Tips hostel Singapore

09-01-2011 09:08 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een dikke week land ik op Singapore Heeft iemand tips voor een leuk/gezellig (maar ook schoon) hostel...??
Ik zou het je niet kunnen zeggen, ik ken alleen hotels. Maar in zijn algemeenheid is Singapore de schoonste stad waar ik ooit geweest ben, dus ik denk dat de hygiene standaard in de meeste hostels ook wel redelijk zal zijn.
Ik ken ook alleen hotels. Niks heerlijker om op 'n comfortabele kamer te komen na n hele dag sightseeen en shoppen.

Als je budget gaat backpacken zul je ongetwijfeld 'n lonely planet hebben en daar staan altijd accommodaties in van budget hostels tot 5 sterren. Pik daar gewoon iets uit.
Op tripadvisor kijken wil ook nog wel 'ns nuttig zijn:

http://www.tripadvisor.co ... -c3-Singapore-Hotels.html
Ik land over dik een week ook in singapore...!!! Ik ben ook druk opzoek naar een hotelletje voor de eerste paar nachten. In de wijk geylang heb je hotelletjes voor 30 euro per nacht. Ga je alleen of met zijn 2-en? Ik ga met een vriendin en dan is het dus nog maar 15 euro per nacht. Is te overzien vind ik... Alleen in geylang schijnt wel een hoeren buurt te zijn, maar ook een gezellige buurt qua eettentjes enz. Fijne reis alvast!!
de yha is prima en heel schoon. Wel een beetje groot.
www.hostelworld.com

www.hostelbookers.com
Ik ben alleen anders had ik misschien wel een hotel gepakt voor de eerste twee nachten maar alleen vind ik het te duur.

Ik had al gekeken op hostelworld.com maar ik vroeg me af of er hier nog iemand tips heeft..
Toen wij hier aankwamen (ik woon in SNG) hebben we de eerste tijd in het Aqueen Hotel Lavender gezeten. Aan de LavenderStreet dus.

Was prima. Niet heel bijzonder hoor, maar best okay .
http://www.haising.com.sg/

Ik heb een 5 dagen in Haising budget hotel gezeten. Simpel maar leuke locatie. Verwacht geen luxe, maar alleen een bed en een douche en dan word je niet teleurgesteld. Ik heb me er prima vermaakt, ook omdat de buurt (Little India) erg leuk was. Er is geen ontbijt mogelijk in dit hotel
In Singapore ga ik altijd naar Cozy Corner (http://www.cozycornerguest.com/index.html)

De sfeer is er heel relaxt, ze hebben private rooms en dorms. De locatie is ideaal met shoppingmalls om de hoek :-D
Heb in het budget hotel Fragrance Selegie gelogeerd. Had wel een hostel-feel kwa decor etc., maar ook rooftop pool.. In Little India, leuk om rond te lopen. Vond het prima voor budget.
Rond Lavender Court heb je genoeg midrange hotels.

Qua hostels: Ik vond One Florence Close erg leuk. Ze hebben geloof ik zowel dorm als privekamers. Je kunt ze boeken via hostelworld. De kamers zijn klein (maar wel hoge plafonds dus niet claustrofobisch) en modern (en schoon). Er is een gezamenlijke keuken en een stel douches en toiletten (ook super schoon trouwens). Gratis wifi. Zit vlak bij een metro station en een straat met allerlei restaurantjes.
Niet in 81 of zo'n soort keten, die woorden veelvuldig per uur verhuurd.
Oooohw... ik heb een hotel in zo'n 81 (princess) keten geboekt... Nah ja... voor de terugweg heb ik ook nog een hotelletje nodig...
Habitat is ook een hostel dat goed bekend staat.

Kleurig... ik heb ook een nacht in zo'n 81 ding gedaan. Was prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven