-en wakker is. Vandaag komen schoonouders bij ons op visite, voor de rest weinig doen. Man wilde naar de woonboulevard, maar die zullen wel dicht zijn. Even googlen zometeen.

Ik kreeg vanochtend een mailtje van een vriedin die 2 weken voor mij uitgerekend is dat het begonnen is.....spannend.

Fijne dag en weekend allemaal!!
Feb, ik heb vor de kraamverbanden van die “net”onderbroeken, die ook door vrouwen met ernstige incontinentie worden gebruikt. (Te koop bij de apotheek) Het ziet er niet uit, maar daar past het wel in. En als ze gewassen worden, zijn ze zo weer droog, zit zo weinig stof aan

Kooka, helaas hier nog steeds inlogproblemen, maar wel bedankt voor je tip!

Mikado, balen dat de geur echt aan het wiegje zelf ligt!

Prinsesje, ik word ook steeds minder blij van het gevoel van de verloskundige aan mijn buik. Hij wordt er ook gelijk hard van zegt de VK.

Hoe is oud en nieuw gegaan? Heb je het gered?

Lente, Hoe is het nu met je vader? Nog wel in het ziekenhuis?

Douze, dat van die kinderwagen was iemand anders, weet even niet meer wie.

Senshi, beterschap!

Ansari, winkelse!

Wij hebben gisteren met vrienden oud en nieuw gevierd, ge-BBQd en kadootjesspel gedaan. En bij de staatsloterij wel ¤5,- gewonnen, haha!

Dochter wilde daar graag slapen voor 12-en, dus dat was fijn. Maar vanmorgen werd ze om 7.10u al wakker, ik heb toen heel fout de wekker een uur terug gezet op 6.10u. Zodat ze nog voorlopig geen tv mocht kijken, dat mag gewoonlijk vanaf 7.30u. Echt heel fout, maar ze kan cijfers lezen, dus ik kon niet met een smoesje komen en was (naja: ben) zelf zo moe

Straks gaan we eerst naar mijn schoonouders en daarna naar mijn oma. Hebben we gelijk bijna de hele familie gehad
Sjonge, nu vergeet ik het belangrijkste:

Ik wens iedereen een heel mooi en gelukkig 2011 toe, met je partner, maar ook met je nieuwbakken baby (en eventuele grote broer of zus)!
Hallo lieve meiden,

Ten eerste een heel gelukkig nieuwjaar voor alle (bijna) mama's en papa's natuurlijk!!

Ik zei vanmorgen tegen vriendjelief, volgende maand ben ik mama : ) nog wel 6 weken te gaan maar toch maart wordt het niet haha

Lieve lente, heel veel sterkte met je paps!!! Dat is geen leuk begin van het nieuwe jaar!

Hier ook rustig aan gedaan, bij me schoonzus en zwager geweest. Ben nog steeds niet helemaal lekker dus was zo weer thuis.

Haha Meekletser: das een goede van die wekker!! Gelijk heb je!

Spannend Ansari dat je vriendin bezig is!!

Beterschap Senshi!!!
Douze: Ik heb nog geen tijd gehad om je verhaal te lezen op Hyves, ga ik snel doen!

Jennifer: En, zijn jullie al uit over de naam? Wij waren het wel, tot een week geleden... Dus wij hebben ook nog niks.

Kwik: He bah, weer zo'n nare ruzie met je moeder!Ging er volgens mij wel hard aan toe. Inmiddels al een beetje bijgelegd?

Juuls: Heel herkenbaar hoor die vragen of je wel klaar bent voor het moederschap. Had ik bij Lentekind ook. Je groeit er vanzelf in, geef het de tijd. Ik ben misschien wel al moeder, maar ik ben ook op zijn tijd onzeker. Poeh lukt het me wel met 2 kleine kindjes, kan ik de aandacht goed verdelen etc etc...

Ansari: Fijn dat de baby is gedraaid.

MB: Hoe gaat het met je harde buiken?

Meekletser: Jee, dat wordt een gezellige boel bij julliemet alle babys! Leuk hoor! Fijn dat je kindje al is ingedaald. Ik moet maandag weer naar de vk, ben benieuwd... Hij ligt al wel weken met zijn hoofdje naar beneden.

Feb: Ik heb ook van die broekjes van de hema, is prima hoor! Had ik ook bij lentekind. Wat ik ook wel deed was een verband in een hipster en daaroverheen nog een boxer.

Kooka:Je klint nog wel erg druk met je werk, hoe hou je het vol! Wel goed aan jezelf denken hoor!

Prinsesje: Fijn dat je weer bent goed gekeurd. Bij mij is het ook wat pijnlijker waar de baby ligt met zijn hoofdje. Mijn nachten zijn ook verre van ideaal... Ik doe heerlijk aan middagdutjes als Lentekind ook slaapt, helpt toch wel iets.

Senshi: Wat een rot begin van 2011. Heel veel beterschap!

En natuurlijk voor iedereen een prachtig 2011...!!!!!

Zo, ik begin nu een beetje bij te komen. De hele dag op een ziekenhuis klapstoeltje zitten was niet echt bevordelijk voor mijn rug. Op dat moment merk je er weinig van (of ik geef me er niet aan toe) Maar toen ik gisteravond thuis kwam, oh oh oh. Wat voelde ik me beroerd. Alles aan mijn lichaam deed me zeer. En heel veel harde buiken, was toch een beetje teveel geweest.

Om 22.00u ben ik naar bed gegaan, vrienden afgezegd die zouden komen. Vriend heeft mij iets voor 00.00u wakker gemaakt. Lentekind heeft heerlijk door alle vuurwerk heen geslapen. Om 00.00u kon ik mijn bed niet uitkomen, nou ja dan maar rolgordijn omhoog en naar vuurwerk gekeken. Om 00.30u weer gaan slapen. Net ook weer een dutje gedaan en ik kom weer beetje bij beetje bij.

Mijn vader is gister helemaal binnenste buiten gekeerd en heeft inderdaad een lichte hersenifarct gehad. Hij is naar huis gestuurd met nieuwe medicatie. Begin van de avond leek hij wel weer op te knappen. Ik heb vanmorgen gebeld maar toen was zijn spraak duidelijk weer achteruit gegaan, heeft hij weer moeite met zijn coordinatie en heeft hij veel tintelingen in zijn rechterarm. Ik vertrouw het niet dus ga zo de dokter maar weer bellen.

Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven!!! Dat doet me goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven