Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met... VERS!

20-12-2010 14:26 2939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een verse start in een vers jaar, met verse voornemens om meer vers te eten en af te vallen (of niet )!

Speciaal voor Drift: de extra korte verse openingspost

Dit topic is het vervolg op Afvallen met.. Inspiratie
Oh ja, oefenbeker is best logisch inderdaad

Ik weet best veel van baby's. Misschien moet ik er zelf ook maar eentje krijgen

Wie is de Mol vind ik ook erg leuk. Maar ik mis altijd wat afleveringen, kijk ze niet terug, zie de aanwijzingen niet enz enz. Komt erop neer dat ik nooit goed gok wie de Mol nou is.

Keesie, misschien een bakje yoghurt? Of wat fruit?
Fijn dat je wat mensen kon spreken Drift, en fijn dat je vriendin kunt zien voor het hele circus losbarst

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik over al dan niet tuitende bekers niet echt een mening heb Wel leuk dat DoperWt al met dat soort dingen bezig is ErWt, en met eten enzo. Gaat toch hard he

Ik ga nog een klein beetje opruimen, kattenbak verschonen en bedenken wat er mee moet naar Duitsland morgen. Ik vlieg om 10.45, heb er wel zin in. Hoewel ik vannacht natuurlijk droomde dat ik de diskette met het lichtplan en de hele cue-list van de voorstelling vergeten was mee te nemen
Als je die diskette dan zometeen direct in je tas stopt is dat probleem ook mooi getackeld Moos. Wel leuk dat je naar Duitsland gaat zeg!
Ja, zoiets ga ik maar doen, Kees lacht zich een puist om me, maar ik heb echt veel vaker opeens gigahonger. Wil me alleen geen 4 maten dikker eten dus heb vandaag maar een hoop gezonde boodschappen gedaan.
Goedemorgen

Moos, veel plezier en succes in Duitsland!
Succes Moos!

Hoe heb je geslapen Drift?
Ik heb wel aardig geslapen Erwt. Lief dat je het vraagt.

Inslapen duurde wat langer dan anders, maar dat geeft niet. Voel me redelijk uitgerust nu.

Nu eerst drie uur lang overleg

Is over interessante dingen maar wel erg lang...
Pff, 3 uur is wel lang ja.

Zo, ik zit op Schiphol, na een gemiste bus en een gemiste trein Natuurlijk ook te kort geslapen, dus zo nog maar een tukje in het vliegtuig doen. Vind het wel onnoemelijk prettig dat ik zo ruim de tijd heb voor alles, eerste wat ik echt moet is morgen om 10 uur in het theater zijn. Dus ik kan de hele dag over de reis doen en al een beetje rondkijken daar enzo.
Och Drift Wat ontzettend naar, kut en oneerlijk!

Jeetje...

Waar in Dld vlieg je naar toe Moos?

Ik ben inmiddels met kussen en dekbed verkast naar de bank... ben ziekig en heb koorts

Gisteren voordat we incheckten merkte ik al dat ik wat gammel was, maar achteraf bleek dat het niet door de honger kwam. En ik had geen warm hoofd doordat ik de hele dag buiten (deels in de zon) had gelopen, maar ik was wat koortsig!

Vlucht voelde daardoor net iets langer aan
Age, wat vervelend dat je je ziek voelt. Ik hoop dat je rustig aan hebt kunnen doen vandaag.

Mijn werkdag zit er weer bijna op. Nog wat laatste mailtjes en dan ga ik naar huis.
Drift, dank voor je post!

Later meer. Ik ben moe, heb een topic geopend in de hoop dat ik ooit weer beter ga slapen , ben naar de Ikea geweest, het huis is een puinzooi, dus ik ga snel opruimen en doen alsof ik heel druk geweest ben
Hoera, WiFi in het hotel!

Wat balen Age, dat je ziek bent! Dacht nog even vanochtend of we elkaar niet tegen gingen komen op Schiphol, maar je vloog gister dus al.

Reis is prima gegaan, al was het vanaf Frankfurt een stukje verder met de trein dan ik dacht (zie op de kaart ook wel dat ik een redelijk eind omgetuft ben, maar ns kijken of het vrijdag handig kan) maar wel lekker relaxed allemaal. En prachtige sneeuwgezichten vanuit de trein, 't is hier erg mooi. Ik zit zo'n 150 kom ten oosten van Frankfurt.

Eten gaat ook goed, heb flink lopen rekken de hele dag. Lijstje tot nu toe:

8:00 kom yoghurt met muesli

12:00 broodje ham in het vliegtuig

15:00 sandwich zalm

en dan zo maar eens het durp in om te zien of er wat te eten valt ergens, alles is nogal dicht hier op dinsdag, lijkt.
Moos, fijn dat je goed bent aangekomen. Maar wel een beetje om met de trein dus? Ik hoop dat je wat te eten kunt krijgen daar. En fijn dat er WiFi in het hotel is natuurlijk

Erwt, mooi dat de post is gekomen. Die spullen posten was nogal een gedoe omdat op oudjaarsdag alle brievenbussen dichtgeplakt zaten Uiteindelijk heb ik het geloof ik pas zondag op de post gedaan Maar goed, kijk maar of je er iets mee kan.

Wat vervelend dat het slapen zo slecht gaat. Kan me voorstellen dat je dat echt enorm opbreekt.
Hier gaat het wel weer redelijk... als ik maar niks doe

Wel koffers uitgepakt en een was gedraait. Net gedoucht en een appel en banaan gehad.

Lijstje tot nu toe:

O: 2 twentse beschuiten met olijfmargarine, 1 met aardbeienjam en 1 met honing

TD: mandarijn

L: kom bospaddestoelensoep en 3 donkere boterhammen

TD: 1 appel en 1 banaan

Eigenlijk was het even teveel van het goede om de koffers uit te pakken, maar ik had zoveel gepland vandaag dat ik het dan moeilijk vind om helemaal niks te doen.

Maar ik heb ook BzV teruggekeken en nu kijk ik naar het vreselijke 'Toddlers & Tiaras' op Travel & Living. Vreselijk programma, maar er zit een meisje van 2 bij die al sinds dat ze 8 maanden was door haar ouders voor die wedstrijden wordt opgegeven Maar sterker nog, die vader zit er helemaal in, maakt de kostuums en is er fanatiek mee bezig. Maar euhm... hij is hartstikke homo! de manier waarop hij praat en doet, geniaal

Moos, veel plezier!!

Erwt, wat balen dat je zo moe bent door Doperwt

Hoe was je werkdag Drift?
OMG! Gay-vader heeft (die overigens gewoon getrouwd is met de moeder van het meisje) een badpakje gemaakt met leren banden, zilveren ringetjes en tijgerprint

quote:AgentL schreef op 04 januari 2011 @ 18:15:

Hoe was je werkdag Drift?

Druk. Vanochtend drie uur overleg gehad en de hele middag afspraken. Ook veel mail en telefoon enzo.

Fijn dat je je weer iets beter voelt. Moet je morgen weer werken?

En ik zie dat je in ieder geval mentale afleiding gevonden hebt in de betere trash-tv
Morgen blijf ik nog een dagje thuis, was wel van plan om weer te beginnen maar eigenlijk is er nog niet heel veel haast bij. Ik ga pas weer als ik geen koorts meer heb.

Heb jij UPC al gebeld om zo'n digitaal kastje aan te vragen Drift?

En jeetje, 3 uur overleg is wel hééééél lang!
Beter met koorts niet te werken inderdaad. Zeker nu het allemaal nog niet zo veel haast heeft.

De uren overleg zijn wel onderverdeeld in verschillende dingen, dat scheelt. Maar aan het einde van het derde uur zie ik echt sterretjes hoor

UPC heeft nog geen telefoontje gehad van me. Zag de zender afgelopen week wel voorbij komen bij beste vriendin
Ja pffff, zo lang kan een mens zich toch niet concentreren?

P gaat zo even boodschappen doen. We eten pasta met zalm en spinazie
Klinkt als heel ernstige trash-tv Age, P is zeker werken?

Ik ga mezelf maar eens van de bank afhijsen, heb hongerrrr maar ben te gaar om in beweging te komen Lekker op tijd naar bed maar zo.
Yep, P werkt vandaag. Lief als hij is heeft hij vanmiddag in z'n lunchpauze wel even boodschappen voor me gehaald

Voelde een beetje gek, dat hij dat voor me over heeft. Maar zijn rake commentaar was: "dat zou jij toch ook voor mij doen?"

Daar heeft hij een punt!
Ik eet gebakken knolselderij, erg lekker!
Hmm, hoe eet je dat Drift? Met wat dus?

Ik heb net salade gegeten met veldsla, mozzarella, mais, wortel, komkommer en pijnboompitjes. Lekker hoor. Voor straks eventueel nog een blikje tomatensoep, want het grote hongerlappen neemt belachelijke proporties aan. Gisteren had ik na ontbijt, twee mandarijnen, lunch, 4 koekjes, avondeten, splitijsje en yoghurt met banaan zo'n honger in bed dat ik niet kon slapen. Bij die hele lijst dus nog maar een extra boterham gegeten.

Ik hoop dat Moos nog een open eettentje heeft kunnen vinden en heel veel succes voor morgen!

Beterschap Age! Fijn dat er iig voor je getroetelt wordt!
Ik heb het gegeten met aardappelpuree. De knolselderij in plakken gesneden en die gebakken. Daar een beetje kaas overheen en wat paprikapoeder en kerriepoeder erover. Heb het laatst van iemand geleerd. Smaakt goed.

Jouw salade klinkt ook lekker zeg! Slim om wat gezonde dingen in huis te hebben die je eventueel extra kan eten. Altijd beter dan ongegeneerd snaaien toch?
Klopt, ik probeer nu maar om iig het snaaien normaal te houden zodat mijn extra inname iig gezond is. Want anders eet ik dus een hele chocoladeletter in een keer op (dit weekend )

Mmma, die knolselderij ga ik misschien binnenkort eens proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven