Good luck!
woensdag 12 januari 2011 om 11:20
woensdag 12 januari 2011 om 11:25
quote:Jinny schreef op 12 januari 2011 @ 11:20:
Ik durf het bijna niet te schrijven (geen idee wat er hier allemaal heerst). Ik vrees dat oudste roodvonk heeft. Hij heeft alle symptomen inclusief de vlekjes. Natuurlijk is de kinderarts dicht en moet ik zo naar de Rettungsstelle. Getsie, arme man op zijn verjaardag.Och nee toch?!?!? Jemig de pemig Jin, houdt het dan nooit op?!?!?!? Nog koorts ook dus? Nou succes weer
Ik durf het bijna niet te schrijven (geen idee wat er hier allemaal heerst). Ik vrees dat oudste roodvonk heeft. Hij heeft alle symptomen inclusief de vlekjes. Natuurlijk is de kinderarts dicht en moet ik zo naar de Rettungsstelle. Getsie, arme man op zijn verjaardag.Och nee toch?!?!? Jemig de pemig Jin, houdt het dan nooit op?!?!?!? Nog koorts ook dus? Nou succes weer
woensdag 12 januari 2011 om 11:30
Wat is het toch een prachtig poezebeest Mal! Ziet er ook wel erg comfortabel uit zoals hij daar ligt. Als ik ene poes was zou ik het ook wel weten hoor.
Ja, Thé Tjong-Khing is geweldig. Op de een of andere manier pak je boeken met zijn illustraties er altijd als eerste uit.
Och, arme Jin... Ik kan er maar niet over uit. Wat en opeenstapeling van ziekigheid en gedoe voor jullie. Nog een dan maar.
Ja, Thé Tjong-Khing is geweldig. Op de een of andere manier pak je boeken met zijn illustraties er altijd als eerste uit.
Och, arme Jin... Ik kan er maar niet over uit. Wat en opeenstapeling van ziekigheid en gedoe voor jullie. Nog een dan maar.
woensdag 12 januari 2011 om 12:50
Ben weer terug, was een snel rondje Rettungsstelle . Overduidelijk roodvonk. Tien dagen antibiotica. Dag kinderfeestje zondag (arm schaapje, hij is er al weken mee bezig). Besmettingsgevaar is weg vanaf zondag, maar ik durf het niet aan hoor. Ik ga het verschuiven (leuk met vier verjaardagen, jongste moet nog op de kita vieren, oudste dus ook verschoven, een echte feestmaand ).
woensdag 12 januari 2011 om 13:17
Jin, wat een tegenslagen bij jullie en dat in jullie feestmaand. Voelt Oudste zich ook heel ziek, of valt dat mee? Gefeliciteerd met Jinnyman!
Mal, wat een leuke foto! Aandoenlijk hoe hij zo lekker bij je ligt!
Ben ik een enorme cultuurbarbaar als ik Vos en Haas niet ken? Ik ga er meteen even naar kijken.
Foto's zijn volgens mij wel mooi geworden wat ik er zo van gezien heb. Als het goed is staat het huis eind deze week, begin volgende week op Funda.
Mal, wat een leuke foto! Aandoenlijk hoe hij zo lekker bij je ligt!
Ben ik een enorme cultuurbarbaar als ik Vos en Haas niet ken? Ik ga er meteen even naar kijken.
Foto's zijn volgens mij wel mooi geworden wat ik er zo van gezien heb. Als het goed is staat het huis eind deze week, begin volgende week op Funda.
woensdag 12 januari 2011 om 13:32
woensdag 12 januari 2011 om 13:51
Jinny, het zit jullie echt niet mee... Heel veel sterkte en beterschap daar in huize Jinny En gefeliciteerd met man, hoop dat het nog een beetje feestelijk is.
Heb je het oudste al verteld van zijn feestje? Echt sneu voor hem.
Mal, wat een prachtige foto weer van poes en buik.
Mamax, ben benieuwd naar de foto's. En alleen maar in het duits op Bol??? Ik zie er zo een aantal in het Nl.
Hel, plaatje van de uitnodiging? Leuk dat ze goed gelukt zijn.
Heb je het oudste al verteld van zijn feestje? Echt sneu voor hem.
Mal, wat een prachtige foto weer van poes en buik.
Mamax, ben benieuwd naar de foto's. En alleen maar in het duits op Bol??? Ik zie er zo een aantal in het Nl.
Hel, plaatje van de uitnodiging? Leuk dat ze goed gelukt zijn.
woensdag 12 januari 2011 om 13:55
Wij hebben het ABC van Vos en Haas, ook leuk.
Maar ABC van Puk (? ) is leuker, die van Bam.
Gisteren T bij een vriendje gehaald na mijn wek kwam hij beneden... helemaal zwart. Hij had schminken uitgekozen voor zijn verjaardag om in de klas te doen en dat mag dan met 1 ander kindje. Hij was werkelijk helemaal zwart zelfs zijn nek/hals etc. We hebben aardig moeten schrobben, maar hij heeft het goed naar zijn zin gehad.
De Knex achtbaan staat, als we thuis zijn, zo ongeveer de hele tijd te draaien dus dat kado is wel een succes bij bouwleifhebbers. En nu is hij weer naar een feestje, bowlen en eten..
Maar ABC van Puk (? ) is leuker, die van Bam.
Gisteren T bij een vriendje gehaald na mijn wek kwam hij beneden... helemaal zwart. Hij had schminken uitgekozen voor zijn verjaardag om in de klas te doen en dat mag dan met 1 ander kindje. Hij was werkelijk helemaal zwart zelfs zijn nek/hals etc. We hebben aardig moeten schrobben, maar hij heeft het goed naar zijn zin gehad.
De Knex achtbaan staat, als we thuis zijn, zo ongeveer de hele tijd te draaien dus dat kado is wel een succes bij bouwleifhebbers. En nu is hij weer naar een feestje, bowlen en eten..
woensdag 12 januari 2011 om 14:07
Geweldig als een kado zo in de smaak valt Enka! Hahaha, zwarte T, zeker nog geinspireerd door Sin en Piet. Of misschien wordt hij later wel Ghotic. Ik doe morgen op werk wel even een kaarte scannen.
Pff Jin, lekker, alles weer omgooien. Had je de uitnodigingen al de deur uit, ja toch? Winterslaap wel goed idee van Star voor volgend jaar...
Ik ga Plan C onderzoeken. Schijnt een ander pannekoekenhuis in de buurt te zijn die wel op woensdagmiddag open is, met speeltuin. Dus daar ga ik zo met de meisjes (vriendinnetje mee uit school) even langs om te kijken of het wat is. Zou zomaar de tent kunnen zijn waar jij zelf de chefkok gaat laten bakken Star (begint met een
.
Pff Jin, lekker, alles weer omgooien. Had je de uitnodigingen al de deur uit, ja toch? Winterslaap wel goed idee van Star voor volgend jaar...
Ik ga Plan C onderzoeken. Schijnt een ander pannekoekenhuis in de buurt te zijn die wel op woensdagmiddag open is, met speeltuin. Dus daar ga ik zo met de meisjes (vriendinnetje mee uit school) even langs om te kijken of het wat is. Zou zomaar de tent kunnen zijn waar jij zelf de chefkok gaat laten bakken Star (begint met een
woensdag 12 januari 2011 om 15:11
Wally zoeken? Zegt me niks.
Net in auto over sparen met dochter. 'Nee ik wil mijn geld niet in mijn spaarpot stoppen. Doe het wel in mijn portemonnee, dan kan ik altijd iets kopen'
Kind van haar moeder
Hel, B als in kledingstuk? Dat is 'm niet. Die heb ik gemaild en daar kreeg ik geen reactie. Wij gaan bij P.
Net in auto over sparen met dochter. 'Nee ik wil mijn geld niet in mijn spaarpot stoppen. Doe het wel in mijn portemonnee, dan kan ik altijd iets kopen'
Kind van haar moeder
Hel, B als in kledingstuk? Dat is 'm niet. Die heb ik gemaild en daar kreeg ik geen reactie. Wij gaan bij P.
woensdag 12 januari 2011 om 15:53
Dank je Bam.
Star, er zijn er meer van. Deze krijgt oudste van mijn zus en we hebben er nog een thuis, erg leuk.
http://www.bol.com/nl/p/n ... 01004002820950/index.html
Star, er zijn er meer van. Deze krijgt oudste van mijn zus en we hebben er nog een thuis, erg leuk.
http://www.bol.com/nl/p/n ... 01004002820950/index.html