Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Dank jullie wel!!!! Kapla valt zeer in de smaak bij oudste haha. Jongste is meer weg van zijn playmobil-vliegtuig.

Amalia, ramen krabben aan de binnenkant? Dat is gek!

Hel, wat een leuk feestje wordt dat! Gelukt met reserveren?

Jongste mag niet naar de kita met mij van de juf. Ze vindt het niet goed voor hem. Dus heb ik voor niks gisteravond laat nog de schaaptaart gemaakt.

En oudste bracht ik naar de kita, kom ik een klasje tegen onderweg. Ik dacht he, dat is de klas van oudste. Had hij gym buiten de deur, dat wist ik niet (met mij nog vier andere niet zo alwetende ouders trouwens). Geen gymkleren, nog niet ontbeten (want dat doet hij op de kita), dus hem maar weer mee genomen naar huis. Ik had het helemaal gehad.

Nu zo maar buiten de deur lunchen met opa en oma en de boys. En vanmiddag een bescheiden visite. Genoeg voor jongste denk ik zo.
Mamax, klinkt niet fijn! Zou hij niet ook aan zijn amandelen moeten worden geopereerd? Beterschap!

Bam, waar ben je? Bedankt voor je leuke hanger. Zat vandaag bij de post!
Jinny, gefeliciteerd!! Rare verjaardag zo, met kids en taart thuis. Is het wel gezellig?

Medicijnen neemt ie goed in?

Mamax, sterkte met jouw patient!!
Mal, waren de sloten bevroren of begrijp ik het verkeerd? Zoja, plastic zakje met warm water erin er tegen aan houden..

Hier 3 dagen party deze week; donderdag fam./vrienden, vrijdag trakteren en zaterdag partijtje!
quote:Jinny schreef op 04 januari 2011 @ 11:30:

Mamax, klinkt niet fijn! Zou hij niet ook aan zijn amandelen moeten worden geopereerd? Beterschap!

Ik weet het niet, doen ze niet zo snel meer als vroeger. Op zich hebben die amandelen ook een functie natuurlijk en het is niet zo dat hij doorlopend last er van heeft.

Arme Jongste, wat flauw dat hij niet uit mocht delen van juf. Vond hij het zelf erg jammer? Was ze bang dat hij de andere kinderen aan zou steken ofzo dat het niet mocht?

En Oudste ook al niet naar de Kita vandaag, misschien wel leuk voor ze dat ze nu een hele dag met opa en oma hebben? Of blijven die nog tot na het weekend? In dat geval sterkte
Oh mamax, dat was me helemaal ontgaan dat Maxi ook zo ziek is. Wat een narigheid. Pannekoekenhuis aan de dijk ja, ben er zelf wel weer een beetje klaar mee, maar zo voor partijtje wel leuk.

Nou ja zeg Jin, sinds wanneer weet Kita-juf het beter dan Herrrrrr Kinderartz??

Bridges, ik ben helemaal vergeten T een verjaardagkaart te sturen. Dat wordt een verlate kaart dus...

Drukke dagen bij jullie ook Compu. Gaat het organiseren en voorbereiden je een beetje soepel af nu met kleine winterkoning erbij?

Pannenkoekentent woe pas om 15.00 open. Dus nog even puzzelen.
Hel, dit nog wat voor Maatje? Wel in H. maar ziet er erg leuk uit.
Jin, hoera voor jongste!!!

En wat stom dat hij niet mocht komen op de kita en ook stom van gym.

Ja, die ramen van binnen krabben dat klopt niet helemaal he? Aangezien mijn motorkap ook niet meer opengaat is een bezoekje aan de garage geen luxe idd...
Kita mocht niet omdat juf van mening is dat hij het normaal al zo moeilik op de kita vindt en het voor hem niet goed is als mamma dan op de kita bij hem is, dan loopt het afscheid straks weer lastiger. Nou ja, net lunch gehad met opa en oma in leuk restaurant en nu ligt jongste weer voor pampus. We komen de dag wel door .
Jin, daar zit op zich wel wat in, al had je waarschijnlijk ook wel duidelijk kunnen maken aan Jongste dat het z'n verjaardag is en je er daarom bijblijft. Nou ja, ze bedoelde het goed zullen we maar zeggen. Fijn dat jullie lekker geluncht hebben, dat maakt dan weer een hoop goed! En die extra taart natuurlijk ook
Goedemiddag

Jin van harte gefeliciteerd met jongste Niet zo lekker begrijp ik? Even bijlezen.
Man en Lianne komen thuis, ik kom vanavond terug.
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!

Jin, gefeliciteerd met jongste! En ook beterschap! Wat sneu dat hij de hele tijd zo'n last heeft.

Mamax, ook beterschap voor Maxi, wat duurt dat nu al lang zeg.

En nog meer zieke poppetjes.... voor allemaal.

Star, wat een ontzettend mooie en leuke foto's! Ziet er echt super uit. Kan me voorstellen dat dat een geweldige vakantie was.

Hel, nog iets nieuws kunnen verzinnen voor Maatje of ga je het gewoon vanaf 15.00 uur doen? En op een andere dag na school?

Amalia, van binnen krabben? Beetje vreemd.

Zijn jullie kinderen alweer allemaal naar school? Hier no een weekje vrij. T gaat dus morgen en do naar de BSO de hele dag en daar dus ook nog een keer trakteren.

Mijn schema sluit wel mooi aan bij die van jou Compu, ook zo rustig

Do- trakteren BSO en 's avond verjaardag van neef (van 06-01)

Vr- kinderfeestje - dino stijl, de kindjes komen verkleed. Dus schminken, dino(koek) happen, dino cakejes eten, dino film in de aanbieding, dino(ezeltje)prik en poffertjes eten.

Za- voorbereiden, Thomas de Treintaart maken en verjaardag van neefje (van 06-01)

Zo- T en mijn feest....

Ma- weer school en dan di nog trakteren cakejes met insect en vergrootglasje.

Best leuk hoor zo'n jarige kleuter
Verder een lekkere week gehad en vandaag weer begonnen met werken, wel weer even wennen hoor pffff

We hebben lekker aangerommeld, veel gewandeld met hond in het bos, op het strand, gezwommen, gewinkeld en ga zo maar door.

Jinny, heb ook aan jou moeten denken deze vakantie wat L heeft een borstel en haren kammen passie ontwikkeld We moeten nu steed op de grond gaan zitten, dan zet hij onze bril af en begint driftig te kammen (hakken) op ons hoofd

En T schrijft zijn naam!Wij zijn heel trots natuurlijk en wat ik nog knapper vind is dat hij het de ene keer goed schrijft en de andere keer in spiegelbeeld

En L wil steeds naar de cee (wc en heeft dus ook al een paar keer geplast en 1x gep... Ben benieuwd of dit doorzet anders zou hij best wel snel zijn hij is nu 21mnd. We zien het wel, we stimuleren het niet echt alleen als hij zelf wil.

Oh ik mag alweer naar mijn moppies, tot later
Gaat goed daar bij jou met je mannen Enka! Daar mag je mooi trots op zijn.

En ook op al je traktatiegebeuren ha ha.

L gaat met zijn feestje naar de brandweer, leuk! Krijgen ze een rondleiding en een ritje op de auto en ze mogen nog spuiten, gaaf toch?

En lekker uitbesteedt, mooi. Hier thuis kadootjes en taart en dan die kant op. Ik twijfel nog over daar ophalen of een aansluitende borrel voor de ophaalouders. Maar die ophaalouders nemen dan mss weer allemaal andere kinderen mee, en dan zit ik hier met 15 gillende koters. Nou, nog maar eens over nadenken dan.
Hoera voor Jongste!!! Rare dag zo inderdaad. Sneu voor hem hoor. Hopelijk knapt hij snel op. Visite wel gezellig?

Enka: zo, vlotte L.! Wow! Hier is jongste nog echt niet bezig met wc en zo. Wil ze niet. En dan zeggen ze dat meisjes zo snel zindelijk zijn... T. Was rond deze tijd al helemaal droog. f. niet. Ach. Komt wel.

Enka en Compu: drukke week! Wel leuk! Hier nu de rust weer beetje terug. Alleen vrijdag nog trakteren bij de BSO...

Hel: ai dat is jammer... Zelf bakken en speurtocht uitzetten?

Mamax: ah sneu voor Maxi zeg! Hopelijk helpt de neusspray goed! Schiet het op voor de foto's qua opruimen en zo?
Amalia, ook leuk naar de brandweer! Goed idee voor de volgende verjaardag!

Net de eerste makelaar voor de tweede keer gehad. Ik denk dat dit hem wordt, hij is de lekkerste goedkoopste van de 2 waar ik een goed gevoel over had Grappig, ik ken hem nog van vroeger, toen was m'n beste vriendin jarenlang verliefd op hem
Goeiemorgen
Oehh Mamax, een lekkere goede makelaar? Beter!

Amalia, wat een leuk idee, de brandweer! Goed bedacht!

Enka, wat is L snel! Hier wil R echt niet. Ik had het potje onder het stof vandaan gehaald , maar hij moest mooi weer terug in de kast!

Jinny, nog gefeliciteerd met Jongste.

Wat naar dat hij weer ziek is!

Hel, heb je al bedacht hoe je het gaat doen, icm de pannenkoeken? Jammer dat ie pas om 15.00 uur open gaat.

Mal, heb je je autodeuren nog open gekregen? Irritant zeg!

Compu, drukke week dus. Wel leuk, allemaal feestjes!

Kokos Hoe is het met je?

Zo, ik ga zo eens mn jackpot van de staatsloterij ophalen

Ohh ik heb maandag op de weegschaal gestaan en daar moest ik bijna van huilen. Dus ik ben weer gestaakt met eten

En op het moment dat ik bedenk dat ik aan de lijn ga doen, zie ik overal eten en heb ik de hele dag honger. Voornamelijk psychische honger. Zucht...
Had jij de jackpot Naatie, ik had eigenlijk m'n zinnen erop gezet. Maar ik had niks

Ga je gezellig samen met Amalia aan SB

Wat een rust hier zeg!
Doe maar mee Naat met SB, ik kan steun gebruiken.

Lekkere makelaar!!!! Staat zn foto op de site van het kantoor? Zet even op hyves dan.
Staat er al, bij de krabbels

Wie is de Mol mogen weer, wie kijkt?
Hoe is het met Maxi Mamax? Slaan de medicijnen aan? Ah, en lekkere makelaar, is het een van de gasten die vriend en ik destijds over de vloer hebben gehad? Doe es op de groep zetten (ik vind ze allemaal zo op elkaar lijken, volgens mij worden die op uiterlijk geselcteerd )?

En met jouw jongste Jin? Klonk ondanks alles als een gezellige verjaardag. En mjah, okee, kitajuf zal het idd goed bedoelen. Vooruit, ze mag blijven.

Aha Naat, jij gaat ons allemaal meenemen naar ClubMed Ibiza begrijp ik? Tegenvallende weegschaal, da's minder. Is het niet te fiksen met een paar balansdagen?

Enka, voor T die zijn naam schrijft (al dan niet in spiegelschrift) en L die naar de cee gaat! Lekker, nog een weekje vakantie (voor T dan; jullie weer aan het werk..)!

Amalia, naar de brandweer, gaaf zeg!! Borrel voor ophaalouders wel heel leuk. Kan je niet op de uitnodiging zetten dat brusjes niet welkom zijn?

Bridges, zelf bakken opwarmen is een optie, maar dan vervalt het voordeel dat mijn huis een beetje op orde blijft. Ben er nog niet uit. Toch woensdag maar dan later pannekoeken eten, of hetzelfde plan maar dan op de zaterdag erop (dan zijn ze wél open voor de lunch ). Denk het laatste.

Boehoe, mijn mamafiets is gestolen. Gisteren, bij de bushalte hier in het dorp nota bene... Was wel aan een andere fiets toe, maar baal er wel enorm van.
O ja, ik zie hem! Leuk koppie wel. Maar waar kopen die jongens hun pakken toch...
Ah lekkere makelaar. Zo even spieken...

Spannend Mamax! Hoe is Maxi vandaag? Morgen wie is de mol? Ik kijk!!! (morgen alleen afspraak om 20.00 uur... Dus meteen opnemen dan maar )

Naatie: ik doe mee hoor! En die kast met restjes lekkers roept me, maar ik ga sterk zijn!!!

Hel: ah, opgeruimd huis. Tsja. Dat is idd ook wat waard...

Jin: hoe is jongste vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven