Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Dag Angel,

"mail en internet jij onder werktijd" lijkt me niet helemaal op deze pijler thuishoren. Wil jij even kijken?
Waarom kan ik nog steeds niemand vriendjes maken????
quote:sultana1972 schreef op 26 november 2007 @ 10:41:

Hallo Angel,

Ben het de hele week vergeten te vragen, en zie dat mijn "fout" er nog staat.

Vorige week heb ik per ongeluk een topic geopend. "Hallo allemaal". Dit was een reaktie die terecht had moeten komen op "twee liefdes".

Misschien kun je hem alsnog verwijderen? Bij voorbaat dank, gr Sultana.Ik heb hem verwijderd.
quote:veertigplusser schreef op 26 november 2007 @ 16:04:

Dag Angel,

"mail en internet jij onder werktijd" lijkt me niet helemaal op deze pijler thuishoren. Wil jij even kijken?Ik heb hem verplaatst naar Werk & Studie.
quote:badmeester schreef op 26 november 2007 @ 17:49:

Waarom kan ik nog steeds niemand vriendjes maken????Omdat er nog veel zaken mbt het forum moeten gebeuren en er eerst nog andere prioriteiten zijn om op te lossen. Dit staat in ieder geval wel op de lijst. Ik hoop dat het snel in orde komt.
Hoi beste engel,

Zou je mijn e-mail adres aan nelemans willen doorgeven? Via de vrienden, lukt het niet.

Bedankt, kreeft
quote:kreeft1 schreef op 27 november 2007 @ 22:11:

Hoi beste engel,

Zou je mijn e-mail adres aan nelemans willen doorgeven? Via de vrienden, lukt het niet.

Bedankt, kreeftIs verzonden.
Engel, je bent fantastich! Kreeft.
Ik hoop ook dat het snel in orde komt angel

Maar waarom kunnen andere mensen dan al wel vriendjes enzo toevoegen?
quote:Frances01 schreef op 30 november 2007 @ 09:22:

Goedemorgen,

Zou je mijn topic willen verwijderen?

De titel is: Voel me onzeker......is het over?

bedankt en groetjes!

FrancesHet topic is verwijderd.
quote:badmeester schreef op 30 november 2007 @ 11:14:

Ik hoop ook dat het snel in orde komt angel

Maar waarom kunnen andere mensen dan al wel vriendjes enzo toevoegen?Dat komt omdat er twee databases zijn, gebruikers in de ene datbase kunnen wel vriendjes worden/maken, en gebruikers in de andere datbase niet. Dit probleem wordt nog opgelost, alleen heeft nu de performance van het forum prioriteit.
quote:Tia Dalma schreef op 30 november 2007 @ 14:28:

Angel, er is net een topic geopend door nick "UniversiteitUtrecht" met een oproep tot het online deelnemen aan een enquete.

Is dit bonafide en goedgekeurd door jullie, en zo ja: willen jullie dit kenbaar maken aan evt. geinteresseerden, en wellicht dat het bij de oproepen moet?

groet,

TDZie mijn reactie in het modtopic bij Psyche Tia Dalma.
Op verzoek van TO is het topic: Mannen die ineens weglopen uit je leven verwijderd.
Beste forummers, de laatste tijd worden er inderdaad nogal wat topicverwijderverzoeken gedaan met als kapstoksmoes 'privacy'. Dat mag niet de bedoeling zijn en is zeer motiverend voor die personen die serieus op een item hebben gereageerd. Ik ga hierover met de overige angels in conclaaf over hoe hier in de toekomst mee om te gaan.

Wat niet wegneemt dat het ook niet de bedoeling is, dat forummers lukraak gebashed worden onder het mom van 'kritisch tegengas'.

In ieder geval is het moderatortopic niet de aangewezen plek om hierover uitgebreid te discussieren.
Angel,

Topic "Verzoening" is een oproepje.
quote:sunshineforever schreef op 04 december 2007 @ 13:48:

Angel,

Topic "Verzoening" is een oproepje.Bedankt voor het melden Sunshineforever, ik heb hem verwijderd.
Angel

wil je mijn emailadres doorgeven aan Perel, we schrijven beide op het Oogkleppen topic

via vrienden lukt het dus niet, ik heb niets van Perel ontvangen

alvast bedankt

Zonlicht
quote:zonlicht2 schreef op 06 december 2007 @ 22:48:

Angel

wil je mijn emailadres doorgeven aan Perel, we schrijven beide op het Oogkleppen topic

via vrienden lukt het dus niet, ik heb niets van Perel ontvangen

alvast bedankt

ZonlichtIs doorgegeven.
Mijn god zeg.... Ok, er heeft hier iemand NIET zn topic laten sluiten. Maar er is wel een huilie geweest die niet tegen kritiek kon en onder het mom van privacy al dr postings van dr eigen topic heeft gehaald.

Sjongejongejonge.

Geef dan als reden op: Ik kan niet tegen kritiek ipv dat laffe privacy.
Bedankt, Angel.

Perel.
quote:fleurtje schreef op 07 december 2007 @ 19:39:

Mijn god zeg.... Ok, er heeft hier iemand NIET zn topic laten sluiten. Maar er is wel een huilie geweest die niet tegen kritiek kon en onder het mom van privacy al dr postings van dr eigen topic heeft gehaald.

Sjongejongejonge.

Geef dan als reden op: Ik kan niet tegen kritiek ipv dat laffe privacy.Ik heb het topic daarom ook laten staan en open gelaten. Uiteraard heeft iemand het recht om zijn eigen berichten te verwerken. Al is het heel jammer dat daarmee een topic erg onduidelijk wordt.
Tuurlijk heeft iedereen het recht dat te doen, vind alleen dat Sunflower zich wel heel erg laat kennen.

Bovendien, als dit de tendens wordt (sluiten of alles verwijderen), dan wordt die motivatie om te reageren wel heel erg klein.

Om te zorgen dat het niet al te onduidelijk wordt, zal ik op het topic wel even een korte samenvatting geven, ok?

Gezien de quotes van haar berichten is het topic alsnog verwijderd op verzoek van TO. Maar ik wil wel benadrukken dat het heel jammer is wanneer ieder topic met een beetje tegengas wordt verwijderd onder het mom van 'privacy'. Denk eraan dat wanneer je een discussie opent, je ook wel eens reacties kunt krijgen die je minder prettig vindt om te lezen. Hoe dan ook, na overleg met achterban is het topic verwijderd.
Hoi Angel,

zou je mijn topic "Wat vinden jullie?" willen verwijderen. Het is toch te herkenbaar. Wel wil ik bij deze iedereen bedanken voor de reacties, heb er echt veel aan gehad!

groetjes

rinapina
Ik snap jullie frustratie hierover heel goed. We hebben dit punt ook op de agenda voor overleg staan binnenkort. Maar in principe hanteren we vooralsnog de regel dat ieder topic dat een emotioneel beladen karakter heeft, kan worden verwijderd op verzoek van TO.

We gaan binnenkort binnen het team nog eens bekijken hoe hiermee om te gaan. Willen jullie alsjeblieft dit topic niet gebruiken om hier je ongenoegen over kenbaar te maken. Andere verzoekjes kunnen hierdoor worden ondergesneeuwd. Jullie ongenoegen is inmiddels wel overgekomen bij ons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven