Good luck!
dinsdag 11 januari 2011 om 17:04
Jee, dat is snel opgelost met poes Jin, fijn! En samen met oudste helemaal wegbrengen, avontuur!
Whahaha, die bordjes! Maaaar, moet zeggen dat Maatje geregeld in een deuk ligt als ze Jip en Janneke "te voorschijn eet" (echt Hema ). Dus het zou wel eens kunnen werken!
Ga je zelf opwarmen bakken of wordt het buitenshuis Star? Maatje heeft er echt zin in, heeft de tafelschikking al klaar.
Whahaha, die bordjes! Maaaar, moet zeggen dat Maatje geregeld in een deuk ligt als ze Jip en Janneke "te voorschijn eet" (echt Hema ). Dus het zou wel eens kunnen werken!
Ga je zelf opwarmen bakken of wordt het buitenshuis Star? Maatje heeft er echt zin in, heeft de tafelschikking al klaar.
dinsdag 11 januari 2011 om 20:14
Goeie borden!! maar dan willen ze het toch juist niet opeten??? Te leuk zo.
Ben eigenlijk heel blij te lezen dat veel kinderen hier slecht eten. B heeft ook bijna zijn hele leven geen groente gehad. Echt erg. Ik pureer wel eens een hele gekookte courgette door de pannenkoeken (tip voor Cg), dat proef je niet. En ik deel royaal vitaminepillen uit, Knorr Vifit met wortel en banaan en idd de Zonaturapakjes. En dus de ketchup waar tomaat in zit ha ha
Zeg ehh, Jin vroeg het laatst ook al en ik ben het er wel mee eens; kan Cin niet uit het schema? Ze is hier nooit, op Hyves ook zelden. Beetje opschonen zo af en toe mag wel toch?
Jin, wat goed dat je zo snel een nieuw adres hebt voor de kat! Super. Wat een opluchting. Fijn hoor. Vlieg je met man mee terug? Waar blijft jongste?
Ben eigenlijk heel blij te lezen dat veel kinderen hier slecht eten. B heeft ook bijna zijn hele leven geen groente gehad. Echt erg. Ik pureer wel eens een hele gekookte courgette door de pannenkoeken (tip voor Cg), dat proef je niet. En ik deel royaal vitaminepillen uit, Knorr Vifit met wortel en banaan en idd de Zonaturapakjes. En dus de ketchup waar tomaat in zit ha ha
Zeg ehh, Jin vroeg het laatst ook al en ik ben het er wel mee eens; kan Cin niet uit het schema? Ze is hier nooit, op Hyves ook zelden. Beetje opschonen zo af en toe mag wel toch?
Jin, wat goed dat je zo snel een nieuw adres hebt voor de kat! Super. Wat een opluchting. Fijn hoor. Vlieg je met man mee terug? Waar blijft jongste?
dinsdag 11 januari 2011 om 20:30
Ooo, pannenkoekenhuis met speeltuin, dat is helemaal mooi!
Ja, ik vind het ook niet erg als Cin uit het schema gaat hoor. Maar ook niet als ze erin blijft. Met mij kan je alle kanten op.
Typisch toch die kinderen. Groente gaat hier altijd als eerste op (dwz boontjes, snijbonen, wortels, doperwtjes, broccoli of bloemkool). Vlees is ze niet gek op (behalve chorizo en salami).
Ja, ik vind het ook niet erg als Cin uit het schema gaat hoor. Maar ook niet als ze erin blijft. Met mij kan je alle kanten op.
Typisch toch die kinderen. Groente gaat hier altijd als eerste op (dwz boontjes, snijbonen, wortels, doperwtjes, broccoli of bloemkool). Vlees is ze niet gek op (behalve chorizo en salami).
dinsdag 11 januari 2011 om 21:25
Als ik dit zo lees mag ik met mijn mannen niet klagen. Mini eet geen stamppot of puree en ze zijn beiden niet gek op gekookte aardappels, maar verder eten ze eigenlijk alles wel. O nee, Maxi eet alleen tomatensoep, alle andere soorten niet.
Nog even puinruimen hier, morgen om 9.30 worden de foto's gemaakt.
En nog een voor Maxi, eindelijk weer koortsvrij!!!
Nog even puinruimen hier, morgen om 9.30 worden de foto's gemaakt.
En nog een voor Maxi, eindelijk weer koortsvrij!!!
dinsdag 11 januari 2011 om 21:38
Spannend van de foto´s Mamax! Hier ook vrij gemakkelijke eters, ook geen puree (gek, die van jou ook niet, lijkt me typisch wel kindereten), jongste kan wel vreselijk klooien, oudste lust eigenlijk alles.
Compu, ik ga donderdag (morgen gesloten) naar de kinderarzt voor meer uitleg. Zijn schildklierwaarde zat wel binnen de referentiewaardes, maar echt ook maar net. Ik wil daar meer van weten.
Star, leuk feestje wordt het! Hoeveel dames en heren komen er?
Maxi koortsvrij? Daar heb ik overheen gelezen, wat fijn!!!
Mijn moeder komt dit weekend. Ik ga met haar en oudste en kat mee terug (ik ga rijden) en vlieg dan denk ik samen met oudste weer terug vanaf nederland naar huis. Nog even concreet worden. Jongste blijft bij man.
Compu, ik ga donderdag (morgen gesloten) naar de kinderarzt voor meer uitleg. Zijn schildklierwaarde zat wel binnen de referentiewaardes, maar echt ook maar net. Ik wil daar meer van weten.
Star, leuk feestje wordt het! Hoeveel dames en heren komen er?
Maxi koortsvrij? Daar heb ik overheen gelezen, wat fijn!!!
Mijn moeder komt dit weekend. Ik ga met haar en oudste en kat mee terug (ik ga rijden) en vlieg dan denk ik samen met oudste weer terug vanaf nederland naar huis. Nog even concreet worden. Jongste blijft bij man.
dinsdag 11 januari 2011 om 21:40
Zo, taart staat in de oven, cadeautjes ingepakt, jongste knapt op van de antibiotica en kan heel braaf zelf stomen als je het apparaat geeft (zo lief), en het is ongelofelijk wat oudste nog presteert qua dwarsigheid met 39,3 graden om dan vervolgens heel hard in te storten. Ik ben klaar voor de bescheiden verjaardag van manlief morgen.
woensdag 12 januari 2011 om 08:26