Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Hel, heb je mijn mail nog gekregen met de tekeningen? Ik had hem naar Tele2 gestuurd. En gisteren nog een linkje neergezet met misschien een ander idee voor Maatjes feestje, die nog gezien (of je vond het niks, dat kan natuurlijk ook nog)
Ja Mamax, ik had de jackpot van 40 euro

Ohh balen Hel, je fiets gestolen. Stelletje asociale.. Tss.. ik vind dat zo irritant. Was hij nog wel verzekerd?

Bridges, vervelend hè die restjes in de kast? Ik heb alles weggedaan. Iedereen doet hier nu verplicht aan de lijn

Amalia, jij aan SB? Heb ik ook ooit gedaan. Was echt superveel afgevallen in die 9 weken, maar vond het eten niet allemaal even lekker om te eten.

Ik ga nu weer verder met de WW.
ClubMed? Waar kan ik me inschrijven?
ClubMed? Huh?

Ik heb het Kouddddd!!!! Brrr...

Zo kind ophalen van vriendje en boodschappen doen en snel weer naar binnen.
Waar is iedereen? Zo rustig hier laatste tijd...
quote:naatie schreef op 05 januari 2011 @ 12:42:

[Amalia, jij aan SB? Heb ik ook ooit gedaan. Was echt superveel afgevallen in die 9 weken, maar vond het eten niet allemaal even lekker om te eten.

Ik ga nu weer verder met de WW.[/fgcolor]

oooh ik ben al zo klaar met die gekookte aardappelen!!

en man is golfen en ik heb nu zo´n snaaizin. Help help.

WW, daar moet je toch alles zelf bedenken en tellen? vind ik dan weer te veel werk, bij SB vind ik het wel handig dat de menu´s vast staan.

Maar veel afgevallen dus, Hoeveel? Ik heb even motivatie nodig, hi hi. Heb nog nooit gelijnd nl, dit is de 1e x en ik vidn het al knap dat ik het nu 3 dagen volhou.

Moet wel zeggen dat ik geen honger heb, dat is wel fijn.
Bah, wat is Desteny onrustig vandaag.

Ooh, even afleiding zoeken, op naar die knappe makelaar! Kijken of Mamax en ik daar ook dezelfde smaak in hebben. over het algemeen vind ik makelaars allemaal hetzelfde eruit zien en domme gasten die wat populair in een kozijntje lopen te prikken (kijk, het gaat al rotten, nieuwe kozijnen dus erop mevrouwtje), dus ik ben benieuwd.
Ieks! :puke:

Nee, dan heb ik wel leukere makelaars gezien....
Ik vind makelaars echt van het type 'mannetje'.

Eens kijken of die van Mamax ook zo is
En ja hoor, wat ik al dacht. Mannetje inderdaad.
Wat moet ik met een bijna 5 jarige die giechelend thuiskomt met ´piemel in je kont´.

Negeren schiet niet op, want L en B zitten in de fase dan alles 6 weken wordt herhaald samen. Zo zitten ze al tijden in de Scheet fase. Alles is scheet. Scheet eten, Scheet bed. Ha ha ha ooh zo lollig. En Piemel is ook een erg leuk woord.

Maar piemel in je kont, dat gaat me te ver. Hij had het ook bij mn ouders gezegd.

Hij heeft een heel leuk vriendje op school met 2 oudere zussen, zucht. Sowieso heeft hij 3 goeie vriendjes die alle 3 de jongste thuis zijn dus ik hoor hier al dingen waar ik nog niet aan toe ben Al ben je volgens mij nooit toe aan de dingen die je kinderen roepen. Alsof je gaat zitten wachten tot je kind eindelijk eens thuiskomt met schuttingtaal ha ha

Hmm, schuttingtaal. Dat is wel een heel erg moederwoord he?

Zucht...
Piemel en scheet an sich, tja, het moet maar inderdaad maar piemel in kont zou ik ook niet blij van worden (gosje, wat klinkt dit dubbelzinnig ).
Heel dubbelzinnig ha ha!
quote:amalia schreef op 05 januari 2011 @ 20:26:

Ieks! :puke:

Nee, dan heb ik wel leukere makelaars gezien....

tja, ik kom uit de polder hè Nee hoor, hij komt op de foto niet echt tot z'n recht.

Bah, Maxi wil maar niet echt opknappen, vanavond weer 38.2. Morgen nog maar niet naar school dus, zucht. Ach, kan hij ook geen schuttingtaal oppikken Piemel en scheet komen hier ook geregeld voor bij, maar van piemel in je kont zou ik ook niet blij worden.
Niet, Star?

Na nee zeg, piemel in kont. Verder dan negeren kom ik ook niet. Of nou ja, bij Maatje werkt het nog wel als ik heel ernstig zeg dat dat Echt Heel Lelijk is om te zeggen.

Mamax, wow dat wordt een mooi huis (heb mailtje gevonden )! Kon de afmetingen zo gauw niet ontdekken, is het lekker ruim? En is deze tekening al met al jullie wijzigingen? Geweldig hoor, zo helemaal je eigen nieuwe huis inrichten - spannend ook, hoe het is als het er straks eenmaal echt staat. Morgen foto's voor de verkoop?

Ah, dank nog voor die link (wist vanochtend dat ik nog iets vergat)! Denk dat Maatje (en de gasten) daar nu nog wat te jong voor is, maar het ziet er heel leuk uit en ik ga 'm onthouden voor een volgende verjaardag.
Hel, vanavond komt er een heuse stylist langs om te kijken of we nog wat moeten veranderen voor de foto's. Woensdag komt ze dan de foto's maken.

Nieuwe huis wordt 7.5 x 11. Lekker ruim dus.

Ik vond het er ook erg leuk uit zien, stond ook op dat het vanaf 5 jaar was, maar ik denk dat het voor kinderen van een jaar of 7-8 leuker is.
Ik wil ook een stylist!! Hoe kom je aan zo iemand?
Goedemorgen!

Ik was even druk met Gamen, maar ik ben er weer
quote:amalia schreef op 04 januari 2011 @ 20:00:

Gaat goed daar bij jou met je mannen Enka! Daar mag je mooi trots op zijn.

En ook op al je traktatiegebeuren ha ha.

L gaat met zijn feestje naar de brandweer, leuk! Krijgen ze een rondleiding en een ritje op de auto en ze mogen nog spuiten, gaaf toch?

En lekker uitbesteedt, mooi. Hier thuis kadootjes en taart en dan die kant op. Ik twijfel nog over daar ophalen of een aansluitende borrel voor de ophaalouders. Maar die ophaalouders nemen dan mss weer allemaal andere kinderen mee, en dan zit ik hier met 15 gillende koters. Nou, nog maar eens over nadenken dan.

Ohh wta leuk naar de brandweer, is dat in H?

Kon niks vinden namelijk. Wel goed idee om te onthouden.

Ik heb meer last van gillende ouders ;)
quote:amalia schreef op 05 januari 2011 @ 11:38:

Doe maar mee Naat met SB, ik kan steun gebruiken.

Lekkere makelaar!!!! Staat zn foto op de site van het kantoor? Zet even op hyves dan.Sb lijkt me niks. ik zie wellekkere recepten voorbijkomen, maar dat is het ook wel
quote:amalia schreef op 05 januari 2011 @ 20:20:

[...]

oooh ik ben al zo klaar met die gekookte aardappelen!!

en man is golfen en ik heb nu zo´n snaaizin. Help help.

WW, daar moet je toch alles zelf bedenken en tellen? vind ik dan weer te veel werk, bij SB vind ik het wel handig dat de menu´s vast staan.

Maar veel afgevallen dus, Hoeveel? Ik heb even motivatie nodig, hi hi. Heb nog nooit gelijnd nl, dit is de 1e x en ik vidn het al knap dat ik het nu 3 dagen volhou.

Moet wel zeggen dat ik geen honger heb, dat is wel fijn.

Gekookte aardappelen is ook niet zo mijn ding, maar hier wel 2 mannen die het lekker vinden..

Ww is helemaal geen gedoe overigens. ik vind dat Sb juist een gedoe!
quote:amalia schreef op 05 januari 2011 @ 20:23:

Bah, wat is Desteny onrustig vandaag.

Ooh, even afleiding zoeken, op naar die knappe makelaar! Kijken of Mamax en ik daar ook dezelfde smaak in hebben. over het algemeen vind ik makelaars allemaal hetzelfde eruit zien en domme gasten die wat populair in een kozijntje lopen te prikken (kijk, het gaat al rotten, nieuwe kozijnen dus erop mevrouwtje), dus ik ben benieuwd.

Desteny weer gezellig vandaag/

Eens over de makelaars
quote:amalia schreef op 05 januari 2011 @ 20:38:

Wat moet ik met een bijna 5 jarige die giechelend thuiskomt met ´piemel in je kont´.

Negeren schiet niet op, want L en B zitten in de fase dan alles 6 weken wordt herhaald samen. Zo zitten ze al tijden in de Scheet fase. Alles is scheet. Scheet eten, Scheet bed. Ha ha ha ooh zo lollig. En Piemel is ook een erg leuk woord.

Maar piemel in je kont, dat gaat me te ver. Hij had het ook bij mn ouders gezegd.

Hij heeft een heel leuk vriendje op school met 2 oudere zussen, zucht. Sowieso heeft hij 3 goeie vriendjes die alle 3 de jongste thuis zijn dus ik hoor hier al dingen waar ik nog niet aan toe ben Al ben je volgens mij nooit toe aan de dingen die je kinderen roepen. Alsof je gaat zitten wachten tot je kind eindelijk eens thuiskomt met schuttingtaal ha ha

Hmm, schuttingtaal. Dat is wel een heel erg moederwoord he?

Zucht...

Dat kan echt niet piemel in je kont... hoe bedenken ze het.

Op school hebben ze het woordje vetkleppe ontdekt... nou ik heb hem wel eens even duidelijk gemaakt dat ik dat woord dus echt niet wil horen.......
zo amalia, heb ik je nu genoeg aandacht gegeven?

dan ga ik nu weer gamen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven