Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Miranda01 schreef op 20 december 2007 @ 00:02:

[...]

Thanks, ik hoop dat je gelijk hebt Ik ken "de man" wel goed hoor....wees gerust....hij neemt echt wel weer contact op....even in z'n sop gaar laten koken...dat helpt.
En welke termijn vinden jullie (coaches...! acceptabel....1 week? haha...
quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 00:05:

[...]

Ik ken "de man" wel goed hoor....wees gerust....hij neemt echt wel weer contact op....even in z'n sop gaar laten koken...dat helpt.jaaa, daarom vroeg ik ook gister naar jouw mening....als Man...;-))
Hahaha (even afgeleid door zoeken naar erwten-plaatje) :

Peas on earth!
Vind 1 week wel acceptabel langer houd Vleer t nl ook niet vol..
(das dus de melodie van 'er is een kindeke', voor 't geval jullie dat willen meezingen )
Peas on earth!
Prinses gaat ook voor EEN week!
Peas on earth!
1 week lijkt me echt de limit! Binnen deze week zal ie, als hij moeite wil doen voor je, zeker reageren. Duurt het langer, dan tja.....
En ach wat maak ik me druk....heb die man nog nooit gezien! Erg.....

Ik kan me herinneren dat ik een tijdje terug Shapeshifter en Lelie vol ongeloof aanhoorde over "verliefdheid of gevoelens" voor man via internet, die ze nog niet eens hadden gezien, behalve dan op wat foto's. Normaal ga ik daarom ook niet zo uitgebreid leuke, lieve en ook wel spannende smsjes (terug)sturen, heb zoiets van "eerst zien dan geloven" maarja, bij deze is het zo gelopen...
Xan stuurt Prinses nu naar haar blauwe dekbed....begint nu onzin uit te kramen omdat ze slaapdronken is. Duschhhhh...naar bed, naar bed...zei Duimelot...
dus ik wacht nu op zijn initiatief? niet meer smsen, niet meer als 1e iets zeggen op msn en zo....? pff...;-)
Miran moet mars/venus boek maar weer eens uit de kast halen, of zo.....
Hmm vind verliefdheid of in ieder geval 'kriebels' niet raar hoor, via internet. Ooit zelf ook wel eens gehad bij tijdje chatten. Merkte wel dat je niet te lang moet wachten met daten want anders wordt vooral spannender, hoge drempel en enger (maar dat laatste kan ook aan watjes-mentaliteit van erwt liggen).

Dusss... deal...? een week?
Peas on earth!
Eerst nog wat eten, zei Likkepot (prinses begint namelijk weer honger te krijgen en is beetje hyper vanavond... )
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 20 december 2007 @ 00:09:

En ach wat maak ik me druk....heb die man nog nooit gezien! Erg.....

Ik kan me herinneren dat ik een tijdje terug Shapeshifter en Lelie vol ongeloof aanhoorde over "verliefdheid of gevoelens" voor man via internet, die ze nog niet eens hadden gezien, behalve dan op wat foto's. Normaal ga ik daarom ook niet zo uitgebreid leuke, lieve en ook wel spannende smsjes (terug)sturen, heb zoiets van "eerst zien dan geloven" maarja, bij deze is het zo gelopen...Ehmmm, ja...moet eerlijk bekennen dat ik me er zelf op betrap dat gauw wel te doen: Lieve smsjes e.d. versturen terwijl ik persoon enkel op foto heb gezien...heb geen idee waarom, misschien omdat het goed voelt?
(jaaaaaaaaaaaaaa ik ontdek net dat in doosje chocolaatjes, behorend bij kerstpakket-kadobon, OOK nog een bioscoopbon zit ! Prinses altijd errug snel tevreden en blij )
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 20 december 2007 @ 00:10:

dus ik wacht nu op zijn initiatief? niet meer smsen, niet meer als 1e iets zeggen op msn en zo....? pff...;-)Miran: JA! Laat hem nu maar initiatief tonen....ook al is het moeilijk voor je....als ie je echt leuk vind...komt ie vanzelf wel....
Waarom ben jij hyper Prinses?
quote:Miranda01 schreef op 20 december 2007 @ 00:09:

Normaal ga ik daarom ook niet zo uitgebreid leuke, lieve en ook wel spannende smsjes (terug)sturen, heb zoiets van "eerst zien dan geloven" maarja, bij deze is het zo gelopen...Maar das toch ook niet erg Miran! Als 't goed voelt, dan is't okee. Is ook zonde om spijt van te hebben, want op dat moment voelde het goed. Dat neemt niet weg dat het K*T is als 't nu met zo'n domper afloopt, maar op dat moment was het okee en leuk toch? Spijt is zonde (prinses begint beetje moralistisch te worden op late avond. Sorry).
Peas on earth!
Xan doe je msn eens aan !!! heb belangrijke vraag voor je !!
quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 00:13:

[...]

Ehmmm, ja...moet eerlijk bekennen dat ik me er zelf op betrap dat gauw wel te doen: Lieve smsjes e.d. versturen terwijl ik persoon enkel op foto heb gezien...heb geen idee waarom, misschien omdat het goed voelt?

Ja precies, het voelt goed, foto's leuk, stem leuk, berichtjes leuk, dus allebei wel enthousiast, tot het gedoetje van gisteren.

Maar je hebt gelijk ff met rust laten is beter.....
quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 00:16:

Waarom ben jij hyper Prinses?Kweenie... prinses vaak op bepaald punt 'over slaap heen' en wordt dan weer wakkerderderder... Verder mogelijk doordat ik alle kerstpakketchocolaatjes zojuist heb opgegeten. Word ook beetje druk-int-hoofd van overactief forummen (en daarmee krijgt drs. X. Ander toch ook nog gelijk bij advies ten aanzien van slapeloosheid van Vleer: niet forummen op de late avond...)
Peas on earth!
Tja MrDate is een oude date , vorige keer ging t mis qua communicatie , qua pushen etc etc..

Misschien dat een 2e kans wel goed gaat, maar ook dat weet niemand ..Maar ik durf t risico wel te nemen , als je t niet probeert weet je de uitkomst nooit natuurlijk
Even snel een berichtje voor lief Prinsesje. Ik zit nog steeds met ziek kindje, dus even weinig msn tijd. Ik ga je morgen mailen

En dat in de 3e persoon praten moet écht stoppen, red jullie zelf voor het te laat is
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Vleermuis28 schreef op 20 december 2007 @ 00:19:

Tja MrDate is een oude date , vorige keer ging t mis qua communicatie , qua pushen etc etc..

Misschien dat een 2e kans wel goed gaat, maar ook dat weet niemand ..Maar ik durf t risico wel te nemen , als je t niet probeert weet je de uitkomst nooit natuurlijk

Pushen van Vleer's kant?

(prinses vindt Vleer trouwens wel heel eerlijk over zichzelf, das leuk!)

Voordeel van herkansing is dat je dan wel weet WAT er misgaat en wat er anders moet. Wanneer is date met MrD nou precies?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven