Cheers, mate...
donderdag 16 september 2010 om 20:59
De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.
Voor de stamgasten en de meelezers.
Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.
Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.
Voor het hapje bij het drankje.
Voor lief en voor leed.
Voor dansen en stomen.
Voor huilen en heulen.
Voor woede, voor wensen.
Voor grappen en grollen.
Voor de vriendschap.
Voor het delen, het geven en het nemen.
Voor elkaar.
Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
maandag 3 januari 2011 om 18:13
Jajaja. Jullie ook alle geweldigs in 2011. Maar daarna ook heus wel.
Sja. Het hoogtepunt was natuurlijk het koninklijk huwelijk.
Wat daarvoor gebeurde (jan-sept) weet ik niet meer. Echt niet. Ik zeg toch, ik wacht nog op augustus.
En wat daarna gebeurde...
~klaagzucht~
Oh, wacht:
quote:...na dat "ze leefden nog lang en gelukkig", met aanzwellende violen en de aftiteling dwars door die zonsondergang op het strand, volgt als het goed is nog een heleboel leven met alles wat daarbij hoort
Ah!
Das fijn.
quote:... en hoe dat werkt moet je allemaal zelf maar uitvogelen.
Oh.
Das nou jammer.
~pakt d'r koffer weer in, maar vertrekt niet zonder dat ze nog even moet melden ~
Weglopen heeft wel nut.
Het geeft ademruimte, droomdenken, denk space, lange nachten vol ondoorbroken slaap (hoewel dat er aan ligt met wie je wegloopt) en vrije energiebanen.
Toe-vallug.
~pakt agenda voor inplannen wegloopaxie
mhm
voel je 'm? ~
Was getekend,
Moppersmurf
Sja. Het hoogtepunt was natuurlijk het koninklijk huwelijk.
Wat daarvoor gebeurde (jan-sept) weet ik niet meer. Echt niet. Ik zeg toch, ik wacht nog op augustus.
En wat daarna gebeurde...
~klaagzucht~
Oh, wacht:
quote:...na dat "ze leefden nog lang en gelukkig", met aanzwellende violen en de aftiteling dwars door die zonsondergang op het strand, volgt als het goed is nog een heleboel leven met alles wat daarbij hoort
Ah!
Das fijn.
quote:... en hoe dat werkt moet je allemaal zelf maar uitvogelen.
Oh.
Das nou jammer.
~pakt d'r koffer weer in, maar vertrekt niet zonder dat ze nog even moet melden ~
Weglopen heeft wel nut.
Het geeft ademruimte, droomdenken, denk space, lange nachten vol ondoorbroken slaap (hoewel dat er aan ligt met wie je wegloopt) en vrije energiebanen.
Toe-vallug.
~pakt agenda voor inplannen wegloopaxie
mhm
voel je 'm? ~
Was getekend,
Moppersmurf
dinsdag 4 januari 2011 om 08:02
dinsdag 4 januari 2011 om 09:50
Ha, maar dat is geen weglopen Kjong, dat is er even tussen uit. Zeker een aanrader! *wenst je een gaatje in je agenda om door heen te kruipen om er even tussen uit te kunnen zijn* *wil wel mee*
Meer voor de lamp Lil?
Over slapen gesproken (ja, kwam er nog iets uit dat onderzoek?). Ik ging zondag om 23 uur naar bed, gisteren om 19 uur. Hmmm. Als die trend zich doorzet lig ik vandaag al om 15 uur in bed!
Meer voor de lamp Lil?
Over slapen gesproken (ja, kwam er nog iets uit dat onderzoek?). Ik ging zondag om 23 uur naar bed, gisteren om 19 uur. Hmmm. Als die trend zich doorzet lig ik vandaag al om 15 uur in bed!
dinsdag 4 januari 2011 om 09:56
dinsdag 4 januari 2011 om 09:59
sterkte met winterdip, lieve Lil. Helpt de lamp dit jaar wat minder?
Nah, het wordt tijd voor mijn Bom.
Weten jullie nog van Lil, over condooms en wat er toen gebeurde? Same here.
17 weken zwanger inmiddels.. Morgen weer een echo.
Kapot geschrokken (kwam er 3 weken geleden achter omdat tijdens controle waardes afweken) en zaten net (weer) in een relatiecrisis. Dat wordt relatietherapie a.s.a.p.
En verder maar zien hoe het loopt. Gezondheidstechnisch, relatietechnisch, hoe dat straks moet met 4 kinders.
Kan nog niet zeggen dat ik er blij mee ben want nu nog teveel zorgen maar hee, alles komt altijd goed. Schijnt.
Nah, het wordt tijd voor mijn Bom.
Weten jullie nog van Lil, over condooms en wat er toen gebeurde? Same here.
17 weken zwanger inmiddels.. Morgen weer een echo.
Kapot geschrokken (kwam er 3 weken geleden achter omdat tijdens controle waardes afweken) en zaten net (weer) in een relatiecrisis. Dat wordt relatietherapie a.s.a.p.
En verder maar zien hoe het loopt. Gezondheidstechnisch, relatietechnisch, hoe dat straks moet met 4 kinders.
Kan nog niet zeggen dat ik er blij mee ben want nu nog teveel zorgen maar hee, alles komt altijd goed. Schijnt.
dinsdag 4 januari 2011 om 10:07
Jemig Bam. Da's inderdaad een Bom. Meissie, utkomtgoed!!! Enne... zo'n mooi hertje er bij is natuurlijk ook gewoon mooi nieuws. Tenminste, dat vind ik. Ik kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent. Toch: gefeliciteerd lieve schat!!!!!!
Toet, sterkte lieverd! Jij ook een
Pim, hoe is het met jou en jouw mams?
Engeland was heerlijk. Ik heb nu alleen wel heel veel slaap.
Toet, sterkte lieverd! Jij ook een
Pim, hoe is het met jou en jouw mams?
Engeland was heerlijk. Ik heb nu alleen wel heel veel slaap.
dinsdag 4 januari 2011 om 10:24
thanks. Maak me ook zorgen of het uberhaupt gezond geboren wordt na al die chemo en rotzooi. Normaal gesproken wordt bij een eventuele kinderwens eicellen bewaard voordat kuren beginnen. Volgens arts is kans op gezond kind/ ongezond kind net zo groot als altijd maar ik ben er echt niet gerust op. Morgen uitgebreide echo en punctie.
dinsdag 4 januari 2011 om 11:14
Oh, lieve Bam toch...
~geeft Bambi een klemknuffel~
Wat zul je geschrokken zijn.
Maar het komt vast goed, vast! We hebben mmers toegezegd dat 2011 een geweldig jaar wordt, voor ons allemaal... dus dat kan gewoon niet anders. Vertrouw op de dokter, in ieder geval voor nu.
Maar meisje toch... weer een extra looping in jouw achtbaan.
Hoe voel je je, naast bang en bezorgd?
En relatietherapie lijkt me een goede. Ik kan me ook voorstellen dat jullie problemen ook voortkomen uit de tropenmaanden de jullie achter de rug hebben; Bambo moe en druk, en jij moe, druk en met een enorme behoefte tot Leven. Als ik jou een beetje ken, kan ik mij zo voorstellen dat jij onrustg wordt van het draaende moeten houden van het huishouden; van het geen tijd meer hebben voor Bambi zelf. Jij hebt het,volgens mij, nodig om zo nu en dan los te kunnen gaan, uit de band te springen, te proeven dat je leeft. En tijdens de tropenmaanden kan dat niet en ontstaat er spanning.
Ik kan er natuurlijk grandioos naast zitten, en mijn excuses voor mijn psiegologisch geblaat in dat geval, maar volgens mij hebben jullie in de lente/zomer minder vaak problemen.
Nou ja, ik probeer eigenlijk eel omslachtig te zeggen dat die problemen vast wel weer goed komen, al dan niet met therapie (als ik dat nou gewoon zeg... kost veel minder woorden...).
Zwanger. Lieve schat toch. Ik snap jouw angst en zorg, maar tegelijkertijd vind ik het ook wel heel bijzonder en wil ik je het liefst enorm feliciteren, maar daar wacht ik nog even mee tot na morgen. Dan kan jij de felicitaties hopelijk ook met een stuk geruster gevoel in ontvangst nemen. Ik ga voor je duimen!
(je hebt trouwens wel de verkeerde nick gekozen hoor... Je bent niet Bambi maar Stampertje; zo vruchtbaar als een konijntje! Oh, en natuurlijk net zo lief, zacht en aaibaar )
~geeft Bambi een klemknuffel~
Wat zul je geschrokken zijn.
Maar het komt vast goed, vast! We hebben mmers toegezegd dat 2011 een geweldig jaar wordt, voor ons allemaal... dus dat kan gewoon niet anders. Vertrouw op de dokter, in ieder geval voor nu.
Maar meisje toch... weer een extra looping in jouw achtbaan.
Hoe voel je je, naast bang en bezorgd?
En relatietherapie lijkt me een goede. Ik kan me ook voorstellen dat jullie problemen ook voortkomen uit de tropenmaanden de jullie achter de rug hebben; Bambo moe en druk, en jij moe, druk en met een enorme behoefte tot Leven. Als ik jou een beetje ken, kan ik mij zo voorstellen dat jij onrustg wordt van het draaende moeten houden van het huishouden; van het geen tijd meer hebben voor Bambi zelf. Jij hebt het,volgens mij, nodig om zo nu en dan los te kunnen gaan, uit de band te springen, te proeven dat je leeft. En tijdens de tropenmaanden kan dat niet en ontstaat er spanning.
Ik kan er natuurlijk grandioos naast zitten, en mijn excuses voor mijn psiegologisch geblaat in dat geval, maar volgens mij hebben jullie in de lente/zomer minder vaak problemen.
Nou ja, ik probeer eigenlijk eel omslachtig te zeggen dat die problemen vast wel weer goed komen, al dan niet met therapie (als ik dat nou gewoon zeg... kost veel minder woorden...).
Zwanger. Lieve schat toch. Ik snap jouw angst en zorg, maar tegelijkertijd vind ik het ook wel heel bijzonder en wil ik je het liefst enorm feliciteren, maar daar wacht ik nog even mee tot na morgen. Dan kan jij de felicitaties hopelijk ook met een stuk geruster gevoel in ontvangst nemen. Ik ga voor je duimen!
(je hebt trouwens wel de verkeerde nick gekozen hoor... Je bent niet Bambi maar Stampertje; zo vruchtbaar als een konijntje! Oh, en natuurlijk net zo lief, zacht en aaibaar )
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 4 januari 2011 om 11:15
Sjemig, een bambini in aanleg.... Ik wil allemaal lieveleukeutkomtgoed dingen zeggen, maar kan me ook zo goed voorstellen dat je nog niet blij, laat staan gerust bent. Hee, maar je hebt wel je schoonmama in de buurt nu. En een hele stoet peettantes hier.
Blijven ademhalen hert, blijven ademhalen. Zuurstof eerst, en de rest volgt later wel. Warme/armen/knuffel.
Blijven ademhalen hert, blijven ademhalen. Zuurstof eerst, en de rest volgt later wel. Warme/armen/knuffel.
dinsdag 4 januari 2011 om 11:52
Bam!! Jemineeee!! Eeeehh... toch wel gefeliciteerd, geloof ik. Zoals Mado al zei; dit kindje wil er wel ERG graag zijn!
Kan me je zorgen erg goed voorstellen; zo'n arts kan wel duizend keer zeggen dat kans evengroot is als altijd, maar dat geloof je in eerste instantie toch niet! Eerst zien! Fijn dat uitgebreide echo en punctie morgen al zijn. (En ik meen me te herinneren dat in gevallen van chemo en ander vervelend "gedoe" als bestralingen het "alles of niets" principe vaak geldt. Wordt vrucht beschadigd door zo'n extern iets, dan sterft het af. Blijft het zitten, dan is het niet beschadigd. Maar goed..... da's uiteraard geen garantie en ik ben ZEKER geen expert!).
Relatiedip erbij is uiteraard wel hartstikke kut. En gezondheidszorgen niet minder.
Pfffff. Man, best een schok. Hopelijk kun je over een paar weken volop blij zijn met een kleine op komst. Hugs en sterkte!! Hoe reageerden je kinderen?
Jee, weet even niet meer wat ik wilde schrijven.
Oh ja; mams van Toet! Heb je al iets gehoord, meid?
En Kjong. Die krijgt ook maar een hug. Want weglopen ga nie zo makkeluk.
Kan me je zorgen erg goed voorstellen; zo'n arts kan wel duizend keer zeggen dat kans evengroot is als altijd, maar dat geloof je in eerste instantie toch niet! Eerst zien! Fijn dat uitgebreide echo en punctie morgen al zijn. (En ik meen me te herinneren dat in gevallen van chemo en ander vervelend "gedoe" als bestralingen het "alles of niets" principe vaak geldt. Wordt vrucht beschadigd door zo'n extern iets, dan sterft het af. Blijft het zitten, dan is het niet beschadigd. Maar goed..... da's uiteraard geen garantie en ik ben ZEKER geen expert!).
Relatiedip erbij is uiteraard wel hartstikke kut. En gezondheidszorgen niet minder.
Pfffff. Man, best een schok. Hopelijk kun je over een paar weken volop blij zijn met een kleine op komst. Hugs en sterkte!! Hoe reageerden je kinderen?
Jee, weet even niet meer wat ik wilde schrijven.
Oh ja; mams van Toet! Heb je al iets gehoord, meid?
En Kjong. Die krijgt ook maar een hug. Want weglopen ga nie zo makkeluk.
dinsdag 4 januari 2011 om 12:20
Luf Joe. Blij met jullie.
Klopt, Kjong. Jij kent me goed.
En Mims, wat je zegt klopt allemaal als een bus.
Ook jij kent me goed.
Zit hier helemaal emosiejoneel te zijn. Lil met haar stoet peettantes hier.. Snik, booehoee.
Schoonmamma inderdaad heeeeeeeeeel dichtbij, sinds 5 december. Een zaligheid is het. Ze is zo'n leukerd en schuift dagelijks binnen voor koffie en gezelligheid, staat ongevraagd druk te doen in de keuken om voor ons te koken en te zorgen, wat ze zooo gemist heeft. Hertjes die zomaar bij oma langs kunnen voor een kop thee of chocomel, oma die spontaan op schoolplein staat. Erg erg fijn.
Klopt, Kjong. Jij kent me goed.
En Mims, wat je zegt klopt allemaal als een bus.
Ook jij kent me goed.
Zit hier helemaal emosiejoneel te zijn. Lil met haar stoet peettantes hier.. Snik, booehoee.
Schoonmamma inderdaad heeeeeeeeeel dichtbij, sinds 5 december. Een zaligheid is het. Ze is zo'n leukerd en schuift dagelijks binnen voor koffie en gezelligheid, staat ongevraagd druk te doen in de keuken om voor ons te koken en te zorgen, wat ze zooo gemist heeft. Hertjes die zomaar bij oma langs kunnen voor een kop thee of chocomel, oma die spontaan op schoolplein staat. Erg erg fijn.
dinsdag 4 januari 2011 om 16:11
Jeetje Bam, wat een bom! En eigenlijk wil ik je wel heel graag feliciteren. Omdat, net als Madootje zegt, dit kindje gewoon wel érg graag geboren wil worden. Kan het ook zijn dat die relatiecrisis een combi van Mims' wijze woorden (drukke bambiman) en zwangerschapshormonen zijn? Lijkt me enorm dubbelop, namelijk. Maar.. utkomtgoed!
(daar ga ik van uit dan!)
Wat zeggen de kinderen? Weten die het al?
(daar ga ik van uit dan!)
Wat zeggen de kinderen? Weten die het al?
Later is nu
dinsdag 4 januari 2011 om 16:47
Vliegtuig zal wel met die F16 te maken hebben, Dream? Maar goed, als 't echt met bambi te maken heeft, kan het natuurlijk ook gewoon DIT betreffen
Goh, bom toch maar gewoon geplempt, Bam? Lekker wief ben je en lekkere lebber van me kun je krijgen
Pimpel, hoe gaat het met 't (niet) roken en de longproblemen binnen je famille?
Iemand nog een ontevreden, verwend zeikkind hebben? Heb er nog eentje in de aanbieding.
Goh, bom toch maar gewoon geplempt, Bam? Lekker wief ben je en lekkere lebber van me kun je krijgen
Pimpel, hoe gaat het met 't (niet) roken en de longproblemen binnen je famille?
Iemand nog een ontevreden, verwend zeikkind hebben? Heb er nog eentje in de aanbieding.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.