Ik heb er geen idee van...

12-01-2011 14:38 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen.

Korte samenvatting:

In november 2010 sprak ik af met een meisje die ik 2 jaar ken (via msn en fb). In 2008 hadden we al eens afgesproken (een date) maar ze koos voor iemand anders. We zijn contact blijven houden maar niet veel want zij had een relatie en ik ook.

Nu in november spraken we af, we gingen uit, belanden in bed en vanaf toen was er sprake van iets moois. Eind november hadden we een relatie. Tot nieuwjaar ging echt alles perfect. We gingen op weekend, we hadden samen veel fun en ik voelde liefde. Na nieuwjaar zei ze in een gesprek: Het gaat te snel. Ik wil het rustig doen.

Probleem: Ze heeft tijd nodig, ze wil iets rustig. Ze wil afspreken en blijven slapen. Dan wil ze gewoon iets drinken. Dan kan ze ni komen want ze is te lui. Dat op 1 dag.

Natuurlijk wil ik duidelijkheid na 2 weken. Ik vraag hoe het zit en ze zegt. Ik wil nu geen relatie. Door dat ik push duw ik haar weg.

Ik stuur nu niets meer, ze laat niets weten. Nadat ze zei ik kan het ni en wil het ni kan ik dat accepteren. Ik zeg nog een keer wat ik voel enzvoort.

Ze zegt: Ik wil gwn meer tijd, ik zit op elk vlak in de knoop.

Op geen enkele vraag kon ze echt serieus antwoorden alleen, kwil je ni kwetsen.

Ze weet dat ik veel voor haar voel.

Ik vroeg nog, wat is het beste dat ik nu kan doen en ze zei: zeker en vast niet pushen.

Ze wil vrienden zijn: niets meer en daarna zegt ze, ik wil wa meer tijd.

Ik weet niet wat ik moet denken.

Ik heb nog gerief van haar en dat staat hier nog steeds.

Ik wil haar terug als zij er klaar voor is.

Iemand tips?

Alvast bedankt.
Serieus vraagje: Hoe komen jongens van jouw leeftijd in Godsnaam op deze forum?
Ni ? wa ?

Nou ik heb door je geheimtaal heengelezen en je geeft zelf het antwoord al.

Laat haar met rust,je pusht te hard.

Ze is er (nog?) niet aan toe en wil blijkbaar eerst haar eigen gevoel op een rij hebben.

Laat haar met rust!!
Hoe zit het met jullie "vorige" relaties? Hoeveel tijd zit ertussen?

Is het niet zo dat zij eerst zichzelf wil vinden voor ze begint aan iets nieuws? Soms is dat nodig om jezelf te behoeden voor valkuilen die je in het verleden had.
Is je toetsenbord kapot?
verba volant, scripta manent.
Is het heel veel moeite om de woorden voluit te schrijven? Om nou bij elk woord 1 of 2 of 3 letters weg te laten wordt het niet zo heel makkelijk leesbaar. En qua tijd zal het niet veel schelen die paar letters erbij zetten denk ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je bent zeker heul heul heul jong en daarom heb je moeite met het neerzetten van een leesbaar verhaal.... Kom je in het echt beter uit je woorden?

En verder: ze wil niet dus lekker laten gaan.
Blijkbaar zitten wie hier op een ander niveau.

Ik kom via goolge op deze site terecht en ga hier niet een heel profiel aan maken.

Back on topic.

Ik ben man en 24jaar.

Zij is 18 (i know, huge leeftijdsverschil)

Blijkbaar was ik toch niet helemaal duidelijk dus boys and girls read this:

Haar relatie liep in september '10 af. Mijn relatie in juni '10

Toen we aan een relatie begonnen was ik degene die zei: we doen het rustig. Zij dacht er anders over. Ze zei alles of nx.

We hadden het echt samen naar ons zin alleen zit er bij haar iets scheef.

Ze heeft schrik om gekwetst te worden en de relatie ging voor haar te snel. Dat is het enige dat ik ook hoor dat ze tegen vrienden zegt.

Ik heb normaal geen tijd voor zo'n meisjes maar dit voelde goed aan en kan haar op de moment niet loslaten. Heel gek. Liefde zeker?

Ik kan met de situatie niet goed om omdat ik met veel vragen zit waar ze niet of wil op antwoorden.

Waarom ik dit hier post? Wou eens een mening van een ander horen
Haha geweldig! Ik snap je wel, je zoekt naar ervaringen en naar wijze woorden.

Dan kom je bij mij bedrogen uit want ik ben al over de 30 en snap nog altijd niet hoe het allemaal precies werkt..

Ruimte en eigen keuzes, daar geloof ik wel in. Als zij dat nodig heeft moet je haar dat geven. Als ze echt om je geeft komt ze vanzelf. Liefde kun je niet afdwingen helaas. Daar moet je jezelf ook te goed voor vinden!
Ik zou er NI op rekenen dat dit goed gaat komen
Idd TaraD,

Ik zoek naar ervaringen en wijze woorden.

Wat ik nu doe is haar gewoon met rust laten en ergens wachten tot ze zelf iets laat weten.

Het wachten maakt me gek en ik kan dat beter niet doen maar helaas. Ik doe dat wel.
@ Kier_V: De ene zegt van wel, de andere van niet.

De relatie liep goed en dat zei ze zelf ook. Bij mij voelde ze haar goed en thuis niet.

Kreeg ik in men mailbox een liedje van haar 'Just a dream' :s
Je bent te lui om een profiel aan te maken en fatsoenlijk nederlands te typen, maar verwacht wel uitgebreide serieuze antwoorden..

Dat ga ni werken ni vermoed ik zo..
Weet je waar vrouwen én mannen maar moeilijk tegen kunnen als er getwijfeld word in een "relatie"?

Het idee dat jij ook gelukkig zal worden zonder de ander en vice versa. Dit besef moet je hebben en houden, ook als je in een relatie bent. Dat zorgt voor evenwicht en waardering over en weer.

Gun jezelf dat! Ondanks je verdriet dat het misschien met haar niet lukt.
@ Frankz: Ik zal op mijn nederlands letten en zo duidelijk mogelijk zijn. Mijn excuses. Ik zal ook mijn profiel aanpassen.
mosterd
quote:a89 schreef op 12 januari 2011 @ 15:33:

@ Kier_V: De ene zegt van wel, de andere van niet.

De relatie liep goed en dat zei ze zelf ook. Bij mij voelde ze haar goed en thuis niet.

Kreeg ik in men mailbox een liedje van haar 'Just a dream' :sHet gaat er niet om wat een ander zegt, het gaat erom wat ZIJ doet en zegt en dat heb je toch begrepen?
Ik had net het gevoel dat ik op een tiener forum zat.

We kunnen natuurlijk dom gaan reageren op elkaar of positief reageren op dit topic.

Nogmaals zoek ik naar een mening. Hoe jullie erover denken. Iedereen heeft een andere kijk op dit dus respecteer ik dit ook.

Het is natuurlijk voor sommige mensen leuk om op een ander te vitten en zeker op nieuwe member. Ik deel mijn verhaal, mijn gevoel, ik probeer het te vertellen op een duidelijke manier en hier en daar een nederlandse fout is geen ramp denk ik

Als je niets zinnigs kan zeggen dan reageer je niet. Basisregel en logica.

Back on topic nu
Dus je wilt alleen maar positieve reacties? Dan zal ik de mijne maar achterwege laten, he?
Oh wacht, zie net dat je ook alleen maar "zinnige" posts wilt. Tja, das dan jammer.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
volgens mij heeft ze toch een duidelijk signaal gegeven, ze wil rust
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zucht Elimia...

Een reactie op het onderwerp is positief.

Als jij bvb zegt: 'Ik zou er niet op wachten' , dan heb ik een mening van een ander en bekijk ik dat positief.
Ik denk ze je niet direct wil kwetsen door te zeggen: Het is uit, ik moet je nu niet en nooit niet meer.

Ze is de boot aan 't afhouden in de hoop dat jij verder gaat en haar vergeet en haar als vriendin gaat zien.

Dit zegt mijn glazen bol tenminste en ik moet zeggen dat ik het er wel mee eens ben! (sorry, kon het niet laten! Wij kunnen ook niet in haar hoofd kijken!)
Nope
Laat deze wijze grijze oma het je maar vertellen: dat gaat 'm niet worden. Ze heeft zich misschien mee laten slepen in het begin, of misschien was ze knetterverliefd op je of weet ik veel wat, maar op dit moment wil ze geen relatie met je, maar dat durft ze je niet te vertellen.

Wat is nu handig om te doen: laat haar weten dat je heel gek op haar bent, maar dat je haar nu met rust gaat laten, niks van je laat horen. Mailtjes van haar kun je negeren, gewoon meteen weggooien. Ga lekker verder met je eigen leven.

Als ze eruit is dat ze graag met je verder wil, dan meldt ze zich wel. En dan mag jij besluiten of je met iemand die zo wispelturig is en zo ingewikkeld kan doen een relatie wilt hebben.

Jullie hebben nu nog maar een paar maanden iets met elkaar (november 2010 tot nu), dus als het nu al zo'n ingewikkelde toestand is, dan zou ik daar niet teveel energie in steken.
Wat eten we vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven