Kousen-fetish

24-11-2010 19:58 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik (man 33 jaar ) was een jaar geleden uitgenodigd bij een bruiloft. Wat me destijds al snel opviel was dat de vrouwelijke ceremoniemeester hold-up kousen droeg. Aangezien ik hier niet vies van was had ze dit al snel door. Gelukkig reageerde ze niet afwijzend en plaagde mij hiermee een paar keer op de avond. Alles natuurlijk onder het mom ‘per ongeluk’ (wat het natuurlijk niet zo was). Ik heb een hele leuke vriendin en dus geen verdere stappen ondernomen (geen behoefte aan vreemdgaan).

Goed, sindsdien moet ik eerlijk bekennen dat ik echt een kousen-fetish lijkt te hebben. Op recepties en bruiloften, op het werk etc… ben ik alle mooie vrouwbenen aan het checken met de fantasie/hoop dat ze kousen of jarretels onder hun rok dragen. Ik moet me soms echt inhouden om me niet teveel op te vallen. Sindsdien helaas geen zelfde situatie meer voorgedaan (waarschijnlijk toch een eenmalige ervaring).

De kans dat meer mannen een kousen-fetish hebben lijkt me vrij groot. Maar zijn er ook vrouwen die dit hebben? Als vrouwen (buiten de slaapkamer) kousen dragen, is dat dan puur praktisch (om welke reden dan ook), of zit daar dan ook iets sexueels achter?
Kousen zijn ontzettend vrouwelijk, mooi en sexy.

Als man kan ik hier oprecht intens van genieten.

Hold up of met gordeltjes, het blijft geweldig mooi. De dames hebben hier ieder hun voorkeur voor maar ik ga voor beide.

Uiteraard ligt het ook een beetje aan model benen. Heeft de dame in kwestie bijvoorbeeld lange benen of juist niet.

Bij bijvoorbeeld ietsiepietsie dikkere bovenbenen wil er bij Hold-up nog wel eens een verdikking boven de kous komen. Dat is wat minder aantrekkelijk en zit (te) strak voor de dame in kwestie.

Maar dat is natuurlijk niets nieuws.

Namens (heel) veel mannen wil ik hierbij de dames bedanken die kousen (met- of zonder gordeltje) dragen. Jullie maken het leven een stuk leuker.

Dank, groet van Dave
quote:Dave890 schreef op 25 november 2010 @ 11:56:

Namens (heel) veel mannen wil ik hierbij de dames bedanken die kousen (met- of zonder gordeltje) dragen. Jullie maken het leven een stuk leuker.

Dank, groet van Dave Graag gedaan hoor Dave. Al draag ik die kousen vooral voor mezelf.
quote:Mil_Spec schreef op 25 november 2010 @ 11:40:

[...]

Vaak ook omdat mannen leren dat kousen sexy zijn, als we in de pubertijd komen gaan we vaak bepaalde blaadjes lezen of op internet kijken en die vrouwen hebben meestal wel kousen aan. Volgens mij ontstaan bepaalde sexuele voorkeuren ook in de pre-pubertijd, als je tijdens je sexuele ontwikkeling ergens vaak mee in aanraking komt kun je daar later ook een voorliefde voor krijgen. Misschien een stom voorbeeld maar toen ik klein was gingen we wel eens kijken naar balletvoorstellingen van mijn buurmeisje (was even oud als ik toen) en als ik nu bijvoorbeeld een volwassen balletdanseres zie merk ik dat ik dat nog steeds heel erg mooi vind.

Heel eerlijk: ik ben best jaloers op jullie vriendjes/mannen Leuk bedacht hoor, maar volgens mij is het veel simpeler: kousen maken je benen optisch langer, terwijl pantykousjes en sokken je benen optisch korter maken. Kousen zijn mooier dus, want we houden van lange benen. Dat effect wordt vergroot als je er jarretels bij draagt. Bovendien laten kousen het kruis vrij en ook énkel dat en dat wordt nu eenmaal geil gevonden.
Ik zie trouwens niet hoe door mij gedragen kousen jouw leven leuker maken... Ik draag ze omdat mijn rokjes anders opkruipen. Maar anyways, geen dank hoor.
en als je een jarretelgorel draagt en kousen aan jarretels hebt zul je zien dat de billen in een soort hartvorm getoont worden, het accentueerd/etalleerd je billen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
En zie dat maar eens met pantykousjes te bewerkstelligen!
hoog optrekken
Het gaat natuurlijk om het totale beeld bij kousen maar ik vind persoonlijk de boord en bovenbeen/bil het meest opwindend.

Onweerstaanbaar. Als mijn vrouw kousen draagt hold up of jarretels, dan moet ik haar aanraken

Je ziet soms dat vrouwen de slip over de jarretelles dragen. Ik neem aan dat het om het gemak gaat bij het uittrekken. Hoe denken jullie hierover?
quote:doddie schreef op 24 november 2010 @ 21:53:

en dit lingerie setje heb ik er net bij besteld

http://www.classic-charm.com/dutch/jarr ... ordel.html

sorry wordt een beetje enthousiast geloof ik lol

Mooi!

Ik zeg, da´s wat voor mij!
nou door trek het zaterdag aan voor je
Nóg meer redenen om me te verheugen nu!

Goh... ik ga het nog eens leuk vinden, kousen en jarretels en al die toestanden!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2010 21:35
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd
quote:amalia schreef op 24 november 2010 @ 21:44:

Waarom zijn hold ups sexy en pantykousjes libidokillers?

Pantykousjes zijn geen libidokillers, Natuurlijk zal elke man (en soms vrouw) het wel zeggen, maar dat zeggen ze ook van Uggs en leggings en waar lopen vrouwen heden ten dage in? Juist Uggs en leggings en soms daar ook nog eens pantykousjes bij. Wil dat zeggen dat al die vrouwen geen man kunnen krijgen?

Pantykousjes zijn eigen heel erg erotisch, het eerste wat iedereen er over zegt "maar het is zo lelijk als je dan al je kleding uit doen en...", tja misschien ben ik een absolute knurft wat betreft vrouwen, maar voor mij ontkleden vrouwen die pantykousjes zich niet spontaan. Dus waar komt die link vandaan dat elke vrouw meteen haar broek uitdoet als ze pantykousjes aan heeft?

Vind het persoonlijk nog altijd beter dan sokken.

Plaatje om mijn post op te leuken:

(Sofia Vergara arrives at Covergirl 50th Anniversary Celebration in Hollywood, January 5, 2011)
Voor mij ook alleen kousen. Vrijwel altijd met jarretels.

Vraag: gaan de jarretels onder of boven het eventuele slipje?
het broekje hoort officieel over de jarretels anders zou je ook niet meer naar toilet kunnen gaan.

van een kousen site:

Tot slot: veel vrouwen vragen zich in het begin af hoe het nu zit met de slip. Die draag je het beste over de gordel, dit voorkomt veel gehannes en zodoende hoef je je kousen maar eenmaal aan te trekken op een dag. Veel reclame foto's willen echter de gordel tonen en geven je het verkeerde voorbeeld.

einde kopie. deze info en andere weetjes over kousen, hoe je ze draagt enz vind je op deze site, je kunt er ook lingerie en kousen bestellen

http://www.nylonsandmore. ... derlands/nylonkousen.html
ik draag ze bijna altijd boven de slip, het is inderdaad wat meer moeite bij een toiletbezoek, maar so what?
LOL, zwemjuf, willen we dit weten?
dan lees je toch lekker niet!
lol, zwemjuf......, op zich wel nieuwsgierig is.....
Ik draag ze zonder slip, helemaal geen moeite meer en ook het zicht op de gordel

en met minimaal 3 straps waarvan er altijd 1 achterop zit ben je blij dat je ze eenmaal vast hebt.
Mijn vriend wil er iets over zeggen maar geen account aanmaken dus doet hij dat even onder mijn profiel:

James:

Ik heb hier ooit een account gehad, vandaar dat ik nog wel eens wat hoor van Doddie als het om bepaalde topics gaat. Zo ook dit topic. Ik kan zonder schaamte en met recht zeggen dat ik een stockingfetish heb, Dit even voorop gezet. Ik heb namelijk geen nylon fetish. Dat is in mijn ogen iets heel

anders. Deze mensen houden van alles wat met nylon te maken heeft. Mijn erotisch gevoel betreft dus alleen kousen, en dan met name de ouderwetse nylon kous. Liefst met in geweven naad, teen en hiel stuk. Buiten dat ik dit heel sexy en opwindend vind, heb ik ook een hang naar de 50ties en romantiek.Deze tijd herleeft voor mij als mijn vriendin dit draagt. Het is sexy, glamoures, en staat elegant. In combinatie met mooie pumps en een kokerrok, krijgt het die erotische look die ik zoek. Plakkers of holdups doen het dus niet voor mij. Van sterrenbeeld ben ik maagd, en zoek het dus snel in details. Kousen die details hebben, de naad, het gaatje in het boord waar later de jarretel gezet word. Het is voor mij de ultieme lingerie. Goed het is wat bewerkelijk, maar het resultaat is dan ook enorm als een vrouw zich op deze manier laat zien aan haar vriend, lover of haar man. Ze heeft wat extrá's gedaan. Duur zijn ze ook. Maar dat mag ook. Het is een luxe, met raffinement.

Als jonge man keek ik al stiekum in zwartwit boekjes, waarin dames stonden agfgebeeld in deze kousen. Dit beeld is me dus lang bij gebleven tot de dag van vandaag. Een fetish ontwikkelde zich in mijn geval dus als zeer jongeman. Ik moet ongeveer 14 geweest zijn. Toen voelde ik al die opwinding voor deze mooie dames in jarretel en kousen. Het zal tot het einde van mijn leven zo blijven. Ik zeg wel eens gekscherend, als ze mij in de het Pieter Baan centrum zouden behandelen voor deze fetish, en ik zou na jaren van onthouding op straat een vrouw zien in naad kousen, dan weet ik zeker dat alle behandelingen ten spijt mijn fetish herboren zou worden op het moment van aanblik. In mijn ogen een onschuldige aandoening (LOL) want in alle erotische/sexbladen staan ze afgebeeld, vrouwen in naadkousen. Ik als swinger kom ze alleen nooit tegen. Raar eigenlijk. Ik kom eerder op een swingfeest iemand tegen die een rubber gasmasker draagt dan een vrouw in ff stockings. Ik zal er mee moeten leven. Gelukkig heb ik een vriendin die er net zo weg van is als ik. Ik mag me dan ook erg gelukkig prijzen dat ze zo'n cadeautje voor me neer zet. Ik zeg dan ook Hoeraaaaa en bedankt. Gtrz James.
Hmm. Mr. Dod schrijft al net zo mooi als Doddie.
haha mrDod is mijn echtgenoot mayelf en heeft er minder mee dan james (in de zin dat het bij hem geen fetish is). Het is geschreven door mijn minnaar en dierbare vriend die ik al 7 jaar ken, James
Oeps, foutje ;)

Je gaf idd aan dat het je vriend was. wist eigenlijk wel dat je met Mr. Dod getrouwd was in plaats van samenwonen.

Maar feit blijft dat het mooi geschreven is!

Mijn complimenten aan James!!
http://www.youtube.com/watch?v=W0CxP33F ... re=related

Wat fimpjes op you tube met voorbeelden van echte stockings, en de kledingstyle die james en ik mooi vinden, vrouwelijk en sensueel, geil met style zoals wij dat zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven