Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer is heeul wakker nu , lekker broodje kaas 15sec in magnetron gedaan ... Lekkerrrrrrrrrrrr

ships kerstkransjes zijn op nu
Inad, ben het met je eens
mini dickmanns zijn op , ben nu kerstkransjes aan het eten en word beetje misselijk....misschien toch maar gaan slapen nu.....onder wit dekbed...:-)
quote:Inad schreef op 20 december 2007 @ 00:21:

Even snel een berichtje voor lief Prinsesje. Ik zit nog steeds met ziek kindje, dus even weinig msn tijd. Ik ga je morgen mailen

En dat in de 3e persoon praten moet écht stoppen, red jullie zelf voor het te laat is

Prinses zegt: FOEI! Inad zou hele week VOOR 23.00 uur in bed liggen, want inad ging leven beteren!

Stoppen met praten in derde persoon is hopeloze reddeloze en weinig realistisch doel geworden...

Veel beterschap voor zieke Chica (hopelijk kon huisarts wondermiddeltje voorschrijven?).

'k Mail je morgen even
Peas on earth!
Watwatwatwat bespreken Vleer en Xander trouwenzzzz...?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 00:21:

[...]

Pushen van Vleer's kant?

(prinses vindt Vleer trouwens wel heel eerlijk over zichzelf, das leuk!)

Voordeel van herkansing is dat je dan wel weet WAT er misgaat en wat er anders moet. Wanneer is date met MrD nou precies?

Jeps van mijn kant.. Door mijn enthousiasme kan ik iemand zodanig benauwen (zonder dat dat mijn bedoeling is) dat iemand er voor wegrent.. Terwijl ik t alleen maar lief en aardig bedoel..

En echt ik begin echt niet gelijk over samenwonen kinderen e.d. Maar kan wel zodanig vragen stellen aan iemand dat die t gevoel heeft dat ie constant mij complimentjes moet geven , of mij aandacht moet geven, vleer vraagt ook vaak naar de bekende weg bv..

Mrdate date is volgende week vrijdag.. 28dec
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 00:19:

[...]

Kweenie... prinses vaak op bepaald punt 'over slaap heen' en wordt dan weer wakkerderderder... Verder mogelijk doordat ik alle kerstpakketchocolaatjes zojuist heb opgegeten. Word ook beetje druk-int-hoofd van overactief forummen (en daarmee krijgt drs. X. Ander toch ook nog gelijk bij advies ten aanzien van slapeloosheid van Vleer: niet forummen op de late avond...)Heel raar, maar ben ook nog niet moe...en actief forummen bevordert niet de slaap. Xan invite Vleer en Prinses voor een sessie in kliniek
quote:Xander68 schreef op 20 december 2007 @ 00:26:

Heel raar, maar ben ook nog niet moe...en actief forummen bevordert niet de slaap. Xan invite Vleer en Prinses voor een sessie in kliniek

'k Ga daar maar niet meer dezelfde opmerking over maken als daarstraks. Straks denkt Xan nog dat Prinses 'gehaaid meiske' is... (Prinses wil graag zo'n smiley met rollende oogjes, als op msn)

Maarrrrr... ik hoef morgen toch nog maar 1 dagje en dan vakantie, dussss wat maakt 't uit, dan heb ik 10 dagen om te slapen!
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 20 december 2007 @ 00:26:

[...]

Mrdate date is volgende week vrijdag.. 28decNou, die weet in ieder geval wat plannen is...;-))
Vleer en Xander hebben alleen maar ff een vraag uitgewisseld en beantwoord..

Waar is Man3 trouwens ?
quote:Vleermuis28 schreef op 20 december 2007 @ 00:26:

Jeps van mijn kant.. Door mijn enthousiasme kan ik iemand zodanig benauwen (zonder dat dat mijn bedoeling is) dat iemand er voor wegrent.. Terwijl ik t alleen maar lief en aardig bedoel..

En echt ik begin echt niet gelijk over samenwonen kinderen e.d. Maar kan wel zodanig vragen stellen aan iemand dat die t gevoel heeft dat ie constant mij complimentjes moet geven , of mij aandacht moet geven, vleer vraagt ook vaak naar de bekende weg bv..

Mrdate date is volgende week vrijdag.. 28decTsja... leerdoeletje voor Vleer dus, om enthousiasme beeeeetje in te dammen en ander niet gevoel te geven te verzuipen in Vleer's enthousiasme. Prinses is geen man (hehehe... had ook nog gekund, dat ik stiekum ouwe grijze vieze vent van 70 was ), en weet niet precies hoe snel mannen zich verstikt worden, maar vindt Vleer's openhartigheid en eerlijkheid zelf eigenlijk wel leuk en bijzonder...
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 20 december 2007 @ 00:28:

[...]

Nou, die weet in ieder geval wat plannen is...;-))

Nou dat duurde om precies te zijn 6 dagen hoor waarvan 5 dagen Forummen hier op t singles topic ,

Misschien tip om jouw date ook kennis te laten maken met t viva singles topic ? haha
Prinses, deze ?
quote:Vleermuis28 schreef op 20 december 2007 @ 00:28:

Vleer en Xander hebben alleen maar ff een vraag uitgewisseld en beantwoord..

Tsskkk prinses vindt dat geen antwoord op de vraag!
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 20 december 2007 @ 00:30:

Prinses, deze ?

Mwaa... okee, als alternatief. Ik vind msn-rol-oog-smilie meer zo'n 'yeah right'-smilie.

En jaaaa Miranda's deet ook op Viva! Hij is TOCH altijd online!
Peas on earth!
Jeps Prinsesje .. volgens mij is t ook niet echt claimen , maar iemand gewoon erg leuk vinden en dat laten blijken.. En Vleer draaft er wel es in door uit enthousiasme
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2007 @ 00:28:

[...]

'k Ga daar maar niet meer dezelfde opmerking over maken als daarstraks. Straks denkt Xan nog dat Prinses 'gehaaid meiske' is... (Prinses wil graag zo'n smiley met rollende oogjes, als op msn)

Maarrrrr... ik hoef morgen toch nog maar 1 dagje en dan vakantie, dussss wat maakt 't uit, dan heb ik 10 dagen om te slapen!O, in de vakantie kunnen we elkaar dus lekker vervelen ....gniffff!
Mensen heb ik julle al verteld dat Vleer eindelijk verwarming heeft op der kamer en t werkt ook nog !!

Vleer eindelijk warme voetjes heeft en een warm pc hokje heeft ... ENNNNN een warme slaapkamer ..

Vleer is dolgelukkig
Prinses krijgt de koning en koningin op bezoek zo rond de kerstdagen en denkt dat die het niet op prijs stellen als prinses zegt: ' ajuuparapluu jullie vermaken je wel he?'... Prinses zal zich rond kerst dus een beeeeetje sociaal wenselijk moeten opstellen maar VERDER vermoedt prinses dat de viva-verslaving tijdens de kerstvakantie ernstiger vormen zal aannemen...
Peas on earth!
Gefeliciteerd!
Peas on earth!
Prinses' moeder wil kaasfonduen met kerst... zucht...
Peas on earth!
Vleer is effe bezig met boodschappenlijstje voor morgen :

- flosdraad & nieuwe tandenborstel

- steel voor schep met zwanehals

- gammabonnen

- fotolijstje

- sokken

- witte strings

- auto wassen (maar is misschien niet slim aangezien t vriest ?)

- elastiekjes voor in t haar

- anti pukkel lotion (bij zusjes schoonheidssalon vandaan)

- anti vries ruitensproeier (dreft en water bevriest merkte ik vanavond)

- nieuw dekbedovertrek satijnen
- wekker , klok , kookwekker , horloge voor Man3
Waar is dat topic 'en nu' gebleven? Prinses snapt 't forum duidelijk niet helemaal en kan nix terugvinden... grmpfff...

Is het niet lastig om hele computer mee te nemen morgen om boodschappenlijstje bij de hand te hebben?
Peas on earth!
Gaap... ik ga toch maar slapen, want over zes uur weer op....

Truste allemaal!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven