Kind in je uppie?

30-09-2009 18:58 3310 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben er ook weer.

Wordt denk ik wel tijd voor een (jaja...) schema, want ik ben de draad echt even kwijt!

Ik zet mezelf er in, en wie wil: kom maar door!

NaamLeeftijdAl begonnen?Waar/hoeAl kinderen?OverigVinyl33NeeStart februari 2011 (als het nog lukt) anders maart bij Geertgen. Nee--Chilles38jaGeertgen/eigen donor Nee--Malaika240jaDonor via internet Nee1e inseminatie geëindigd in miskraam.Mama0331NeeOriënterend liefst bekende donor Ja, 1--Zoeter32NeeIntake gehad bij Geertgen NeeSun7634NeeStaat op 2 wachtlijsten nl Rijnstate & St GeertgenNee--Sokpop33Nee/oriënterend/eind oktober naar workshopliefst zi met bekende donor Nee--Superwoman2237Ja,Bekende donor en Denen als back-up via Geertgen NeeIk wed graag op meerdere paardenEmmetjebee39JaOnbekende donor NeeMeerdere tweelingen in de familieJive39JaNa aantal pogingen met bekende donor nu gestopt. Beraadt zich op plan BNeeDe aanhouder wint!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, het heeft een tijd geduurd voor ik dit topic durfde te openen, bang voor (ver)oordelen? Maar bij deze toch maar...

Mijn laatste echte relatie is bijna 7 jaar geleden geëindigd. Hierna heb ik nog 2 kortdurende relaties gehad die niet echt standvastig bleken te zijn, ookal had ik dat graag anders gezien.

Mijn kinderwens daarentegen is zeer standvastig, en wordt met de jaren alleen maar groter. Het laatste jaar denk ik er ook steeds vaker aan om deze misschien alleen in vervulling te laten gaan. Maar die gedachte vind ik ook wel wat eng.

Ik ben nu 32. Aan de ene kant zou je denken: je bent nog jong genoeg om iemand tegen te komen en een gezin mee te starten tzt.

En dat is misschien ook wel zo maar de andere kant van mij zegt dat dat de afgelopen 7 jaar ook niet is gelukt, dus waarom nu ineens wel.

Mijn hoofd is een warboel van dilemma's. Het fijne is dat vrienden er de laatste tijd zelf ook wel over beginnen en dat maakt te rustiger. Er zouden veel mensen achter me staan als ik deze stap zou nemen als ik het zo hoor. Maar het maakt mijn gedachten nog niet rustiger.

Kan ik het een kindje aandoen om zonder vader op te groeien? Ben ik niet ongeduldig omdat ik 'nog maar' 32 ben, en nog tijd heb. En aan de andere kant: ik wil geen oude moeder worden. Moet ik dan eerst 38 zijn voor een dergelijke stap gerechtvaardigd is?

Een kind alleen zal niet makkelijk zijn, en ook zwaar. Maar de stap alleen nemen zal wel een bewuste keuze zijn, dus anders denk ik als dat je plotseling alleen achter blijft met een kind.

Anyway, zoals je hoort: deze kikker is in de war!

Wie kan me van nuchter advies voorzien, van positieve en negatieve verhalen? Wie helpt me de chaos te ordenen?

*Zal ik dit topic plaatsen? Zal ik niet? Ja, ik druk op verzenden...*
Ok, dan laten we het maar gewoon doorgaan lijkt me. Gezellig! Tot morgen dames :-)
Tot morgen! Leuk! X
jammer Vinyl dat het niet gaat lukken! Voor de anderen: tot morgen... gezellig!

En weer plannen over 2 maanden, lijkt me een heel goed plan. Wellicht idee om morgenavond alvast live een aantal data te reserveren. Dan kan Vinyl aangeven wanneer zij kan.
Heel jammer Vinyl dat je het niet redt! Had je graag weer gezien en je bent natuurlijk de 'oermoeder' van dit topic.

Maar ik vind het ook fijn dat het wel doorgaat vanavond!
Tot vanavond: Chilles, Malaika, Jive, Superwoman, Amphere!! Tof!

Innova
Hoi Vinyl,

Ik was aan het lezen op het forum en kwam jouw berichtje tegen. Leuk en grappig, want ik zit met dezelfde gedachte. Ben inmiddels al bij het ziekenhuis geweest voor een orienterend gesprek en kreeg direct een inwendig onderzoek. Alles was goed en gelukkig nog genoeg eitjes (ben bijna 34). En inderdaad..wat jij ook schrijft en anderen ook trouwens: hoe lang moet je nog wachten op mister right.. als dat de afgelopen paar jaar al niet is gelukt, wat is de kans dat het binnen de komende 3 jaar gebeurd..

Maar goed..als ie wel komt.. dan begint het een beetje te lijken op de film met Jennifer Lopez.. (hoe heet ie ook alweer?).

Maar goed.. ik zag dat jullie al 94 pagina's hebben volgeschreven..dus ik lees ff verder.. hahahaha.

Ik ben iig erg blij dat je dit topic hebt geopend!!!!
Het was gezellig met de "stoere-wijvenclub"!
"The backup plan".

"The switch" gaat ook over spermadonatie evenals "The kids are all right".
Morning!

Ja wat een fijne avond. Tof om jullie gezichten te zien en bijzonder om jullie verhalen te horen!

Vinyl, er zijn nieuwe data geprikt!

Groet!
Wat onwijs leuk!! Ik ben zo benieuwd!

Mailen jullie de data? Volgende keer ben ik er heel graag bij!!
Voor Vinyl (en anderen): hier ook even update. Ja, ben anderhalve week geleden bevallen van een kerngezonde zoon! En, doe het. Echt.

Ikzelf ben weer samengekomen met ex en toen was het meteen raak, maar het is semi-up, omdat we niet in dezelfde stad wonen en dus niet samenwonen.

Ik ben dan een stuk ouder dan jij, je hebt meer tijd, maar echt, ik had niet verwacht dat ik het zo mooi zou vinden, meteen al. Dus: maak jezelf niet al te gek met je twijfels!
Ow, leuk Marah dat je hier even komt schrijven! Ik las het en dacht: HUH???? GAAAAAAAAAAAAAAAF!!

Bijzondere situatie, je bent dus een soort van LAT-ouder?

Geniet ervan, geniet!! Ik ben nu sinds 5 weken tante van een superlief en mooi neefje en weet nu ook wel: dit wil ik echt ook!

Maar fantastisch, gefeliciteerd!!!!
Hey stoerewijven Vond gister een mooie avond! Heel leuk jullie bijzondere verhalen uitgebreid te horen en veel herkenning...

Suske, al uitgelezen?

Marah, gefeliciteerd met je zoon!! Ha, een jaar geleden nog aan het rommelen met een donor en moet je nu zien. Helemaal in de wolken van jouw kind samen met vriend. Goed gedaan! En geniet ervan!!
Vinyl, you've got mail (als het goed is)!
Helllooo!

ik vond het gister ook een zeer geslaagde meet... voelde in het begin een beetje gek toen ik de serveerster antwoordde dat ik had afgesproken met 5 vrouwen die ik niet ken. 'ja, ja.. een internetdate dus..' zei ze... nee;..ja...uh.. ja eigenlijk wel!

gelukkig had Chilles nog een briljant bordje gemaakt met de illustere afkorting k.I.J.U. :-)

Vinyl, geef jij even aan wanneer je kunt? Dan leggen we deze dag alvast vast...

Tot snel. En veel succes met alle testerijen...Ik duim hard!

Ga even uit de lucht, chillen in Frankrijk.

Ik wens jullie allemaal hier een heel erg vreugdevol, liefdevol en kinderrijk 2011!
Super om te horen!!

Ik kan beide data, dus zullen we er maar eentje prikken? LEUK!
@Marahbloem: wat een nieuws! Gefeliciteerd! Hoera, een baby op ons forum!

@Vinyl: wij kunnen alle zes ook beide data, dus hou ze even vast anders... zodat misschien meer mensen zich kunnen aanmelden voor de volgende keer?

@Chilles: ik weet het nog steeds niet, we moeten bij de volgende meet maar even door-zoeken ... :-)

Sjuus!
Hallo dames:-) Was gisteren idd een erg bijzondere avond. Eindelijk gezichten bij de verhalen en gebeurtenissen. Zeker voor herhaling vatbaar. En leuk als jij er dan ook bij bent Vinyl!

@amphere: veel plezier in Frankrijk!
Zit me ook nog steeds suf te denken, Innova...
@ Jive, Chilles, Amphere, Malaika & Innova, ik vond de 'Meet' heel erg interessant, ontspannen en gezellig. Wat een stoere wijven bij elkaar, ik ben heel trots op ons en op iedereen die meeschrijft op dit forum. Het is heeeeeel bijzonder wat wij doen, in positieve zin, en daar mogen we best trots op zijn.

Ik proost op een vruchtbaar 2011!
Hey dames, allemaal een heel gezond, gelukkig en natuurlijk vruchtbaar 2011!! Dat die droom waar we zo hard voor knokken voor een ieder van ons waarheid mag worden. En dat we veel steun bij elkaar zullen blijven vinden op dit forum natuurlijk!
Daar wil ik me graag bij aansluiten, mooie woorden!!
Ik wens iedereen hier dikke buiken, lekkende borsten en opgezwollen enkels toe!

Dat 2011 voor ons het jaar wordt van nieuwe levens - blakend van gezondheid en vol geluk.

LOL! Wat een geweldige wens Jive!
Haha! Wat kan ik daar nou nog aan toevoegen...

De beste wensen voor dit nieuwe jaar!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven