Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
quote:neferisis schreef op 04 januari 2011 @ 20:27:

@Janna > in dochters goodiebag zat een pot jelly (sweety pie), een solid perfume (tuka tuka), een Santa ballistic en een snowcake zeepje. Verder had ze gekocht: snake oil, een stuk zeep (sexy peel), een emotiebom (up you gets) en een stepping stone voor haar voeten.

De verkoopster zei tegen dochter (14) dat de jelly leuk was om over te gooien onder de douche met je vriendje...

Snowcake en sexy peel zijn lekker! Die emotieboms vind ik een beetje duur voor weinig... je merkt er niet zo heel veel van, vind ik. Wat is snake oil?

Die opmerking van die verkoopster... Tsss... Lijkt je dochter veel ouder?
Heb een bestelling in NL gedaan + grabbag. Kreeg toen creamy candy lotion, so white BB en snowglobe. De lotion heb ik geruild op het forum, veels te zoet!

En toevallg was ik gisteren in A'dam, nog maar wat spulletjes gekocht + grabbag gekregen met -op verzoek- gene badspullen:

lip dip, glögg, mandarin tea party en buche de noel.

Leuke acties altijd he!!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Krijg je nog steeds grabbags nu, in de winkel?! Oh jee... hahaha... nee, ik mag niet meer...

Wat is buche de noel? De rest is lekker infojunk!
Zolang de voorraad strekt, denk ik...

Buche de Noel is een kersteditie gezichtscleanser. Lijkt een beetje op Angels on bare skin, qua structuur. Ruikt een beetje marsepeinachtig.
quote:Janna_ schreef op 06 januari 2011 @ 17:21:

[...]

Die winkel zit er ook nog niet zo lang.

Welke creme/zeep enz heb je?Ik heb de skin drink creme. En de zeep is: randy butter, bohemian, rockstar en nog 1. Weet even niet welke. Wat het roze/witte ding voor in bad is weet ik ook niet. Het lijkt wel of ik niet alles wat ik heb gekocht of gekregen op de site kan terugvinden. Zo heb ik het idee dat ik in de winkel meer soorten/smaken lippenbalsem zag dan op de site.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik ben er al achter. De andere zeep is Honey i washed the kids. En het badding is volgens mij de candy cane bubble bar.

Dan nog even een vraagje. Hoe bewaren jullie de zeep in de douche/ badkamer?
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:Sun lover schreef op 07 januari 2011 @ 00:07:

Ik ben er al achter. De andere zeep is Honey i washed the kids. En het badding is volgens mij de candy cane bubble bar.

Dan nog even een vraagje. Hoe bewaren jullie de zeep in de douche/ badkamer?

ikea, 99 cent.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Skin Drink is een dagcreme toch? HIWTK is lekker! Je kunt ook nog bij de tijdelijke kerstproducten kijken nu, op de site.

Ik heb de 2 zepen die ik gebruik in een soort tupperware bakje. (2 bakjes) Gaat wonderbaarlijk genoeg goed...
Ik heb mooie platte schaaltjes gekocht en heb er 1 waar 8 zeepjes op staan die ik in gebruik heb, 1 voor de solid shampoo, 1 voor de bubble bar slice en 1 voor de proefjes. Ik heb verder nog creme, jellies en glogg. Bij elkaar mooi uitgestald op een mooi plekje in de badkamer. Het ruikt heerlijk!

De rest van de zeepjes heb ik in een afsluitbaar kunststof opbergdoosje. Ik koop grote stukken zeep en verdeel dit zelf in kleinere.
quote:sallie68 schreef op 05 januari 2011 @ 20:57:

[...]

100 ml. Ha ha ... cola. Volgens mij was dat ook mijn eerste indruk. Toen ik onder de douche stond en een beetje Glogg had gebruikt, wist ik niet hoe snel ik een ander geurtje (Karma) moest pakken zeg. Wat een stank!

Maar ik ben blij dat ik jou er misschien blij mee kan maken. Laat maar weten of ik 't naar je toe kan zenden.

Die wil ik wel Zit alleen even aan de verzendkosten te denken.. Dat flesje past niet door de brievenbus, dus dan wordt het pakketpost, wat wel weer een stukje duurder is..

Dat is dan weer jammer, haha.
Sun lover: Ik gebruik de laatste tijd vooral douchegel dus dan is het geen probleem, haha. De zepen bewaar ik in een bakje naast de douchekop. Aan die stang hebben we een bakje en dat zit op zo'n plek dat de zeep niet nat wordt
Ik heb zojuist via MP een blikje Honey I washed the kids solid perfume op de kop getikt
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Prima! Ik heb de Karma solid parfume, maar die is vrij hard (in 't blikje).
Arwyn, wat zat er eigenlijk allemaal in je hatbox?!
quote:infojunk schreef op 06 januari 2011 @ 18:26:

Buche de Noel is een kersteditie gezichtscleanser. Lijkt een beetje op Angels on bare skin, qua structuur. Ruikt een beetje marsepeinachtig.Ik vond BdN minder fijn in het gebruik dan de AOBS. De geur ging me op een gegeven moment tegenstaan, want die is veel frisser bij AOBS. Qua textuur lijkt het wel heel veel op elkaar.
quote:Arwyn schreef op 07 januari 2011 @ 15:26:

[...]

Die wil ik wel Zit alleen even aan de verzendkosten te denken.. Dat flesje past niet door de brievenbus, dus dan wordt het pakketpost, wat wel weer een stukje duurder is..

Dat is dan weer jammer, haha.

Gewoon in een paar zipp-lock zakjes. Kan je prima douchegel in versturen hoor. Wel een paar over elkaar doen, en dan het liefst in een bubbelenvelop.

Hij ruikt trouwens heerlijk hoor die Glogg!
Ik heb het zeepbakje aan de douchestang ontdekt voor mijn zeep. Hij hin g zo hoog dat het me niet opgevallen was. Nu kan ik zonder problemen lekker verschillende zepen gebruiken.

Ik ben trouwens ook helemaal weg van de geur van de gele shampoobar.
Arwyn .. mail me even op ..... Dan zal ik eens kijken wat ik kan doen om de Glogg naar je op te sturen.

@ Lola .. denk je dat dat kleinste flesje door de brievenbus past? Ben zo bang dat ie in / uit elkaar wordt geperst dan. Eén voordeel ... je brievenbus ruikt ook lekker (als je van de geur houdt).
sallie68 wijzigde dit bericht op 12-01-2011 18:31
Reden: Mailadres weggehaald
% gewijzigd
Nee sallie, je moet het flesje leegmaken in een zipplock zakje. Het flesje gaat niet door de brievenbus denk ik., ook die kleinste volgens mij niet.

Maar zo ruil ik regelmatig op het lush forum met gels hoor.een paar zakjes over elkaar, de sluitingen niet op elkaar, en goed veel plakband.
Ik ben erg enthousiast over de de dingen die ik gekocht heb. Alleen de emotibombs vind ik niet bijzonder. Die ga ik niet weer kopen. De zepen vind ik echt fijn om te gebruiken. Dat had ik van te voren niet verwacht. Inmiddels groeit mijn lijstje met dingen die ik de volgende keer wil kopen: Buffy en Dreamcream. En er zal vast nog wel meer bijkomen.
Is hier iemand die heel blij wordt van een beetje Lemony flutter? Ik vind het echt heel erg naar, maar heb wel een bijna vol potje. Ik wil het wel in een zipploc zakje doen en opsturen als iemand er gelukkig van wordt. Houdbaar tot 5-11 nog.
quote:vrolijk schreef op 12 januari 2011 @ 16:16:

Is hier iemand die heel blij wordt van een betje Lemony flutter? Ik vind het echt heel erg naar, maar heb wel een bijna vol potje. Ik wil het wel in een zipploc zakje doen en opsturen als iemand er gelukkig van wordt. Houdbaar tot 5-11 nog.Ik zou het heel graag willen proberen. Zou je mij wat kunnen toesturen? Ik had namelijk een blikje, zat in een verjaardagskadootje. Maar omdat ik te zuinig was om het te gebruiken en toen nog niet wist dat er een houdbaarheidsdatum op zit, is het dus bedorven .
Is er iemand die blij wordt van een paar parfumsprays van Lush? Van die miniparfum rollers (2ml)? Ik heb er 4:

orange blossom voor infojunk

imogen rose

tuca tuca voor sunlover

lust
Jas, ik zou de Orange Blossom wel graag willen proberen.

Ik heb begrepen dat die net zo ruikt als de Mandarin teaparty, lijkt me lekker.
Mail me maar even:**************

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven