De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Miek, heb ik jouw emailadres???
quote:drakenvrouw schreef op 06 januari 2011 @ 16:07:

DS, tajine is een pan.

[afbeelding]

en ik denken dat het een ingredient was.

Maar doe je zo'n pan gewoon op het gasfornuis?

En wat is het voordeel van deze pan?
A dirty mind is a joy forever
Ja die zet je op het fornuis. Het is een stoofpan, die veel in Noord-Afrika gebruikt wordt. Voordeel is dat het vocht in de deksel blijft en niet terug drupt in het gerecht maar langzaam langs de deksel naar beneden loopt, zodat het vocht onder in de pan kan komen en aanbranden bijna nooit voorkomt.
Ik zie die dingen altijd bij de xenos en vroeg me af of ik ermee zou kunnen koken.

en weg
quote:drakenvrouw schreef op 06 januari 2011 @ 16:09:

Miek, heb ik jouw emailadres???

Tenzij er nog een Miek is, heb ik jouw adres.

Ben bezig met een website met recepten.. Nu nog een probeerversie bij een weblog site maar ik wil onze eigen webspace daar voor gaan gebruiken, zodat ik het (terug)zoeken kan vermakkelijken.
ah, vriend is thuis......

Als ie af is wil ik het adres wel draakje...
Wauw, wat leuk Draakje!

Jij bent wel heel erg veelzijdig zeg.
de probeerversie ligt in de mail Miek...

Met al wel 2 recepten er op.. hahahahaha.. Ik zal de computer aan moeten doen om toegang tot meer recepten te hebben.

Drakenman is ook thuis, ik ga dus (even) nokken.
Ik ga gelijk even kijken. Ook ik ben even op de achtergrond, vriend en de katten eisen veel aandacht

Schattig, Tijgertje hoort vriend en begint heel enthousiast te miauwen. In onze relatie is vriend voor de katten ook hun baasje geworden, erg lief
nah lekker dan, ik heb helemaal geen mail van Draak

Poehee, de schuur staat blank!

lekker gedouched en meteen de financiën gedaan plus mijn excel file voor 2011 klaarmaken, weet ik precies wat welke maand komt.

Rekeningen betaald en het gaat nog goed

Wel even rustig aan doen na dat shoppen en de rekeningen van december.

Yellow waarmee ben je verslagen dan door de oude van dagen?

Draak, eet smakelijk!

DS

Miek, wat een productieve dag!

Ik ga zo Clyde eens bellen en dan mijn vriendin ophalen van haar werk, lekker patatjes eten!
Nem! Hoe gaatie?

Die site doet ut niet volgens mij....
Camera is binnen! Dat maakt de shit van de afgelopen week toch wel een beetje goed. Shit, een huiler!
Fijne avond allemaal!

Jij ook Neuro! Spits hier en vanavond visite dus ik weet niet of ik nog langs kom. Misschien als ik in bed lig.
Nem, ik heb jou ook gemaild hoor! Stuur hem nog wel een keer...

Ter informatie: Ik ben zielig!! heb net mijn ringvinger verbrand aan loeihete olijfolie...

Arme draakie......
Draadje wat zielig!!!!

Ff fijn dat je camera er is hoop dat je er veel plezier aan beleefd

Neuro ik was keihard verslagen met zowel badminton als ringgooien....maar ik.bleek wel een geduchte tegenstander met balletje overgooien
Draakje bedoelde ik...ben weer mobiel aan het forummen.....
Mobiel forummen klinkt alsof het heel moeilijk is

Draakje niet je vingertjes in de olie doen!
Heb toch nog een hele leuke middag gehad.

Voor de verjaardag een (hopelijk) leuke literaire thriller gekocht over sneeuw, ze gaat bijna op wintersport en lekker gekletst.

Mensen gezien die ik al heel lang niet meer gezien had, is ook altijd leuk.
Mooi dat je middag gezellig was.

Ik ga zo gtst kijken, een kleine hapjes avondeten doen terwijl vriend aan het games is. We hebben in de achterkamer een zithoek met tv, feauteuils en ps3 gezet. De ps3 deed het niet op deze tv (lucky me)
Hoe zit je nieuwe stoel??
Hoi hoi!

Ben niet zo blij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven