vertrokken
woensdag 5 januari 2011 om 20:21
Zojuist is mijn (ex)vriend vertrokken, en ik weet niet of hij nog terug gaat komen 
We hebben eergister een ruzie gehad (geen ernstige) en vandaag na een telefoon gesprek wist hij ineens zeker dat hij dit niet meer zo wilde.
terwijl hij de dag ervoor zei dat hij oud met mij wilde worden.
Ik ben zo in de war!! en ik heb geen idee wat ik van hem moet verwachten.
Hij zegt zeker te weten dat het over is tussen ons.
Maar sluit ook niet uit dat het goed gaat komen :S
ik word er echt gek van!
wil gewoon even van me af schrijven.
We hebben eergister een ruzie gehad (geen ernstige) en vandaag na een telefoon gesprek wist hij ineens zeker dat hij dit niet meer zo wilde.
terwijl hij de dag ervoor zei dat hij oud met mij wilde worden.
Ik ben zo in de war!! en ik heb geen idee wat ik van hem moet verwachten.
Hij zegt zeker te weten dat het over is tussen ons.
Maar sluit ook niet uit dat het goed gaat komen :S
ik word er echt gek van!
wil gewoon even van me af schrijven.
woensdag 5 januari 2011 om 20:24
Allereerst je klinkt echt een beetje in de war.
Welke redenen gaf hij vanmorgen in het gesprek? Hoe lang kennen jullie elkaar? Hoe oud zijn jullie?
Welke redenen gaf hij vanmorgen in het gesprek? Hoe lang kennen jullie elkaar? Hoe oud zijn jullie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 5 januari 2011 om 20:27
bedankt voor je reactie.
we zijn 2,5 jaar samen, en wonen ook samen.
De redenen waren dat elke ruzie op hetzelfde uitloopt en hij daar geen zin meer in heeft.
gekke is dat wij niet vaak ruzie hebben, en als we ruzie hebben nooit langer dan een dag.
Hij zegt het gevoel te hebben dat het beter is om uit elkaar te gaan.
maar ook zegt hij dat dit terug kan komen, omdat hij weet dat hij erg wispelturig is.
maar ;t is zo verschrikkelijk om af te wachten!
we zijn 2,5 jaar samen, en wonen ook samen.
De redenen waren dat elke ruzie op hetzelfde uitloopt en hij daar geen zin meer in heeft.
gekke is dat wij niet vaak ruzie hebben, en als we ruzie hebben nooit langer dan een dag.
Hij zegt het gevoel te hebben dat het beter is om uit elkaar te gaan.
maar ook zegt hij dat dit terug kan komen, omdat hij weet dat hij erg wispelturig is.
maar ;t is zo verschrikkelijk om af te wachten!
woensdag 5 januari 2011 om 20:29
woensdag 5 januari 2011 om 20:33
woensdag 5 januari 2011 om 20:37
Hou je leven in eigen hand en zie maar van hem af. Want iemand die niet echt weet wat hij wil daar kun je niet op bouwen. En je kunt ook niet bouwen op iemand die niet voor je gaat.
het is over en uit. Niet wachten, verder gaan met je leven. Shit happens, en deze shit maakt bijna iedereen wel eens mee en allemaal komen ze er over heen. Jij dus ook.
het is over en uit. Niet wachten, verder gaan met je leven. Shit happens, en deze shit maakt bijna iedereen wel eens mee en allemaal komen ze er over heen. Jij dus ook.
woensdag 5 januari 2011 om 20:38
woensdag 5 januari 2011 om 20:42
Lekker , die topics van vandaag. Vrouwen die massaal klagen over kerels die na geruzie massaal de kuierlatten nemen. Als iedereen nou eens A. lief voor elkaar blijft en B. leert luisteren en C. leert praten (en D. de voordeur op slot draait) dan komt het zover helemaal niet. Van ruzie wordt toch iedereen schijtziek?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 5 januari 2011 om 20:53
quote:iones schreef op 05 januari 2011 @ 20:37:
Hou je leven in eigen hand en zie maar van hem af. Want iemand die niet echt weet wat hij wil daar kun je niet op bouwen. En je kunt ook niet bouwen op iemand die niet voor je gaat.
het is over en uit. Niet wachten, verder gaan met je leven. Shit happens, en deze shit maakt bijna iedereen wel eens mee en allemaal komen ze er over heen. Jij dus ook.Niet echt een hele empathische reactie aan iemand waarvan haar relatie net een uur de deur uit is
het is over en uit. Niet wachten, verder gaan met je leven. Shit happens, en deze shit maakt bijna iedereen wel eens mee en allemaal komen ze er over heen. Jij dus ook.Niet echt een hele empathische reactie aan iemand waarvan haar relatie net een uur de deur uit is
woensdag 5 januari 2011 om 20:54
Is er wat anders aan de hand? Iets op zijn werk? In zijn familie? Misschien last van een winter-dip op de januari-misère waardoor alles wat donkerder lijkt? En dan net de verkeerde ruzie op het verkeerde moment? (omdat hij maar bleef zeggen dat dat niet het goede moment was)
Waar is ie nu heen dan, weet je dat?
Waar is ie nu heen dan, weet je dat?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
woensdag 5 januari 2011 om 21:09
woensdag 5 januari 2011 om 21:13
Het is toch wel vreemd dat dit soort topic's zoveel geopend worden na de feestdagen en in januari wat is dat toch?
Misschien TO, je vriend gewoon even met rust laten en nadenken hoe verder!
Je moet ook niet steeds ruzie maken als een man naar bed wil, wij vrouwen kunnen dan niet slapen een man wel en dat zorgt weer voor de irritatie dat de man zich nergens iets van aantrekt en dat je daar weer kwaad over word!
Maar ik geloof niet dat dat het 'patroon" is waar hij het over heeft.
Hij bedoelt eerder dat zoiets als telkens terugkerend gedrag de vorm van irritatie is!
Zal een voorbeeld geven in het begin van mijn relatie gaf mijn man aan dat ik soms te drammerig was en daar is ook wel een tig ruzie aan vooraf gegaan dat ik door kreeg dat ik fout was, maar zo ook waar ik me bij hem aan stoorde!
Als je zo eerlijk durft te zijn naar jezelf of naar je vriend toe misschien dat je er dan alsnog uit kunt komen....
Misschien TO, je vriend gewoon even met rust laten en nadenken hoe verder!
Je moet ook niet steeds ruzie maken als een man naar bed wil, wij vrouwen kunnen dan niet slapen een man wel en dat zorgt weer voor de irritatie dat de man zich nergens iets van aantrekt en dat je daar weer kwaad over word!
Maar ik geloof niet dat dat het 'patroon" is waar hij het over heeft.
Hij bedoelt eerder dat zoiets als telkens terugkerend gedrag de vorm van irritatie is!
Zal een voorbeeld geven in het begin van mijn relatie gaf mijn man aan dat ik soms te drammerig was en daar is ook wel een tig ruzie aan vooraf gegaan dat ik door kreeg dat ik fout was, maar zo ook waar ik me bij hem aan stoorde!
Als je zo eerlijk durft te zijn naar jezelf of naar je vriend toe misschien dat je er dan alsnog uit kunt komen....
woensdag 5 januari 2011 om 22:29
Ik ben het wel eens met Iones, dat eeuwig gewacht op die mannen of vrouwen die zomaar vertrekken, de relatie opgeven voor een crush of die gewoon simpelweg niet bij elkaar passen.
Al dat afhankelijke gedoe, duw en trekwerk..come on, pijn doet het even, je gaat er niet dood aan.
Kies voor jezelf, wil hij zich aansluiten is dat mooi meegenomen, wil hij dat niet? Jammer, maar hij is niet god's gift to women.
Al dat afhankelijke gedoe, duw en trekwerk..come on, pijn doet het even, je gaat er niet dood aan.
Kies voor jezelf, wil hij zich aansluiten is dat mooi meegenomen, wil hij dat niet? Jammer, maar hij is niet god's gift to women.