Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
Janna: Je hebt alles goed gegokt, haha.

Matryoshka lijkt me zo lekker! Ik hoop dat mijn hatbox morgen binnen komt... *kwijl*

Wel jammer van die kapotte pot.. Dat hoor je toch wel vaker he, dat er dingen kapot gaan of zo! Terwijl ze het volgens mij toch best goed inpakken..

Nikki: Verzendkosten hangen volgens mij af van het gewicht en er is dacht ik een goedkope en een dure variant.. Maar heb nog nooit zelf bij UK besteld, dus weet het niet precies!

De gratis goodies zijn inmiddels op, dus die actie is helaas al voorbij! Je kunt wel altijd om proefjes vragen van dingen
Bedankt arwyn
Als het kan/mag kun je prima met de goedkope verzendkosten vanuit Nederland. Ik had meer problemen met de duurdere verzendkosten (en ze gaf destijds ook aan dat het met DHL regelmatig fout ging) dan wanneer ik het met RM/gewone post liet bezorgen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Hoi jas,

ik bestel in de uk, hoe kan ik dan goedkope verzendkosten vanuit Nederland doen? T is mis gegaan met de bestelling gisteren. Winkelmandje opeens leeg
Lees ik nou net dat er een soort fraude was met CC in de UK?

Iemand hier gedupeerd?

Hoop het toch niet.
Hee Jas, long time no see
Nikki, 't ligt aan het gewicht, onder een bepaald gewicht kan je in de uk kiezen of je met RoyalMail (TNT) of met DHL wil laten bezorgen. RM is goedkoper. Boven een bepaald gewicht is het sowieso DHL.
Arwyn, ik hoop dat je spulletjes en hatbox vandaag komen! Spannend he!
Bedankt Janna voor de uitleg aan Nikki!
quote:elleinspe schreef op 04 januari 2011 @ 07:42:

Hee Jas, long time no see Heee hoi! Hoe is het met je?
Jaa, ik hoop het ook!

Echt wel vervelend als anderen hem al hebben en hier maar niemand langs komt met een pakje :p

Ben de hele dag aan de studie, dus wel thuis, moet alleen nog wel boodschappen doen.. Dus ik hoop dat over een minuut de bel gaat, dan kan ik m'n dag weer zelf in gaan plannen ;)
Arwyn, ik hoop voor je dat je inmiddels het pakketje ontvangen hebt!
Hij is binnen!!! :D En de doos is mooi.....
Ik heb gisteren ook wat aankopen gedaan bij Lush. Leuke bijkomstigheid was dat ik een cadeaubox mocht uitzoeken met dezelfde waarde als waar ik al voor gekocht had. Dus kan ik mooi weer wat extra spullen uitproberen.

Vandaag voor het eerst Big uitgeprobeerd. Ruikt heerlijk! Hopelijk is het beter voor mijn haar dan Jumping Juniper (zoiets). Dat was een miskoop en ligt nu maar wat te liggen. Zonde, maar ja, je moet ergens mee beginnen om uit te proberen. Nu heb ik weer genoeg andere dingen om uit te proberen. Ben benieuwd!
Janna, bedankt. Ga straks even opnieuw proberen een bestelling te plaatsen
@Janna > in dochters goodiebag zat een pot jelly (sweety pie), een solid perfume (tuka tuka), een Santa ballistic en een snowcake zeepje. Verder had ze gekocht: snake oil, een stuk zeep (sexy peel), een emotiebom (up you gets) en een stepping stone voor haar voeten.

De verkoopster zei tegen dochter (14) dat de jelly leuk was om over te gooien onder de douche met je vriendje...
quote:Arwyn schreef op 04 januari 2011 @ 15:42:

Hij is binnen!!! :D En de doos is mooi.....

Ah gelukkig!

Even een vraag: is glogg ieder jaar rond kerst te koop of was dit eenmalig? (vraag me af of ik marktplaats moet afstruinen of lushwinkels bellen of dat het in november gewoon weer te koop is)
quote:jas schreef op 05 januari 2011 @ 00:15:

[...]

Ah gelukkig!

Even een vraag: is glogg ieder jaar rond kerst te koop of was dit eenmalig? (vraag me af of ik marktplaats moet afstruinen of lushwinkels bellen of dat het in november gewoon weer te koop is)Hoi, kan ik jouw blij maken met mijn flesje Glogg? Zowel mijn man als ik hebben 'm 1 x gebruikt, en we zijn er achter gekomen dat dit niet onze geur is. Wil je 'm hebben van me?
quote:sallie68 schreef op 05 januari 2011 @ 14:20:

[...]

Hoi, kan ik jouw blij maken met mijn flesje Glogg? Zowel mijn man als ik hebben 'm 1 x gebruikt, en we zijn er achter gekomen dat dit niet onze geur is. Wil je 'm hebben van me?Wat een hartstikke lief aanbod van je! Moeten we even zien hoe en wat want hij past niet door de brievenbus maar ik vergoed graag de verzendkosten.

Hebben we eerder gemaild? Ben jij degene van het dekmatras in de caravan of is dat weer iemand anders?

Ik zet mijn mailadres hier even neer:

niet quoten aub, haal het straks weer weg. Laat je even weten als je het gezien hebt?

Pffff laat maar. Nog steeds hartstikke lief van je alleen ik stond net onder de douche en zag allemaal pukkels op mijn borst en buik waarvan 2 op mijn linkerborst al met etterkop. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst puisten gehad heb of pukkels en het moet gewoon wel van de glogg komen. Ik heb verder niks raars gebruikt of gegeten. Ik baal er enorm van want vind hem zalig ruiken.

Ik hoop dat je er iemand anders blij mee kunt maken en nogmaals ontzettend bedankt voor je aanbod.
Maakt niet uit Jas. Wat vervelend voor je dat je zo onder de pukkels zit. In Glogg zitten zo te ruiken kruidnagels, maar ik mag er toch van uit gaan dat die gestampt zijn voordat ze in het flesje gaan

Kan ik iemand anders blij maken met een zo goed als vol flesje Glogg? Ik heb 'm zelf gratis gehad, dus je hoeft alleen de verzendkosten te betalen.

O ... ik lees nu pas je doorgehaalde stuk tekst. Ja, ik heb idd die dekmatras (helemaal in t noorden van t land?) van je overgenomen. We hebben 'm over de losse kussens in de caravan en 't slaapt heerlijk!
voor de kerst een grote fles snowfairy gehaald en een king of skin bodybutter, hij vond het zo jammer dat yummy yummy yummy uit de collectie was, dat was zijn favo geurtje, maar snowfairy is hij ook helemaal gek op en het feit dat er paarse glitters inzitten kan hem weinig schelen haaahahaha

voor mn gezicht gebruik ik vaak fresh farmacy, mijn gezicht vooral mijn kaaklijn is een beetje droog gevoelig en snel allergisch voor dingen terwijl ik op mn voorhoofd snel pukkels krijg, iemand nog ideeen?
Sallie: Wat voor flesje heb je? Ik vind Glogg wel heel erg lekker!

Net cola, haha.
quote:Arwyn schreef op 05 januari 2011 @ 20:54:

Sallie: Wat voor flesje heb je? Ik vind Glogg wel heel erg lekker!

Net cola, haha.

100 ml. Ha ha ... cola. Volgens mij was dat ook mijn eerste indruk. Toen ik onder de douche stond en een beetje Glogg had gebruikt, wist ik niet hoe snel ik een ander geurtje (Karma) moest pakken zeg. Wat een stank!

Maar ik ben blij dat ik jou er misschien blij mee kan maken. Laat maar weten of ik 't naar je toe kan zenden.
Ik heb pas geleden ontdekt dat er in Rotterdam ook een Lush-winkel zit. En ik ben er dol op. Heb gelijk veel ingeslagen.

Een heerlijke gezichtscreme, 2 shampoo bars, lippenbalsem, coconot deopoeder, 3 van die douchebruisdingen. Ik kreeg er ook nog 2 dozen bij met lekkere dingen: 4 zeepblokken, 1 flesje Glogg (vind ik heel lekker), 1 flesje Snow Fairy, lippenscrub, lippenbalsem snow fairy , een badbruisbal (heb helaas geen bad) en scrub.

Ik ga er zeker vaker heen en ga dit topic ook volgen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:Sun lover schreef op 06 januari 2011 @ 12:23:

Ik heb pas geleden ontdekt dat er in Rotterdam ook een Lush-winkel zit. En ik ben er dol op. Heb gelijk veel ingeslagen.

Een heerlijke gezichtscreme, 2 shampoo bars, lippenbalsem, coconot deopoeder, 3 van die douchebruisdingen. Ik kreeg er ook nog 2 dozen bij met lekkere dingen: 4 zeepblokken, 1 flesje Glogg (vind ik heel lekker), 1 flesje Snow Fairy, lippenscrub, lippenbalsem snow fairy , een badbruisbal (heb helaas geen bad) en scrub.

Ik ga er zeker vaker heen en ga dit topic ook volgen.

Die winkel zit er ook nog niet zo lang.

Welke creme/zeep enz heb je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven