Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Happy Newyear!!!

SD Goed dat je [weer hihi] gaat stoppen met roken! Zeker voor je gezondheid....Fijn dat het ok ging bij de gyn...

K Heb inderdaad lekker geborreld,maar stond vanmorgen weer fris op om een stuk te gaan hardlopen....heerlijk, niemand op straat,wat een rust..

Vandaag een [verder] luie dag,beetje poetsen en een wasje draaien...

Ik sluit me aan bij Philein...ik bedank jullie ook allemaal voor de steun, en de luisterende oren......Hoop dat 2011 voor ons allemaal een fijn,gezond,en gezellig jaar wordt....

Philein en VG, ik ga het niet redden 3 januari,helaas. Ik kan met niemand ruilen op het werk, en het is bij ons topdrukte wegens de Kerstvakantie! Balen, ik kreeg net een sms-je van mijn laatste hoop op een vrije dag...grrrr. Erg jammer hoor...God weet wanneer zich weer een kans voordoet?!

We moeten maar ''gewoon'' met ZUN ALLEN een meeting organiseren! Deal?

Liefs
Come fly with me on a jetplane
Flamenco, knap dat je gestopt bent met roken, doorzetten vooral he!

En veel plezier vandaag (zonder skischansspringen vrees ik)!

Pino, fijn dat ook jij het wel ok hebt gehad gisteren. En vandaag alweer helemaal actief met je hardlopen, haha!

Heel jammer dat je er maandag niet bij bent, wordt echt een mini mini meet, maar wordt vast ook gezellig.
Ik hoop ook dat we elkaar trouw blijven in 2011, we zijn zo'n gezellig clubje en hebben respect voor elkaars wel en wee. Dat is echt uniek!!

Roken, ojee praat me er niet van. Het is echt een verslaving waar ik niet vanaf geraak, al heb ik netjes tijdens de zwangerschappen en borstvoeding periode niet gerookt...het is en blijft lekker zo'n sigaretje. Het zal me mijn hele leven begeleiden, en ach ik maak er geen punt van. Af en toe even de rem erop en dan is het weer okay. Ze zijn hier wel duur geworden, vandaar dat ik met pensioen

ga in Macedonie, daar kan ik dan zelf mijn tabak aanbouwen (hihihi)

Pino, een meet met zun allen komt er vast ook nog van, we hebben alle tijd.

Sahara_desert, positief je afspraak met de gyn. Ik hoop dat je baat hebt met de therapie! Wanneer was je voor het laatst in NL eigenlijk?

flamenco, welke afdeling werk je? Hou je ook van schaatsen? Er is altijd een gala van kunstschaatsen, dat vind ik altijd wel mooi.

Zo mijn zusje ophalen van het station, hopelijk heeft de trein geen vertraging, dat is met kinderen van 8 en 3 jaar geen pretje...
Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Ik hoop dat 2011 heel veel mooie dingen brengt voor ons allemaal!

SD, wat ontzettend sneu van Coyote, sterkte!

Die beschrijvingen van iedereen, wat leuk zeg! Ik voldoe niet aan de beschrijving, ik heb donkerbruin haar en bruine ogen, maar de beschrijving klinkt leuk haha!

Ik houd het even kort, ben erg moe na een korte nacht slaap op de luchthaven van Malaga, ben vanochtend vroeg naar huis gevlogen. Heb een hele leuke week gehad bij mijn Engelse vriendin en haar familie.
Zo, nu is het weer lekker gewoon januari. De kerstdecoraties kunnen eindelijk weer weg. Vandaag ben ik lekker thuis aan het rommelen, na 13 dagen non-stop gewerkt te hebben.

Stoppen met roken gaat goed! En met jou, Flamenco? Veel last van ontwenningsverschijnselen? Ik ben wel ietsje meer kortaf als anders, maar dat kun je dus niet maken tegen je kind en ook niet als je in het toerisme werkt, trouwens. Dus...adem in, adem uit....en tover een lach op je gezicht!

Ik ga zo even naar de markt en koffie drinken in het dorp, dat doe ik elke zondag, hopelijk is het vanmiddag zonnig, dan ga lekker met m´n dochter en de honden naar het strand.

VG & Philein, heel veel plezier op jullie minimeet morgen! Neem een lekkere slok Baileys voor ons allemaal! Krijgen we nog wel een verslag van jullie? Have fun xxx
Ik ben ook blij dat het nu gewoon januarie is en dat alle feestdagen voorbij zijn. Weet eigenlijk niet waarom ,aar zo voel ik het.

Tot nu toe gaat het goed zonder sigaretten. Maar uit ervaring weet ik dat de eerste week me altijd heel makkelijk af gaat. Daarna wordt het moeilijk.

Philein en VG, geniet van jullie minimeet voor ons allemaal, leuk!!

Heidelberg, heb je het gezellig met je zus?
Ja, hier precies hetzelfde w.b. het stoppen met roken, dat gaat supergoed totdat ik na een paar weken of maanden een feestje heb en opeens vind dat ik zo´n avond best wat sigaretten mag, het stoppen gaat immers zo goed? Maar tabak is echt wel verslavend, vandaar dat het dus alles is, of niets...en geen gelegenheidsgepaf! Dat heb ik van die vorige 6 stoppogingen wel geleerd, net als dat minderen voor mij ook niet werkt. Maar dait keer gaan we het redden, toch Flamenco?

Morgen begint de eerste werkweek van 2011, ik wens iedereen alvast veel succes en plezier!
Meiden, succes met jullie stop-poging!

Looola, lekker bijkomen van je leuke, maar vermoeiende tripj!

Heidel, geniet van het samenzijn met je zus!

Werkze allemaal enne VG...tot morgen! De baileys is een goed plan SD!

Daar had Vivagirl het een paar weken terug over....i.p.v. koffie met gebak lekker aan de Bailey´s gaan, om 11 u. ´s ochtends....als ze haar aansluiting naar London dan maar niet mist door alle gezelligheid!
Ja klopt. We zijn Baileys-fan. En volgens mij wel meer mensen hier

Gaat helemaal goed komen, ik heb morgen toch nog weekend!
Hello everybody!

Mijn man is naar zijn werk en de anderen slapen nog!

Het is heel gezellig, had gister lekker veel tijd met mijn zusje. Mijn man was met de kinderen sleetje rijden. Hier hebben we best hoge heuvels en da's dan weer anders als in ons vlakke landje.

Vanmiddag gaan we naar zo'n zwemparadijs. De kleine van mijn zus is wel een bijdehand ventje van 3 en best wel vermoeiend..ben ik echt niet meer gewend dat kleine grut.

Dan ben ik toch blij dat mijn meiden al zo groot zijn, al hebben ze vaak ruzie...

Het heeft hier weer geneeuwd...ik hoop dat vivi goed en wel weer terug kan komen en jullie elkaar kunnen zien, Philein. Ik ben benieuwd...of jullie elkaar meteen vinden. Denk het wel, want je weet hoe vivi eruit ziet en wrschl kent ze jou ook van FB. Da's wel makkelijker dan.

het is dan weer maandag, de feestdagen achter de rug, wachten op de...lente!
De mini meet is van start gegaan, in onze gedachten zijn jullie er ook bij!
De mini meet was erg leuk.

Ik herkende Philein meteen. Of ze mij ook gelijk herkende weet ik niet, want ik had echt een vliegtuig kop (haar in de war, make up halverwegde de wangen en een erg rode neus).

We hebben een lekker sapje gedronken, met een sauzijzen broodje en toen aan de Baileys.

Ik heb mijn vlucht gehaald en ben nu weer in London.

Macedonie was geweldig.........

Update komt later, en dan zal ik alles ook even goed doorlezen, maar ik zoek nu mijn bedje op en ga nog even lekker na dromen van mijn lieve schat.
Ik herkende jou ook meteen hoor VG, alhoewel mijn telefoon me wat afleidde en je ineens al voor me stond, haha!

Ik vond het bijzonder gezellig en ben blij dat je goed bent aangekomen thuis.

Ik ben nu ook weer op weg naar huis vanuit een andere afspraak.
Wat leuk, jullie kennen elkaar toch ook alleen via het forum en Facebook? Of hadden jullie elkaar al eerder IRL ontmoet? Hadden jullie elkaar getroffen bij die glazen schuifdeuren bij de bagage afhaal? Moet je eigenlijk nog door de douane als je vanuit Macedonie komt, of is dat land nu ook geassocieerd aan de EU?

Leuk dat je er weer bent, Vivagirl...ik heb je gemist! Was het koud in Macedonie? Hebben ze daar soms geen internet of had je het te druk met samenzijn met je lief? En hoe is het om weer in Engeland terug te keren en hou sta je er nu precies qua werksituatie voor? In between jobs, of? Wat zijn je toekomstplannen?
Hey SD! Hoe is met jou? Weer volop aan het werk he? Lukt het een beetje jullie verdriet van het hondje een plek te geven?

Ik heb VG opgewacht bij de aankomsthal inderdaad en nee, we hadden elkaar nooit eerder gezien, alleen foto's dan via Facebook. Grappig he
We zijn hier allemaal verdrietig dat onze lieve Coyote er niet meer is, ze is maar iets langer dan een jaar bij ons geweest maar ze heeft veel impact gehad in ons leven. De honden die we nog over hebben janken ´s nachts als wolven! Ik probeer ze nu extra vaak uit te laten aan het strand, want ze moeten verder fulltime aan de ketting. We zijn te bang dat ze anders weglopen en ook doodgereden worden.

Begin jij, nu januari serieus van start is gegaan, aan je Masterstudie en het werk op de nieuwe locatie?
De mini meet was een succes, las ik net. Heel erg leuk! Had je een fles Baileys meegenomen, Philein? Of daar gewoon lekker in een bistrootje gedronken? Goed dat het allemaal zo goed ging (geen vertraging van de vlucht van vivi)

Leuk dat je er weer bent vivi, ben benieuwd naar je verhalen.

Hier slaapt iedereen nog, maar ik ga ze zo wakker maken. Echte slaapkoppen hoor , niet te filmen.
SD, wat sneu van jullie hondje. Ik kan me het verdriet erg goed voorstellen. Bij ons thuis zijn de huisdieren een deel van de familie.

Ik hoop dat snoepje jullie wat plezier geeft.

En je afspraak bij de gyn is op zich dus goed verlopen. Dat is dan alweer een zorg minder.

Ik ben weer op het werk. Niet leuk. Was veel liever nog wat langer in Macedonie gebleven.

Erg leuk gehad. Is wel internet daar, maar ik had andere dingen te doen

Zijn zus is zwanger trouwens! Heel erg leuk.

En mijn vriend en ik hebben wel een beetje meer over onze toekomst gepraat, nog geen concrete plannen gemaakt, maar wel wat opties besproken, waaronder trouwen.

Ik heb deze week 3 sollicitatie gesprekken!

Ik hoop dat het wat wordt. En ik wacht nog af of ik bij Croatian Villa's op gesprek mag komen. We zullen zien.

En ik ga volgende week naar de Malediven.

We doen eens gek!

Kan met een vriendin mee die voor British Airways werkt, dus ik betaal bijna niks. Die kans krijg ik maar zo niet weer.

En ik kan makkelijk vrij krijgen en het is vrijdag, zaterdag, zondag, maandag, dus ik heb maar 2 dagen waarop ik geen sollicitatie kan doen. Dus dat valt ook mee.
Aaaargh! VG hebben jullie nog een plekje over naar de Malediven.....? oooh wat lijkt me dat heerlijk....Heb in geen 4 jaar vakantie gehad....alleen een weekendje hier en daar....

Fijn dat je hebt genoten in Macedonie! Trouwen?! Leuk!
Come fly with me on a jetplane
Ja, ik kijk ook uit naar een kleine vakantie, voor mij is het ook al even geleden, ook al kom ik net terug uit Macedonie, maar dat is voor mij geen vakantie, is toch anders.

Ik wil lekker op het strand liggen en lekker zwemmen.

Maar je mag mee hoor! Iedereen mag mee.

We kunnen daar wel een Outsiders meet doen!

En we gaan (nog) niet trouwen hoor. Maar we hebben het gewoon een beetje over de toekomst gehad. Normaal wil hij daar nooit over praten, want hij is niet z'on planner, hij kijkt niet zover in de toekomst. Maar nu begon hij er zelf over.

Maar wel meer op een manier van, dat we dat ooit gaan doen, en niet dat we nu een datum gaan prikken hoor!

En ook dat het gewoon erg makkelijk zal zijn om zo alle papier in orde te krijgen, etc.

Ik zit me op mijn werk stierlijk te vervelen.

En thuis ligt een hele berg was op me te wachten, daar kijk ik ook niet naar uit.
VG, als je zo' zelfde tripje voor mij kunt regelen (zelfde prijs dus ook ), dan ga ik direct met je mee!
Helaas, ik sta bij haar op de vriendenlijst en kan dus echt heel goedkoop mee.

Maar voor jou kan ze wel 10% korting regelen
Helaas, ik moet werken

Hoe voelt het verder om weer thuis te zijn?
---

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven