Knipje

11-01-2011 10:35 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds regelmatig last van het knipje, door de bevalling van mijn dochtertje ook al is het weer bijna 11 maanden geleden is dit normaal?
last kan je lang hebben, het moet geen pijn doen!
Ja, das normaal. Nee, dat zeg ik niet goed. Ik heb het ook gehad! Net op het moment dat ik dacht dat het "nooit meer" goed kwam, realiseerde ik me dat de gevoeligheid weg was. Nog steeds is het wel een gevoelige plaats (en nee, niet lekker gevoelig!) maar het is niet meer dagelijks pijnlijk...
Volg je hart. Dat klopt.
Ja, dat kan helaas. Ik heb er ook te lang last van gehad en ineens was het over. Maar zoals bij alle littekens blijft het gevoelig.

(als het sneeuwt bijv. Vraag me niet hoezo en waarom, maar mijn littekens gaan jeuken als het ineens gaat sneeuwen)
Heel normaal. Na vijf en een half jaar heb ik er nog steeds soms last van. Vooral met vochtig weer jeukt en prikt het.

Ik had dan wel een erg grote knip met 17 hechtingen, maar ook kleine knipjes blijven vaak gevoelig.
Ik dacht dat dit over haarknipjes ging...

Na 13 maanden heb ik er alleen nog 'last' van als ik veel sta of veel heb gelopen.
Ik dacht ook dat dit over haarknipjes ging.

17 hechtingen. Ik moet nog....
quote:Paque_ schreef op 11 januari 2011 @ 11:31:

Ik dacht ook dat dit over haarknipjes ging.

17 hechtingen. Ik moet nog....

het komt vast allemaal goed

na 13 maanden voel je er dus bijna niks meer van...
Ik heb ook heel veel last gehad van mijn knip (ik ga geen verkleinwoord gebruiken, dat zou onterecht zijn )

Al op het moment dat het gehecht werd dacht ik: dit gaat volgens mij niet goed.

De hechtingen zaten gewoon niet lekker, een soort van te strak, ik voelde constant een trekkend gevoel.

Er zou iets mee moeten gebeuren wist ik. Maar er was nog een wens voor een 2e kindje dus ik heb mijn 2e bevalling afgewacht. Toen heb ik op voorhand met de gyn besproken dat ik heel mooi en zorgvuldig gehecht wilde worden. Het hechten duurde toen ruim een half uur maar er is toen goed werk afgeleverd, alles is bijna weer als vanouds.
2 keer geknipt en nergens last van gehad nadat de hechtingen eruit waren. Gaan ook niet irriteren als het gaat sneeuwen of regenen. Ik prijs me gelukkig als ik dit lees.

Wel hebben ze in het ZH de tijd genomen om te hechten, misschien dat het helpt? Alleen nu niet meer voor TO.
Ik heb er ook nog flink last van.

vanaf de eerste minuut heb ik er al last van.Bij het verwijderen van de hechtingen is de boel weer open gesprongen. Daarna diverse infecties gehad. Na 4 mnd Heeft de Gyn de boel onder plaastselijke verdoving geprobeerd te verbeteren. Nu een maand later is de wond eindelijk dicht. Er zit nog steeds veel wildvlees en zitten op bv een kruk of rand van stoel/bed doet nog pijn.Moet het nu inmasseren met verdovende zalf. Mocht het over een tijdje nog niet beter gaan dan gaan ze onder narcose de boel reconstrueren....

Dus als het echt nog problemen geeft bij bv sex zou ik zeker terug gaan.
Ik heb er na ruim 3,5 jaar nog steeds last van...
Ik ben 4 maanden geleden en voel de knip (want inderdaad bij mij ook echt geen knipje ) nog steeds wel eens. Het doet geen pijn, maar ik voel het wel als het bijv. koud is. (raar eigenlijk) Verder ben ik heel netjes gehecht en de verloskundige heeft daar ook echt de tijd voor genomen. Nadat de hechtingen eruit waren deed het geen pijn meer. We hebben ook na 3 1/2 week weer sex gehad en dat deed geen pijn. Gelukkig maar. Als ik het zo lees kan het dus altijd wel gevoelig blijven. Ach, ik vind het niet vervelend. Maar doet het bij jou nog echt pijn dan?
Ik heb ook een knip gehad, nu bijna 5 maand geleden. Het hechten duurde bij mij ook ruim een half uur en was geen pretje. Wel is er mooi werk geleverd en heb ik weinig tot geen last. Alleen met overgang naar koud weer of extreme vorst, voel ik hem trekken.

Ik ben blij dat het zo afgelopen is en dat het in het zkh vakkundig gehecht is. Maar gevoelig punt blijft het....
quote:fellowes schreef op 11 januari 2011 @ 14:17:

Ik heb er ook nog flink last van.

vanaf de eerste minuut heb ik er al last van.Bij het verwijderen van de hechtingen is de boel weer open gesprongen. Daarna diverse infecties gehad. Na 4 mnd Heeft de Gyn de boel onder plaastselijke verdoving geprobeerd te verbeteren. Nu een maand later is de wond eindelijk dicht. Er zit nog steeds veel wildvlees en zitten op bv een kruk of rand van stoel/bed doet nog pijn.Moet het nu inmasseren met verdovende zalf. Mocht het over een tijdje nog niet beter gaan dan gaan ze onder narcose de boel reconstrueren....

Dus als het echt nog problemen geeft bij bv sex zou ik zeker terug gaan.Sjemig wat een verhaal en ik had al geen kinderwens. Sterkte dames.
Hier ook last van de knip. Zeker op deze dagen. Zodra het vochtig weer is is 'ie gevoelig.
Ik had er ook veel last van, dacht dat het moest slijten. Na mijn derde bevalling moest ik onder narcose omdat mijn placenta niet mee wilde. De gyn heeft me toen weer even netjes bijgewerkt en ik heb nu geen klachten meer. Blijf er dus niet te lang mee lopen! Achteraf besefde ik me pas hoeveel last ik er eigenlijk van had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven