De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Welterusten Gala.

Neuro: is dat zo? Ik ken verder eigenlijk geen mensen die het gebruikt, ik zelf wel regelmatig. Maar ja, ik woon dan ook in een sjappie-buurt.
Tink, ik snap je wel hoor.

En als het niet goed voelt moet je het zeker niet doen, hoe leuk het huis ook is.
Slaap lekker Gala!!

Ik hoop dat je snel een fantastisch huis vindt hoor Tinkel. Je moet het idd pas doen als het echt goed voelt, niet als je twijfelt. kost handen vol geld, dus dan moet je het wel zeker weten toch!
Sterker nog, ik gebruik het zelf best vaak
Misschien ben ik wel iets te kritisch hoor, maar ik wil me er wel graag thuis voelen. Maar ja, komt wel goed. Er zijn nu ook een aantal makelaars voor ons aan het zoeken, en volgende week ga ik nog met een aantal contact opnemen. Moet je daar ook voor betalen? Nee toch? We doen de aankoop zelf.

Neuro: misschien zegt dat ook wel iets over ons.
Ha ex kent het ook en die komt niet uit het Noorden

Geen idee of je daarvoor moet betalen
Mijn vriend heeft een soort wijnen-proefpakket gekregen. Heb inmiddels de Sauvignon Blanc (lekker) en Chardonay (mwoah) gehad. Heb net even een Merlot open getrokken, mag wat mij betreft na 2 slokken door de gootsteen.
Allemaal opentrekken ook gewoon hahahahaa

Ik ben weer aan de energy drink hoor. En ik wacht op mijn snickers want die zou jij hierheen brengen en opeens doe je alsof ik naar jou toe zou gaan...snif
Kijk jij The Big Bang Theory?
Ik heb geen idee wat het is. Ik kijk nog steeds Dog whisperer op de achtergrond
Ik gooi wel één * neemt aanloopje en gooit snickerTs*
BBT is
Ik zou deze plakken:

Heb het opgezocht, en als Trekkie ben ik zeer verheugd dat er kennelijk Klingon in de serie wordt gesproken. Klingon is tof.
Whehehehe Sheldon
Yellow je moet dit zien, het is echt zo grappig. Een stel nerds en een blonde buurvrouw. Mijn vriend is ook een beetje nerd, en is ben soms best wel blond....dus ook wel wat herkenning, maar het is zo grappig.

Sheldon is cool en Rash. )
En ik val heel erg op natuurkundenerds Een vriend van mij studeert natuurkunde en ik hang de hele tijd met hem en zijn studiegenoten rond. Zo'n brilletje, lekker slungelig, geen idee hoe knap ze eigenlijk zijn, kom maar door hoor

Ik zal eens wat afleveringen kijken!
Die snickers is nog steeds niet aangekomen. Ik koop morgen zelf wel kitkat white CHUNKY :D
Ik werk in de research en herken er best veel in (wel compleet ander veld hoor)
Zal wel iets met natuurkundige wetten te maken hebben ofzo, ik heb echt gegooid.

Ik had het wel heel leuk gevonden als je echt de deur opengezet had en die snickers de tuin in gegooid had....
*loopt naar buiten, hey! een snickers in de tuin!*

Ik heb geen tuin, wel een balkon. Ik had dat ook wel leuk gevonden, maar de snickers zijn van mijn vriend. Denk niet dat hij het tof gevonden had.
Hahaha sorry ik zie het gewoon al voor me dat er iemand onschuldig voorbij fietst en dan een snickers naar zijn hoofd gegooid krijgt...

Ok ik hou op over mijn snickersbehoefte. Ik gun het je vriend Tinkel, zo ben ik dan ook wel weer.
Ja sorry, heb mijn best gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven