Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
ff klikke:

het topic: Op de ziel- Heftige voorstelling over relaties en vreemdgaan ]

lijkt me een soort oproep.
quote:mabel007 schreef op 08 november 2007 @ 15:20:

ff klikke:

het topic: Op de ziel- Heftige voorstelling over relaties en vreemdgaan ]

lijkt me een soort oproep.Dat klopt, hij is dan ook verwijderd. Bedankt!
Hoi Angel,

Zou je mijn topic: "hij flikt het weer!"willen verwijderen?

Het staat op relaties en is geopend rond mei 2006 en doorgegaan in 2007. (Er is iemand achter mijn nickname gekomen)

Alvast bedankt!

Dorian2
quote:dorian2 schreef op 12 november 2007 @ 12:22:

Hoi Angel,

Zou je mijn topic: "hij flikt het weer!"willen verwijderen?

Het staat op relaties en is geopend rond mei 2006 en doorgegaan in 2007. (Er is iemand achter mijn nickname gekomen)

Alvast bedankt!

Dorian2Ik ben er mee bezig geweest maar ik krijg je topic niet gevonden. Ik had ook gereageerd op je berichtje maar nu zie ik dat het niet is geplaatst. Kennelijk is er iets misgegaan. Dus nog een poging: Zou je me de link van je topic kunnen geven?
Hoi Angel,

Ik kan hem zelf ook niet meer vinden. De laatste reactie was alweer een aantal maanden geleden. Kan het zijn dat het topic ivm ouderdom al verwijderd is, of toen de Viva site vernieuwd is? Dat zou mooi zijn!

Groetjes,

Dorian2
Hai Angel, als veertigplusser mijn emailadres vraagt dan mag zij dat hebben, alvast bedankt, wij schrijven in het topic 'twee liefdes' groetjes Anna
quote:dorian2 schreef op 16 november 2007 @ 22:31:

Hoi Angel,

Ik kan hem zelf ook niet meer vinden. De laatste reactie was alweer een aantal maanden geleden. Kan het zijn dat het topic ivm ouderdom al verwijderd is, of toen de Viva site vernieuwd is? Dat zou mooi zijn!

Groetjes,

Dorian2

Dat zou best eens kunnen. Ik dacht al dat ik gek was, maar het schijnt dus mee te vallen.

quote:anaianai schreef op 17 november 2007 @ 09:06:

Hai Angel, als veertigplusser mijn emailadres vraagt dan mag zij dat hebben, alvast bedankt, wij schrijven in het topic 'twee liefdes' groetjes AnnaOkee. Ik wacht rustig af.
Viva angel, zou je de offtopic reacties in het topic "therapeute waarschijnlijk psychopate" willen verwijderen? Het is een bizar verhaal, maar dat maakt mij nog geen leugenaar. Sommige forummers snappen dat niet.
Ha angel,

Mag ik het emailadres van anaianai?

Veertigplusser
quote:pink11 schreef op 18 november 2007 @ 02:17:

Viva angel, zou je de offtopic reacties in het topic "therapeute waarschijnlijk psychopate" willen verwijderen? Het is een bizar verhaal, maar dat maakt mij nog geen leugenaar. Sommige forummers snappen dat niet.

Ik heb twee off topic berichten verwijderd. Die over de spelling van 'psychopathie/patie' en jouw reactie daarop. De andere berichten zijn kritisch en on topic. Je kunt verwachten in een bepaalde discussie dat je voor en tegenstanders krijgt. Als we hier altijd alle tegenstandberichten moeten verwijderen, kunnen we het forum wel sluiten, ben ik bang.

Ik heb hem overigens wel verplaatst naar Psyche.
quote:veertigplusser schreef op 18 november 2007 @ 09:44:

Ha angel,

Mag ik het emailadres van anaianai?

VeertigplusserIk heb jullie allebei gemaild met het emailadres.
hoi angel,

zou je mijn topic [ zwanger & vriend verliefd op andere vrouw ] zsm willen verwijderen? iemand heeft zich hierin herkend en ik vind het onnodig om deze persoon extra te kwetsen. Alvast bedankt!
quote:marlies1 schreef op 19 november 2007 @ 16:39:

hoi angel,

zou je mijn topic [ zwanger & vriend verliefd op andere vrouw ] zsm willen verwijderen? iemand heeft zich hierin herkend en ik vind het onnodig om deze persoon extra te kwetsen. Alvast bedankt!Is verwijderd.
Hallo Angel,

zou je mijn emailadres willen geven aan Deffie? Ze schijft in het topic 2 liefdes "geef me je emailadres maar"

Dank je wel

veertigplusser
Hoi Angel, ik heb zojuist een reactie geplaatst op topic: "hoe zet je iemand uit je hoofd" maar ik wil dit verhaal graag geplaatst zien op de topic: "twee liefdes". Ik hoop dat dit mogelijk is. Alvast bedankt.
quote:veertigplusser schreef op 20 november 2007 @ 15:06:

Hallo Angel,

zou je mijn emailadres willen geven aan Deffie? Ze schijft in het topic 2 liefdes "geef me je emailadres maar"

Dank je wel

veertigplusserIs verzonden.
quote:caafje0310 schreef op 22 november 2007 @ 17:52:

Hoi Angel, ik heb zojuist een reactie geplaatst op topic: "hoe zet je iemand uit je hoofd" maar ik wil dit verhaal graag geplaatst zien op de topic: "twee liefdes". Ik hoop dat dit mogelijk is. Alvast bedankt.Ik stel voor dat je dat zelf even daar naartoe copy past en daarna je tekst bewerkt in het eerstgenoemde topic. Het is namelijk niet mogelijk om berichten te verplaatsen.
hallo angel , zou je deze topic willen verwijderen ?

probleem over ex

ik heb al mn berichten al weggehaald ..

vr groet jangado.
quote:jangado schreef op 24 november 2007 @ 16:06:

hallo angel , zou je deze topic willen verwijderen ?

probleem over ex

ik heb al mn berichten al weggehaald ..

vr groet jangado.Is verwijderd.
Goedemorgen Angel,

Hier een topic wat geloof ik meer op overige thuis hoort:

Wat geef ik mijn vriend voor kerst???

Fijne dag verder
Kun je de topic en nu ga ik wat aan mezelf doen jij ook van mij verwijderen?

dank je
quote:Dushi74 schreef op 25 november 2007 @ 10:25:

Goedemorgen Angel,

Hier een topic wat geloof ik meer op overige thuis hoort:

Wat geef ik mijn vriend voor kerst???

Fijne dag verder Klopt. Ik heb hem inmiddels verplaatst. Dank je wel!
quote:Women2333 schreef op 25 november 2007 @ 21:09:

Kun je de topic en nu ga ik wat aan mezelf doen jij ook van mij verwijderen?

dank jeIs verwijderd.
Hallo Angel,

Ben het de hele week vergeten te vragen, en zie dat mijn "fout" er nog staat.

Vorige week heb ik per ongeluk een topic geopend. "Hallo allemaal". Dit was een reaktie die terecht had moeten komen op "twee liefdes".

Misschien kun je hem alsnog verwijderen? Bij voorbaat dank, gr Sultana.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven