minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
maandag 10 januari 2011 om 21:10
quote:Unreachable schreef op 10 januari 2011 @ 14:52:
Mijn verstand en gevoel zijn het zò niet met elkaar eens!
Volgens mij is dat iedereen zijn probleem hier !!!
Ik ben igg nog iets meer dan twee dagen verwijderd van mijn eerste afspraak met mijn nieuwe sv. En ik vind het ontzettend spannend. Liep al dagen met flinke onzekerheid rond. Beetje in de trant van, ben ik wel mooi genoeg, zal alles goed gaan enz enz.
Maar kreeg vanmiddag een paar lieve en opwindende smsjes van hem dus die onzekerheid is nu ook flink afgenomen.
Dus nog twee nachtjes slapen. Ik kan echt niet wachten, ben er nu al helemaal vrolijk van. En dat kon ik echt wel gebruiken in m'n leven.
@netstokstaartje: heb je al wat gehoord?
Mijn verstand en gevoel zijn het zò niet met elkaar eens!
Volgens mij is dat iedereen zijn probleem hier !!!
Ik ben igg nog iets meer dan twee dagen verwijderd van mijn eerste afspraak met mijn nieuwe sv. En ik vind het ontzettend spannend. Liep al dagen met flinke onzekerheid rond. Beetje in de trant van, ben ik wel mooi genoeg, zal alles goed gaan enz enz.
Maar kreeg vanmiddag een paar lieve en opwindende smsjes van hem dus die onzekerheid is nu ook flink afgenomen.
Dus nog twee nachtjes slapen. Ik kan echt niet wachten, ben er nu al helemaal vrolijk van. En dat kon ik echt wel gebruiken in m'n leven.
@netstokstaartje: heb je al wat gehoord?
dinsdag 11 januari 2011 om 10:19
Ik sluit me aan bij houvanjezelf, als je veel van nr 1 houdt moet je dan niet zomaar voorbij gaan omdat de ander nu zo spannend is, en wat in het verleden is gebeurt, gebeurde ook niet zomaar denk ik dan,
Bij mij is het met de nieuwe sv niet goed, we zitten niet op 1 lijn, oke sex was lekker maar ik zit niet nog eens te wachten op ellende dat heb ik vorig jaar genoeg gehad, dus heb het gestopt voordat het echt iets word
Nu maar es kijken wat de tijd me gaat brengen.
gr
Bij mij is het met de nieuwe sv niet goed, we zitten niet op 1 lijn, oke sex was lekker maar ik zit niet nog eens te wachten op ellende dat heb ik vorig jaar genoeg gehad, dus heb het gestopt voordat het echt iets word
Nu maar es kijken wat de tijd me gaat brengen.
gr
dinsdag 11 januari 2011 om 10:43
dinsdag 11 januari 2011 om 10:46
@intherapie: verstandige beslissing! SV moet wel leuk zijn en blijven! ben benieuwd wat de tijd je brengt...
@Unreachable: Het is denk ik heel verstandig van je dat je het gestopt bent. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je hart daar hetzelfde over denkt.
Bij mij is het juist het nieuwe met een sv en de spanning die daarbij komt die mij vlinders bezorgen..maar ik weet wel dondersgoed dat niemand ooit kan tippen aan mijn nr1. denk dat het wel belangrijk is om dat te voelen in hoofd en hart..
@Unreachable: Het is denk ik heel verstandig van je dat je het gestopt bent. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je hart daar hetzelfde over denkt.
Bij mij is het juist het nieuwe met een sv en de spanning die daarbij komt die mij vlinders bezorgen..maar ik weet wel dondersgoed dat niemand ooit kan tippen aan mijn nr1. denk dat het wel belangrijk is om dat te voelen in hoofd en hart..
dinsdag 11 januari 2011 om 13:31
Zo, heb in de afgelopen 24 uur vreselijk veel gehuild, liters koffie gedronken, een pakje sigaretten leeggepaft (normaal zo'n 5), zielig geweest, m'n laatste mailtje aan ex 30 x doorgelezen.
Nu mezelf een schop onder mijn kont gegeven, een half uur onder de douche gestaan, haren geföhnt, opgemaakt, mailtje gewist en besloten dat ik er klaar mee moet zijn.
Vanavond me maar eens lekker laten verwennen door nr 1....
Het is trouwens heerlijk om hier mijn hart te luchten, voel me echt gesteund!
Thanks!
Nu mezelf een schop onder mijn kont gegeven, een half uur onder de douche gestaan, haren geföhnt, opgemaakt, mailtje gewist en besloten dat ik er klaar mee moet zijn.
Thanks!

dinsdag 11 januari 2011 om 14:15
Wow Unreachable, ik vind het echt een super sterke beslissing van je. Ik vrees dat ik niet zo sterk in mijn schoenen had gestaan...als iets zó goed voelt. En nu inderdaad weer in de "hup vooruit" stand. Het zal zich af en toe nog wel eens aandienen en je mag er ook gerust nog even over door emmeren hier hoor, het is niet niks.
Maar echt meisje, petje af, ik vind het knap!
Maar echt meisje, petje af, ik vind het knap!
dinsdag 11 januari 2011 om 19:00
quote:Unreachable schreef op 11 januari 2011 @ 13:31:
Zo, heb in de afgelopen 24 uur vreselijk veel gehuild, liters koffie gedronken, een pakje sigaretten leeggepaft (normaal zo'n 5), zielig geweest, m'n laatste mailtje aan ex 30 x doorgelezen.
Thanks!
meis ,echt heel sterk van je,ik hoop dat die schop onder je kont geholpen heeft ,maar ik denk ook dat hij echt niet zomaar uit je systeem is ook al wil je dat heel graag en is dat ook voor nu wel zo.
ik wens je veel sterkte en wijsheid en geniet van je nmr1
Thanks!
meis ,echt heel sterk van je,ik hoop dat die schop onder je kont geholpen heeft ,maar ik denk ook dat hij echt niet zomaar uit je systeem is ook al wil je dat heel graag en is dat ook voor nu wel zo.
ik wens je veel sterkte en wijsheid en geniet van je nmr1
dinsdag 11 januari 2011 om 19:33
@unreachable: heel sterk van je. Tis dat HvJ me al voor was, maar ik denk net zo: een heel stuk van dat gevoel is fantasie. Wat had kunnen zijn, wat als.. enzo. En je kan dat zelf heel erg versterken. Blijft kip-ei: denk je zoveel aan hem omdat hij zo in je hart/systeem zit of geef je je lekker over aan aan hem denken en voedde je daarmee je gevoelens?!
Niets voelt sterker dan niet afgemaakte en onmogelijke/ onbereikbare liefdes.. dat kan zoveel aanlokkelijker lijken dan de dagelijkse realiteit en je ziet dat zelf ook wel in. Maar dat doet niks af aan de hevige gevoelens die je nu hebt en die wel degelijk echt zijn. Ik wens je dan ook heel veel sterkte. Zoals HvJ al zegt: probeer eruit te filteren waarom je daar vatbaar voor was (behoefte aan verandering, aktie, uit het leven van alledag, te weinig voldoening halen uit eea of gewoon meer behoefte aan intenser voelen? Of onafgemaakt, enz?
Misschien kan dit een eyeopener zijn dat je iets aan je leven nieuw leven in moet blazen of starten..
Niets voelt sterker dan niet afgemaakte en onmogelijke/ onbereikbare liefdes.. dat kan zoveel aanlokkelijker lijken dan de dagelijkse realiteit en je ziet dat zelf ook wel in. Maar dat doet niks af aan de hevige gevoelens die je nu hebt en die wel degelijk echt zijn. Ik wens je dan ook heel veel sterkte. Zoals HvJ al zegt: probeer eruit te filteren waarom je daar vatbaar voor was (behoefte aan verandering, aktie, uit het leven van alledag, te weinig voldoening halen uit eea of gewoon meer behoefte aan intenser voelen? Of onafgemaakt, enz?
Misschien kan dit een eyeopener zijn dat je iets aan je leven nieuw leven in moet blazen of starten..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
dinsdag 11 januari 2011 om 23:37
@ Rooss en angel, Het is nog niet klaar denk ik nee, zal zeker nog wel last van krijgen, maar de 1e stap is gezet. Het was heerlijk om er aan toe te geven, vreselijk te brullen, voel me nu echt een stuk beter.
@ Anna, Ik weet niet of nr 1 er wat van heeft gemerkt, heeft er niets van gezegd, maar misschien wel gedacht.
@ Suzy, ik denk een combinatie van beide, hij was altijd al wel op de achtergrond aanwezig in mijn gedachten, op en af. Denk toch dat ik door de aanstaande ontmoeting echt wel de boel zelf ben gaan voeden, zwelgen in wat als hij en ik toen nu wel samen waren gebleven, we waren zo leuk samen... Dat soort zinloze gedachten, hoewel ik nr 1 nooit zou inruilen voor ex.
Heb nagedacht over wat HvJ en jij zeggen, uitvinden wat het toevoegt.
Het is denk ik het hele spannende, weg uit de sleur van 20 jaar huwelijk, zoiets.
Denk dat ik maar eens aktie ga ondernemen om het met nr 1 weer spannend te maken. Ik denk dat dat het is wat me zo aantrekt aan ex.
Wat fijn zo met jullie, denk er nu veel helderder (?) over na.
@ Anna, Ik weet niet of nr 1 er wat van heeft gemerkt, heeft er niets van gezegd, maar misschien wel gedacht.
@ Suzy, ik denk een combinatie van beide, hij was altijd al wel op de achtergrond aanwezig in mijn gedachten, op en af. Denk toch dat ik door de aanstaande ontmoeting echt wel de boel zelf ben gaan voeden, zwelgen in wat als hij en ik toen nu wel samen waren gebleven, we waren zo leuk samen... Dat soort zinloze gedachten, hoewel ik nr 1 nooit zou inruilen voor ex.
Heb nagedacht over wat HvJ en jij zeggen, uitvinden wat het toevoegt.
Het is denk ik het hele spannende, weg uit de sleur van 20 jaar huwelijk, zoiets.
Denk dat ik maar eens aktie ga ondernemen om het met nr 1 weer spannend te maken. Ik denk dat dat het is wat me zo aantrekt aan ex.
Wat fijn zo met jullie, denk er nu veel helderder (?) over na.
woensdag 12 januari 2011 om 09:23
woensdag 12 januari 2011 om 13:50
@lascivo: veel mails van hem gehad..waaronder hele mooie oprechte.. zijn thuissituatie is nu alles van gezellig..hij is nu een aantal dagen in zijn up weg om na te denken over zijn toekomst en relatie. na het weekend moet hij een beslissing maken..wil hij met haar verder en dan op de 'goede' manier..of alleen verder..
hij heeft gemaild dat hij van me houdt...en voelt dat ik zijn perfecte plaatje ben maar dat hij twijfelt of dat andersom ook zo is.. hij is 12 jaar ouder..en zit natuurlijk qua levensfase een stap verder als ik...bijv. qua kinderen.. puinhoop dus...
we zijn allebei vanaf het begin duidelijk geweest dat onze relatie nooit mee mag wegen in een besluit omtrent relatie met onze nr.1 ..maar nu het puntje bij paaltje komt blijkt toch dat dat niet zo gemakkelijk is..
ben erg verdrietig en mis hem en ons contact enorm..
maar goed wat hij ook beslist.. ik ben een grote meid en ik red me wel...
Mocht hij bij haar blijven dan betekent dat einde contact..en dan ga ik me echt aan mijn eigen voorwaarden houden..nooit nooit meer verliefd worden...niemand meer zo dichtbij...auw..
hij heeft gemaild dat hij van me houdt...en voelt dat ik zijn perfecte plaatje ben maar dat hij twijfelt of dat andersom ook zo is.. hij is 12 jaar ouder..en zit natuurlijk qua levensfase een stap verder als ik...bijv. qua kinderen.. puinhoop dus...
we zijn allebei vanaf het begin duidelijk geweest dat onze relatie nooit mee mag wegen in een besluit omtrent relatie met onze nr.1 ..maar nu het puntje bij paaltje komt blijkt toch dat dat niet zo gemakkelijk is..
ben erg verdrietig en mis hem en ons contact enorm..
maar goed wat hij ook beslist.. ik ben een grote meid en ik red me wel...
Mocht hij bij haar blijven dan betekent dat einde contact..en dan ga ik me echt aan mijn eigen voorwaarden houden..nooit nooit meer verliefd worden...niemand meer zo dichtbij...auw..
woensdag 12 januari 2011 om 14:31
woensdag 12 januari 2011 om 15:15
@honingbeer...jaaaaa... dat is een goeie.. heb hem gemaild dat hij niet moet kiezen tussen mij of haar maar tussen haar of vrijheid.. op het moment zegt mijn gevoel dan wil ik hem en ga ik bij nr 1 weg.. maar daarvoor is mijn karakter teveel op ratio gebouwd.. want wat dan.? we kennen elkaar ruim een half jaar.. misschien zijn we in een relatie wel helemaal niet geschikt voor elkaar. Maar Nr. 1 dan.. ik besef dat onze relatie voornamelijk vriendschap is maar ik hou wel veel van hem, alleen niet helemaal op de manier zoals zou 'moeten'.. om hem zo'n verdriet te doen... ik weet niet of ik dat wel kan...
hiermee doe ik dat natuurlijk eigenlijk nog meer, maar onder de noemer.: wat niet weet, wat niet deert?...
ik heb niet geleerd om vanuit gevoel te handelen..doe altijd wat verstandig is.. wat er van me verwacht wordt.. daarom vind ik het ook zo moeilijk te benoemen wat ik voel, want voel ik dat echt of wil ik het zo graag dat ik denk dat ik het voel.. zoals Suzy al omschreef als wensdenken...
Ik weet dat ik heel veel van sv ben gaan houden.. tegen mijn 'afspraken' in.. daarbij komt, dat als ik met hem verder ga..ik ook geen kinderen zal krijgen, al gaat dat bij mij sowieso al moeilijk mocht ik dat willen...
pff ik vind het zoveel allemaal..
als mijn relatie met nr. 1 over gaat..wat ik me een jaar geleden niet kon voorstellen, dan wil ik eerst ff op mezelf...eerst alles op een rijtje...
dus kort samengevat... ik weet het niet...
hiermee doe ik dat natuurlijk eigenlijk nog meer, maar onder de noemer.: wat niet weet, wat niet deert?...
ik heb niet geleerd om vanuit gevoel te handelen..doe altijd wat verstandig is.. wat er van me verwacht wordt.. daarom vind ik het ook zo moeilijk te benoemen wat ik voel, want voel ik dat echt of wil ik het zo graag dat ik denk dat ik het voel.. zoals Suzy al omschreef als wensdenken...
Ik weet dat ik heel veel van sv ben gaan houden.. tegen mijn 'afspraken' in.. daarbij komt, dat als ik met hem verder ga..ik ook geen kinderen zal krijgen, al gaat dat bij mij sowieso al moeilijk mocht ik dat willen...
pff ik vind het zoveel allemaal..
als mijn relatie met nr. 1 over gaat..wat ik me een jaar geleden niet kon voorstellen, dan wil ik eerst ff op mezelf...eerst alles op een rijtje...
dus kort samengevat... ik weet het niet...
woensdag 12 januari 2011 om 19:24
NetStokStaartje, meestal is een sv al een teken aan de wand. Sommige mensen hier zijn nog in de ontkenningsfase (open relaties natuurlijk uitgezonderd) maar ik ben van mening dat je relatie niet echt helemaal top is als je begint te sv-en. In de meeste gevallen is een sv een aanleiding om misschien uiteindelijk te stoppen met je relatie, niet omdat het je grote liefde is. Misschien is dit het moment om (net als jouw sv) goed over je toekomst na te denken.
woensdag 12 januari 2011 om 20:02
@NetStokstaartje: lees mijn geschiedenis eens. Ik was ook een tijdje in de ontkenningsfase en dacht helemaal mijn grote liefde te zijn tegen gekomen.
Terwijl ie gewoon bij mij thuis op de bank zat
(toch heb ik van minnaar gehouden, daar niet van, maar op dat moment loop je met vreselijke oogkleppen op)
Stew: long time no see! Hoe issie?
Terwijl ie gewoon bij mij thuis op de bank zat

(toch heb ik van minnaar gehouden, daar niet van, maar op dat moment loop je met vreselijke oogkleppen op)
Stew: long time no see! Hoe issie?
woensdag 12 januari 2011 om 20:14
NetStokStaartje,
Ik lees in jou post ook dat je relatie met nmr1 voornamelijk vriendschapelijk is?
Misschien eerst voor jezelf goed op een rijtje zetten wat je gevoelens zijn en wat je wil van nmr1?
Is het voldoende voor jou om op vriendschappelijke basis bij nmr1 te blijven?
Is het eerlijk om met die gevoelens bij hem te blijven?
Waarom het gesprek niet aangaan met nmr1?
Stel dat je zou besluiten bij nmr1 weg te gaan, moet je dan eerst je leven en je gevoelens niet op de 'rit' zetten en misschien ondek je dan wat je wel zou willen van je minnaar?
Ik heb jou verhaal niet helemaal gevolgt,dus misschien is het wel erg mosterd wat ik hier neerzet.
Ik wens je sterkte met je evt beslissing,je gevoelens en doe wat je hart je ingeeft.
Ik lees in jou post ook dat je relatie met nmr1 voornamelijk vriendschapelijk is?
Misschien eerst voor jezelf goed op een rijtje zetten wat je gevoelens zijn en wat je wil van nmr1?
Is het voldoende voor jou om op vriendschappelijke basis bij nmr1 te blijven?
Is het eerlijk om met die gevoelens bij hem te blijven?
Waarom het gesprek niet aangaan met nmr1?
Stel dat je zou besluiten bij nmr1 weg te gaan, moet je dan eerst je leven en je gevoelens niet op de 'rit' zetten en misschien ondek je dan wat je wel zou willen van je minnaar?
Ik heb jou verhaal niet helemaal gevolgt,dus misschien is het wel erg mosterd wat ik hier neerzet.
Ik wens je sterkte met je evt beslissing,je gevoelens en doe wat je hart je ingeeft.
anoniem_90160 wijzigde dit bericht op 13-01-2011 10:47
Reden: gedeeltelijk verkeerde topic
Reden: gedeeltelijk verkeerde topic
% gewijzigd