Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ik durf er gif op in te nemen.

En mocht z het niet zijn dan is het heel erg dat er meer van die figuren rondhobbelen, bah!
Goedemorgen!
Jinny: Wat kunnen slapen vannacht?

beetje aan het idee gewend dat de kat weggaat?
Goeiiiiiiiiiemorgen ( denk Gaston erbij ;) )
Zo T. heeft vanmorgen z'n uitnodigingen uitgedeeld. Hij vond het uitdelen al spannend Wat is hij toch ook lekker onzeker. Maar goed, dat heeft ie niet van een vreemde!

Volgende week heeft hij z'n eerste zwemles. Ook al zo'n spannend ding.

Jinny wat verdrietig dat je je kat weg moet doen! Maar wel fijn dat je een goed huis hebt gevonden. En dan kan je hem nog eens zien!

Ahh wat een kippevel opmerking van Oudste. Dat hij zo nadenkt over alle dingen.

Star, klinkt leuk pannenkoekenfeestje. Hier mogen ze ook zelf bakken, maar ze adviseren vanaf 6 jaar ivm de hete bakplaat. Nou ga ik dan nog ook maar niet het risico nemen met 6 kinderen. Volgend jaar misschien

Mal, nou ik ben niet eens zwanger en ik had al last van ochtendmisselijkheid van dat bv topic. Brr.. ik hoop zo dat het niet echt is!

Mamax, had je goed opgeruimd. Ik hoop dat het mooie foto's zijn geworden!
Naat, ik zei zelf LATEN bakken. Door de kok in het pannenkoekenrestaurant dus
quote:Star schreef op 12 januari 2011 @ 08:26:

Wat betreft Cin en Juud; ik zou zeggen vraag het ze eens in plaats van discussie hier.

Juud is hier toch vaak??? Die gaat niet weg hoor!

Oh ik wil Cin het wel vragen, maar het lijkt me handig om eerst te peilen (pijlen? ja, pijlen, hmm) of er meer hier er zo over denken.

Ik heb alleen haar mailadres niet want weer een nieuwe pc en daar staan de mailadressen niet op, vandaar. Dus als iemand mij (al jullie!!) mailadressen even door wilt mailen ,zou ik daar zeer blij mee zijn.
Ja en dan zo open en bloot peilen?
Mamax, wat fijn dat de koorts weg is!

Jin, gefeliciteerd met man! Druk zeg in januari bij jou

Ben jij trouwens weer helemaal opgeknapt qua buik of nog last af en toe na de operatie?

Mal, bv door het eten? Ik heb het niet gelezen, maar op Opperdepop van de Albert Heijn dat kookboek staat dat er vaak ook tot 1 jaar. Opvolgmelk of bv. Niet vreemd toch? Of gaat dit om eten voor vrienden ofzo en ze heeft geen melk in huis ? Hmm, mss wil ik het niet weten als het zoiets is..

Ah, Desteny weer wakker, ga ik even uit bed plukken. Veel te snel wakker, 3 kwartier geslapen. Jammer de bammer
quote:Star schreef op 12 januari 2011 @ 10:40:

Ja en dan zo open en bloot peilen?Moet het stiekem en in het geheim dan? Het is toch een vraag, geen aanval ofzo. Ik zie het probleem niet zo.
Ik zie ook het probleem niet iemand direct te vragen heb je nog interesse.
Volgens mij heeft cin een poos geleden aangegeven dat ze momenteel erg druk is, dus geen tijd om hier mee te schrijven.

Niet dat ze helemaal niet meer komt.
quote:Star schreef op 12 januari 2011 @ 10:34:

Naat, ik zei zelf LATEN bakken. Door de kok in het pannenkoekenrestaurant dus Ow haha.. ja dat kan óók nog
Haai Naat, brandweer niks geworden dus? Lief, dat hij het uitdelen van de uitnodgingen zo spannend vond!

Oooooo, de postbode brengt net de uitnodigingen die ik voor Maatje 'dr verjaardag had gemaakt op kaartje2go, zijn echt helemaal te leuk geworden.

Dank voor taartenrecept Jin, ik ga 'm eens bestuderen! Wat een kleine filosoof. Ontroerend vind ik dat altijd, als je het bijna kunt horen zoemen in de hoofdjes om grip te krijgen op die grote wereld... Ken je de boeken van Vos en Haas? Daarin komen op een grappige manier veel van die kwesties aan de orde.

Bah, ben verwikkeld in netelige budget kwestie (werk; gelukkig niet m'n eigen portemonnaie ). Zal me er nog maar even in storten voor ik Maatje zo moet ophalen. Time flies when you're having fun.
Vos en Haas ken ik niet, C heeft een boek van Koe en Haas. Populair ding die Haas
Blijft Cin er lekker tussen staan. Maakt me niet uit, ik dacht alleen dat het tijd werd voor wat opschoning.

Vos en haas is heel leuk voor als kinderen zelf leren lezen. Wordt steeds wat moeilijker qua tekst naar mate het boek vordert.
Ik heb hele trauma's van haasje hier, dus hier komt er geen andere Haas meer in huis
Die kikker heeft ook wat met een haas toch? Slettebak is het, die haas.

Ja, klopt, ze zijn ook (of misschien wel eigenlijk) om zelf te lezen. Ik vind ze zo grappig. Vriend vindt ze verschrikkelijk, dus het is zeer persoonlijk (maar volgens mij zegt hij dat alleen maar omdat hij op de flaptekst zag dat het antroposofische boeken zijn ).
Hier een van de boeken van Vos en Haas!
Thé Tjong-Khing is cool

Vond gisteren op school een boek van Hannes en Kaatje. Kende ik nog van vroeger, zo leuk.

Poes is gek op mijn dikke buik en baby is gek op de poes (trappel, trappel).
Stressed is just desserts spelled backwards
Raar beest toch
Hij heeft echt een obsessie voor mij hoor. Wil ook amper meer bij Malman liggen en is de hele dag in de buurt.

Als ik zo naar boven ga, dan loopt hij weer mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
Je bent ook warmer toch als je zwanger bent? Je bent gewoon een wandelende elektrische deken voor hem
quote:Star schreef op 12 januari 2011 @ 11:06:

Thé Tjong-Khing is cool

Vond gisteren op school een boek van Hannes en Kaatje. Kende ik nog van vroeger, zo leuk.I love Thé Tjong-Khing. Geweldige boeken. Heb er twee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven