Bestek?

12-01-2011 21:17 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik ben helemaal gekvan een bepaald bestek en wil dit graag tweedehands kopen maar weet de officiële naam niet. Ik hoopdat jullie mij kunnen helpen. Het is een bestek met transparant heft en tussen het heft en het mes of de vork zelf zit een stukje zilver/staal dat mooi is versierd( barok).

Heeft iemand enig idee wat de naam hiervan is?
Bedoel je deze?

Ik hoop niet dat het deze is:

CT Baroque Transparant Bestek

want in dat geval heb je helemaal niet je best gedaan om zelf even te zoeken (zo makkelijk was dit te googelen)

http://www.degezelligetaf ... aroque-transparant-ct-501
anoniem_78097 wijzigde dit bericht op 12-01-2011 21:23
Reden: linkje toegevoegd
% gewijzigd
Ja dat is m. Maar de officiële naam is niet te vinden
Ik denk dat je Venezia bedoelt. Mijn zusje heeft het maar ik denk niet dat ze het wil verkopen.
verba volant, scripta manent.
Merk: Côté Table

Bestek: Baroque Transparant (CT-501)

Wat voor andere naam zoek je dan?
Mijn linkje leidt trouwens naar een webshop die het bestek verkoopt. Die vind je te duur?
Xenos? ziet er nogal xenos uit.
Ja er zijn allerlei verschillende namen voor ik denk dat dat de naam is bij die speciale winkel omdat je als intypt op Google je behalve dat bestek niet heel veel anderen vind
Nog een linkje

http://www.dunesaisonalau ... uit.pl?lg=en&itm=00000755

Hier heet het ook Baroque.
http://www.komshop.nl/Bestek/Venezia
Borderwalk , baroque is gewoon de stijl. Dat is niet de naam van het bestek.
quote:gwendolymn112 schreef op 12 januari 2011 @ 21:32:

Ja er zijn allerlei verschillende namen voor ik denk dat dat de naam is bij die speciale winkel omdat je als intypt op Google je behalve dat bestek niet heel veel anderen vind

Op de site van Côté Table zelf heet het ook Baroque en dan is de Couleur/Kleur transparent.

http://www.cote-table.com ... uit.pl?lg=fr&itm=00000699

Volgens mij ben je op zoek naar een naam die niet bestaat.
Dat zou heel goed kunnen want ben al een heel tijdje opzoek. Maar dat was ook die vraag nietwaar? Of iemand die naam kent. Nee dus
quote:gwendolymn112 schreef op 12 januari 2011 @ 21:36:

Borderwalk , baroque is gewoon de stijl. Dat is niet de naam van het bestek.Ik denk dat het bestek eenvoudigweg is vernoemd is naar de stijl, maar ik heb geen zin om verder te googelen om het te bewijzen dus succes ermee!
quote:gwendolymn112 schreef op 12 januari 2011 @ 21:38:

Dat zou heel goed kunnen want ben al een heel tijdje opzoek. Maar dat was ook die vraag nietwaar? Of iemand die naam kent. Nee dusSorry dat ik probeerde te helpen.
De naam van het bestek is Venezia.
quote:MarianneDavids schreef op 12 januari 2011 @ 21:45:

De naam van het bestek is Venezia.

So it is. Waarom zouden ze dat nou niet op hun eigen site hebben staan, onhandig.

TO heeft er denk ik de eerste keer overheen gelezen, hoop dat ik haar niet heb weggejaagd door mijn hulpvaardigheid.
Ik heb dat bestek bij intratuin gekocht..

Is helemaal niet zo duur, waarom van marktplaats kopen??
Het kan niet in de vaatwasser.
Als dit bestek-probleem opgelost is, wil ik wel het volgende bestek-vraagstuk plaatsen:

Ik heb jaaaren geleden (ongeveer '98-'99) een 6-persoons bestekset TRENTO bij de Blokker gekocht, met glanzend heft ipv de matte versie. Die is jaren geleden al uit de handel genomen (onbegrijpelijk, nog steeds zo mooi...) maar ik kan dus niets vinden op internet waar een eventuele set als uitbreiding te vinden is. Op MP heb ik enkel twee oproepjes gevonden van mede-Trento-zoekers, maar dus geen aanbieders. Weet iemand iets? Het was toentertijd volgens mij een hele populaire 'lijn'...

Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven