Male, Maldiven
maandag 10 januari 2011 om 16:23
Iemand reiservaring met de hoofdstad van de Maldiven?
Ik ben er dit weekend 2 dagen en vraag me af wat ik er kan doen, of wat vanaf daar goed te bereiken is.
Ik ga 1 dag een boot toertje doen, naar een leuk eilandje, beetje snorkelen enzo.
Maar dan heb ik dus nog een dag.
Is de stad zelf een aanrader? Ik fotografeer graag, dus dat is een beetje mijn bedoeling.
Of is er nog iets anders leuks te doen in de omgeving?
Dit is een last minute besluit, dus ik heb me er nog niet heel veel in kunnen verdiepen.
Alle tips zijn welkom.
Ik ben er dit weekend 2 dagen en vraag me af wat ik er kan doen, of wat vanaf daar goed te bereiken is.
Ik ga 1 dag een boot toertje doen, naar een leuk eilandje, beetje snorkelen enzo.
Maar dan heb ik dus nog een dag.
Is de stad zelf een aanrader? Ik fotografeer graag, dus dat is een beetje mijn bedoeling.
Of is er nog iets anders leuks te doen in de omgeving?
Dit is een last minute besluit, dus ik heb me er nog niet heel veel in kunnen verdiepen.
Alle tips zijn welkom.
maandag 10 januari 2011 om 17:01
Male is zelf wel leuk om te bekijken hoor.. beetje shoppen, fotograferen...
In de omgeving is verder niet veel te doen. Je kan idd eilandhoppen.. maar that`s it.
Misschien nog ergens een catamaran huren ofzo? Even leuk zeilen.. ( maar dan moet er wel wind zijn uiteraard.. wij lagen stil en moesten worden opgehaald met een speedboot)
In de omgeving is verder niet veel te doen. Je kan idd eilandhoppen.. maar that`s it.
Misschien nog ergens een catamaran huren ofzo? Even leuk zeilen.. ( maar dan moet er wel wind zijn uiteraard.. wij lagen stil en moesten worden opgehaald met een speedboot)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 10 januari 2011 om 17:04
maandag 10 januari 2011 om 17:10
woensdag 12 januari 2011 om 10:58
woensdag 12 januari 2011 om 11:11
Ik zit tussen 2 banen in op het moment, dus ik kan niet echt hele grote uitgaven doen.
150 euro voor anderhalf uur vind ik niet duur voor wat je voor dat geld krijgt, maar voor mij is het op het moment een beetje veel geld.
Is er een leuke markt? Een kerk of musea om te bezoeken?
Ik zoek eigenlijk dingen in die richting.
Een mooi straatje om door heen te wandelen?
Ik probeer ook te googlen, maar er is eigenlijk weinig info te vinden. Alles gaat over de rest van de eiland.
Logish, want daar gaat het ook eigenlijk om.
Maar ik zit juist 2 dagen in Male.....
150 euro voor anderhalf uur vind ik niet duur voor wat je voor dat geld krijgt, maar voor mij is het op het moment een beetje veel geld.
Is er een leuke markt? Een kerk of musea om te bezoeken?
Ik zoek eigenlijk dingen in die richting.
Een mooi straatje om door heen te wandelen?
Ik probeer ook te googlen, maar er is eigenlijk weinig info te vinden. Alles gaat over de rest van de eiland.
Logish, want daar gaat het ook eigenlijk om.
Maar ik zit juist 2 dagen in Male.....
donderdag 13 januari 2011 om 16:08
http://maldives.tourism-srilanka.com/male/index.html
je kan er ook een kopje thee drinken (of kun je in een tea shop alleen thee kopen? )
Ik wens je heeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier!
je kan er ook een kopje thee drinken (of kun je in een tea shop alleen thee kopen? )
Ik wens je heeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier!