Wii aanschaffen

27-12-2010 18:55 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net terug van een weekendje-vakantiepark-met-(schoon)familie.. En onze kinderen (7 en 5 jaar) hebben sámen met papa ( ) besloten om hun spaarpotjes om te kiepen en een wii te kopen.. Op zich prima, ze krijgen iedere week een beetje zakgeld, en geven hun geld het liefst uit aan nóg een knuffelhond of brandweerautootje, maar of ik nou zou blij ben met een wii...

Maar goed. Wij hebben er geen verstand van... Dus misschien dat jullie ons verder kunnen helpen..

- Zijn er meer soorten wii's?

- Wat krijg je er standaard bij? (en wat niet dus?)

- Zo'n balance board, is dat wat (ik loop hard maar hier ligt momenteel 40cm sneeuw dus een beetje in huis bewegen kan ook geen kwaad.. Zeker niet met deze dagen )

- Iemand die op dit moment een aanbieding is tegengekomen??

Alvast bedankt!!!!
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
quote:maria1966 schreef op 28 december 2010 @ 00:30:

Ja, Maria is ook blij met alle reacties. Ik moet me nu alleen af gaan vragen of ik die 180 euro er ook uit ga halen. Mijn bedoeling is inderdaad een paar kilootjes eraf.

Heb een maand iedere dag een half uur op een hometrainer zitten trappen. Na 1 maand was ik 1 kilo afgevallen.

Nog een maand gedaan, nu met trainingsprogramma van een fysio. Na 1 maand was ik niks afgevallen.

Zomervakantie, 2 weken tropische temperaturen, iedere dag veel lopen en extra sporten. Toen was ik na 2 weken 1 kilo afgevallen.

Er zijn extremen nodig om er bij mij wat vanaf te krijgen. Zou ik moeten Wii-en in de sauna? Ik weet niet of je hier miss iets aan hebt, maar op bartsmit.com staat een wii bundel incl balance board en wii fit plus spel voor 250 euro .
Is de Wii ook een echte aanrader als je al een ds hebt? Of is het dan gewoon dezelfde spelletjes op een andere console?De kinderen willen heel graag een Wii, maar we hebben dus al een dsi XL en het lijkt me dan niet zo nuttig om ook nog een Wii te kopen.
Ik vind de Wii wel iets heel anders als de DS, op de tv in de huiskamer en de spellen zijn natuurlijk veel mooier, dus ik zou zeggen doen!
Hier ook sinds de kerstvakantie een Wii, kids zijn er super blij mee.

Vooral met super mario en mario kart.

Wij hadden de zwarte wii gekocht inclusief mario kart en een zwart stuurtje.

Hier ook een ds met super mario spel, maar het spel is toch anders als op de wii.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven