Garderobe dip! ;-)
donderdag 6 januari 2011 om 16:06
Hallo meiden!!
Al een tijdje heb ik een beetje een garderobe dip haha.
Ik vind niks echt meer leuk wat ik heb, op een paar mooie kledingstukken na...
Ik ben ook wel echt iemand die altijd bij de H&M kocht,...
De laatste tijd eigenlijk niet echt meer.
Omdat dat voordelig is en leuk, maar na een paar keer wassen is het vaal of uit model!
Ik ben nu grote schoonmaak aan het houden, want ik bulk dus van de kleding, maar ik ben er gewoon op uitgekeken, of het ziet er niet meer mooi uit....
Heel veel kleding gaat op Marktplaats.
Ik wil ook echt eens wat overzicht gaan creeeren in mijn kledingkast en een paar mooie stukken gaan kopen waar ik ook ECHT iets aan heb...
Waar ik misschien wel enkele jaren plezier van zal hebben!
I.p.v. altijd maar die goedkopere dingetjes kopen...
Want uiteindelijk ben je dan nog meer geld kwijt volgens mij!
Dus ik duik weer even kritisch mijn kledingkast in!
Wie herkend dit...?
En, hoe ziet jullie garderobe eruit?
Liefs, Beauty.
Al een tijdje heb ik een beetje een garderobe dip haha.
Ik vind niks echt meer leuk wat ik heb, op een paar mooie kledingstukken na...
Ik ben ook wel echt iemand die altijd bij de H&M kocht,...
De laatste tijd eigenlijk niet echt meer.
Omdat dat voordelig is en leuk, maar na een paar keer wassen is het vaal of uit model!
Ik ben nu grote schoonmaak aan het houden, want ik bulk dus van de kleding, maar ik ben er gewoon op uitgekeken, of het ziet er niet meer mooi uit....
Heel veel kleding gaat op Marktplaats.
Ik wil ook echt eens wat overzicht gaan creeeren in mijn kledingkast en een paar mooie stukken gaan kopen waar ik ook ECHT iets aan heb...
Waar ik misschien wel enkele jaren plezier van zal hebben!
I.p.v. altijd maar die goedkopere dingetjes kopen...
Want uiteindelijk ben je dan nog meer geld kwijt volgens mij!
Dus ik duik weer even kritisch mijn kledingkast in!
Wie herkend dit...?
En, hoe ziet jullie garderobe eruit?
Liefs, Beauty.
donderdag 6 januari 2011 om 21:56
@Beauty30, thanks!
En ja, idd, hoe heb ik zoiets kunnen kopen? Maar goed, het lag toen in de winkels dus zal het toen wel 'modern' zijn geweest. Ik zoek nu meer dingen die duurzaam en stijlvol zijn. Ik ben bijv. op zoek naar een zwart wikkeljurkje van Tommy Hilfiger. Ik zag 'm hangen en ik was gelijk verliefd. Maar ja ook 26 weken zwanger en voor die prijs vond ik het een risico.
Nu hangt ie er uiteraard niet meer GRRR
En ja, idd, hoe heb ik zoiets kunnen kopen? Maar goed, het lag toen in de winkels dus zal het toen wel 'modern' zijn geweest. Ik zoek nu meer dingen die duurzaam en stijlvol zijn. Ik ben bijv. op zoek naar een zwart wikkeljurkje van Tommy Hilfiger. Ik zag 'm hangen en ik was gelijk verliefd. Maar ja ook 26 weken zwanger en voor die prijs vond ik het een risico.
Nu hangt ie er uiteraard niet meer GRRR
vrijdag 7 januari 2011 om 06:30
Oh ik shop me ook helemaal arm..heb net weer veel op MP gezet, waar ik een vermogen voor betaald heb en wat dan voor een schijntje weg gaat ( voorbeeldje, gilet van summum gekocht voor 179 en gaat weg voor 25 euro na 1 keer gedragen...)
Is ook te erg vind ik zelf en neem mezelf ook dapper voor minder te kopen,. Ik heb echter nooit een garderobe dip, omdat ik alleen maar mooie spullen koop, merken zoals Sarah Pacini, Save the Queen, Summum, Vanilia, Expresso enz enz leren jasjes van transmission en ibana rouge enz. Veel basics, leuke jurkjes enz.
Het enige wta ik achteraf wel eens denk, jezus heb ik daar zoveel voor betaald als ik iets tegenkom met een kaartje er nog aan.
Is ook te erg vind ik zelf en neem mezelf ook dapper voor minder te kopen,. Ik heb echter nooit een garderobe dip, omdat ik alleen maar mooie spullen koop, merken zoals Sarah Pacini, Save the Queen, Summum, Vanilia, Expresso enz enz leren jasjes van transmission en ibana rouge enz. Veel basics, leuke jurkjes enz.
Het enige wta ik achteraf wel eens denk, jezus heb ik daar zoveel voor betaald als ik iets tegenkom met een kaartje er nog aan.
vrijdag 7 januari 2011 om 09:41
Ik weet niet wat voor werk je doet maar ik werk bij de overheid en ik zorg dat ik altijd gekleed ben met een jasje o.i.d.
Ik ben al jaren fan van Street One en Esprit, het grootste deel van mijn garderobe is dus ook van die merken. De kwaliteit en pasvorm zijn prima (heb maat 38).
Ik heb voor de winter een aantal fijne basics, zoals een goede spijkerbroek, beige en donkerbruine broeken met fijne rib, colbertjes in dezelfde kleur en stof, twee vestjes, blouses en coltruien in uitgesproken kleuren zoals fuchsia en kobaltblauw. Deze kan ik prima met mijn broeken en rokken combineren.
Voor de zomer heb ik o.a. een pak van Esprit (lichtblauw-bruin ruitje) waarmee ik eindeloos kan combineren en ik heb een aantal rokken en jurkjes.
Ik ben al jaren fan van Street One en Esprit, het grootste deel van mijn garderobe is dus ook van die merken. De kwaliteit en pasvorm zijn prima (heb maat 38).
Ik heb voor de winter een aantal fijne basics, zoals een goede spijkerbroek, beige en donkerbruine broeken met fijne rib, colbertjes in dezelfde kleur en stof, twee vestjes, blouses en coltruien in uitgesproken kleuren zoals fuchsia en kobaltblauw. Deze kan ik prima met mijn broeken en rokken combineren.
Voor de zomer heb ik o.a. een pak van Esprit (lichtblauw-bruin ruitje) waarmee ik eindeloos kan combineren en ik heb een aantal rokken en jurkjes.
vrijdag 7 januari 2011 om 11:15
Ik herken het wel. Ik heb me voorgenomen om dit jaar een goede garderobe samen te stellen met enkele goede (basis)stukken. Maar, ik vind het moeilijk! Vooral het enorme aanbod in de winkels staat me soms tegen... ik zie door de bomen het bos niet meer! Ook ben ik wat kleding betreft nogal moeilijk. Ik vind het lastig om te bepalen of een kleur me nu wel of niet staat. En ik ben kritisch. Ik kan mijn geld maar een keer uitgeven (en als student heb ik niet al te veel te besteden) dus wil ik dat een duurder kleding stuk ook perfect is. Vaak vind ik kleding dus 'net niet', of niet mooi genoeg voor dat geld.
vrijdag 7 januari 2011 om 11:25
Ik heb nog een kilo of 7 - 10 te gaan en ga morgen ook eens beginnen met het opruimen van mijn garderobe. Ben al een maatje geslonken en daardoor zitten veel broeken en shirts erg los, het model is er uit. Dan koop ik nog wat goedkope jeans waar ik even mee vooruit kan totdat ik het begeerde maatje 36 heb. Ik heb al wat jurkjes van King Louie op het oog en daar wil ik ook 40's/50's stijl schoenen bij kopen. Ik ben ook wel vintage liefhebber.
@Blusher: dat heb ik dus nu ook! Ik werk, maar vind geld moeilijk te besteden aan duurdere merken.
@Blusher: dat heb ik dus nu ook! Ik werk, maar vind geld moeilijk te besteden aan duurdere merken.
vrijdag 7 januari 2011 om 11:28
Ik ben thuisblijfmoeder en zelfstandige dus ja, de verleiding is natuurlijk groot om de hele dag in dezelfde slobberbroek en trui te lopen. Alleen als ik naar buiten ga of op bezoek (elke week wel wat) kleed ik me netjes aan. Erg he. Het is niet de moeite waard vooralsnog om me netjes te kleden want jongste zoon is nogal een spugerd, bij voorbaat naast het doekje dat je dan netjes op je schouder hebt gedrapeerd. Straks begint de psz weer en de peutergym etc etc. dus dan kan ik wel al m'n leuke spullen weer aan!
Mijn kindjes zien er trouwens wel altijd leuk uit. Voor hun heb ik veel verschillende merken etc in de kast hangen. Zara vind ik erg leuk voor de jongens, maar niet voor mezelf.
Mijn kindjes zien er trouwens wel altijd leuk uit. Voor hun heb ik veel verschillende merken etc in de kast hangen. Zara vind ik erg leuk voor de jongens, maar niet voor mezelf.
vrijdag 7 januari 2011 om 11:34
Ik ga binnenkort een jurkje van LaDress kopen. Gister 1 gepast van een vriendin: wow! Als ik dat heb, ga ik het zeker weten ontzettend vaak dragen. Duurrr dus, maar mooi en bruikbaar. Verder houd ik van Filippa K, Zadig&Voltaire, Sandro, Repeat, Benetton, Hugo Boss en Mango; de meeste dingen die ik daar koop gaan lang mee en draag ik graag. Andere basics (witte shirts, degelijk ondergoed, sokken) koop ik bij de HEMA.
vrijdag 7 januari 2011 om 17:40
Als ik weet dat de prijs/kwaliteit verhouding oke is dan vind ik een aankoop natuurlijk minder risicovol. Er zijn echter genoeg merken die ik wel ken, van naam maar nog nooit heb gedragen. Ik ben misschien een muts maar als ik dan in de winkel sta en een wollen trui pluist al alle kanten op dan kan ik daar dus geen 60 euro voor betalen. De kwaliteit van wollen truien, breisels valt me sowieso vaak tegen. Het ziet er vaak al erg pluizig uit, of valt dat allemaal onder de noemer 'grof gebreid'...
zaterdag 8 januari 2011 om 18:13
Dat herken ik Jetty!
Ik heb ook kleding die ik in een soort opwelling heb gekocht en dat gaat nu ook voor heeele lage prijzen weg via Marktplaats...
Maarja, het is iets he!
Wereldmeid, voor mijn werk moet ik er inderdaad ook netjes uitzien, dus ik wil ook wat meer mooie jasjes gaan aanschaffen zodat ik daarmee kan combineren!!
Ik kan niet op iedereen reageren omdat ik even niet veel tijd heb, maar ik kom gauw terug
Ik heb vandaag wel een hele mooie strakke spijkerbroek gekocht, in de uitverkoop! Want nu mijn kast zo netjes is mistte ik echt een broek!
Beetje dit idee! Alleen heb ik niet van die lange benen haha
Dus dan heb ik nu qua broeken, een mooie donkerblauwe spijkerbroek, een skinny zoals op 't plaatje, een witte spijkerbroek en een zwarte nette broek,... en that's it.
De rest van mijn skinny's zwart/blauw gaan op marktplaats want die zijn een tikkeltje verwassen.
En in het daglicht vind ik dat gewoon net niet meer mooi....
Veeleisend he
Ik wil in de loop der tijd nog wel een mooie zwarte spijkerbroek, en een leerlook broek of legging, maar dat hoeft niet duur te zijn, maar stap voor stap!!
Ik heb ook kleding die ik in een soort opwelling heb gekocht en dat gaat nu ook voor heeele lage prijzen weg via Marktplaats...
Maarja, het is iets he!
Wereldmeid, voor mijn werk moet ik er inderdaad ook netjes uitzien, dus ik wil ook wat meer mooie jasjes gaan aanschaffen zodat ik daarmee kan combineren!!
Ik kan niet op iedereen reageren omdat ik even niet veel tijd heb, maar ik kom gauw terug
Ik heb vandaag wel een hele mooie strakke spijkerbroek gekocht, in de uitverkoop! Want nu mijn kast zo netjes is mistte ik echt een broek!
Beetje dit idee! Alleen heb ik niet van die lange benen haha
Dus dan heb ik nu qua broeken, een mooie donkerblauwe spijkerbroek, een skinny zoals op 't plaatje, een witte spijkerbroek en een zwarte nette broek,... en that's it.
De rest van mijn skinny's zwart/blauw gaan op marktplaats want die zijn een tikkeltje verwassen.
En in het daglicht vind ik dat gewoon net niet meer mooi....
Veeleisend he
Ik wil in de loop der tijd nog wel een mooie zwarte spijkerbroek, en een leerlook broek of legging, maar dat hoeft niet duur te zijn, maar stap voor stap!!
zaterdag 8 januari 2011 om 19:21
ik ben meer van een combi
deur en goedkoop mixen
schoenen, jassen, broeken etc. die ik vaak dragen mogen best duur zijn. Kleding en schoenen zoals pumps voor een verjaardag voor 3 uurtjes aan mogen van mij best bij Van Haren vandaan komen voor 20 euro.
Shirtjes onder een duur jasje mogen van mij ook best goedkoop zijn.
deur en goedkoop mixen
schoenen, jassen, broeken etc. die ik vaak dragen mogen best duur zijn. Kleding en schoenen zoals pumps voor een verjaardag voor 3 uurtjes aan mogen van mij best bij Van Haren vandaan komen voor 20 euro.
Shirtjes onder een duur jasje mogen van mij ook best goedkoop zijn.
zaterdag 8 januari 2011 om 22:22
Hey Beauty30 ik herken jouw probleem ook. Vorige week heb ik mijn kleerkast ook opgeruimd en een zak vol zomerschoenen en twee zakken kledij weggegooid (slechte kwaliteit, te klein, verouderd,...). Een aantal spullen die nog mooi zijn heb ik gehouden om aan een vriendin te geven. Ik koop ook altijd teveel en meestal te ondoordacht. Vorig jaar wilde ik in de zomer een nieuwe witte broek kopen en vond eigenlijk niet meteen iets naar mijn zin. Dan toch maar een broek gekocht die zo zo was. Heb deze misschien 5x gedragen. Vandaar dat ik me vanaf nu aan een paar regeltjes moet houden zoals; bij twijfel niet kopen, geduld hebben (vind ik het vandaag niet, dan misschien binnen een maand wel), kritisch zijn op hoe het kledingstuk past en voornamelijk tijdloze spullen kopen die makkelijk te combineren zijn.
Ik ga binnenkort op zoek naar een nieuwe witte broek en lekker zittende zwarte pumps en die spullen mogen best wat kosten. En dan graag nog wat zomerjurkjes!
Vroeger ging ik shoppen omdat ik er zin in had, maar ik moet leren om te gaan shoppen als ik echt iets nodig heb!
Veel succes met jouw zoektocht!
Ik ga binnenkort op zoek naar een nieuwe witte broek en lekker zittende zwarte pumps en die spullen mogen best wat kosten. En dan graag nog wat zomerjurkjes!
Vroeger ging ik shoppen omdat ik er zin in had, maar ik moet leren om te gaan shoppen als ik echt iets nodig heb!
Veel succes met jouw zoektocht!
zondag 9 januari 2011 om 12:08
quote:Blusher schreef op 07 januari 2011 @ 11:15:
Ik herken het wel. Ik heb me voorgenomen om dit jaar een goede garderobe samen te stellen met enkele goede (basis)stukken. Maar, ik vind het moeilijk! Vooral het enorme aanbod in de winkels staat me soms tegen... ik zie door de bomen het bos niet meer! Ook ben ik wat kleding betreft nogal moeilijk. Ik vind het lastig om te bepalen of een kleur me nu wel of niet staat. En ik ben kritisch. Ik kan mijn geld maar een keer uitgeven (en als student heb ik niet al te veel te besteden) dus wil ik dat een duurder kleding stuk ook perfect is. Vaak vind ik kleding dus 'net niet', of niet mooi genoeg voor dat geld.
Ja dat vond ik ook altijd moeilijk, vooral qua kleuren!
Ik heb ook echt een tijdje kleding gekocht wat ik leuk vond, maar eigenlijk helemaal niet gekeken naar, wat staat mij, welke kleur staat mij enz...
Nu let ik meer op kleur, model, materiaal, en ik weet nu steeds meer wat mij wel en niet staat.
Ik vind het ook vaak moeilijk hoor, want er is zoveel keus!!
Dus ik heb me voorgenomen om alleen nog meer iets te kopen als ik echt iets nodig heb, doelgericht... en dan de rest van de kleding maar proberen te negeren
Ja dat vond ik ook altijd moeilijk, vooral qua kleuren!
Ik heb ook echt een tijdje kleding gekocht wat ik leuk vond, maar eigenlijk helemaal niet gekeken naar, wat staat mij, welke kleur staat mij enz...
Nu let ik meer op kleur, model, materiaal, en ik weet nu steeds meer wat mij wel en niet staat.
Ik vind het ook vaak moeilijk hoor, want er is zoveel keus!!
Dus ik heb me voorgenomen om alleen nog meer iets te kopen als ik echt iets nodig heb, doelgericht... en dan de rest van de kleding maar proberen te negeren
zondag 9 januari 2011 om 12:10
quote:BarbaraAnn schreef op 07 januari 2011 @ 11:25:
Ik heb nog een kilo of 7 - 10 te gaan en ga morgen ook eens beginnen met het opruimen van mijn garderobe. Ben al een maatje geslonken en daardoor zitten veel broeken en shirts erg los, het model is er uit. Dan koop ik nog wat goedkope jeans waar ik even mee vooruit kan totdat ik het begeerde maatje 36 heb. Ik heb al wat jurkjes van King Louie op het oog en daar wil ik ook 40's/50's stijl schoenen bij kopen. Ik ben ook wel vintage liefhebber.
Supergoed dat je al zoveel bent afgevallen!
Dan is het helemaal leuk toch
40 50 stijl vind ik ook erg leuk!
Supergoed dat je al zoveel bent afgevallen!
Dan is het helemaal leuk toch
40 50 stijl vind ik ook erg leuk!
zondag 9 januari 2011 om 12:12
lolliebollie ik ben ook iemand die vaak ging/gaat shoppen voor de leuk...
En dan altijd wel iets kopen, gewoon om te kopen!
Ik barst bijvoorbeeld ook van de oorbellen....
Heb mijn sieraden ook uitgezocht en ik heb met mezelf afgesproken dat ik voorlopig echt geen sieraden mag kopen, want dat zou gewoon absurd zijn!
Ik kan bijna een winkel beginnen
Voelt trouwens heel erg goed dit!
En dan altijd wel iets kopen, gewoon om te kopen!
Ik barst bijvoorbeeld ook van de oorbellen....
Heb mijn sieraden ook uitgezocht en ik heb met mezelf afgesproken dat ik voorlopig echt geen sieraden mag kopen, want dat zou gewoon absurd zijn!
Ik kan bijna een winkel beginnen
Voelt trouwens heel erg goed dit!
zondag 9 januari 2011 om 12:16
quote:Mlle_j schreef op 07 januari 2011 @ 11:34:
Ik ga binnenkort een jurkje van LaDress kopen. Gister 1 gepast van een vriendin: wow! Als ik dat heb, ga ik het zeker weten ontzettend vaak dragen. Duurrr dus, maar mooi en bruikbaar. Verder houd ik van Filippa K, Zadig&Voltaire, Sandro, Repeat, Benetton, Hugo Boss en Mango; de meeste dingen die ik daar koop gaan lang mee en draag ik graag. Andere basics (witte shirts, degelijk ondergoed, sokken) koop ik bij de HEMA.
Ik ben echt een leek wat betreft merken merk ik wel
Sommigen ken ik wel hoor, maar de helft niet die je opnoemt haha.
Heb net op de site gekeken van LaDress, staan wel prachtige dingen op zeg!
Ik ben echt een leek wat betreft merken merk ik wel
Sommigen ken ik wel hoor, maar de helft niet die je opnoemt haha.
Heb net op de site gekeken van LaDress, staan wel prachtige dingen op zeg!
zondag 9 januari 2011 om 18:21
maandag 10 januari 2011 om 12:26
Lalie welkom!
Ik kan je alleen niet helpen met je vraag over de basics, want ik ben klein en slank,... dus eerder problemen met te lange broeken
Lys Heb echt al hele leuke dingen gezien op Ebay!!
Ik heb met mezelf afgesproken dat mijn volgende aankoop een mooi jasje/colbertje is!
Het liefst een beetje apart, maar wel netjes voor mijn werk.
Wie weet vind ik iets op Ebay en anders ga ik als ik mijn salaris heb lekker de stad in
Ik kan je alleen niet helpen met je vraag over de basics, want ik ben klein en slank,... dus eerder problemen met te lange broeken
Lys Heb echt al hele leuke dingen gezien op Ebay!!
Ik heb met mezelf afgesproken dat mijn volgende aankoop een mooi jasje/colbertje is!
Het liefst een beetje apart, maar wel netjes voor mijn werk.
Wie weet vind ik iets op Ebay en anders ga ik als ik mijn salaris heb lekker de stad in
woensdag 12 januari 2011 om 11:59
Zooo weer wat kleding op Marktplaats gezet!!
Het is wel veel werk hoor.... Echt niet normaal hoeveel ik weg kan doen.
Maar ik zit te bedenken, als ik het nu niet verkocht krijg..
dan maar weggeven en weggooien denk ik, anders blijf ik nog met een berg kleding zitten.
Ik ben er wel achter dat ik veel mis in mijn kast haha.
Heb wel veel truitjes, en topjes die heel erg leuk te combineren zijn met een jasje of vestje.
Broeken heb ik echt te weinig, en ik heb echt nog wat leuke jurkjes/tuniekjes nodig die ik gewoon makkelijk aan kan doen
en makkelijk kan combineren met een leuke legging, vestje en laarzen!
Verder mis ik ook echt wat vestjes...
Ik heb nu 1 heel mooi vestje van Esprit, heb ik een keer wat meer geld aan uitgegeven.
Ik had een zwart en paars vestje, maar die ga ik ook wegdoen, want die zijn al een beetje verwassen.
Dus vestjes moeten er ook bij! Dat wordt een 10 jaren plan Hahaha, nee is overdreven, maar ik moet wel keuzes gaan maken!
Verder wil ik nog mooie hoge zwarte suède laarzen, met hak.
Heb nu, hoge zwarte leren laarzen met hak, enkel laarsje bruin suède, enkel laarsje leverkleurig, zwarte pumps met sleehak, zwarte open pumps met naaldhak, adidas sneakers, die ik allemaal ga houden! Kan ik wel goed mee combineren...
Heb nog veeeel meer laarzen maar die heb ik ook allemaal op marktplaats gezet, want daar ben ik echt op uitgekeken, of die heb ik in een opwelling gekocht...
En hoe staat het met jullie garderobes??
Het is wel veel werk hoor.... Echt niet normaal hoeveel ik weg kan doen.
Maar ik zit te bedenken, als ik het nu niet verkocht krijg..
dan maar weggeven en weggooien denk ik, anders blijf ik nog met een berg kleding zitten.
Ik ben er wel achter dat ik veel mis in mijn kast haha.
Heb wel veel truitjes, en topjes die heel erg leuk te combineren zijn met een jasje of vestje.
Broeken heb ik echt te weinig, en ik heb echt nog wat leuke jurkjes/tuniekjes nodig die ik gewoon makkelijk aan kan doen
en makkelijk kan combineren met een leuke legging, vestje en laarzen!
Verder mis ik ook echt wat vestjes...
Ik heb nu 1 heel mooi vestje van Esprit, heb ik een keer wat meer geld aan uitgegeven.
Ik had een zwart en paars vestje, maar die ga ik ook wegdoen, want die zijn al een beetje verwassen.
Dus vestjes moeten er ook bij! Dat wordt een 10 jaren plan Hahaha, nee is overdreven, maar ik moet wel keuzes gaan maken!
Verder wil ik nog mooie hoge zwarte suède laarzen, met hak.
Heb nu, hoge zwarte leren laarzen met hak, enkel laarsje bruin suède, enkel laarsje leverkleurig, zwarte pumps met sleehak, zwarte open pumps met naaldhak, adidas sneakers, die ik allemaal ga houden! Kan ik wel goed mee combineren...
Heb nog veeeel meer laarzen maar die heb ik ook allemaal op marktplaats gezet, want daar ben ik echt op uitgekeken, of die heb ik in een opwelling gekocht...
En hoe staat het met jullie garderobes??
vrijdag 14 januari 2011 om 13:48
Waar is iedereen ?
En anders praat ik wel gewoon in mezelf
Heb mijn kast weer rijker gemaakt met een heel gaaf truitje met opdruk!
(altijd mooi onder een jasje of vestje EN in de zomer ook te dragen) en heb grijze suède pumps in de uitverkoop gekocht!
Goed over nagedacht, en dit zijn items die ik veel ga dragen!
Allebei goed te combineren en de pumps zijn ook goed voor op mijn werk!
En, jullie nog bezig met opruimen, of nieuwe kleding kopen?
Liefs, Beauty!
Heb mijn kast weer rijker gemaakt met een heel gaaf truitje met opdruk!
(altijd mooi onder een jasje of vestje EN in de zomer ook te dragen) en heb grijze suède pumps in de uitverkoop gekocht!
Goed over nagedacht, en dit zijn items die ik veel ga dragen!
Allebei goed te combineren en de pumps zijn ook goed voor op mijn werk!
En, jullie nog bezig met opruimen, of nieuwe kleding kopen?
Liefs, Beauty!
vrijdag 14 januari 2011 om 17:32
quote:Beauty30 schreef op 14 januari 2011 @ 13:48:
Waar is iedereen ?
!
Hiero!
Ik was druk mijn kast leeg te maken!
Twee zakken vol, voor terre des hommes, 1 zak om weg te gooien en een zak voor vriendinnen.
Oh, wat zag die kast er leeg uit!!
En nu? Nu hangen er allemaal mooie nieuwe kleren in.
Vestjes heb ik ook nog meer van nodig. Heb een mooie aubergine gekocht ( op Ebay, ja) met lieve knoopjes en een mooie bovenkant.
Maar eentje is veeeeel te weinig.
Okay, er is nog een onderweg
Maar ook dan heb ik nog meer nodig, haha.
Ik moet weg, maar kom gauw weer bijlezen, Beauty.
Waar is iedereen ?
!
Hiero!
Ik was druk mijn kast leeg te maken!
Twee zakken vol, voor terre des hommes, 1 zak om weg te gooien en een zak voor vriendinnen.
Oh, wat zag die kast er leeg uit!!
En nu? Nu hangen er allemaal mooie nieuwe kleren in.
Vestjes heb ik ook nog meer van nodig. Heb een mooie aubergine gekocht ( op Ebay, ja) met lieve knoopjes en een mooie bovenkant.
Maar eentje is veeeeel te weinig.
Okay, er is nog een onderweg
Maar ook dan heb ik nog meer nodig, haha.
Ik moet weg, maar kom gauw weer bijlezen, Beauty.
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 15 januari 2011 om 06:54
Ik ga ook binnenkort beginnen met reorganiseren. Ik heb al verschillende vuilniszakken gelabeld met: lompen, kledingbak, oxfam, verstellen (die ene leuke spijkerrok moet echt van maat 34 naar maat 36/38 ), Gambia (zomerkleding) en houden. Nu nog tijd vinden. Heb wel laatst nog een broek in de uitverkoop bij Esprit gekocht. Hopelijk kan ik straks mijn kast vullen met moderne basics. Ik zie dat jullie ook allemaal goed bezig zijn!
zaterdag 15 januari 2011 om 12:17
zaterdag 15 januari 2011 om 12:34
leuk topic is dit toch....beauty, je bent goed op weg zeg. en de anderen ook, lekker ruimte in de kast scheppen,en kijken wat weg kan en wat er nog ontbreekt, ik doe dat eigenlijk heel vaak , zodat ik altijd wel mijn garderobe compleet heb, maar ik blijf het heerlijk vinden om te shoppen, en dan vooral online, met twee kids thuis, is dat echt een uitkomst, en mijn merken kan ik heel goed daar vinden. Ik houd van supertrash, french connection, modstrom, day birger & mikkelsen. Maar ook zara en h&m .
Ben gek op jasjes en vestjes, met een leuke top eronder. Skinny jeans en laarzen, of zomers met flatjes. En sjaaltjes, mooie sieraden, mogen ook niet ontbreken.
Marktplaats wil best wel goed, maar dan moet je wel vrij recente kleding hebben, die in nieuwstaat is, en bepaalde merken vliegen weg, en sommige dingen willen helemaal niet. Ik geeft ook veel weg, of goede doel, en wij hebben een super leuk tweedehandswinkeltje in de stad, daar breng ik ook wel kleding heen, of koop daar wat.
Het is trouwens geweldig, om in een tweedehandszaak, kringloopwinkel, een supermooi item te scoren. En dat wil vaak best, dan kan ik onwijs blij zijn met zon mooie koop.
Ben gek op jasjes en vestjes, met een leuke top eronder. Skinny jeans en laarzen, of zomers met flatjes. En sjaaltjes, mooie sieraden, mogen ook niet ontbreken.
Marktplaats wil best wel goed, maar dan moet je wel vrij recente kleding hebben, die in nieuwstaat is, en bepaalde merken vliegen weg, en sommige dingen willen helemaal niet. Ik geeft ook veel weg, of goede doel, en wij hebben een super leuk tweedehandswinkeltje in de stad, daar breng ik ook wel kleding heen, of koop daar wat.
Het is trouwens geweldig, om in een tweedehandszaak, kringloopwinkel, een supermooi item te scoren. En dat wil vaak best, dan kan ik onwijs blij zijn met zon mooie koop.