Pindakaas zoek

05-01-2011 09:42 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar Skippy pindakaas (of mag ik dat niet zegen?), ben in aantal supermarkten geweest o.a. AH en kan m nergens vinden...wie weet waar ik moet zoeken?

Skippy is die Amerikaanse peanutbutter met de blauwe dop....zo lekker !! De vorige pot kreeg ik via via...
Jumbo!
Bij "mijn" AH staat het trouwens wel in de winkel.
Ja Jumbo!
Volgens mij idd bij de Jumbo!
oke, Jumbo...check. Daar was ik inderdaad nog niet geweest, is niet in mijn buurt..thnx
In de Jumbo...althans die grote
quote:Celeone schreef op 05 januari 2011 @ 09:43:

Bij "mijn" AH staat het trouwens wel in de winkel.ja, irritant is dat he, bij de een wel en ander niet...
ook online te koop bij een orientaalse webshop voor 3,10 per pot van 510 gram
hier ook weleens in de c1000 zien staan (grote dan, waar ze ook veel toko spullen hebben).
Volgens mij verkoopt hoogvliet het ook, alleen die zit niet overal.
Meestal staat het niet bij de pindakaas, maar bij de exotische spullen. Grote AH, C1000 en jumbo heeft het hier allemaal.

Veel toko's verkopen het ook, soms zelfs in héél grote potten.
Toko in beverwijk heeft het!
Jumbo!!
Jumbo !

En anders bestellen ze het voor je.
TO, ik was vorige week in de jumbo, heb voor je gekeken, bij de jumbo waar ik was hadden ze 3 verschillende soorten Skippy!! lekker smikkelen
Als je een macro pas hebt, of iemand kent die hem heeft. De macro heeft het ook.
Gisteren bij de Hoogvliet ook Skippy gesignaleerd, in het schap met 'exotische' dingen. Twee soorten hadden ze, met bruine en blauwe dop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven