De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Fijn Nem!

Ik zit te wachten tot de wasmachine klaar is, wil naar bed!
Hij is programmeur. Ze zijn bezig met een project, maar er gaat nogal wat fout.

Maar ik ga nu
Lekker slapen voor straks Tink!
toedels tink!

neuro, dat gewas van jou altijd...
Nah!

Ik moet toch schone kleren hebben enzo

Haha

Nu centrifugeren en dan maar slapen denk...
Goh wat heb ik vandaag weinig te melden

ik maak ook niks mee, ik wil weer werken!
schone kleren kun je ook overdag regelen

ik heb ook geen kont te melden, zullen we nog maar een clubje oprichten dan?
Ik moet morgen ook een was draaien, moet het spul mee zaterdag

Uhm daar is het nutteloze topic voor toch?

Of een topic waarin je niets zegt...

Mag vast niet

Dat was er wel hoor, het was hilarisch, een topic waar iedereen in het wit postte, en de minder snelle figuren zich maar afvragen waarom (en vooral: hoe) al die mensen toch lege posts plaatsten

Wordt ingewikkeld voor mij om dat te doen op de aaipot!

Mijn wasje is bijna klaar dus ik ga zo slapen

Weltrusten laiverd!

slaap lekker!!

En toen was ik remi
Ga slapen dan
slapen is voor watjes!
Watjuuuuuuuh jonguh!
psies! Slaap je nou nog niet, verrekte koekwaus?
*slaaptypt*

Ik ga nu
quote:Nemhain schreef op 07 januari 2011 @ 00:47:

Dat was er wel hoor, het was hilarisch, een topic waar iedereen in het wit postte, en de minder snelle figuren zich maar afvragen waarom (en vooral: hoe) al die mensen toch lege posts plaatsten

Ik was er ook zo een....

Goedemorgen allemaal. Een knisperverse werkdag zo vlak voor het weekend.

Vanavond gaan we op bezoek bij een vriend die zich vrijwillig heeft laten opnemen voor zn alcohol probleem. Goed dat hij dat heeft gedaan. Het is geen typische, met agressie enzo, (dat is iig het vooroordeel/beeld wat ik erbij heb) maar vind het gewoon veel te lekker en het is makkelijk om zn problemen te vergeten. Maar nu heeft hij zn vrienden extra hard nodig dus gaan we weer langs. Ik hoop dat het hem gaat helpen, maar hij wilt zelf ook wel dus dat scheelt een hoop......

Verder moet vriend morgen werken. Hij wilde een bijbaan nemen omdat hij wat meer wilde verdienen, maar als hij voor zn werk elke zaterdag werkt, wat mogelijk is, is dat al een bijbaan. Nadeel is dat hij soms op zaterdagavond al vroeg moe is. Voordeel is dat ik zaterdags in mn eentje (breeduit dus) kan uitslapen, omrings door de poezels. (die zal ik straks weer eens spammen, Loki is echt een flinke knaap geworden. Hij lijkt heel dun maar weegt maar een kilo minder als de dikste van allemaal)

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
Goed dat die vriend hulp zoekt hoor, hoop dat het voorspoedig zal gaan. Wat us je kat spammen?heel veel reclame mail sturen naar je kat??!!

Ik zit in trein op weg naar schiphol om een vriendin uit te zwaaien.voel me n beetje zielig omdat de laatste keer dat ik op schiphol stond ik blij mijn nu ex ging halen die eigenlijk terugkwam incl nieuwe vriendin...
Goedemorgen! Heftig zeg ML, maar wat goed van hem! Ik hoop voor hem dat het beter wordt!

Ik hoef vandaag nog even niks. Volgende week weer werken, heb er zin in. Volgens mij zijn ze dik tevreden over mij. Ik ben wel dik tevreden over mezelf iig! En volgende maand een heerlijk salarisstrookje! We zijn naar vakanties aan het kijken. We willen in mei eerst een proefvakantie houden in de caravan van mijn ouders en als dat goed gaat willen we in de zomer naar de zon. Gewoon 8 daagjes of zo in een hotel. Lijkt me zo leuk om L met een schepje en een emmertje op het strand te zien.
Ow Yellow, dat is verdrietig.
Haha, YL, niet mn katten een lading ongewenste mail sturen. Ik ga jullie fotospammen met de poezels, ik show graag met mijn monsters.

Wel minder van je ex dat ie terugkomt met een nieuwe vriendin. Wist je dat of was het een "verassing" in beide gevallen een klote streek trouwens.....

Ik hoop ook dat hij snel beter word, maar gisteren heb ik hem gebeld en hij klonk al een stuk vrolijker. Gelukkig heeft hij een aantal goede vrienden, die hem flink steunen......
Goedemorgen

Pfffffffffff............ben onrustig, ga zo even het huis ontvluchten.
A dirty mind is a joy forever
@ loki nee dat wist ik niet. Toen hij terugkwam hebben we ook nog een hele leuke dag gehad, veel zoenen,knuffeken, bij elkaar geslapen. Volgende dag maakte hij get pas uit, 3 dagen daarna kwam aap uit de mouw....

Ff, fijn vakantie boeken, kunnen jullie wel gebruiken! Aaah kleine l op get strand aan het spelen, Schattig!!
DS, doe dan maar rustig aan vandaag. Wat ga je doen? Iets leuks voor jezelf?

Yellow, wat ontzettend gemeen van je ex! Bah!

ML, ik wil ook foto's van je poezebeesten!

Kleine L op het strand is lief! Ik heb zo'n te leuk petje voor haar met hawaiibloemen erop!

Alleen nog even kijken welk land het wordt.
Mogguh dames!

Ik sluit me bij de rest aan.. Petje af voor vriend van Miek, ex van Yellow is een *mannelijk afhangend lichaamsdeel*.

Mijn muis is zojuist in diepe coma beland en ik denk niet dat hij daar nog uit komt, dus nu met dat friemelpad op de laptop hannesen.

Daarnet dokter gebeld (niet voor muis, voor mezelf.. haha), krijg nog voor 6 weken medicijnen erbij. Ach ja, waarom ook niet he.. *zucht*

Straks kennis maken met nieuwe clienten, daarna werken, vanavond kennis maken met nieuwe clienten (ja ja, het gaat goed!!) en het weekend op de rommelmarkt staan met Will, dus vanavond auto inpakken.

Hopen dat Drakenman nu wel aan de dozen denkt die hij van zijn werk mee zou nemen. Kan ik Gala blij maken en een man in Deventer.

Ohhh dat heb ik niet verteld zeg, ik had bij de rommelmarktspullen 2 doosjes sigaren zitten, dus op een sigarenforum vragen wat voor sigaren dat zijn enzo.

Blijkt 1 doos zo zeldzaam te zijn (alleen tussen 1960 en 1973 gemaakt) dat ik die voor best veel geld heb kunnen verkopen. De andere doos/blikje is ook vrij zeldzaam, maar dat is door het blik waar de sigaren in zitten. De man die ze gekocht heeft, heeft een sigarenmuseum, dus die is er wel blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven