druppel op afzuigkap..grrr

09-01-2011 17:42 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verhuisd, nu zit er op de afzuigkap(rvs) een druppel, ik heb al gevraagd wat voor een druppel maar waarschijnlijk is het frituurolie/vet want oude bewoonster zette haar frituurpan onder de afzuigkap(heel veilig...?) ik krijg die stomme druppel niet weg, inmiddels heb ik al ¤30,- uitgegeven aan rvs reiniger etccc... wie kan me helpen?

als niets meer helpt wordt het toch een rit naar de ikea voor nieuwe afzuigkap vrees ik...
@Christiane 04:

sorry maar dit topic gaat over gewone huis tuin en keuken dingen, mijn levensverhaal met alle ups en downs ga ik hier niet neertikken...

en geloof me.....

ontzettend rare reactie van je
@fozziebear: lukt me niet om een foto te plaatsen/....
Bij de Action schijnen ze witte sponsjes te hebben die heel goed RVS schoonmaken. Geen idee hoe het eruit ziet, maar het schijnt goed te helpen. Weet ook niet of het voor zo'n druppel werkt maar altijd te proberen toch? Eigenlijk heb je ook niet veel aan mijn advies, want ik weet zelf niet eens hoe ze eruit zien

Moet ze zelf ook nog steeds kopen namelijk!
Weet je, de druppel zit in het zicht. Je ergert je eraan. Je vermoed dat ie al ingebrand is. Ik zou morgen gewoon even naar de Ikea gaan als ik jou was. Scheelt je een boel gepoets. Waarschijnlijk krijg je het toch niet meer mooi. Desnoods zet je de andere afzuigkap op MP ofzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven