Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
O dat ziet er leuk uit Jinny, C. is gek op dat soort spelletjes-achtige boeken. Doolhof enzo. En bij mijn moeder haar Zweedse puzzels verpesten

Ach wat schattig zo'n snurkend apie Bam!

Nog steeds geen idee? Je lijkt Mal wel

Poppenkast?
Hier ook gek op spelletjes en vindt het ook zeer interresant om sukou's te verpesten maken.

Ik heb het kado voor juul: Een antisnurk klem
Goedkoop jaartje
hahaha

ik weet zat te bedneken, alleen weet ik niet of hij er ook daadwerkelijk mee speelt..

Ik krijg er nog steeds niks uit, als ja maar dat mag ik niet weten, want dan is het geen verrassing meer. en als ik het verklap weet ik wat ik krijg..

sta je dan met je goed gedrag
wij hebben hier zo,n kleintjje.. groot zat ook
Tssssk, Starmans broer heeft even een koopje zeg

http://www.daft.ie/searchsale.daft?id=350892
En die camera dan waar Bamman naar de recensies moest kijken? Dat niks?
quote:Star schreef op 12 januari 2011 @ 16:31:

Tssssk, Starmans broer heeft even een koopje zeg

http://www.daft.ie/searchsale.daft?id=350892?
Ach Jin, dat meen je toch niet? Wat sneu!!! Hoe komt ie nou aan roodvonk?

Heeft bij L op de psz ook geheerst 2 jaar geleden, is erg besmettelijk.

Ach gos, en nou geen feestje Pfff.

heel veel sterkte en beterschap daar.

Oh meisje wakker .Krijgt 2 tanden, ik vind haar wel wat warm. Hoort dat erbij, verhoging? Jongens hadden dat niet. Ze heeft gelukkig (nog) geen vieze rare luiers.

bam, schattig slapend ventje Doet ie dat nog vaak tussen de middag of nu echt een extraatje?
Star, ga maar met Starmans broer , mooi huis! Wally is echt leuk, ik ben fan.

Bam, ik heb in nood vanmiddag een kinderfiets besteld die morgen in de winkel geleverd wordt en die ik eind van de middag kan halen. Ik had ook nog niks.... Wat vind je dan van een basketballnet (heb je ook op palen) voor in de tuin?

Amalia, ach tanden, twee tegelijk, niks aan.

van al die puzzels verpesten, geweldig!
Ik moet morgen naar de kinderarts om een kopie te krijgen van jongste, van zijn bloeduitslag. Ik vraag gelijk maar naar de roodvonk, hoe het zit met besmettelijkheid en zo.
Basketbal net klinkt leuk! Mwa, ik hou Starman maar

Amaal, verhoging kan idd. Eetje krijgt zelfs echt koorts bij tanden. Fijn.
Kan jij ook meteen vragen van schildklier?
Ja, ga ik ook vragen.

Hoe is het verder Star?
zo lekker huisje, die zou in Nederland moeten staan voor dat geld en zonder broer van starman
Ben benieuwd of schildklier dan ook weer samenhangt met allergie.

Goed, hoezo? Ben toch aanwezig genoeg dacht ik zo
Ohh amaal wat sneu. maar van tandjes kan je ook echt naar van zijn. Popke
quote:bambino schreef op 12 januari 2011 @ 18:36:

zo lekker huisje, die zou in Nederland moeten staan voor dat geld en zonder broer van starman
quote:Star schreef op 12 januari 2011 @ 18:36:

Ben benieuwd of schildklier dan ook weer samenhangt met allergie.

Goed, hoezo? Ben toch aanwezig genoeg dacht ik zo Gewoon interesse. Niet zo achterdochtig .
Juul heeft 39.6

en hij is hartstikke vrolijk. wel rustig en hij gaat nergens tegen in ( ook wel eens lekker ), maar verder merk je er niks aan.

Vaag..

Ik dacht dat roodvonk eigenlijk nooit meer voorkwam, maar daar vergis ik me dus in.
dat van die basketbal netten lijkt me niks voor Juul. Fiets heeft hij al.. zucht..

en manlief heeft nog steeds niet gekeken, lamme tak
Lego vindt hij leuk, zolang hij het kan bouwen, als het af is gaat het aan de kant........
Dat wordt nog wat Bam, was ie maar eerst jarig en dan sinterklaas, dan had je genoeg inspiratie .

Oei 39,6 klinkt niet fijn!
O da's lief die interesse

Jee wat hoog zo ineens Bam!
Jee Bam, da's vaag. Zo opeens koorts. Vandaar het in slaap vallen misschien? Lego hier ook vooral het bouwen. Hij creeert zelf ook wel dingen, maar het leukst vindt hij volgens het boekje in elkaar zetten. (Dus ik sloop 's avonds nog van alles... )

Star: Niet gek zo'n huis voor die prijs. Huizenprijs daar stukken lager dus? Je zou er bijna om emigreren!

Wally is superleuk!!! Net als Gele Ballon. Heb nu hier nog zo'n zoekboek, vinden ze erg leuk hier.

Amalia: ja hier ook steeds verhoging/koorts bij tanden. Werden ze nou maar gewoon zindelijk en met tanden geboren hè

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven