zwanger?

06-01-2011 18:02 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

vraagje! Mijn man en ik zijn bezig om een kindje te krijgen. Nu had ik 1,5v week geleden mijn eisprong, mijn temperatuur was toen hoger dan normaal, daarna zakte hij iets, maar na ongeveer 6 dagen, werd hij weer hoger. Sindsdien heb ik ook krampen en steken onder in mijn buik, vooral links, kben heel moe en met vlagen misselijk. Zou je die dingen al kunnen voelen voordat je overtijd bent?
quote:bommi schreef op 06 januari 2011 @ 18:19:

Bezig om een kindje te krijgen. Oh leuk, ga je er eentje adopteren?waar slaat dit op, je moet oppassen met wat je zegt, want je kan iemand daarmee kwetsen
quote:klapert schreef op 06 januari 2011 @ 18:19:

[...]

kweet et je hebt helemaal gelijk, maar wachten is soms zo moeilijkKlopt. Maar daar kunnen wij geen verandering in brengen. Je kan je er 24/7 mee bezig gaan houden en op elk detail letten, maar daar wordt niemand gelukkig van.
quote:klapert schreef op 06 januari 2011 @ 18:20:

[...]

waar slaat dit op, je moet oppassen met wat je zegt, want je kan iemand daarmee kwetsen

Volgens mij bedoelt ze dat jij juist iets kwetsends zegt....

Je bent niet bezig een kindje te krijgen, je probeert zwanger te worden....
quote:spectral schreef op 06 januari 2011 @ 18:29:

[...]

Je bent niet bezig een kindje te krijgen, je probeert zwanger te worden....dat denk ik wel, een kindje krijg je en dat neem je niet!
quote:spectral schreef op 06 januari 2011 @ 18:29:

[...]

Je bent niet bezig een kindje te krijgen, je probeert zwanger te worden....

Was het niet zo dat je klappen om je oren kreeg als je zei : ik wil een kind NEMEN ipv krijgen?".

Nu mag alleen nog "ik probeer zwanger te worden?"
quote:klapert schreef op 06 januari 2011 @ 18:33:

[...]

dat denk ik wel, een kindje krijg je en dat neem je niet!Mijn man zou zeggen: mmmmóeoe.
Een kind krijg je? Van wie?
Dit is inmiddels al tweede topic in zeer korte tijd dat deze dame over zwanger worden opent... het neigt naar iets ziekelijks inmiddels. Heb je nog wel een leven naast deze obsessie?
quote:spectral schreef op 06 januari 2011 @ 18:40:

Dit is inmiddels al tweede topic in zeer korte tijd dat deze dame over zwanger worden opent... het neigt naar iets ziekelijks inmiddels. Heb je nog wel een leven naast deze obsessie?heb jij niks beters te doen dan iemand af lopen te zeiken? ik stel gewoon een serieuze vraag. Als het je niet in interesseert reageer dan lekker niet!
Ja, het zou kunnen dat je al deze dingen voelt voordat je ook maar overtijd bent.

Het kan echter ook gewoon psychisch zijn.

Had ik ook een keer. Was er van overtuigd. Hartstikke misselijk, steken, borsten deden zeer, en werd toch gewoon ongesteld. Noujah, een week te laat, maar toch...

Je kan niks anders doen dan wachten en een test doen.

Dus nog even geduld... en das moeilijk als je ergens heel erg op hoopt.

@sommige anderen; is het misschien eventueel wellicht mogelijk dat ze hier een normale vraag komt stellen? Of wordt ze gelijk gepakt op zegswijze als 'we krijgen een kind' en gelijk beschuldigd van obsessief gedrag.

Wat een kinderachtig vertoon hier!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
@Fame: mensen die het op de ouderwetse manier doen, zijn er nog hoor ;), hier zo eentje. Temperaturen is niets voor mij en het maar doen omdat nu nú NU de eisprong is vind ik niet zo romantisch. Bedoel: wil wel dat het gezellig blijft. Maar dat ben ik, en ach, we zijn net pas afgestapt van alle voorbehoedsmiddelen, dus onze kinderwens is nog pril. Misschien dat als het over een tijd nog niet gelukt is, ik wel helemaal omsla

Waarom een rotdag? Hoop dat je wel een leuke avond hebt!
quote:Spininhoek schreef op 06 januari 2011 @ 18:48:

Ja, het zou kunnen dat je al deze dingen voelt voordat je ook maar overtijd bent.

Het kan echter ook gewoon psychisch zijn.

Had ik ook een keer. Was er van overtuigd. Hartstikke misselijk, steken, borsten deden zeer, en werd toch gewoon ongesteld. Noujah, een week te laat, maar toch...

Je kan niks anders doen dan wachten en een test doen.

Dus nog even geduld... en das moeilijk als je ergens heel erg op hoopt.

@sommige anderen; is het misschien eventueel wellicht mogelijk dat ze hier een normale vraag komt stellen? Of wordt ze gelijk gepakt op zegswijze als 'we krijgen een kind' en gelijk beschuldigd van obsessief gedrag.

Wat een kinderachtig vertoon hier!dank je spininhoek
En wat moet die huisarts in vredesnaam gaan doen dan..?!?
Klappert, het beste kun je gewoon afwachten. Maar ik begrijp dat je heel erg graag wil weten of het zo is of niet. Eerlijk gezegd is er geen manier om te weten of het zo is: klachten verschillen per persoon en ook per zwangerschap. Wel is het zo dat je al dingen kunt voelen voordat je ongesteld moet worden. Doorgaans is het bij je eerste zwangerschap pas naderhand dat je de klachten herkent als zwangerschapsklachten. Zo was ik telkens gefocussed op mijn borsten, maar toen ik zwanger bleek te zijn was er aan mijn borsten niets te zien. Ik had een raar soort wagenziekte waar ik toen nog niets over teruggelezen had ergens.Aan de steken in mijn buik kon ik niets herleiden, die had ik altijd bij elke ronde, soms erger dan anders en soms bijna niet.

Ik had mijn klachten overigens vanaf dag 8 na de conceptie. Dus het kan wel!
OMG! dat gezeik altijd om die politiek correcte uitspraken.

Take a chill-pil.. krijgen, nemen.. Pff hier kan ik echt zo geirriteerd om raken.

Anyways.. Zoals iedereen al zegt: Wacht gewoon je NOD af.. Dan pas kan je er iets van zeggen..
Offtopic: Chrissly, Fame's katervriend is overleden en dat is heel erg verdrietig, vandaar haar rotdag.
Ik doe een heeeeeel raar voorstel: Als je nou gewoon geniet van regelmatig sex hebben (bij voorkeur met je partner, anders krijgen we hele andere topics) en dan gewoon 28 dagen na je menstruatie test. Liefst nog wat later. Ies heul makkelijk!
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 januari 2011 @ 18:54:

Ik doe een heeeeeel raar voorstel: Als je nou gewoon geniet van regelmatig sex hebben (bij voorkeur met je partner, anders krijgen we hele andere topics) en dan gewoon 28 dagen na je menstruatie test. Liefst nog wat later. Ies heul makkelijk!ja wat denk jij dan. Ik geniet ontzettend van de sex die we hebben.
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 januari 2011 @ 18:54:

Ik doe een heeeeeel raar voorstel: Als je nou gewoon geniet van regelmatig sex hebben (bij voorkeur met je partner, anders krijgen we hele andere topics) en dan gewoon 28 dagen na je menstruatie test. Liefst nog wat later. Ies heul makkelijk!

Die tips heeft ze in dat andere topic ook al gehad... en over een maand opent ze er weer één.

Niemand weet wat je moet voelen als je zwanger bent of raakt... dat is bij iedereen anders. Dus ja het kunnen symptomen zijn, maar het kan net zo goed een maagzweer zijn zeg maar... dus...
quote:klapert schreef op 06 januari 2011 @ 18:57:

[...]

ja wat denk jij dan. Ik geniet ontzettend van de sex die we hebben.Die pas na 28 dagen testen niet vergeten he? En tot die tijd vooral niet mee bezig zijn. Ben je veel sneller zwanger door!
Ik vraag me af of TO nu verwacht dat er hier serieus iemand is die gaat zeggen JA JE BENT ZWANGER!! Of...nee, helaas.

Serieus. Is toch niemand die dat zo kan zeggen? Ga een test doen zodra het kan, dan weet je het!
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 januari 2011 @ 18:59:

[...]

Die pas na 28 dagen testen niet vergeten he? En tot die tijd vooral niet mee bezig zijn. Ben je veel sneller zwanger door!Oh-ho! ;) Jij bent een HCG bommetje, terugkijkend ben je/men altijd heel snel zwanger geraakt! Ik mag weer opnieuw :(
quote:Pien252 schreef op 06 januari 2011 @ 19:00:

Ik vraag me af of TO nu verwacht dat er hier serieus iemand is die gaat zeggen JA JE BENT ZWANGER!! Of...nee, helaas.

Serieus. Is toch niemand die dat zo kan zeggen? Ga een test doen zodra het kan, dan weet je het!Ik denk dat ze zwanger is...
dubbel
quote:chrissiy schreef op 06 januari 2011 @ 18:49:

Waarom een rotdag? Hoop dat je wel een leuke avond hebt!

Grote kattenman vanmorgen voor ogen van kinderen en mijzelf dood neergevallen, net 5 jaar.

Maar dat terzijde.

Ik ben blij dat jij gewoon lekker sexed als de zin er is. In mijn beleving is dat er zo bewust mee bezig zijn van invloed op het ontstaan van een zwangerschap. Jullie wens ik een in liefde gemaakt kindje toe.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven