Wii aanschaffen
maandag 27 december 2010 om 18:55
Net terug van een weekendje-vakantiepark-met-(schoon)familie.. En onze kinderen (7 en 5 jaar) hebben sámen met papa ( ) besloten om hun spaarpotjes om te kiepen en een wii te kopen.. Op zich prima, ze krijgen iedere week een beetje zakgeld, en geven hun geld het liefst uit aan nóg een knuffelhond of brandweerautootje, maar of ik nou zou blij ben met een wii...
Maar goed. Wij hebben er geen verstand van... Dus misschien dat jullie ons verder kunnen helpen..
- Zijn er meer soorten wii's?
- Wat krijg je er standaard bij? (en wat niet dus?)
- Zo'n balance board, is dat wat (ik loop hard maar hier ligt momenteel 40cm sneeuw dus een beetje in huis bewegen kan ook geen kwaad.. Zeker niet met deze dagen )
- Iemand die op dit moment een aanbieding is tegengekomen??
Alvast bedankt!!!!
Maar goed. Wij hebben er geen verstand van... Dus misschien dat jullie ons verder kunnen helpen..
- Zijn er meer soorten wii's?
- Wat krijg je er standaard bij? (en wat niet dus?)
- Zo'n balance board, is dat wat (ik loop hard maar hier ligt momenteel 40cm sneeuw dus een beetje in huis bewegen kan ook geen kwaad.. Zeker niet met deze dagen )
- Iemand die op dit moment een aanbieding is tegengekomen??
Alvast bedankt!!!!
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
maandag 27 december 2010 om 19:10
maandag 27 december 2010 om 19:17
Nou hier dan een reactie,
ik reageer in heel veel WII topics (wel onder mijn oude Nick, maar toch) er zijn er ook behoorlijk wat.
Ik zou als je er voor gaat alleen een WII aanschaffen, die krijg je met 2 controllers en een WII sportspel.
Ikzelf heb ook de balance board, maar wordt echt te weinig gebruikt (als je die wel wilt, zou marktplaats even afstruinen),
zeker niet om in shape te blijven.
Over aanbiedingen weet ik niets, want tja heb er al één.
ik reageer in heel veel WII topics (wel onder mijn oude Nick, maar toch) er zijn er ook behoorlijk wat.
Ik zou als je er voor gaat alleen een WII aanschaffen, die krijg je met 2 controllers en een WII sportspel.
Ikzelf heb ook de balance board, maar wordt echt te weinig gebruikt (als je die wel wilt, zou marktplaats even afstruinen),
zeker niet om in shape te blijven.
Over aanbiedingen weet ik niets, want tja heb er al één.
maandag 27 december 2010 om 19:19
maandag 27 december 2010 om 19:23
Wii is koel.
Ben zojuist aan mijn tweede begonnen, een limited Edition in het knalrood, met één controller en Mario Bros Wii. Bij Bol.com voor EUR 169,95
Mijn vorige heb ik aan een forummer verkocht.
Een tip; kijk bij aanbiedingen bij online zaken. Ik hoorde vandaag een "aanbieding" op de radio voor dezelfde Wii als die ik heb, maar dan wel een tientje duurder.
Ben zojuist aan mijn tweede begonnen, een limited Edition in het knalrood, met één controller en Mario Bros Wii. Bij Bol.com voor EUR 169,95
Mijn vorige heb ik aan een forummer verkocht.
Een tip; kijk bij aanbiedingen bij online zaken. Ik hoorde vandaag een "aanbieding" op de radio voor dezelfde Wii als die ik heb, maar dan wel een tientje duurder.
maandag 27 december 2010 om 19:25
Schijnt dat de Kinect nog niet optimaal werkt, vooral niet als het te licht is in de kamer. Weet niet hoeveel er van waar is, maar dit heb ik in de wandelgangen vernomen. Van de Wii zijn we hier grote fan. Hebben hem al sinds hij uit is en nog steeds wordt er vaak mee gespeeld. De spelletjes zijn duur, dat is waar, maar als je goed checkt op internet welke spellen goed gewaardeerd worden door Wii-ers, doe je zelden een miskoop. Sommige spelletjes ben je een half tot driekwart jaar zoet.
Er is trouwens maar 1 Wii. Daarbij twee controllers en nun-chucks heten die dingen die je eraan vast maakt geloof ik, dan kom je een heel eind. Balance-bord heb ik van mijn schoonzus geleend om uit te proberen, maar die staat nog steeds werkeloos boven. Als je die wil, zou ik die op Marktplaats kopen.
Er is trouwens maar 1 Wii. Daarbij twee controllers en nun-chucks heten die dingen die je eraan vast maakt geloof ik, dan kom je een heel eind. Balance-bord heb ik van mijn schoonzus geleend om uit te proberen, maar die staat nog steeds werkeloos boven. Als je die wil, zou ik die op Marktplaats kopen.
maandag 27 december 2010 om 19:29
Er is maar één soort Wii, maar wel in verschillende kleuren (wit, zwart, rood en ik meen laatst een roze gezien te hebben). Er zit standaard één spel en één controller bij. Je moet dus altijd nog extra controllers kopen. Verder zit er niets bij, ook niet het Balance Board.
Oja, in het begin (en ook nu af en toe nog) zijn er mensen (met name volwassen -iets te zware- vrouwen) met een hekel aan sport die een Wii (met balance board) gaan aanschaffen ter vervanging van de sportschool. Dat heeft geen enkele zin, want a. moet je uren en uren op de wii staan voordat je calorie verbranding te vergelijken is met een uurtje spinning en b. de wii is ongeveer een halve dag (of half uur) leuk en daarna zal hij voor lange tijd verdwijnen in de kast (wanneer je hem met bovengenoemde reden aanschaft).
Oja, in het begin (en ook nu af en toe nog) zijn er mensen (met name volwassen -iets te zware- vrouwen) met een hekel aan sport die een Wii (met balance board) gaan aanschaffen ter vervanging van de sportschool. Dat heeft geen enkele zin, want a. moet je uren en uren op de wii staan voordat je calorie verbranding te vergelijken is met een uurtje spinning en b. de wii is ongeveer een halve dag (of half uur) leuk en daarna zal hij voor lange tijd verdwijnen in de kast (wanneer je hem met bovengenoemde reden aanschaft).
maandag 27 december 2010 om 19:31
Wii is leuk! Ik heb 2 kinderen van 4 en 6 en ze zijn helemaal leip van het ding. Je hebt zat leuke, 'lieve' spelletjes als Mario kart en Mario Party. Het mag officieel niet maar je kunt het ding ook laten ombouwen zodat je met een harde schijf spelletjes kunt spelen. Scheelt een hoop geld en je kunt een beetje proberen wat leuk is.
Ik heb wel een balance board en heb hem best vaak gebruikt met Wii Fit. Wii Sport schijnt nog beter te zijn, heb ik wel, maar nog niet gebruikt en daar heb je dat board (en een weerstandsband) ook bij nodig.
Ik heb wel een balance board en heb hem best vaak gebruikt met Wii Fit. Wii Sport schijnt nog beter te zijn, heb ik wel, maar nog niet gebruikt en daar heb je dat board (en een weerstandsband) ook bij nodig.
Ik ben heel blij met m'n Kinect. Die van mij werkt iig perfect. Hij is wat duurder in aanschaf (icm xbox 360), maar dat haal je er zo uit met de accessoires. En je kunt er heel veel energie in kwijt, zeker bij drukke kinderen heel fijn. Ik vind het ook fijn om niet steeds een andere accessoire uit de kast te halen. Spel erin en klaar. En er kunnen ook spellen met de controller gespeeld worden, ook leuk voor als kinderen wat groter worden.
Balance board is wel heel leuk, niet om topsporter mee te worden maar best wel vermoeiend toch. Ze hebben nu die aktie-WII in het rood (anders hebben ze witte en zwarte) Als ik jouw was zou ik gewoon even in de speelgoedwinkel kijken of ze combi-paketten hebben, vaak heb je bijvoorbeeld de WII+extra controler+spel in één, of de WII+sportsspel+balanceboard. Tweedehands zou ik niet zo snel doen, als er iets mee is heb je geen garantie. Spellen kun je wel tweedehands kopen, daar kun je gewoon controleren of het bekrast is of niet.
Kijk hier eens om paketten te vergelijken:
http://www.bol.com/nl/m/games/wii/N/5205/index.html
Aanvulling: Xbox360 vind ik weinig voor kinderen hebben eigenlijk.
Kijk hier eens om paketten te vergelijken:
http://www.bol.com/nl/m/games/wii/N/5205/index.html
Aanvulling: Xbox360 vind ik weinig voor kinderen hebben eigenlijk.
maandag 27 december 2010 om 20:08
Ooohhh dankjewel voor alle reacties tot nu toe (ook namens Maria1966 denk ik )..
Hier heb ik wat aan! Komende week maar eens shoppen met kids en man.. Eerst eens kijken wat ie bijvoorbeeld kost bij MM en speelgoedzaken en dan online vergelijken..
Onze kindjes zijn idd nog best klein, dus de spelletjes die we kopen moeten vooral ook voor hun geschikt zijn.. En dat Balance Board dat laat ik nog maar even achterwege; kan ik altijd nog voor gaan via MP..
Nogmaals bedankt!!!
Hier heb ik wat aan! Komende week maar eens shoppen met kids en man.. Eerst eens kijken wat ie bijvoorbeeld kost bij MM en speelgoedzaken en dan online vergelijken..
Onze kindjes zijn idd nog best klein, dus de spelletjes die we kopen moeten vooral ook voor hun geschikt zijn.. En dat Balance Board dat laat ik nog maar even achterwege; kan ik altijd nog voor gaan via MP..
Nogmaals bedankt!!!
maandag 27 december 2010 om 20:14
Wij hebben ook een wii in huis.
De spellen mario kart,wii sport resort,wii fit,wii fit plus,mario super brothers,wii party worden bij ons het meeste gespeeld.
We hebben de wii nu 2 jaar en wordt nog elke dag gebruikt.
Voor alle leeftijden is het leuk.
Ik zou een box kopen met minimaal 2 controllers rond deze tijd zitten er wel 2 spellen bij.
Balance board zou ik ook kopen via marktplaats.
Ik zou zeggen gewoon doen.
De spellen mario kart,wii sport resort,wii fit,wii fit plus,mario super brothers,wii party worden bij ons het meeste gespeeld.
We hebben de wii nu 2 jaar en wordt nog elke dag gebruikt.
Voor alle leeftijden is het leuk.
Ik zou een box kopen met minimaal 2 controllers rond deze tijd zitten er wel 2 spellen bij.
Balance board zou ik ook kopen via marktplaats.
Ik zou zeggen gewoon doen.
maandag 27 december 2010 om 20:34
Hier zo'n beetje alles behalve een xbox in huis.
(30 plus en ik speel ook alleen maar spelletjes voor kleine kindjes, anders snap ik er geen bal van, zo ook op de ds)
Balanceboard heb ik ook, wordt redelijk vaak gebruikt.
Spelletjes;
Mario Kart en Mario Galaxy, Raving Rabbits (nix voor kindjes, konijntjes meppen etc)
Sport resort, Wii Play, Shaun White Snowboarding (niet leuk), Wii Fit en Wii Fit Plus (ook geen bal aan voor kindjes) Wii Party (nog niet mee gespeeld) en dan vergeet ik er nog 2 dus die zullen ook wel niet interessant zijn.
(30 plus en ik speel ook alleen maar spelletjes voor kleine kindjes, anders snap ik er geen bal van, zo ook op de ds)
Balanceboard heb ik ook, wordt redelijk vaak gebruikt.
Spelletjes;
Mario Kart en Mario Galaxy, Raving Rabbits (nix voor kindjes, konijntjes meppen etc)
Sport resort, Wii Play, Shaun White Snowboarding (niet leuk), Wii Fit en Wii Fit Plus (ook geen bal aan voor kindjes) Wii Party (nog niet mee gespeeld) en dan vergeet ik er nog 2 dus die zullen ook wel niet interessant zijn.
dinsdag 28 december 2010 om 00:20
En nog een tip: als je een spel wil bekijken kun je ook op Youtube kijken, bijvoorbeeld "super mario galaxy 2 gameplay" intypen + zoeken -----> http://www.youtube.com/watch?v=E5d1XpPXTb4
dinsdag 28 december 2010 om 00:30
Ja, Maria is ook blij met alle reacties. Ik moet me nu alleen af gaan vragen of ik die 180 euro er ook uit ga halen. Mijn bedoeling is inderdaad een paar kilootjes eraf.
Heb een maand iedere dag een half uur op een hometrainer zitten trappen. Na 1 maand was ik 1 kilo afgevallen.
Nog een maand gedaan, nu met trainingsprogramma van een fysio. Na 1 maand was ik niks afgevallen.
Zomervakantie, 2 weken tropische temperaturen, iedere dag veel lopen en extra sporten. Toen was ik na 2 weken 1 kilo afgevallen.
Er zijn extremen nodig om er bij mij wat vanaf te krijgen. Zou ik moeten Wii-en in de sauna?
Heb een maand iedere dag een half uur op een hometrainer zitten trappen. Na 1 maand was ik 1 kilo afgevallen.
Nog een maand gedaan, nu met trainingsprogramma van een fysio. Na 1 maand was ik niks afgevallen.
Zomervakantie, 2 weken tropische temperaturen, iedere dag veel lopen en extra sporten. Toen was ik na 2 weken 1 kilo afgevallen.
Er zijn extremen nodig om er bij mij wat vanaf te krijgen. Zou ik moeten Wii-en in de sauna?
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
dinsdag 28 december 2010 om 09:02
Ikzelf heb de Wii aangeschaft om fit te worden. Ik heb beide Wii Actives en ik moet zeggen dat ik er wel strakker van ben geworden. Nu gaat dat bij mij nogal snel, zelfs mijn vriendin viel het op.
Of je de Wii Active moet gebruiken om af te vallen, dat weet ik niet. Ik heb er wel meer uithoudingsvermogen van gekregen. In kilo's maakte het bij mij niet veel uit, mensen zagen het echter wel aan mijn figuur.
Of je de Wii Active moet gebruiken om af te vallen, dat weet ik niet. Ik heb er wel meer uithoudingsvermogen van gekregen. In kilo's maakte het bij mij niet veel uit, mensen zagen het echter wel aan mijn figuur.
woensdag 29 december 2010 om 14:49
Nogmaals dank voor alle reacties!
Bij ons komt de Wii er met name voor kindjes en man (niet noodzakelijkerwijs in die volgorde ha ha).. En tja, als ie er dan toch is, dan is een beetje sporten erop (naast) ook niet weg natuurlijk...
Dat ie gaat komen is nu wel zeker, maar waar we m gaan kopen en hoe uitgebreid (2 controllers zou mooi meegenomen zijn) daar moet ik me nog eens goed in gaan verdiepen..
Tips (o.a. qua aanbiedingen) blijven welkom natuurlijk!!
Bij ons komt de Wii er met name voor kindjes en man (niet noodzakelijkerwijs in die volgorde ha ha).. En tja, als ie er dan toch is, dan is een beetje sporten erop (naast) ook niet weg natuurlijk...
Dat ie gaat komen is nu wel zeker, maar waar we m gaan kopen en hoe uitgebreid (2 controllers zou mooi meegenomen zijn) daar moet ik me nog eens goed in gaan verdiepen..
Tips (o.a. qua aanbiedingen) blijven welkom natuurlijk!!