Vrijgezellen-topic

30-12-2010 17:13 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort ben ik pas echt actief op het forum. En ik keek even of er nog leuke topics waren over date-perikelen en de andere dingen waar je als vrijgezel mee te maken hebt, maar ze zijn allemaal al zover gevuld!

Dus bij deze een nieuwe ;)

Over mezelf: bijna 8 maanden single, in februari word ik 25, woonachtig in de randstad, leuke baan, eigen huis en leuke vriendkring (al begint het een hoog settle-gehalte te krijgen).

Wat ontbreekt er: uiteraard die ene leuke kerel!

Wie wil er mee gaan schrijven?
Ik wil wel meeschrijven.

Zojuist na een relatie van vier jaar (en even zolang samengewoond) in goed overleg besloten om alleen verder te gaan. Doet ontzettend pijn bij ons beiden.. Ik ben nog lang niet waar jij nu bent, maar ik hoop ooit zover te komen.
Hey,

Hier nog n single meid. Ik heb net besloten om de man met wie ik een soort van relatie had, te ontslaan om het zomaar te zeggen. Je stopt er heel veel in en krijgt er niks voor terug.

Dus ik schrijf mee.

Ik wacht gewoon rustig af wie op mijn pad komt en intussen ga ik lekker mijn gang.
Kom anders lekker meeschrijven in het singles in the city topic... Gezellige bende met de helft vrijgezellen en aan het daten en het andere deel kort geleden voorzien van man maar nog steeds wel verhalen delend! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ach er kan nog wel een extra vers topic bij toch?

(ik ben ook weer single sinds twee maanden na 3 jaar verkering)

hallo allemaal!
Hola! Ik ben ook single (een vriendin van me die sinds kort de ex van mijn broer is, gaat nu met iemand waar ik helemaal verliefd op was...*mompelt nog iets met vreemdgaan, eigen schuld, zie ander topic :p*) Dus schrijf graag mee! Lekker nieuw begin

Vond het trouwens dit jaar niet erg om alleen te zijn met kerst jullie wel?
Hier nog een. Sinds een paar maanden na 9 jaar weer vrijgezel. Ondanks dat ik mijn ex vaak mis, geniet ik nu van het vrijgezellen leven en de bijbehorende aandacht
Hmm ik heb juist een belabberde week achter de rug maarja, ik had de griep en werd toen nog ongesteld ook en dan word je wel eens wat emo... gelukkig is dat nu allebei over dus hopelijk het depri zijn ook
Ahhh bleghh!

Keep the spirit up!
@mymelody klinkt niet heel lekker! Veel sterkte, ga je nog wat leuks doen morgen?

Vond het niet erg om alleen te zijn met kerst, was leuke afwisseling tussen mijn ouders en met vriendinnen eten/stappen!

@pinkiwinki, beetje half en half zo te horen? ben benieuwd naar de details!

@iepie: gaat helemaal goed komen al geloof het nu nog niet!

Ik hoop gewoon morgen mijn droomman tegen te komen op een hip feest in mijn stad! Ben nu al aan het denken wat ik het beste aan kan trekken ;).
Nice!

Ook ik ben vrijgezel, en begin steeds meer te twijfelen of dat 'by choice' is.

Ik dacht altijd dat ik het heel prettig vond om vrijgezel te zijn maar begin de laatste tijd toch te denken dat ik eigenlijk wel heel graag met iemand wil zijn. Waarom weet ik ook niet precies, maar het voelt toch een beetje 'leeg'.

Ik heb nooit een echte relatie gehad maar wel wat gedate e.d.

Heb een druk, leuk sociaal leven, maar hou uit zelf bescherming altijd het verhaal op dat ik geen relatie hoef.

En op het forum kan je anoniem zeggen hoe het echt zit, wat je echt vind, en vooral: ervaringen delen en elkaar tips geven.

Tot snel
Nee, niks bijzonders in de planning nog voor morgen dus ik hou me warm aanbevolen mocht iemand in de buurt van 010 samen met mij het nieuwe jaar willen inluiden.

(mijn single vriendinnen zitten nu in het buitenland, mijn gesettelde vriendinnen hebben me uitgenodigd maar wonen te ver weg om erna nog naar huis te kunnen en ik ben niet zo dol op logeren)

Kerst viel me verder wel mee trouwens maar dat kwam vooral door mijn beste single vriendin die me twee dagen van voedsel kwam voorzien aangezien ik ziek was en die meteen maar bleef voor gezelschap ook nog.

Ik wil ook wel graag weer een leuke vent vinden (ik knuffel nou eenmaal erg graag) en heb geen al te hoge eisen maar na twee dates met normaal-lijkende mannen die erna heel raar gingen doen ben ik weer een beetje beteuterd geraakt... reality-check bah! (helaas niet echt grappig genoeg voor de andere topics hihi, maar wat niet is.... kan nog komen)
Ben 24 en al bijna 3 jaar vrijgezel en ik zit er nu niet meer mee.

Af en toe een baal moment maar dat is ook alles.

Ben actief met sport, uitgaan en reizen. Hoef met niemand rekening te houden.

Heb tussen tijds wel gedate en een paar scharrels gehad maar daar zat niks voor me tussen
Het gras aan de overkant is niet groen.
Hallo allemaal,

Ik wil ook wel mee schrijven. Ben ondertussen al 3 jaar vrijgezel en mij wil 't maar niet meer lukken met het heerschap
Ik weet 1 ding ze komen niet aan waaien je moet er wel de deur vooruit en dat doe ik maar kom ze niet altijd tegen.

Misschien stellen we (ik) te hoge eisen?

Logisch verrdien ook alleen t beste
quote:Kampen86 schreef op 30 december 2010 @ 22:30:

Ik weet 1 ding ze komen niet aan waaien je moet er wel de deur vooruit en dat doe ik maar kom ze niet altijd tegen.

Misschien stellen we (ik) te hoge eisen?

Logisch verrdien ook alleen t beste

Heeeel goed ;)

Ik mis het ook wel, maar heb nu ook wel weer zoiets, hoef niemand *lekker geen gezeur!* alhoewel... twijfel twijfel :p
He Kampen! Met buurman (dat was t toch?) niks geworden? Tijdje op dat Topic van jou meegeschreven.

Maar ik ben dus ook nog steeds vrijgezel, de enige van mijn vrienden en dat begin ik wel te merken. Zoals nu met O&N, iedereen zit met vriend(in) bij familie, bij vrienden van wederhelft of met kids thuis of zwanger. En ik heb dus echt voor het eerst sinds mijn 15de geen plannen! Dat is toch wel een beetje een rare gewaarwording.

Ik vind het niet erg hoor, vrijgezel zijn, integendeel, maar door mijn omgeving heb ik soms wel even het gevoel dat ik wat mis.

Ik ben 26 en kom uit 010 en nu 3 jaar single.

Ik ga wel lekker over 1,5 week alleen een maand naar Thailand, gewoon omdat het kan! En daar vind ik een heerlijk vooruitzicht! :-)
Buurman? Dat topic is van Klontje toch??

*breekt weer uit en snelt terug naar Singles in the City*

"carry on"
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Kampen had een yijd geleden een vrijgezellen topic waarin ze een date had met een buurman of iemand uit de straat als ik het mij goed herinner Buurmannen zijn blijkbaar populair haha
@karen24 Half om half. Tja ik ben er eindelijk achter gekomen dat aandacht van mannen niet per defenitie betekend dat ze 'echt' geinterresseerd zijn.

En met kerst heb ik mij lekker terug getrokken met mijn beste vriendin op een vd waddeneilanden. Heerlijk!!!

En wie weet wat oud en nieuw gaat brengen, ik laat het allemaal op mij af komen.
Ah thnx Bijenkoningin, kan ik weer rustig gaan slapen
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:Bijenkoningin schreef op 31 december 2010 @ 00:55:

Kampen had een yijd geleden een vrijgezellen topic waarin ze een date had met een buurman of iemand uit de straat als ik het mij goed herinner Buurmannen zijn blijkbaar populair hahaKlopt ja maar hij hield er nog al rare gewoontes op na en ik en ik had zoiets lama
Hey meiden! Leuk topic! Ik ben 27 en inmiddels al 1 jaar vrijgezel. Of eigenlijk toch niet helemaal vrijgezel. Ik heb al een half jaar een date (weet niet of dat de juiste omschrijving is, maar a la) die laatst besloot mij voor kerst mede te delen dat hij niet verliefd is maar ondertussen wel nog steeds de verliefde persoon uit hangt (zelf contact op nemen en afspreken ook al weet hij van te voren dat ik niet blijf slapen).

Leuk om eens van andere singles te horen hoe het met jullie gaat Afgelopen jaar is een rotjaar geweest waarin niks verliep zoals ik het wilde en hoop dat aankomend jaar een beter jaar wordt. :D

Ook hier een single die vanavond thuis is. Heb geen zin te gaan stappen en dan tussen allemaal stelletjes te staan of mensen die even iemand zoeken voor vanavond omdat ze anders zo alleen het nieuwe jaar in gaan.

Hoe gaan jullie om met dates? Ik vind ze stiekem altijd een beetje eng (vooral als de eerste date is:S)

Nog meer meiden alleen vanavond?
Wel vervelend dat mannen dan zeggen dat ze je niet leuk vinden (prima natuurlijk) maar blijven contacten *grrrr...*

Ik ben vanavond niet alleen Ik ga eerst naar een vriendin en daarna naar een feestje bij iemand thuis (toevallig ook een oude scharrel van me :p) om te eindigen in de kroeg ;)

Ohhh ja ik vind daten ook eng! Zat vandaag nog te denken, dat ik ergens wel me in wil schrijven voor een datingsite, maar dan meer voor de gezelligheid dan dat ik denk daar ga ik even mijn droomman vandaan vissen ;) Ben sowieso misschien nog een beetje wantrouwend en dat ik er niet helemaal voor open sta, mja het komt vast goed! Er kunnen niet alleen maar nare mannen rondlopen toch!
Date is eng! Ik heb een tijdje gedate via het internet; daar kan ik een pagina mee vol pennen! Zal ik morgen doen als ik een enorme kater heb!

Ik ben niet alleen vanavond; ga zo eerst eten en daarna de stad in!

Wat is dat toch met mannen die niet verliefd zeggen te zijn; maar zich wel zo gedragen? ken ook een paar aardige voorbeelden :(.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven