Ontnieter

16-12-2007 11:49 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar je een goeie ontnieter kan kopen?
Ik snap jou echt niet VC, je wierp je gisteren vol overgave negatief in de discussie die tot dan toe nog ludiek te noemen was en dan zeg je achteraf dat je hier niet wilt posten omdat je de sfeer ruk vind.

Enneh Zuigstengel, ik heb welliswaar de directe aanleiding voor dit hele gedoe niet gelezen, en ga dat ook niet doen, maar het lijkt me duidelijk dat het niet gaat om mailen.
quote:Zuigstengel schreef op 17 december 2007 @ 11:33:

Dus het NIET-groepje zou sneaky zijn? waarin dan? Omdat wij gezellig achter de schermen mailen met elkaar? Maar dat doen wel meer forummers, ook die zeggen dat ze iets niet zo snel sneaky vinden/zijn

En tja, de rest is gewoon te lezen op het NIET- groepje topic! Ik zou zeggen, lees gezellig mee of kom erbij, we hebben immers niets te verbergen! Dat hoor je mij niet zeggen. Ik gebruikte het woord sneaky als reactie op jou posting, waarin jij de openingsvraag hier sneaky noemt.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Pffffffffff lekker dan....ben je een dag niet op het forum, is er een rel om het vaste topic waar je post....tsssssssss gaat weer helemaal nergens over.
En tja, de rest is gewoon te lezen op het NIET- groepje topic! Ik zou zeggen, lees gezellig mee of kom erbij, we hebben immers niets te verbergen!

eh zou zeggen LEES alleen maar mee...
Wat mankeert er aan mijn nietmachine Winx68?
quote:Poezewoes schreef op 17 december 2007 @ 16:14:

[...]

Dat hoor je mij niet zeggen. Ik gebruikte het woord sneaky als reactie op jou posting, waarin jij de openingsvraag hier sneaky noemt.

Hier zeg je toch duidelijk dat de nietjes sneaky zijn, of ik moet buiten het sneaky zijn ook nog iets aan mijn ogen mankeren

Ach Zuig, wat is Sneaky. De eerste reageerders hier hadden direct door dat het een leuter/bashtopic was. Dus zo sneaky was het nu ook weer niet. Beetje zwaar uitgedrukt voor iets wat de nietjes zelf ook regelmatig doen.....

Maar als je het NIET erg vind, wil ik het hier graag bij laten!

Ik vind het wel WELLETJES zo! Het heeft geen nut, en het raakt kant nog wal wat er hier gebeurd!

Amen!
dat zeg ik Zuig.....laat haar alleen lezen das meer als genoeg, echt
Ik vind dit nogal een gemene steek, nog net niet onder water om een groepje zo af te vallen alleen omdat het een groep mensen is die niet op hun mondje zijn gevallen en vaak forummen en DAAROM bij elkaar zijn gekomen in een vast topic.

Ik voel me zwaar beledigd door het feit dat mensen hier suggereren dat wij geen eigen identiteit hebben en ons verschuilen in het groepje...

en dan over die avaTOR.....don't get me started over de hormonen-avatars...vinnik ook niet echt leuk, maar daar hoor je me niet over zeiken.

het was idd een inside-joke, net als nu de meeste nietjes een avaTOR hebben die uit een engelse comedy komt....so what?!?!?!!

pfff laag bij de gronds dit....dat er zelfs een topic over moet komen....

laat ik nu als NIETJE maar stoppen met reageren voordat weer gedacht wordt dat we allemaal onder een hoedje spelen en geen eigen mening hebben
Lein, het zal me echt mijn reet roesten of de mensen mij hier als individu zien of niet.

Ik vermaak me hier ontzettend met mijn SOG-aandoening

En ik vind het erg leuk dat we het zo goed met elkaar kunnen vinden en er digitale vriendschappen uit zijn ontstaan. Ik post daarnaast ook regelmatig serieus op andere topics. Als mensen mij alleen zien als onderdeel van een NIET-bestaand groepje () dan doen ze dat toch lekker.
En de avatar die agent voor me gemaakt had vond ik juist geweldig

Vooral om mijn 2 te verdoemen
SOG aandoening?

Ik zou het liever een ernstige stoornis willen noemen..
haha
quote:Yamuna schreef op 17 december 2007 @ 06:19:

[...]

Ik kan mij indenken dat het openen van mijn "jullie" topic zo is overgekomen op jou.

echter ik heb het "jullie" topic geopend voornamelijk naar aanleiding van het moderator topic op de relatie pijler.

alsook mijn verzoek bij de moderator tot verwijderen ivm mijn privacy van het "jullie topic"

Nou inderdaad ja. Misschien was het wel beter geweest als je het dan op relaties had gepost. Als het over een topic gaat bij relaties, waarom open je dan hier dit topic? Zo wek je heel sterk de indruk dat het wel naar aanleiding van mijn opmerking was.

Maar goed, als jij zegt dat het niet zo was bedoeld, dan geef ik je het voordeel van de twijfel.
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 17-12-2007 18:51
Reden: paar typfoutjes.
% gewijzigd
quote:Poezewoes schreef op 16 december 2007 @ 23:26:

[...]

Mmm, wat er gister gebeurde vond ik best meevallen hoor. Behalve dan dat iemand behoorlijk werd gepakt op een opmerking, en toen ze die terugnam/wiste, aangevallen werd door een hele groep meerdere forummers.precies.
quote:Zuigstengel schreef op 17 december 2007 @ 16:46:

[...]

Hier zeg je toch duidelijk dat de nietjes sneaky zijn, of ik moet buiten het sneaky zijn ook nog iets aan mijn ogen mankeren

Ach Zuig, wat is Sneaky. De eerste reageerders hier hadden direct door dat het een leuter/bashtopic was. Dus zo sneaky was het nu ook weer niet. Beetje zwaar uitgedrukt voor iets wat de nietjes zelf ook regelmatig doen.....

Maar als je het NIET erg vind, wil ik het hier graag bij laten!

Ik vind het wel WELLETJES zo! Het heeft geen nut, en het raakt kant nog wal wat er hier gebeurd!

Amen!Ja hoor, laat het er maar bij, vind ik niet erg. Maar ik ga nog wel even opmerken dat ik hier echt niet uithaal dat ik zeg dat de nietjes sneaky zouden zijn. Ik zeg alleen dat ze zelf ook regelmatig leuter/bash-topics openen, net als deze. En dat ik dat niet sneaky vindt, maar sneaky te zwaar uitgedrukt vindt voor een dergelijke aktie.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Je ontwijkt wel fijn steeds de aanval op het feit dat je woorden wiste die je Niet teruggenomen hebt, Shine.

Afleidingsmanoeuvres.
wat een braaktopic.......
Volgens mij ben ik jou geen verantwoording schuldig Mamz. Ik heb al lang gezegd dat ik woorden heb gewist. Die overigens al láng bekend zijn bij degene aan wie ze gericht waren. En ik gebruik geen afleidingsmanoevres hoor, ik zeg gewoon waar het op staat.

En nee, die woorden neem ik niet terug, zie daar geen enkele reden toe. .
Ik zou zeggen: mensjes, laat het gaan...................wazoemmmmmmmmmmmmmmm
Leuk topic, Winxie
Tja je moet wat op een saaie zondag
Nee, je bent geen verantwoording schuldig. Maar hier een beetje verongelijkt gaan zitten doen, en op het andere topic ook al, werkt in elk geval bij mij op mijn irritatieklieren.
Ach Mamz, in de eerste plaats doe ik niet verongelijkt en in de tweede plaats, dat ik jou irriteer is dan toch echt jouw zaak. Ik snap de irritatie niet zo over dit topic van de nietjes. Als jullie je hier totaal niet in herkennen dan laat je het toch?

Voor de rest zal het me een zorg zijn. Er zijn wel belangrijkere dingen op de wereld.

Punt.
quote:yette schreef op 17 december 2007 @ 12:04:

Ik snap jou echt niet VC, je wierp je gisteren vol overgave negatief in de discussie die tot dan toe nog ludiek te noemen was en dan zeg je achteraf dat je hier niet wilt posten omdat je de sfeer ruk vind.

Enneh Zuigstengel, ik heb welliswaar de directe aanleiding voor dit hele gedoe niet gelezen, en ga dat ook niet doen, maar het lijkt me duidelijk dat het niet gaat om mailen.Ik wierp me boos in een negatieve discussie.

Ik weet dat je mij niet snapt lieverd, en om eerlijk te zijn, I couldn't care less

Enneh.. lees toch maar even de directe aanleiding voor dit topic, dan sla je de plank ook niet mis, als je je huiswerk hebt gedaan voordat je iets post.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:shining schreef op 17 december 2007 @ 18:44:

[...]

precies.

'Poez zegt het ook dus ik heb gelijk'. Dat bedoel ik met verongelijkt doen. Zo zat er in het jullie topic ook nog wel een post van je. Als jij maar het laatste woord hebt.

Nou, nu nog niet. Duh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven