Outsiders
woensdag 5 januari 2011 om 00:57
Hey Maj! Wat leuk jou weer te lezen! VG en ik hebben het ook nog over jou gehad tijdens onze meet en we vroegen ons al af hoe je het zou hebben met je ouders Goed te lezen dat jullie het fijn hebben..minder leuk van andere..hopelijk niet wat het is dat ik denk...
Ik wens jou ook een super 2011! Zet 'm op en geniet nog even van de laatste dagen met je familie!!
Ik wens jou ook een super 2011! Zet 'm op en geniet nog even van de laatste dagen met je familie!!
woensdag 5 januari 2011 om 08:03
Ik heb je gemist MajMaj, geniet nog van de komende dagen. Hier is het ook druk, vandaag staat shoppen op het program en daarna nog sleeen als het goed koud blijft.
Morgen is een feestdag hier ( 3 Koningen) en dan zijn de winkels dicht. Vrijdagmorgen gaat mijn zusje dan alweer naar huis.
Ik werk dan ook vr-za-zo.
Ook nichiran mis ik...zit je te piekeren over je scriptie??
Vivagirl, welke sollicitatie-opties heb je?
Morgen is een feestdag hier ( 3 Koningen) en dan zijn de winkels dicht. Vrijdagmorgen gaat mijn zusje dan alweer naar huis.
Ik werk dan ook vr-za-zo.
Ook nichiran mis ik...zit je te piekeren over je scriptie??
Vivagirl, welke sollicitatie-opties heb je?
woensdag 5 januari 2011 om 11:21
Hoi allemaal,
Een beetje laat maar toch nog de beste wensen.
Ik ben, zoals Heidel al vermoedde, lichtelijk aan het stressen voor mijn scriptie. Nog minimaal 2000 tekentjes, maar ik denk niet dat ik hem op de volle 100% tevredenheidsgraad ga krijgen. Over precies een week moet hij worden ingeleverd, dus nog even doorzetten.
Ik hoop dat iedereen een beetje leuke jaarwisseling gehad heeft. Naar ik hier lees was dat over het algemeen wel het geval geloof ik. Ikzelf ben helaas dwars door het moment supreme heeneslapen. Om 23:00 was ik nog keurig wakker maar de keer erop dat ik op de klok keek gaf ie ineens 2:00 aan. Moest vanaf 31 december t/m 3 januari elke dag werken dus iedere dag om 6 uur op. Was erg gezellig, maar een beetje zwaar. Moest gisteren dus wel weer even bijkomen. Vandaag weer ouderwets naar de universiteit voor een poging nog wat tekentjes aan mijn scriptietekst toe te voegen. Niet echt ver gekomen, maar alle beetjes helpen, toch?
Een beetje laat maar toch nog de beste wensen.
Ik ben, zoals Heidel al vermoedde, lichtelijk aan het stressen voor mijn scriptie. Nog minimaal 2000 tekentjes, maar ik denk niet dat ik hem op de volle 100% tevredenheidsgraad ga krijgen. Over precies een week moet hij worden ingeleverd, dus nog even doorzetten.
Ik hoop dat iedereen een beetje leuke jaarwisseling gehad heeft. Naar ik hier lees was dat over het algemeen wel het geval geloof ik. Ikzelf ben helaas dwars door het moment supreme heeneslapen. Om 23:00 was ik nog keurig wakker maar de keer erop dat ik op de klok keek gaf ie ineens 2:00 aan. Moest vanaf 31 december t/m 3 januari elke dag werken dus iedere dag om 6 uur op. Was erg gezellig, maar een beetje zwaar. Moest gisteren dus wel weer even bijkomen. Vandaag weer ouderwets naar de universiteit voor een poging nog wat tekentjes aan mijn scriptietekst toe te voegen. Niet echt ver gekomen, maar alle beetjes helpen, toch?
woensdag 5 januari 2011 om 11:26
Goeiemorgen
Hoe staat het met de gestopte rokers?
Houden jullie het vol?
Ik was ooit een gezelligheidsroker, maar dat liep op een gegeven moment wel uit de hand, zeker toen ik op het schip werkte.
Maar sinds ik in London woon, ben ik gestopt. In het begin nog hier en daar een sigaretje gehad, maar nu al maanden niks meer.
Nichiran, succes met de laatste loodjes. Nog even doorzetten.
Majmaj, geniet nog even van de laatste dagen met je ouders.
En ik hoop dat alles goed komt met je vriend en jou. Als je er over praten wilt, weet je dat we er voor je zijn.
Hier alles goed, het dagelijkse leventje is weer begonnen en over een uurtje heb ik mijn eerste sollicitatie gesprek!
Ik kom hier melden hoe het gegaan is natuurlijk.
xxx
Hoe staat het met de gestopte rokers?
Houden jullie het vol?
Ik was ooit een gezelligheidsroker, maar dat liep op een gegeven moment wel uit de hand, zeker toen ik op het schip werkte.
Maar sinds ik in London woon, ben ik gestopt. In het begin nog hier en daar een sigaretje gehad, maar nu al maanden niks meer.
Nichiran, succes met de laatste loodjes. Nog even doorzetten.
Majmaj, geniet nog even van de laatste dagen met je ouders.
En ik hoop dat alles goed komt met je vriend en jou. Als je er over praten wilt, weet je dat we er voor je zijn.
Hier alles goed, het dagelijkse leventje is weer begonnen en over een uurtje heb ik mijn eerste sollicitatie gesprek!
Ik kom hier melden hoe het gegaan is natuurlijk.
xxx
woensdag 5 januari 2011 om 11:55
Nichi, veel succes met de laatste loodjes inderdaad, hopelijk kun je het uiteindelijk toch enigzins met tevredenheid afronden.
Heidel, jij nog genieten van de laatste dagen met je zus! Duurt het dan weer lang tot jullie elkaar weer zien?
VG, veel succes met je solli! Ben heel benieuwd of het nu mee-of tegenvalt (aangezien je er niet zulke hoge verwachtingen van hebt, zei je).
Ik ga even naar buiten, het is hier prachtig weer!
Heidel, jij nog genieten van de laatste dagen met je zus! Duurt het dan weer lang tot jullie elkaar weer zien?
VG, veel succes met je solli! Ben heel benieuwd of het nu mee-of tegenvalt (aangezien je er niet zulke hoge verwachtingen van hebt, zei je).
Ik ga even naar buiten, het is hier prachtig weer!
woensdag 5 januari 2011 om 23:30
Up, up...we zakken hard naar beneden.
Ben nog steeds gestopt met roken (Flamenco, hoe gaat het met jou?) maar het is best zwaar, poe poe. Dus nu doe ik mee aan een topic op Gezondheid, om lekker met lotgenoten te klagen over hoe moeilijk het wel niet is, de afkick van de sigaret.
Ook had ik vandaag weer een tour langs het strand. Van het dode paard zijn nu alleen nog maar botten over! Het vlees is allemaal verorbeerd door een zwerm zwartkopgieren, de schoonmakers van Moeder Natuur.
Jullie nog mooie plannen voor het nieuwe jaar eigenlijk?
Ben nog steeds gestopt met roken (Flamenco, hoe gaat het met jou?) maar het is best zwaar, poe poe. Dus nu doe ik mee aan een topic op Gezondheid, om lekker met lotgenoten te klagen over hoe moeilijk het wel niet is, de afkick van de sigaret.
Ook had ik vandaag weer een tour langs het strand. Van het dode paard zijn nu alleen nog maar botten over! Het vlees is allemaal verorbeerd door een zwerm zwartkopgieren, de schoonmakers van Moeder Natuur.
Jullie nog mooie plannen voor het nieuwe jaar eigenlijk?
donderdag 6 januari 2011 om 10:24
Goedemorgen allemaal!
SD, natuurlijk is stoppen zwaar, maar je bent goed bezig, want je houdt vol en vooral...je wil dat ook. Daar gaat het om he, de motivatie, en dan ben je al een heel eind.
Dat dode paard, van wie was die dan? Er lopen toch geen 'wilde' paardjes rond op het strand of wel?
Plannen voor dit jaar..nou ja, ik denk dat ik druk zal zijn met mijn baan. Verder heb ik inmiddels ook een paard gevonden die ik ga rijden. Heel erg leuk, want ik mag er alles mee doen en de stal ligt pal op de Veluwe, waar je kilometerslange tochten kunt maken. Heerlijk toch! Ik ga een zadeltas aanschaffen, zodat ik echt een paar uur weg kan met lekkers bij me e.d. Dit is iets waar ik ook erg naar uitkijk voor dit jaar!
Helaas heb ik nog wel steeds veel verdriet en soms denk ik dat het me echt opbreekt, maar aangezien er geen andere keuze is dan gewoon doorgaan, probeer ik dat ook te doen natuurlijk. Het valt in elk geval behoorlijk tegen allemaal, en dan te bedenken dat ik al ruim twee maanden terug ben...!
Heidel, nog even veel plezier maken met je zus vandaag hoor! Geniet ervan!
Flamenco, hoe is het met jou? Lukt het stoppen met roken je ook wel?
Maj, red je je een beetje? Ik denk aan je
Looola, hoe is het weer thuis te zijn?
Nichi, maak je niet te druk en overwerk jezelf niet he!
VG, wat ben je stil...? Alles ok?
SD, natuurlijk is stoppen zwaar, maar je bent goed bezig, want je houdt vol en vooral...je wil dat ook. Daar gaat het om he, de motivatie, en dan ben je al een heel eind.
Dat dode paard, van wie was die dan? Er lopen toch geen 'wilde' paardjes rond op het strand of wel?
Plannen voor dit jaar..nou ja, ik denk dat ik druk zal zijn met mijn baan. Verder heb ik inmiddels ook een paard gevonden die ik ga rijden. Heel erg leuk, want ik mag er alles mee doen en de stal ligt pal op de Veluwe, waar je kilometerslange tochten kunt maken. Heerlijk toch! Ik ga een zadeltas aanschaffen, zodat ik echt een paar uur weg kan met lekkers bij me e.d. Dit is iets waar ik ook erg naar uitkijk voor dit jaar!
Helaas heb ik nog wel steeds veel verdriet en soms denk ik dat het me echt opbreekt, maar aangezien er geen andere keuze is dan gewoon doorgaan, probeer ik dat ook te doen natuurlijk. Het valt in elk geval behoorlijk tegen allemaal, en dan te bedenken dat ik al ruim twee maanden terug ben...!
Heidel, nog even veel plezier maken met je zus vandaag hoor! Geniet ervan!
Flamenco, hoe is het met jou? Lukt het stoppen met roken je ook wel?
Maj, red je je een beetje? Ik denk aan je
Looola, hoe is het weer thuis te zijn?
Nichi, maak je niet te druk en overwerk jezelf niet he!
VG, wat ben je stil...? Alles ok?
donderdag 6 januari 2011 om 14:17
Philein, heel erg gefeliciteerd met het vinden van het paard, daar ga je vast veel plezier mee hebben! Wat voor paard is het? Heb je er al op gereden? Een zadeltas heb ik ook, superhandig voor je water, IceTea en crackers en koekjes voor onderweg!
Het dode paard waar ik over schreef hoort bij een boerderij vlakbij die plek, ik zag de sleepsporen door het zand. In plaats van een 2 meter diepe kuil te graven (dat is hier gebruikelijk) hebben ze het dier gewoon aan de gieren gevoerd. Dat die zo snel een volwassen paard kunnen verorberen, wist ik ook niet....
Zo, ik moet gaan werken, een fijne dag/ avond voor iedereen alvast!
Het dode paard waar ik over schreef hoort bij een boerderij vlakbij die plek, ik zag de sleepsporen door het zand. In plaats van een 2 meter diepe kuil te graven (dat is hier gebruikelijk) hebben ze het dier gewoon aan de gieren gevoerd. Dat die zo snel een volwassen paard kunnen verorberen, wist ik ook niet....
Zo, ik moet gaan werken, een fijne dag/ avond voor iedereen alvast!
donderdag 6 januari 2011 om 14:43
Goh, nou ja ach, dan hebben de gieren ook een lekker kerstmaaltje gehad in elk geval Niet echt een fijn gezicht, maar dat is een ander verhaal.
Ik ben ook echt heel erg blij met het paard. De eigenaresse heeft een gezin en minder tijd voor hem en wil de zorg graag delen. Ideaal voor mij dus! En het is nog een Fries ook, dus helemaal leuk
Vanwege de sneeuw heeft niemand al zo'n 3 weken niet kunnen rijden. We gaan het morgen wel proberen. En ik hoop dan ook gauw echt een goede bosrit te kunnen maken!
Werkze vandaag!
Ik ben ook echt heel erg blij met het paard. De eigenaresse heeft een gezin en minder tijd voor hem en wil de zorg graag delen. Ideaal voor mij dus! En het is nog een Fries ook, dus helemaal leuk
Vanwege de sneeuw heeft niemand al zo'n 3 weken niet kunnen rijden. We gaan het morgen wel proberen. En ik hoop dan ook gauw echt een goede bosrit te kunnen maken!
Werkze vandaag!
donderdag 6 januari 2011 om 15:51
Hallo, ben ik weer.
Sollicitaties gehad.
Die van gisteren ging wel goed, maar denk niet dat ik het word, de competitie was indrukwekkend.
Vandaag weer een sollicitatie. Deze had ik geen zin in, maar het viel me mee. Salaris valt over te onderhandelen, de positie zelf is oke, en er mogelijkheden tot groeien. Reistijd is zelfde als nu, maar wel duurder denk ik, dat is wel een nadeel.
Morgen nog een sollicitatie en ik hoop er nog meer te krijgen.
Maar heb eigenlijk nergens anders meer op gesolliciteerd, het is nog steeds erg rustig met vacatures.
Philein, wat leuk dat je een paard hebt om te rijden.
Lekker lange ritten maken, dat klinkt goed.
En nog steeds verdriet dus. Het heeft echt tijd nodig denk ik.
SD, nog steeds gestopt met roken dus! Goed zo! Doorzetten!
Duurt nog even en dan vind je het vies!
Sollicitaties gehad.
Die van gisteren ging wel goed, maar denk niet dat ik het word, de competitie was indrukwekkend.
Vandaag weer een sollicitatie. Deze had ik geen zin in, maar het viel me mee. Salaris valt over te onderhandelen, de positie zelf is oke, en er mogelijkheden tot groeien. Reistijd is zelfde als nu, maar wel duurder denk ik, dat is wel een nadeel.
Morgen nog een sollicitatie en ik hoop er nog meer te krijgen.
Maar heb eigenlijk nergens anders meer op gesolliciteerd, het is nog steeds erg rustig met vacatures.
Philein, wat leuk dat je een paard hebt om te rijden.
Lekker lange ritten maken, dat klinkt goed.
En nog steeds verdriet dus. Het heeft echt tijd nodig denk ik.
SD, nog steeds gestopt met roken dus! Goed zo! Doorzetten!
Duurt nog even en dan vind je het vies!
vrijdag 7 januari 2011 om 02:21
Dank je Viev, dat is precies wat ik moet horen> roken is vies en het sloopt je gezondheid! Het gaat goed hoor, de hunkermomenten nemen al af en ik krijg al meer lucht. Morgenavond gaan we uit, zal mij benieuwen hoe ik het ga vinden om met vier(!) rokers aan een tafel te moeten zitten....hier kan ik moeilijk onderuit, want m'n dochter is morgen jarig en we hadden het erover hoe ze de dag wil vieren, nou wil ze graag daar gaan eten, in het restaurant van ouders van haar beste vriendje. 's Middags gaan we paardrijden met een heel clubje vriendes en vriendinnetjes (dat kon ik regelen via m'n werk), daarna zwemmen in zee en een ijsje eten. Daarna dus naar dat restaurant, met man en drie vrienden die er allemaal op los paffen. Maar daar sla ik me gewoon doorheen!
Hoe is het verder met jullie allemaal, al leuke plannen voor komend weekend?
Hoe is het verder met jullie allemaal, al leuke plannen voor komend weekend?
vrijdag 7 januari 2011 om 09:11
Succes met je avondje uit. Dat zijn inderdaad moeilijke momenten. Maar als je dat overleeft, dan kun je alles aan!
Sterk zijn!
En heel veel plezier op de verjaardag van je dochter, klinkt als een ontzettend leuke dag.
Plannen voor dit weekend?
Mijn huis eens even goed opruimen, zootje hier.
En ik ga met een vriendin naar enkele musea.
Bij mij om de hoek en gratis entree. Heerlijk.
Nu naar mijn 3e sollicitatie!
Sterk zijn!
En heel veel plezier op de verjaardag van je dochter, klinkt als een ontzettend leuke dag.
Plannen voor dit weekend?
Mijn huis eens even goed opruimen, zootje hier.
En ik ga met een vriendin naar enkele musea.
Bij mij om de hoek en gratis entree. Heerlijk.
Nu naar mijn 3e sollicitatie!
vrijdag 7 januari 2011 om 10:38
VG, succes met je gesprek zo!
SD, dat gaat inderdaad knap lastig worden zo'n etentje met allemaal rokers! Hoe ga je je daar doorheen slaan? Jammer dat daar het rookverbod niet geldt En jeee, wat heb je toch weer een geweldige dag in petto voor je dochter, je bent een leuke moeder
Heidel, succes met je huishouden
Ik heb net paardgereden, helaas was de bak nog niet echt ok, dus we hebben het rustig gehouden. Mijn dag vandaag zal verder vooral in het teken staan van relaxen en niks doen!
SD, dat gaat inderdaad knap lastig worden zo'n etentje met allemaal rokers! Hoe ga je je daar doorheen slaan? Jammer dat daar het rookverbod niet geldt En jeee, wat heb je toch weer een geweldige dag in petto voor je dochter, je bent een leuke moeder
Heidel, succes met je huishouden
Ik heb net paardgereden, helaas was de bak nog niet echt ok, dus we hebben het rustig gehouden. Mijn dag vandaag zal verder vooral in het teken staan van relaxen en niks doen!
zaterdag 8 januari 2011 om 12:25
Hier schijnt de zon!! 11° celsius..Helaas heb ik late dienst.
Gefeliciteerd met je dochter Sahara_desert. Maak er een gezellige dag van, maar dat zal wel lukken denk ik je hebt alles al gepland.
Heb al bijna alles gewassen...............wij gaan in juni naar NL,
maar eerst is flamenco aan de beurt, die gaat in mei naar NL.
Vivi, concentreer je niet alleen op Engeland om te solliciteren!!
Philein je hebt wel weer geluk ...123 een paard waar je lekker de natuur mee in kan!!
Ik hoop tot morgen....ciao!
Gefeliciteerd met je dochter Sahara_desert. Maak er een gezellige dag van, maar dat zal wel lukken denk ik je hebt alles al gepland.
Heb al bijna alles gewassen...............wij gaan in juni naar NL,
maar eerst is flamenco aan de beurt, die gaat in mei naar NL.
Vivi, concentreer je niet alleen op Engeland om te solliciteren!!
Philein je hebt wel weer geluk ...123 een paard waar je lekker de natuur mee in kan!!
Ik hoop tot morgen....ciao!
zaterdag 8 januari 2011 om 12:36
Hier grauw en regen. Niks aan.
Ik weet dat ik me niet alleen op Engeland moet concentreren.
Maar wat dan?
Ik heb echt geen zin om weer te emigreren en weer een nieuwe vriendenkring op bouwen, en dan dit nog eens doen over 1,5 jaar als mijn vriend klaar is met zijn studie.
Ik overweeg nu om mischien te solliciteren op recruitement agent. Dat is in Nederland geloof ik intercedente.
Het verdient echt veel meer als wat ik nu verdien!
En het kan in een functie voor alleen in de reiswereld.
Maandag sluiten de deuren van mijn bedrijf. Laatste dag dus.
Heel vreemd.
Ik hoop snel van mijn sollicitaties te horen.
Ik weet dat ik me niet alleen op Engeland moet concentreren.
Maar wat dan?
Ik heb echt geen zin om weer te emigreren en weer een nieuwe vriendenkring op bouwen, en dan dit nog eens doen over 1,5 jaar als mijn vriend klaar is met zijn studie.
Ik overweeg nu om mischien te solliciteren op recruitement agent. Dat is in Nederland geloof ik intercedente.
Het verdient echt veel meer als wat ik nu verdien!
En het kan in een functie voor alleen in de reiswereld.
Maandag sluiten de deuren van mijn bedrijf. Laatste dag dus.
Heel vreemd.
Ik hoop snel van mijn sollicitaties te horen.
zondag 9 januari 2011 om 02:36
VG, wat spannend...wat nu als dat allemaal niet zo snel lukt met een nieuwe baan vinden, krijg je dan wel een Engelse WW-uitkering? Om de tussentijd te overbruggen, het leven in London is niet goedkoop toch? Intercedente in de reiswereld klinkt wel heel goed, fijn ook dat de beloning beter is dan op je vorige job, zo ga je er alleen maar op vooruit! Duimen dat je hem krijgt....
Gisteren had ik dus het kinderfeestje, gelukkig heb ik maar 1 kind, pfff, we waren dus gaan paardrijden (dochter was van paard gevallen, gelukkig had ze een helm op) en zwemmen in zee (dat ging allemaal goed). Het ijsjes een was ook een succes, daarna werden de kids alweer opgehaald. Het etentje was ook gezellig! Wie er wel of niet rookt en hoeveel kon me niks schelen en ik kon gewoon alcohol drinken (met mate) zonder terug te vallen in het roken, gelukkig maar.
Morgen mijn vaste rustdag, lekker in de zon liggen, als die schijnt tenminste, maandag begint weer een nieuwe 6-daagse werkweek. Bon siman, aan jullie allemaal!
Gisteren had ik dus het kinderfeestje, gelukkig heb ik maar 1 kind, pfff, we waren dus gaan paardrijden (dochter was van paard gevallen, gelukkig had ze een helm op) en zwemmen in zee (dat ging allemaal goed). Het ijsjes een was ook een succes, daarna werden de kids alweer opgehaald. Het etentje was ook gezellig! Wie er wel of niet rookt en hoeveel kon me niks schelen en ik kon gewoon alcohol drinken (met mate) zonder terug te vallen in het roken, gelukkig maar.
Morgen mijn vaste rustdag, lekker in de zon liggen, als die schijnt tenminste, maandag begint weer een nieuwe 6-daagse werkweek. Bon siman, aan jullie allemaal!
zondag 9 januari 2011 om 05:18
zondag 9 januari 2011 om 11:29
Hai lieverds!
VG, ik zou me als ik jou was ook richten op Engeland, precies om de redenen die je noemt: je hebt er inmiddels wat opgebouwd en dat biedt je nu eenmaal kansen en stabiliteit. Wel zo prettig totdat je vriend klaar is, wat nog maar 1,5 jaar duurt! Die job als intercedente klinkt goed, even lekker geld verdienen en sparen en dan wanneer je vriend zover is samen naar een nieuwe plek zoeken. Ik hoop dat je gauw wat hoort van je solli's inderdaad! Toi toi toi!
SD, feestje klinkt geslaagd! Hoe kwam het dat dochter viel? Gelukkig weer dapper er opgestapt.
En wat knap dat je niet bent gaan roken met toch al die rokers om je heen! Ben trots op je!
Heidel, fijne zpndag ook gewenst, je moet werken toch?
Vandaag ben ik vrij en morgen begin ik met de nieuwe baan. Het is gewoon zover, spannend he?! Gisteren heb ik gezellig geborreld met twee vriendinnen die ken uit mijn vorige land. Een heel fijn samenzijn was het: mensen die precies weten waar ik het over heb als ik praat over toen en die bovendien ook ex beter kennen dan mijn familie en vrienden hier. Raar eigenlijk he?
Het is mooi weer, ik ga een paardenrit maken zo, veel zin in!
Dag!
VG, ik zou me als ik jou was ook richten op Engeland, precies om de redenen die je noemt: je hebt er inmiddels wat opgebouwd en dat biedt je nu eenmaal kansen en stabiliteit. Wel zo prettig totdat je vriend klaar is, wat nog maar 1,5 jaar duurt! Die job als intercedente klinkt goed, even lekker geld verdienen en sparen en dan wanneer je vriend zover is samen naar een nieuwe plek zoeken. Ik hoop dat je gauw wat hoort van je solli's inderdaad! Toi toi toi!
SD, feestje klinkt geslaagd! Hoe kwam het dat dochter viel? Gelukkig weer dapper er opgestapt.
En wat knap dat je niet bent gaan roken met toch al die rokers om je heen! Ben trots op je!
Heidel, fijne zpndag ook gewenst, je moet werken toch?
Vandaag ben ik vrij en morgen begin ik met de nieuwe baan. Het is gewoon zover, spannend he?! Gisteren heb ik gezellig geborreld met twee vriendinnen die ken uit mijn vorige land. Een heel fijn samenzijn was het: mensen die precies weten waar ik het over heb als ik praat over toen en die bovendien ook ex beter kennen dan mijn familie en vrienden hier. Raar eigenlijk he?
Het is mooi weer, ik ga een paardenrit maken zo, veel zin in!
Dag!
zondag 9 januari 2011 om 16:16
Ik heb een erg luie zondag! Het is hier inmiddels 3 uur 's middags en ik zit nog steeds in mijn pyama op de bank.
Ik heb al 2 films gekeken!
Wel heb ik al een sollicitatie gedaan online, en 2 uur met mijn vriend op Skype gezeten.
Maar het plan was om mijn kamer eens goed op te gaan ruimen. Zootje hier! Maar ik heb er geen zin in. Maar ik weet dat als dat allemaal opgeruimd is, mijn hoofd op gelijk een stuk opgeruimder aan voelt.
Morgen laatste dag op het werk....
En Phil, ik blijf ook in London. Pas als het hier echt niet lukt, zal ik verder kijken. Maar ik heb hier inmiddels een leuke vrienden groep, ik vind het een heerlijke stad, ik woon leuk en de stad biedt wel veel mogelijkheden.
En daarbij is er dus een kans dat ik over 1,5 jaar dus weer ga verhuizen, maar er is ook een kans dat hij hier heen komt. Dat is nog allemaal afwachten.
Veel plezier met paardrijden. Ik hoop dat het daar mooi weer is.
Hier een strak blauwe lucht met een heerlijk zonnetje en ik heb geen zin om wat te doen. Zonde eigenlijk.
En je hebt dus met vrienden uit ....... afgesproken?
Heerlijk gevoel is dat heb, als mensen je begrijpen na een half woord. En gewoon weten waar je het over hebt.
Er is hier trouwens een leuk topic net geopend over opmerkelijke gewoontes in Nederland, ik zoek het even op.
SD, wat goed dat je niet gerookt hebt! Dan maar wat extra alcohol, dat is makkelijker om af te bouwen. Vol houden!
Ik heb al 2 films gekeken!
Wel heb ik al een sollicitatie gedaan online, en 2 uur met mijn vriend op Skype gezeten.
Maar het plan was om mijn kamer eens goed op te gaan ruimen. Zootje hier! Maar ik heb er geen zin in. Maar ik weet dat als dat allemaal opgeruimd is, mijn hoofd op gelijk een stuk opgeruimder aan voelt.
Morgen laatste dag op het werk....
En Phil, ik blijf ook in London. Pas als het hier echt niet lukt, zal ik verder kijken. Maar ik heb hier inmiddels een leuke vrienden groep, ik vind het een heerlijke stad, ik woon leuk en de stad biedt wel veel mogelijkheden.
En daarbij is er dus een kans dat ik over 1,5 jaar dus weer ga verhuizen, maar er is ook een kans dat hij hier heen komt. Dat is nog allemaal afwachten.
Veel plezier met paardrijden. Ik hoop dat het daar mooi weer is.
Hier een strak blauwe lucht met een heerlijk zonnetje en ik heb geen zin om wat te doen. Zonde eigenlijk.
En je hebt dus met vrienden uit ....... afgesproken?
Heerlijk gevoel is dat heb, als mensen je begrijpen na een half woord. En gewoon weten waar je het over hebt.
Er is hier trouwens een leuk topic net geopend over opmerkelijke gewoontes in Nederland, ik zoek het even op.
SD, wat goed dat je niet gerookt hebt! Dan maar wat extra alcohol, dat is makkelijker om af te bouwen. Vol houden!
maandag 10 januari 2011 om 08:16
Good morning outsiders!
Zat net even terug te lezen en merk dat ik toch een plan heb voor 2011, nl. de macedonische taal leren. Nu had ik het er met mijn zusje over dat ik vroeger op de lagere school een liedje geleerd wat eindigt op ...".mag naar Macedonie toe..." alleen ken ik alleen nog maar flarden van de tekst:
zo gaat dit liedje, mooi melodietje
maar met een vreemde maat
als ik je voortel
kom je er heus wel
voordat de school uitgaat
wie die 7 noten kan zingen
1234 en nog 3 toe
wie die 7 noten kan zingen mag naar Macedonie toe
een liedje met veel rythmisch handgeklap. Kan zijn dat het deel was van een musical, daar laat mijn brein me in de steek.
Is natuurlijk Asbach Uralt of kent iemand het toevallig??
Opmerkelijke gewoontes in Nederland, leuk idee voor een topic. Ik vind nederlandse spreekwoorden altijd erg leuk. Zoals:
Maak van je hart geen moordkuil
Er was veel te doen op het werk, maar we hebben hulp gehaald en dus was alles super te doen. Was ik weer eens tevreden over mezelf (haha).
Vandaag is er bespreking op het werk over de vakantiedagen. Ik hoop dat ik dat krijg wat ik wil!!! Dit is een erg slechte eigenschap van me.. a dark side of me. Maar ik wil beslist in augustus vakantie.
Ik wens jullie twee, Philein & vivagirl veel succes:
Philein met je nieuwe studie/baan!
vivagirl met solliciteren!
Sahara_desert en flamenco veel succes met het "afkicken"
En hoe is het nichiran...hoeveel tekentjes nog?
MajMaj, alles goed met je??
Looola, ligt er nog sneeuw bij jou?
Avianflu, ben je goed aangekomen ?
Zat net even terug te lezen en merk dat ik toch een plan heb voor 2011, nl. de macedonische taal leren. Nu had ik het er met mijn zusje over dat ik vroeger op de lagere school een liedje geleerd wat eindigt op ...".mag naar Macedonie toe..." alleen ken ik alleen nog maar flarden van de tekst:
zo gaat dit liedje, mooi melodietje
maar met een vreemde maat
als ik je voortel
kom je er heus wel
voordat de school uitgaat
wie die 7 noten kan zingen
1234 en nog 3 toe
wie die 7 noten kan zingen mag naar Macedonie toe
een liedje met veel rythmisch handgeklap. Kan zijn dat het deel was van een musical, daar laat mijn brein me in de steek.
Is natuurlijk Asbach Uralt of kent iemand het toevallig??
Opmerkelijke gewoontes in Nederland, leuk idee voor een topic. Ik vind nederlandse spreekwoorden altijd erg leuk. Zoals:
Maak van je hart geen moordkuil
Er was veel te doen op het werk, maar we hebben hulp gehaald en dus was alles super te doen. Was ik weer eens tevreden over mezelf (haha).
Vandaag is er bespreking op het werk over de vakantiedagen. Ik hoop dat ik dat krijg wat ik wil!!! Dit is een erg slechte eigenschap van me.. a dark side of me. Maar ik wil beslist in augustus vakantie.
Ik wens jullie twee, Philein & vivagirl veel succes:
Philein met je nieuwe studie/baan!
vivagirl met solliciteren!
Sahara_desert en flamenco veel succes met het "afkicken"
En hoe is het nichiran...hoeveel tekentjes nog?
MajMaj, alles goed met je??
Looola, ligt er nog sneeuw bij jou?
Avianflu, ben je goed aangekomen ?