Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Mamax succes zo!
Jinny, sterkte met de uitslag vandaag!!

Stond idd te janken na de Heimlich in de keuken. Heb er maar heel luchtig naar haar toe over gedaan.

Voor de andere kids was het ook zeker een succes. Gewoon koekhappen, Pictionary en voelen in een kussensloop is ook leuk hoor!

Maar ik bewonder al je activiteiten, kan er niet aan tippen (ontbijt met de hele klas, taarten bakken etc.)!

En Mamax, succes met de sollicitatie vandaag!
Oja prik goed verlopen. Vertelde op het buro het bakeren te gaan afwennen, maar zij vonden het beter om eerst de 'nachtvoeding af te bouwen'. Hoe doe je dat, een kind laten krijsen in de nacht?

Hij zit nu op ruim 9 kilo en heeft de hoofdomtrek van CG toen ze 4 jaar was.
Nou niet afbouwen dus. Gewoon Zeun zelf laten afbouwen en niet op commando van CB.
Ja afwachten he. Dacht ik ook al. Hij heeft wel veel mamahonger, die dikke pop.

Jij nog aan het bv, Star?
Lekker babyspekkies

Nope, met 13 maanden is ze vanzelf gestopt.
Oh, dat is me ontgaan! Wat anders zeg dan bij Cee..
Ja nogal ja, die was nog luid en duidelijk aan het slurpen
Morgen!

Werk donderdag dus vandaag lekker eerder weg. Kindjes zijn er niet dus 100.00 plannen voor nu! Heerlijk, eerst nu koffie!

Star: Ja serieus over de worteltjes. Ze komen me echt de neus uit, maar echt enige (naast patat en pannenkoeken en brood met zoetigheid) wat er goed in gaat. Verder nog kale spaghetti met wat moeite, maar dat is ook geen maaltijd...

Wist ook niet dat E. gestopt was. Goed gevoel over evengoed?

Compu: brrr heftig hoor! Maar gelukkig weet je hoe het moet, zo'n heimlich! Lekkere Buddha kweek jij zeg! Zou ook niet zomaar afbouwen omdat ze dat zeggen hoor!

Mamax: en? en? en?

Jin: ben ook benieuwd naar uitslag...
Oja Hel, ik vergeet het steeds.. Maar die date in H. was dus niet in een groot huis hoor! Een schattig klein huisje juist. Dan moet je vast wel weten waar..
Bridges, is dat op de foto het theater in Bdorp? Toen alles nog o.k. was?
Oe, loop ernstig achter met reageren en feliciteren geloof ik (en kaarten sturen, maar dat ga ik vanavond doen).

Lianne, nog van heel harte gefeliciteerd grote meid!! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Compu, jee, wat schrikken met die Heimlich. Had ze zich verslikt in iets hards? Klinkt helemaal leuk, je feestje. Mmm, klein huisje aan de haven in H? Beetje onderaan dijkje? Dat zijn idd schattige huisjes!

Bridges, zou het weer een nieuwe fase van smaakontikkeling en/of uittesten van de eigen wil zijn? Maatje lijkt ook wel steeds minder te lusten ipv meer. voor jullie, want gedoe aan tafel is Niet Leuk aan het eind van de dag (maar zo te lezen ben je er redelijk cool onder).

Mamax, mijn duimen draaien!

Jin, en voor jou ook!
Suus, over de aaifoon heengereden, kannonne! Is hij nog te redden? Ik ga je even bellen morgen ofzo, even afstemmen over de verjaardagen.
Compu: welke foto bedoel je? Wij waren naar theater in mijn jouw stad...

Hel: dank voor de hug. Drama aan tafel is niet echt iets van laatste tijd hoor. Soms gaat het beter. Lijkt wel in vlagen. T. heeft alleen het eerste jaar goed gegeten, vanaf toen at hij niets meer. (Dus al 4 jaar, wat dat betreft niet iets wat ik link aan zijn ontwikkeling, hooguit die van zijn eigenwijsheid... )

Ben er wel redelijk relaxed onder, maar soms baal ik er gewoon van. Zou zo graag willen dat hij ook kan genieten van het eten, de eetmomenten en zelfs het helpen. Hij lijkt het ook wel eng te vinden inmiddels, nieuwe dingen proeven. Ook dat gaat soms beter, maar goed.
Mijn jongste kind is heel erg allergisch voor katten . Nou moet mijn katertje die ik al twaalf jaar heb per direct weg . Waar vind ik zo snel een fijn tehuis voor hem zodat hij daar met pensioen kan?

Oh ja en allergisch voor berken. En als hij ouder is kan er nog beter worden getest.

Ik vind nu al niks aan 2011 .
Bridges, voor het eten. Hopelijk gaat het beter met de jaren, maar daar heb je nu niks aan.
Oh Jin, dat is niet leuk!!! Jee, nu dus z.s.m. plekje zoeken. Lieve buren? Bejaardenhuis ind e buurt? Zoiets? Of familie in NL die hem kan/wil overnemen? Niet leuk voor jongste maar ook niet voor jou...

En berken. Zijn die er veel in jouw buurt? He... bah.
Berken-allergie staat ook in verbinding met voedselallergie zoals appels, meloen etc. Ik wil eigenlijk een gesprek met een allergoloog want mijn huis moet ook (als de kat (:´-( weg is) grondig volgens speciale regels gereinigd worden.
o Jin, wat is dat kut zeg.

Zijn er geen vrienden/bekenden die hem zouden willen?

Of in elk geval op willen vangen tot je een mooi plekje voor hem hebt gevonden?
Betekent dat dan ook dat hij dus allergisch kan zijn voor die vruchten die je noemt?
quote:Jinny schreef op 11 januari 2011 @ 13:09:

Berken-allergie staat ook in verbinding met voedselallergie zoals appels, meloen etc. Ik wil eigenlijk een gesprek met een allergoloog want mijn huis moet ook (als de kat (:´-( weg is) grondig volgens speciale regels gereinigd worden.ohh jee wat vervelend. heb je wel aviezen gekregen over het eten wat wel en niet kan?
Hmmm lees even Berkenallergie. Hoop over te vinden. Sneu voor het ventje...
quote:bridges6 schreef op 10 januari 2011 @ 22:47:

Amalia: geen idee hoe ik het heb gedaan maar je bent nu vriendjes met mijn man op facebook... En geen idee hoe ik het ongedaan kan maken. Zat per ongeluk op de verkeerde. Jij een idee?Nee ik ben geen vriendjes met hem want ik heb hem geweigerd, onaardig he?
quote:amalia schreef op 11 januari 2011 @ 13:23:

[...]

Nee ik ben geen vriendjes met hem want ik heb hem geweigerd, onaardig he? Haha, gek. Jij staat volgens mij wel in zijn lijstje. Zal eens zoeken straks...
O, wat dubbel erg Jinny, zo'n heftige allergie en dat je je lieve beestje weg moet doen
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven