Waar is 'ie ?
maandag 3 januari 2011 om 15:26
Er moet me even wat van het hart ... vriendlief is vandaag voor het eerst bij zijn nieuwe baan begonnen. Hij zou 2 uur thuis zijn, maar is er inmiddels nog niet. Zijn telefoon is kapot dus ik kan hem niet bereiken .. maak me stiekem een beetje ongerust. Het zal vast meevallen, maar stel dát er wat is gebeurd , hij kan me niet bellen.
Nouja, misschien wat geruststellende woorden ?
groetjes SD
Nouja, misschien wat geruststellende woorden ?
groetjes SD
maandag 3 januari 2011 om 15:55
quote:mamalief schreef op 03 januari 2011 @ 15:37:
Nou ik denk niet dattie nog komt, maar gauw een nieuwe zoeken.
:Rofl:
En je ondertussen vermaken met espresso drinken onder de douche, of een kwartier proberen te helicopteren voor de spiegel (en zien wat er bij jou voorbijzwabbert), of iets anders wat wij vrouwen doen als de mannen van huis zijn.
Ik bedoel maar te zeggen, het is vast niets. Idd gezellige dag geweest met leuke collega's. Het is waarschijnlijk alleen maar een goed teken dat hij later thuis is. Het zal hem wel bevallen.
ik geef geen garanties *
Nou ik denk niet dattie nog komt, maar gauw een nieuwe zoeken.
:Rofl:
En je ondertussen vermaken met espresso drinken onder de douche, of een kwartier proberen te helicopteren voor de spiegel (en zien wat er bij jou voorbijzwabbert), of iets anders wat wij vrouwen doen als de mannen van huis zijn.
Ik bedoel maar te zeggen, het is vast niets. Idd gezellige dag geweest met leuke collega's. Het is waarschijnlijk alleen maar een goed teken dat hij later thuis is. Het zal hem wel bevallen.
ik geef geen garanties *
maandag 3 januari 2011 om 16:17
quote:SummerDee schreef op 03 januari 2011 @ 15:26:
Zijn telefoon is kapot dus ik kan hem niet bereiken ..
Mijn vriend en ik kregen een relatie met elkaar in het pre-iedereen-is-mobiel-bereikbaar-tijdperk. Wat heerlijk eigenlijk in retrospect.
Als ie er niet was, dan was hij er gewoon niet. Waar hij uithing, wat ie aan het doen was, geen idee.
In die tijd was het niet gebruikelijk om je 24 u per dag af te vragen waar een ander was en dat was prima.
Soms zou ik willen dat mobiele telefonie her-onuitgevonden werd. Wat een rustige tijd was dat
Zijn telefoon is kapot dus ik kan hem niet bereiken ..
Mijn vriend en ik kregen een relatie met elkaar in het pre-iedereen-is-mobiel-bereikbaar-tijdperk. Wat heerlijk eigenlijk in retrospect.
Als ie er niet was, dan was hij er gewoon niet. Waar hij uithing, wat ie aan het doen was, geen idee.
In die tijd was het niet gebruikelijk om je 24 u per dag af te vragen waar een ander was en dat was prima.
Soms zou ik willen dat mobiele telefonie her-onuitgevonden werd. Wat een rustige tijd was dat