Waar is 'ie ?

03-01-2011 15:26 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er moet me even wat van het hart ... vriendlief is vandaag voor het eerst bij zijn nieuwe baan begonnen. Hij zou 2 uur thuis zijn, maar is er inmiddels nog niet. Zijn telefoon is kapot dus ik kan hem niet bereiken .. maak me stiekem een beetje ongerust. Het zal vast meevallen, maar stel dát er wat is gebeurd , hij kan me niet bellen.

Nouja, misschien wat geruststellende woorden ? ;)

groetjes SD
Misschien heeft hij leuke nieuwe collega's en is hij daar even iets mee gaan drinken?

Problemen met OV? File?

Als er iets is gebeurd, dan had iemand anders jou vast wel gebeld.
Nog niet stressen hoor, het is pas half 4. Ik herken het wel, ben snel ongerust en voel me dan stom als er weer niets aan de hand blijkt te zijn. Als ie er voor het eten nog niet is zou ik even bellen met zn werk?
Ik zou mij ook geen zorgen maken. Kan best zijn dat hij is blijven hangen om zijn nieuwe collega's wat beter te leren kennen.
misschien verdwaald?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Daarom nooit alleen laten gaan die mannen
Het gras aan de overkant is niet groen.
Nou ik denk niet dattie nog komt, maar gauw een nieuwe zoeken.
hahaha. Hij is op de fiets dus ov/file kan het niet zijn... ik voel me straks idd ook echt een muts als er niets a/d hand is (wat waarschijnlijk zo is )
Ach, dat inwerken loopt uit of hij is meteen mee naar de nieuwjaarsborrel.
Mefsman zegt altijd: als ik een ongeluk heb, hoor je het op tijd. Geen nieuws is dus goed nieuws.

*en dat zegt mefs, die na 5 minuten met de telefoon in hand ijsbeert.
Waarschijnlijk loopt het gewoon uit op z'n eerste dag. Herken het wel hoor je gevoel..
Ach die moet vast nog even ergens langs voor een pasje/emailadres oid of blijft iets langer zodat ie even mee kan kijken bij een collega. Zou me geen zorgen maken.
nieuwjaarsbijeenkomst...

Laat je wel even weten waar hij nou precies zooo laat vandaan komt?
Toegangspas aanmaken, langs P&O om nog iets te ondertekenen, napraten over hoe z'n eerste dag bevallen is...

Kent hij jouw telefoonnummer uit z'n hoofd?
quote:mamalief schreef op 03 januari 2011 @ 15:37:

Nou ik denk niet dattie nog komt, maar gauw een nieuwe zoeken.

:Rofl:

En je ondertussen vermaken met espresso drinken onder de douche, of een kwartier proberen te helicopteren voor de spiegel (en zien wat er bij jou voorbijzwabbert), of iets anders wat wij vrouwen doen als de mannen van huis zijn.

Ik bedoel maar te zeggen, het is vast niets. Idd gezellige dag geweest met leuke collega's. Het is waarschijnlijk alleen maar een goed teken dat hij later thuis is. Het zal hem wel bevallen.

ik geef geen garanties *
Misschien moet ie meteen overwerken
Nope
Het is een nieuwe baan dus misschien liep er iets uit? Ik ken het wel hoor, ik heb ook weleens een half uur of langer voor de deur gestaan, ijsberen, wachten... laat weten wanneer hij terug is.
Denk je dat hij vreemdgaat?

Nee he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hij zit aan de borrel met een leuke (vrouwelijke) collega
quote:duploo schreef op 03 januari 2011 @ 15:55:

[...]

.., of een kwartier proberen te helicopteren voor de spiegel (en zien wat er bij jou voorbijzwabbert), WTF?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:SummerDee schreef op 03 januari 2011 @ 15:26:

Zijn telefoon is kapot dus ik kan hem niet bereiken ..

Mijn vriend en ik kregen een relatie met elkaar in het pre-iedereen-is-mobiel-bereikbaar-tijdperk. Wat heerlijk eigenlijk in retrospect.

Als ie er niet was, dan was hij er gewoon niet. Waar hij uithing, wat ie aan het doen was, geen idee.

In die tijd was het niet gebruikelijk om je 24 u per dag af te vragen waar een ander was en dat was prima.

Soms zou ik willen dat mobiele telefonie her-onuitgevonden werd. Wat een rustige tijd was dat
quote:Very Cherry schreef op 03 januari 2011 @ 16:15:

[...]

WTF? Of cappuccino aan het drinken onder de douche
quote:Guinevieve schreef op 03 januari 2011 @ 16:18:

[...]

Of cappuccino aan het drinken onder de douche Espresso.
In zn vel?
Is ie er al?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven