Wat eten we vandaag?

28-09-2010 12:40 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten, en kom inspiratie opdoen!

Het vorige topic is hier na te lezen:

En wat eten we vandaag?
Ik moet nog boodschappen doen... Ik denk paddestoelenrisotto met een biefstukje erbij.

Ik doe ook gelijk boodschappen voor morgen, want dan heb ik cursus. Dat wordt iets makkelijks en snel, dus ik denk een pot groenten, krieltjes en een snel stukkie vlees.
Oh en ik wil best een nieuw topic openen hoor, als we bij de 3000 zijn.

Zal eens zoeken naar een leuk plaatje.
Rode kool met appeltjes, gebakken aardappeltjes en een kipburger :-)
Vanavond maak ik soep. Heb nog een bende groente die op moet, dus het wordt... groentesoep...
Gisteren bami gegeten bij vrienden.

Vandaag maak ik aardappels uit de oven (met heerlijke paprikapoeder uit Spanje), met een falafelburger en een linzensalade en geroerbakte aubergine. Lekkerrrr!
Hutspot
Linzensoep

Panga, rostirondjes en gemengde groentemix.
Het Spaanse Tomatentaart Experiment van gisteren was zeer geslaagd. Die gaat dus in het boekje!

Vanavond salade met tonijncarpaccio en spekjesdressing.
Klinkt goed, Spaanse Tomatentaart. Wat zit daar verder in?

Ik heb echt geen idéé wat ik ga eten. MrBrown is onderweg hier naartoe. Ik heb niet genoeg in huis om voor 2 iets te koken. Er moeten dus boodschappen gedaan worden. Of we gaan uit eten, kan natuurlijk ook, haha.
Ben ook benieuwd naar de Spaanse tomatentaart. Klinkt goed. Heb je een recept, Mittens?

Eet vanavond prefab tomatensoep (biologische, uit een zak, van Unox; die is qua kant-en-klaar goed te doen, smaakt in elk geval écht naar tomaat en is niet zo zout) en een bruine bol met geitenkaas, komkommer en rucola.

Vriend en dochter eten macaroni, op de bank, met bord op schoot, voor de tv. Dat is beleid in Huize E als een van de twee 'grote mensen' niet mee-eet.

Ik weet zeker denk dat je uit eten gaat, GB.
quote:Elynn schreef op 11 januari 2011 @ 16:48:

Ik weet zeker denk dat je uit eten gaat, GB.

gisteren boerenkool gegeten met worst. vanavond maakt man eet ik geloof een boemboe ajam paniki met groenvoer erin en rijst erbij!

winnie fijn dat de uitslagen goed zijn. hoop dat het je (zover mogelijk) geruststelt en dat je nu echt kunt gaan herstellen!

Jynta; je bent nu gelijk verslaafd geraakt aan het plakken van plaatjes niet? ik verwacht in originele OP met ténminste 1 plakplaatje!
De Shoarmataart uit de laatste Allerhande....
Goh, wat ben ik voorspelbaar hebben jullie een mensenkennis. Ik ga tapas eten. (En dan naar de film; 'Potiche'.)
anoniem_64cf6f24eb981 wijzigde dit bericht op 11-01-2011 17:31
Reden: Voor de duidelijkheid, ik eet die tapas UIT, ik maak ze niet zelf... *grin*
% gewijzigd
quote:Luneth schreef op 11 januari 2011 @ 13:38:

Gisteravond heb ik Curry Rogan Josh gemaakt met behulp van een potje van Patak's. Heel lekker! Mag ik vaker maken van mijn vriend .

Vanavond wordt het waarschijnlijk een omelet met kastanjechampignons. Is makkelijk, moet vanavond om 18:00 uur weer op school zijn, dus dat kan ik mooi van te voren even eten.Met wat voor vlees maak jij dit? Officieel met lams geloof ik? Ik wil het al een tijdje maken maar weet niet precies welk deel ik daar voor moet gebruiken..
oops
pompoensoep

zelfgemaakte falafel, tzatziki, turks brood en salade met geitenkaas of peynir
Hello ladies!

Ja het zorgt zeker voor een heel stuk geruststelling. Ik ga er vanuit dat de klachten nu verder zullen afnemen en dat 2011 gewoon een beter jaar gaat worden. Long-apk zal ook wel weer goed komen. Hoop alleen dat die stomme doos van een longarts nu wel eens op tijd het spreekuur draait. Ben eigenlijk altijd als eerste aan de beurt (omdat ik gewoon om een vroege afspraak vraag), maar dan nog weet ze het te presteren om me een half uur te laat op te roepen. En dat komt niet omdat ze vast heeft gestaan in het verkeer, want ik hoor mevrouw altijd verderop in de gang kwetteren tegen een collega.

Hahaha tot zover het off-topic...

OT: restje pasta van gisteren met een salade erbij met feta en olijven.

Toch nog even offtopic: spannend Suuz, de aanstaande verhuizing! Wel lekker dat je straks in een prettigere woonomgeving kunt gaan wonen, zeker met je 2 kleine moppies.

@GB: pffff weer uit eten?!

@Elynn: heerlijk toch... lekker op de bank eten.... Ik hang zelf altijd ook voor de tv als ik alleen eet.

@Iedereen: Zie hier trouwens weer allerlei lekkere maaltijden voorbij komen.... Krijg trek dus hoop dat mams zo klaar is in de keuken.... Aanvallen!!!!
@GB: eet smakelijk met je tapas!!

Vanavond maak ik mijn "nieuwe recept van de week", het wordt een varkenshaasje uit de oven met mozzarella en Serranoham, eigenlijk moet er dan olijventapenade tussen (maar dat lust ik niet) maar dat vervang ik door groene pesto. Moet ook prima kunnen lijkt me. We eten er gebakken krieltjes en gekookte haricot verts bij. Ik moet alleen nog even geduld hebben, verwacht vriend om 20h thuis en dan eten we dus pas.
Zelfgebakken Quiche Lorraine, kippenboutjes met honing uit de oven, salade met geitenkaas en frambozen, en stokbrood met ailioli. Krijg eters, vandaar
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Gister spruiten stamppot, vandaag winters stamppotje met zak groenten van de ah, morgen zuurkool bij moeders en donderdag boerenkool met worst. Waarom zoveel stamppotten?? Nou, man eet heel de week niet thuis en hij lust geen stamppot, vandaar...
Een keer is genoeg ...
Ik heb een deadline vanavond en geen inspiratie. Dus lekker tagliatelle met gestoomde broccoli en witlof en gesmolten kaas erop.
Pizza salami.
@VC: jij kookt lekker voor je gasten zeg!

Het varkenshaasje was heerlijk, echt een goed recept. Vriend vond het ook erg lekker dus het zal hier zeker op tafel terugkeren.
Boerenkool met worst en twee grote augurken. Lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven